Ja, en dan kan Farao je maag leegpompen omdat het vlees al een halve dag in de zon heeft liggen rotten.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:25 schreef Sandertje21 het volgende:
BBQ'en is lekker!
Zo'n lekker rood stuk bloederig halfrauw vlees naar binnen werken.
Van de rest van het gezelschap wel ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef Jarkie het volgende:
[..]
Ja, en dan kan Farao je maag leegpompen omdat het vlees al een halve dag in de zon heeft liggen rotten.
Ik heb inderdaad geen vrienden, maar er is dan ook niemand die er zo over ednkt zoals ikquote:Op maandag 11 juli 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Jij wordt niet vaak uitgenodigd voor een gezellige BBQ hé?
He sluit jij eens netjes achteraan de rij, je bent nog lang niet aan de beurt om te gaan zeiken over de bbq en de moord die wij collectief plegen!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef JohnDDD het volgende:
Een hoop onzinnig gelul!!
BBQ'en is roosteren niet verbranden tot as..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueën erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.
Inderdaad!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
BBQ'en is roosteren niet verbranden tot as..
Stomme hippie![]()
Ik wil helemaal niet mijn overtuiging aan anderen opleggen. Uit mijn post zie je vooral naar voren komen dat ik ervan walg door verbrandingsluchten geconfronteerd te worden met dit.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef von_manstein het volgende:
Weer een veganist die zijn overtuiging/mening aan andere wil opleggen door gebeurtenissen uit het verleden uit het verband te trekken.
Ik stel voor om de TS tussen een aantal carnivoren te droppen en deze te laten bekeren tot het veganisme.
Dan ga je toch niet BBQ'en of bouw een schutting om je tuin......quote:Op maandag 11 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet mijn overtuiging aan anderen opleggen. Uit mijn post zie je vooral naar voren komen dat ik ervan walg door verbrandingsluchten geconfronteerd te worden met dit.
Ik heb een hond dus dan moet ik buiten lopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet BBQ'en of bouw een schutting om je tuin......
Dan is dit misschien wle iets voor je:quote:Op maandag 11 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet mijn overtuiging aan anderen opleggen. Uit mijn post zie je vooral naar voren komen dat ik ervan walg door verbrandingsluchten geconfronteerd te worden met dit.
En die trouwe viervoetende omnivoor krijgt ook alleen maar soja brokken?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb een hond dus dan moet ik buiten lopen.
Dan moet je je hond beter africhten zodat hij alleen kan lopen....quote:Op maandag 11 juli 2005 10:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb een hond dus dan moet ik buiten lopen.
Want? ten opzichte van wie ben ik niet sociaal als ik sta de bbq'en?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:19 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik ben het hier zo mee eens... barbecuen is asociaal. Maar dat snappen mensen niet.
Of gewoon op de barbecue gooien.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan moet je je hond beter africhten zodat hij alleen kan lopen....
Dan ben je ook meteen van dat geblaf af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |