Oh nu krijgen we het! Barbecueën is te min voor jou!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Merkwaardige vergelijking
Maar bbq'en is verschrikkelijk. Van dat vieze aangebrande vlees. Proleten bezigheid
Je gaat bbq'en toch niet vergelijken met de jodenverbranding van de nazi'squote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef JohnDDD het volgende:
Oh nu krijgen we het! Barbecueën is te min voor jou!
![]()
En hoezo is dat een merkwaardige vergelijking?
Ik begreep dat je het over die vergelijking had en ik vroeg dus om een uitleg waarom dat een foute vergelijking zou zijn. "je gaat toch niet" is geen goede uitleg.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je gaat bbq'en toch niet vergelijken met de jodenverbranding van de nazi's
Twijfel je nog?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef Blokhut het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke OP. Je bent zeker veganist én dom?
Ik ben pas dom geworden toen ik al veganist was door alle tekorten snap je. Ik krijg echt niets binnen. (Sarcasme!) Eerst was ik slim, aarom ben ik ook veganist geworden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef Blokhut het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke OP. Je bent zeker veganist én dom?
Het waren maar Joden. Een minderwaardig ras. Nazi's waren sterker.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zijn maar dieren. Het is voedsel. Wij staan hoger in de voedselketen.
Opgelost.
BIj mij is alles 'gesloten'. Motherfuckers.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Dood beest en vuur.![]()
Ik krijg direct honger. * heiden6 gaat maar even naar thuisbezorgd.nl
Dan mag je nu doodgaan.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben pas dom geworden toen ik al veganist was door alle tekorten snap je. Ik krijg echt niets binnen. (Sarcasme!) Eerst was ik slim, aarom ben ik ook veganist geworden.
En was de 2e wet niet dat wanneer iemand voor nazi wordt uitgescholden, de discussie meteen dood is?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Godin's law, erg interessant
As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1
Het is toch echt jouw tekortkoming dat je daar uitleg bij nodig hebt.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik begreep dat je het over die vergelijking had en ik vroeg dus om een uitleg waarom dat een foute vergelijking zou zijn. "je gaat toch niet" is geen goede uitleg.
Yupquote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En was de 2e wet niet dat wanneer iemand voor nazi wordt uitgescholden, de discussie meteen dood is?
Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueën erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Het is toch echt jouw tekortkoming dat je daar uitleg bij nodig hebt.
Je moet geen vooroordelen hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
TS lijkt me echt een gezelligerd
Ben ik het toch nog een keer met je eens.quote:
Zit jij ook bij de biermacht?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Pladeao het volgende:
VLEES VLEES EN NOG EENS VLEES!!! en bier.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
En ik dacht dat het bij mij erg was - na 22:30 wordt er niet meer bezorgd. Er is nog wel een snackbar (een echte snackbar, dus met veel scooters voor de deur) open tot 23:30, maar dan houdt het op.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
BIj mij is alles 'gesloten'. Motherfuckers.
Inderdaad. Vooral om eens gezellig mee te gaan barbecuen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
En dat een koe geen mens is, is je even ontgaan? Ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueën erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |