Die was van vóór 1 juli. Wat we met die leuke topics doen (ook de dino's van FF, fokke en fok!ke) bekijken we nadat we de ENTTT hebben geplaatst.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:05 schreef cerror het volgende:
Gein met den bijbel staat er niet tussen.
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:05 schreef Waikiki_Wim het volgende:
(Nog) geen van beide, eerlijk gezegd.
Maar als Waikiki Wim echt moet kiezen, doe dán maar dat Paint my ride-topic.
Heb jij even geluk.quote:Users moeten wel vóór 10 juli 2005 geregistreerd zijn.
Deze kloon is wel érg doorzichtig, trouwens.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:05 schreef Waikiki_Wim het volgende:
(Nog) geen van beide, eerlijk gezegd.
Maar als Waikiki Wim echt moet kiezen, doe dán maar dat Paint my ride-topic.
Dan moet ik maar weer eens naar de tekentafel.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Die was van vóór 1 juli. Wat we met die leuke topics doen (ook de dino's van FF, fokke en fok!ke) bekijken we nadat we de ENTTT hebben geplaatst.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef PeRi het volgende:
Terreuraanslag.
Wat kom je daar weer verrassend uit de hoek, PP.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Geen van beide!
nou dan, pak de "oude" TTT-sticky er eens bij, en bekijk daarin bijvoorbeeld de eerste 10 topics die daarin genoemd worden, dus de eerste echte "TTT's" en vergelijk het niveau daarvan met deze 2 topics.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat kom je daar weer verrassend uit de hoek, PP.
Dat werd niet gevraagd.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens, weblogger dat je d'r bent.
Je klinkt als een uitgerangeerde ex-mod met een gebrek aan intellectuele en creatieve capaciteit om zelf eens iets positiefs, humoristisch of inventiefs neer te zetten.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
krijgen we nu ook weer zo'n idiote sticky?
En mijn Alfred v/d Heuvel-topic ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:05 schreef cerror het volgende:
Gein met den bijbel staat er niet tussen.
Ik zie slechts een aantal ex-TTT-topicstarters die maar al te graag weer verheerlijkt willen worden door een stel mensen met een gebrek aan intellectuele en creatieve capaciteit om zelf eens iets positiefs, humoristisch of inventiefs neer te zetten.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je klinkt als een uitgerangeerde ex-mod met een gebrek aan intellectuele en creatieve capaciteit om zelf eens iets positiefs, humoristisch of inventiefs neer te zetten.
begin dan zelf niet met een sarcastische opmerking op mijn stem.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef Pool het volgende:
Okey. Open er een topic over. Maar hier gaan we dus stemmen.
Wow, je kopiëert ook al hele zinnen zie ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik zie slechts een aantal ex-TTT-topicstarters die maar al te graag weer verheerlijkt willen worden door een stel mensen met een gebrek aan intellectuele en creatieve capaciteit om zelf eens iets positiefs, humoristisch of inventiefs neer te zetten.
Daar heb je wel een punt, teruglezenderwijs.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
begin dan zelf niet met een sarcastische opmerking op mijn stem.
Zo bescheiden als ik ben, kan ik niet anders zeggen dan dat je gewoon een hele goede onderbouwing hebt gegeven.quote:
Bij deze. Als we iets niet willen, dan is het wel VBL-users in ONZ.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
mag ik de Modjes trouwens aanraden om een onderbouwing van de stem verplicht te maken?
voorkomt HTT achtige taferelen dat ineens allerlei[VBL]
users e.d. gaan stemmen.
Vind ik ook, vandaar dat ik deze link plaatste.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ik nomineer die!
die andere twee zijn erg matig nml
Naderhand inderdaad deze!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ik nomineer die!
die andere twee zijn erg matig nml
*aansluit.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:33 schreef Xlarge het volgende:
alhoewel je er verstandig aan zou doen het Slimme antwoorden op domme vragen. topic van C. (?) ertussen te zetten , dit topic is iets later geopend dan deze poll, maar stijgt ver boven deze twee topics uit
Na uitvoerige bestudering, sluit ik me aan bij Sjoe.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:33 schreef Xlarge het volgende:
alhoewel je er verstandig aan zou doen het Slimme antwoorden op domme vragen. topic van C. (?) ertussen te zetten , dit topic is iets later geopend dan deze poll, maar stijgt ver boven deze twee topics uit
quote:Op maandag 11 juli 2005 08:35 schreef Nolius het volgende:
Paint My Ride
De OP was matig, maar met hulp van andere users werd het toch nog leuk
Waikiki Wim!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:33 schreef Xlarge het volgende:
Ja, laten we de lat nog absurd veel hoger leggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:35 schreef Renmaestro het volgende:
Wacht gewoon tot er een échte TTT langskomt.
Als je het niet aan kunt log je maar uit, mietje.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ja, laten we de lat nog absurd veel hoger leggen.
ja, dat zegt ie, C.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:59 schreef Waikiki_Wim het volgende:
[..]
Waikiki Wim!
Waikiki Wim!
Waikiki Wim!
n00b.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:31 schreef Koenz0r het volgende:
Paint my ride !!
En what de fuck is een TTT?
Tering Tyfus Topic?
absoluut, fantastisch topic is dat zegquote:
Heb ik eindelijk eens een mening.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:22 schreef Dirkh het volgende:
Juist, en die telt niet mee.
Die is echt leuk.quote:
HAHA wtfffquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:20 schreef Xlarge het volgende:
[..]
in 1 keer goed geraden
zeg eens eerlijk , je wist het wel hè
Wat NJ zegt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef NJ het volgende:
Gefeliciteerd.
En jij ook bedankt voor het bedenken van "baardige lovecat".quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat NJ zegt.![]()
En Waikiki_Wim ook proficiat. Te laat voor de finale in dit topic, maar zeer zeker TTT-waardig! [14.gif]
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik denk met weemoed terug naar de tijd dat ik altijd te laat was met mn FiPo's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |