*aansluit.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:33 schreef Xlarge het volgende:
alhoewel je er verstandig aan zou doen het Slimme antwoorden op domme vragen. topic van C. (?) ertussen te zetten , dit topic is iets later geopend dan deze poll, maar stijgt ver boven deze twee topics uit
Na uitvoerige bestudering, sluit ik me aan bij Sjoe.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:33 schreef Xlarge het volgende:
alhoewel je er verstandig aan zou doen het Slimme antwoorden op domme vragen. topic van C. (?) ertussen te zetten , dit topic is iets later geopend dan deze poll, maar stijgt ver boven deze twee topics uit

quote:Op maandag 11 juli 2005 08:35 schreef Nolius het volgende:
Paint My Ride
De OP was matig, maar met hulp van andere users werd het toch nog leuk
Waikiki Wim!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:33 schreef Xlarge het volgende:
Ja, laten we de lat nog absurd veel hoger leggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:35 schreef Renmaestro het volgende:
Wacht gewoon tot er een échte TTT langskomt.
Als je het niet aan kunt log je maar uit, mietje.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ja, laten we de lat nog absurd veel hoger leggen.
ja, dat zegt ie, C.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:59 schreef Waikiki_Wim het volgende:
[..]
Waikiki Wim!
Waikiki Wim!
Waikiki Wim!
n00b.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:31 schreef Koenz0r het volgende:
Paint my ride !!
En what de fuck is een TTT?
Tering Tyfus Topic?
absoluut, fantastisch topic is dat zegquote:
Heb ik eindelijk eens een mening.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:22 schreef Dirkh het volgende:
Juist, en die telt niet mee.
Die is echt leuk.quote:
HAHA wtfffquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:20 schreef Xlarge het volgende:
[..]
in 1 keer goed geraden
zeg eens eerlijk , je wist het wel hè
Wat NJ zegt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef NJ het volgende:
Gefeliciteerd.
En jij ook bedankt voor het bedenken van "baardige lovecat".quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat NJ zegt.![]()
En Waikiki_Wim ook proficiat. Te laat voor de finale in dit topic, maar zeer zeker TTT-waardig! [14.gif]
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik denk met weemoed terug naar de tijd dat ik altijd te laat was met mn FiPo's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |