quote:Dave bought the car new in 1991 and slowly started modifying it. He started with the usual bolt-ons (headers, TB, MAF, Flowmasters, gears). After almost 3 years, Dave got the bug for a power adder so he purchased a BBK Instacharger (roots style). Dave ran the car for a few years with the blower and then he purchased a set of TFS heads. In this form, the car made 360hp at the wheels and over 400ft lbs from 2500-4600 rpm.
In the spring of 97 Dave pulled everything out of the engine bay and had the heads ported by ESI in San Diego. He then started his engine bay cleanup. Dave started by relocating all wiring to the fender wells and then polished everything that would possibly take a shine (the BBK blower was by far the biggest challenge).
Strokers were just becoming somewhat popular so Dave pieced together a kit to build his first 347. He also swapped blowers from the Instacharger to a Vortech S trim. Power went from 360hp to 557hp at the wheels with these mods. .
Nee, want die heb ik niet ...quote:zijn je wieldoppen wel schoon?
Op zn lelijkheid afgaand ging ik er vanuit dat het een metro was....quote:Op zondag 10 juli 2005 18:40 schreef Jegorex het volgende:
Dat lijkt meer op een tram.
Een metro heeft volgens mij nooit een bovenleiding, omdat er onder de grond geen ruimte voor is.
Als TF nou even snel online komt, voor dit baggertopic op pagina 2 is, mag ie m van mij dichtgooienquote:Op zondag 10 juli 2005 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als er maar een Sc is?
Crap echt waar?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:04 schreef ook_gek het volgende:
hij is paars.......
Wat is er mis met brabant godver! Precies helemaal niks!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:06 schreef Fugie het volgende:
lagen vandaag iets teveel mooie vrouwen op het strandJammer dat ze vroeg weggingen want ze moesten nog naar brabant
Kreeg je er een zweepje en een leren petje bij of nietquote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crap echt waar?Dan verkoop ik hem maar weer.
nix mis mee, maar het feit dat die vrouwen naar brabant moesten is alles mis meequote:Op zondag 10 juli 2005 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er mis met brabant godver! Precies helemaal niks!
Fresh FM heeft bijna altijd goeie muziekquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef ook_gek het volgende:
JEZUS www.nederland.fm en dan fresh FM luisteren nu.
Is een feest dat elke eerste maandag van de maand in den haag is. Mellow moods. Maar JEZUS wat een heerlijke muziek is dit toch![]()
Back to the 90's qua dance muziek. Heerlijk man ik ga gewoon zwaar uit mijn dak hier
Sterker nog ik vind het zo lekker dat ik top gear lekker ga opnemen en deze muziek verder ga luisteren![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kreeg je er een zweepje en een leren petje bij of niet
zal armin van buuren wel zijn ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef ook_gek het volgende:
weet niet en heb geen zin om te luisteren :p
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef ook_gek het volgende:
fugie omdat ik van je hou heb ik het effe getjekt.
276 word er geroepen dat de megamix er aan komt.
geen dank
schatje van mequote:
Hij wel, ik denk dat je de titel van X afpakt hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
Huis van de buren werd uitgeruimd:
Ik heb een leren feautuil, een big ass tv, wat grut, een fles Vieux en een shitload sigaren gekregen
Ik zal morgen eens pic knallen van de cribquote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Fugie het volgende:
correct
Vanaf nu alleen nog Willem II'squote:
Handjes op elkaar iddquote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als TF nou even snel online komt, voor dit baggertopic op pagina 2 is, mag ie m van mij dichtgooien
Ik ga naar huisMocht ik deze week nog een modem krijgen, merken jullie het wel
Anders tot over een week of zo
Dan was half FOK! plat, maar Alexxxx maakt een goede kansquote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Kan je niet gelijk een ban uitdelen wegens wansmaak?
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:34 schreef ThaFreak het volgende:
zit te hopen dat ze zijn internet volledig vergeten zijn![]()
[..]
Cerror is opeens modquote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan was half FOK! plat, maar Alexxxx maakt een goede kans
When hell freezes overquote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
OP doet mijn niks. Lees ik nooit.
En belangrijker. Nog even en ik ben blauw
Welk subforum heeft je voorkeur?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
OP doet mijn niks. Lees ik nooit.
En belangrijker. Nog even en ik ben blauw
Ik vind ook_gek echt een typje voor flora & faunaquote:Op maandag 11 juli 2005 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welk subforum heeft je voorkeur?
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind ook_gek echt een typje voor flora & fauna
he nog geen banquote:Op maandag 11 juli 2005 01:39 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Die 3e riedeltje is MEESTERLIJK!!!![]()
Ja duhquote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef Fugie het volgende:
volgens mij leer je bij allebei hetzelfde hoor
Wat denk je zelf?quote:
Hmm. Toch hebben de 2 mensen die ik ken een spoedcursus gedaan (en bij 1 dacht ik wel dat ze het er 5x over zou doen) en het in 1x gehaald.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Of er word binnen een maand alles aangeleerd, en de kans om je examen te halen is nihil. Of je doet er gewoon een half jaartje over ofzo en krijgt overal een beetje discipline en routine in....?
Zomaar een mening hoor
Tja, je moet het zelf weten.......quote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Toch hebben de 2 mensen die ik ken een spoedcursus gedaan (en bij 1 dacht ik wel dat ze het er 5x over zou doen) en het in 1x gehaald.
En mijn broers hebben dus een normale gedaan en hebben er beide 2x over gedaan.
Toeval?.
Btw, bij een spoedcursus krijg je wel meer lessen dan bij een normaal pakket. (spoedcursus is dan ook wel ietsiepietsie duurder).
Maar ik wil mijn rijbewijs best wel in 8 weken.
Ik ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef ijsmeis het volgende:.
Ik hoef tenminste geen benzine en shit te betalen.
Dat is idd niet verkeerd.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:56 schreef t0n het volgende:
Ik heb me normale lessen in 24x gehaald, 1ste keer geslaagd.
edit.
8 april eerste les
29juni examen.
ook vrij snel, lijkt me.
Maar is dat geen spoedcursusquote:Op maandag 11 juli 2005 10:56 schreef t0n het volgende:
Ik heb me normale lessen in 24x gehaald, 1ste keer geslaagd.
edit.
8 april eerste les
29juni examen.
ook vrij snel, lijkt me.
Ik had geen spoed, normale les, 3x lessen in de week ofzo, wanneer het uitkomt.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar is dat geen spoedcursus.
Want de spoedcursus die ik wil doen bevat 32 lessen en dan in 8 weken.
Dus zo heel veel verschilt dat niet?.
Gelukkig zeg je nog steeds dat je niet kunt rijdenquote:Op maandag 11 juli 2005 11:04 schreef Fugie het volgende:
ik heb echt 45 lessen gehad, deels omdat mijn instructeur ontzettend laat me examen aanvroeg en ik daar nog vet lang op moest wachten
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je nog steeds dat je niet kunt rijden
Ik ben weg
Xtreem wannabequote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef ijsmeis het volgende:.
Ik hoef tenminste geen benzine en shit te betalen.
En dan? En dan?quote:
'n Honda Civic.quote:Mercedes-Benz 190D: 75pk op 1180 kilo, 0 - 100 in 18,5 seconden, topsnelheid van 150km/h, en wat reed jij op je twintigste?
Lijkt me duidelijk dat ik de king benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Ik durf niet meer op MSNquote:
Mijn vrienden houden niet van deze muziekquote:
Als je ooit naar een technofeest wilt ga ik wel mee, maar hardhouse is ook niet echt mijn dingquote:Op maandag 11 juli 2005 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn vrienden houden niet van deze muziek![]()
Vorig jaar heb ik er 4 mee weten te slepen en ze vonden het vet maar ze vonden het niet echt chill om weer ¤80 voor een kaartje te gaan betalen, dat hadden ze er niet voor over dit jaar![]()
dus NEE ik ben er NIET geweest nee godverdomme
![]()
![]()
en ik wilde er niet in m'n eentje heen, geen zak aan
quote:,,Van die dreunende muziek krijg je impulsen in je hoofd”, vertelt Petter (31). ,,Het is gewoon gif. Je ziel gaat te gronde. Dat wil je toch niet?” Sinds twee jaar werkt Peter voor Naar House. ,,Het is mijn lust en mijn leven, want ik zie veel mensen tot God komen.” De aanblik van sommige bezoekers van housefeesten emotioneert Peter. ,,Dan sta ik te huilen. Omdat ik weet dat de Here Jezus hier ook om huilt.”
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:13 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze gasten staan dus met een oude stadsbus bij de uitgang van housefeesten om mensen onder het genot van een kopje koffie even te bekeren tot Hem
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:13 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze gasten staan dus met een oude stadsbus bij de uitgang van housefeesten om mensen onder het genot van een kopje koffie even te bekeren tot Hem
Hij wel, de doerakquote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peter is een emosjonaal mannetje.
Ik wil me best laten bekeren voor een gratis kop koffiequote:
dat hoeft niet eensquote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil me best laten bekeren voor een gratis kop koffie
Senseoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil me best laten bekeren voor een gratis kop koffie
Geen wonder dat 'ie zo verdrietig is, niemand wil z'n vriendje zijnquote:
Dan zit ik in het buitenland GVDquote:
Je broertje naar Gent, jij bent nooit thuis. Je ouders zijn alleenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:26 schreef Hugster het volgende:
mijn broertje gaat gewoon in Gent wonen binnen een paar weken
zaterdag martin solveig en david guetta, woensdag ken ishie en ricardo villalobosquote:Op maandag 11 juli 2005 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind house maar mwoah, doe mij maar iets als Ritchie Hawtin
ja ik denk dat ze los gaanquote:Op maandag 11 juli 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je broertje naar Gent, jij bent nooit thuis. Je ouders zijn alleen![]()
Ken iishi heb ik een paar meestelijke live sets vanquote:Op maandag 11 juli 2005 14:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
zaterdag martin solveig en david guetta, woensdag ken ishie en ricardo villalobos
Je moeder die je pa voluit in z'n ster neemt met de strap-on op de keukentafelquote:
bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 juli 2005 14:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moeder die je pa voluit in z'n ster neemt met de dstrap-on op de keukentafel
Belgen stappen echt gestoord! Mijn neven, die gaan dan op vrijdag nacht weg, en komen zondag ochtend pas weer thuisquote:Op maandag 11 juli 2005 14:33 schreef Fugie het volgende:
het is zaterdag ook gewoon tot half 9 in gentEcht een sjaakies daar
Ja dat idee heb ik vaak ook jaquote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
nou lekker.....eerder frustrerendsommige mensen hebben echt het rijbewijs bij een pakje boter gekregen
![]()
De klant is koningquote:eigenaar wilde persee de originele wielen volledig gepolijst hebben en gepoedercoat, staat volgens mij fucking lelijk maar als hij het wil....![]()
vooral de vrachtwagensquote:Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik vaak ook ja![]()
[..]
De klant is koning een retard
Oja, bij jullie heb je natuurlijk alleen maar 2 baans snelwegenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vooral de vrachtwagensmet 81 een vrachtwagen inhalen die 80 rijd
![]()
of oude opa's die denken dat 70 een goede snelheid is om op de linkerbaan te rijden![]()
zijn der uberhaubt wel 3 baans wegen in nederland dan???quote:Op maandag 11 juli 2005 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, bij jullie heb je natuurlijk alleen maar 2 baans snelwegen
Maar die opa's zijn idd TE ERG![]()
![]()
Heel de regio Utrecht ligt er vol meequote:Op maandag 11 juli 2005 15:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zijn der uberhaubt wel 3 baans wegen in nederland dan???
en dan bedoel ik niet 2 kilometer 3baans en dan weer 2 baans.....
Nederland zei ikquote:Op maandag 11 juli 2005 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel de regio Utrecht ligt er vol mee
doen ze daar enkele uren overquote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.nu.nl/news/555(...)ngen_afgesloten.html
Bij mij voor de deur...
Je wilde het graag ook eens posten?quote:
quote:[..]
doen ze daar enkele uren over![]()
shoot first ask later moeten ze hier invoeren![]()
groot gelijk heeft die.....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wilde het graag ook eens posten?
tis de waarheid ja![]()
[..]
Ik las trouwens gisteren in de Autoweek nog een stukje over een siciliaanse dude die een Zweed aan gort had gereden omdat hij commentaar had op zijn rijgedrag
Jij noemt dat partijtje bij elkaar gemoffelde gehuchten in het oosten Nederland?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
groot gelijk heeft die.....
italiaanse verkeer islol gegarandeerd
![]()
flitspalen kennen ze niet, en worden meestal toch direct gemold.....
snelheid is natte vinger werk![]()
en dikke bakken worden vaak alleen meer aangezet door de politie om hard te rijden....
wat wil je nog meer![]()
neej dat noemt het twente......quote:Op maandag 11 juli 2005 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij noemt dat partijtje bij elkaar gemoffelde gehuchten in het oosten Nederland?
En het itailaanse verkeer is idd lol gegarandeerd![]()
Maar er is volgens mij NIETS erger dan het griekse verkeer
al het verkeer is het zuiden is zo....quote:Uit Het Gouden Korenaren, Schiep God De Twentenaren, Uit De Drek En De Resten, Alle Mensen Uit Het Westen
kun je de waarheid niet aan johquote:
komt door die drek in je orenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan idd jouw verdraaide werkelijkheid niet verkroppen nee.
owwquote:Op maandag 11 juli 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
Ik neem aan dat je niet auto-loos blijftOf doe je dit ivm Dubai enzo
Gaat lekker daar bij jouquote:Op maandag 11 juli 2005 16:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oww
Prive (voor mijn vrindin, vakantie's e.d. ) ga ik nieuwere Corolla rijden (met airco)
en over 2 weken komt zakelijk de (2de hands) IS200![]()
![]()
maar daar rijdt mijn collega natuurlijk ook in
nieuwere moet andere zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 16:38 schreef Tjabbo het volgende:
E11 ?
Corolla kopen?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:02 schreef BaraCuda het volgende:
@ ijsmeis: 8 weken vind ik niet echt een spoedcursus. Nadeel van een echte spoedcursus, dus een week rijden is dat je gewoon 8 uur in een auto zit, 4 uur rijden en 4 uur achterin zitten.
Mijn ervaring is dat je na 1 a 2 uur rijden de 1e keer echt totaal niks meer leert.
Als je het in 8 weken verdeeld is dit denk best goed te doen.
8 wekenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Toch hebben de 2 mensen die ik ken een spoedcursus gedaan (en bij 1 dacht ik wel dat ze het er 5x over zou doen) en het in 1x gehaald.
En mijn broers hebben dus een normale gedaan en hebben er beide 2x over gedaan.
Toeval?.
Btw, bij een spoedcursus krijg je wel meer lessen dan bij een normaal pakket. (spoedcursus is dan ook wel ietsiepietsie duurder).
Maar ik wil mijn rijbewijs best wel in 8 weken.
wat kom je pimpen swaquote:Op maandag 11 juli 2005 18:40 schreef Mad-Matt het volgende:
man man man wat is die mustang afschuwelijk lelijk.
Geef mij maar japanse souplesse:
[afbeelding]
Fawaka tabaka bradaquote:
ik zou zeggen dat het optie 1 is, je wil toch geen vuiligheid in je pomp?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:02 schreef zappa29 het volgende:
En ff een vraagje voor de kenners onder jullie.
Wat is een normale volgorde:
1: benzinetank-benzinefilter-benzinepomp-motor of
2: benzinetank-benzinepomp-benzinefilter-motor ?
Dacht altijd de 1e, maar zie net bij mijn auto dat 't de 2e is![]()
Blijft een Opel natuurlijk![]()
Fileter en pomp ziiten alletwee boven mijn achteras, dus recht onder de benzinetank.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat het optie 1 is, je wil toch geen vuiligheid in je pomp?
Enne optie 2 is ook te verklaren: de benzinepomp op het laagste gedeelte, zodat 'ie de benzine omhoog pompt, in plaats van naar boven zuigt(als de pomp bij de motor in de buurt zit)
kortom: geen idee.
het meeste valt gewoon onder slijtage en is logisch dat het bedrijf daar geen garantie op geeft!quote:
Dat probeer ik uit te leggenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het meeste valt gewoon onder slijtage en is logisch dat het bedrijf daar geen garantie op geeft!
Wat loop jij uit te leggen gastquote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat probeer ik uit te leggenmaarja...
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef ThaFreak het volgende:
Trekkracht: benzine vs diesel ergens onderaan![]()
helaas nietquote:Op maandag 11 juli 2005 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
Ongekend gewoon die gast
Hij was toch gebanned
nou koel niet echtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
white man, alles koel??
tis hier nog koel, pas in de namiddag/avond komt die de zon pas op....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou koel niet echt
godver wat een weer
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
IJsmeis wil dat ook, alleen d'r vrienddinnen niet![]()
nee zegt zequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik heb het nooit gevraagd eigenlijk.
ja wij wonen veel verder naar het oosten he dan heb je dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis hier nog koel, pas in de namiddag/avond komt die de zon pas op....
chilllll![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja wij wonen veel verder naar het oosten he dan heb je dat.
het oosten is gewoonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja wij wonen veel verder naar het oosten he dan heb je dat.
was het hier maar zo, weer niet kunnen chillen op het strandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]![]()
de mussen flikkeren hier van het dak![]()
bedankt dat je deze schokkende gebeurtenissen even met ons komt delenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Terberg in IJsselstijn is gaar.. beetje 3 panden gebruiken.. waarvan 1 helemaal aan de andere kant tegen benschop aan.. Kon m'n lol weer op gisteren, een route rijden waarvan ik geen enkel adres ken..
Vandaag niet veel uitgevoerd, alleen ff naar Venray en Sittard geweest om even wat overblijfselen van gisteren te deponeren bij klanten, en daarna even tussen Rheden en Velp heen en weer rijden met een gekoelde gebakjes vitrine..
WHo cares.. 't ging eik meer over IJsselstijn.. IK meen me te herinneren dat die Fries van een Alex de Terberg nieteens kon vinden..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
bedankt dat je deze schokkende gebeurtenissen even met ons komt delen
outdoor kartbaan de peel -->quote:
3 panden maar?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Terberg in IJsselstijn is gaar.. beetje 3 panden gebruiken.. waarvan 1 helemaal aan de andere kant tegen benschop aan.. Kon m'n lol weer op gisteren, een route rijden waarvan ik geen enkel adres ken..
Vandaag niet veel uitgevoerd, alleen ff naar Venray en Sittard geweest om even wat overblijfselen van gisteren te deponeren bij klanten, en daarna even tussen Rheden en Velp heen en weer rijden met een gekoelde gebakjes vitrine..
nee daar heb je een puntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WHo cares.. 't ging eik meer over IJsselstijn.. IK meen me te herinneren dat die Fries van een Alex de Terberg nieteens kon vinden..
Yeah, zijn ze een nieuwe Discotheek aan 't bouwen... 't gebouw is pas half af en nu al immens groot..quote:
Dude, er staat wel meer dan 1 pand van Terberg daar. En de Terberg waar hij heen wilde heb jij ook niet gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WHo cares.. 't ging eik meer over IJsselstijn.. IK meen me te herinneren dat die Fries van een Alex de Terberg nieteens kon vinden..
Fuck, 2 zijn zo te zien vanaf de weg, en de 3e moet je ff stukje voor rijden en 't spoor over geloof ik, zie je 't meteen.. Limboland heeft ook een Terberg btw..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee daar heb je een punt
Alex heeft alle vestigingen gemist
hoe is het trouwens met jou geile donder?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je echt een slampamper
Terberg bezoeken om ff een motortje af te leveren van 630kg..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
3 panden maar?
Je hebt dan nog niet eens een kwart van de panden in IJsselstein van Terberg gezien
En wat moest jij in mijn territorium?
Ja, en Belgie heeft er 3, China 1, Maleisie 1, Engeland 2 enz enz enzquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuck, 2 zijn zo te zien vanaf de weg, en de 3e moet je ff stukje voor rijden en 't spoor over geloof ik, zie je 't meteen.. Limboland heeft ook een Terberg btw..
Daar wil ik echt niet heenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yeah, zijn ze een nieuwe Discotheek aan 't bouwen... 't gebouw is pas half af en nu al immens groot..
*Bant meteen het afslagnummer uit z'n hoofd ivm breezahkindjes broedplaats in wording*
Ja GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
hoe is het trouwens met jou geile donder?
Bij welke moest je zijn dan? Specials?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Terberg bezoeken om ff een motortje af te leveren van 630kg..
ja lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
Lekker na het werk aan 't bier is oke
Met jou dan?
Addictquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja lekker
alleen heet
ja lekker na het werk aan een jongo is best oke
Die Londsdalers daar kunnen nieteens fatsoenlijk hun golfje op hun eigen baan houden..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar wil ik echt niet heen!
Al die lonsdalers daar.
Whehe 'wij' zijn in Venray eens een keer achtervolgd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Londsdalers daar kunnen nieteens fatsoenlijk hun golfje op hun eigen baan houden..
Maarja, als je dan ook 75 gaat rijden en ik ga met 80 heel dicht op je bumper rijden omdat je wel gas mag geven denk je ook van "wat is dat dan.."
En het ergste zijn nogsteeds die 60+ figuren die allang hun rijbewijs in hadden moeten inleveren..
Terberg Machines, aan de Provincialeweg, nummer 23 geloof ik..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij welke moest je zijn dan? Specials?
Dat is toch niet moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Terberg Machines, aan de Provincialeweg, nummer 23 geloof ik..
Ah, er moet gezond voedsel in?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee ga zo bij m'n pa eten dus wil nog wel een beetje kunnen functioneren
nee joh man ik eet haske gezond al gewoonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, er moet gezond voedsel in?
is dat goed te eten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
Appie happie kant en klaar maaltijden
best wel goed te eten joh....quote:
Je zult vaker moeten eten, mits je nog tieten wilt hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
De Lasagne van de Aldi is lekker.
Mits je het in de oven doet!
Dat eet ik minimaal 1x per week.
De nasi danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
best wel goed te eten joh....
zolang je niets van pasta ervan eet, die saus is echt![]()
![]()
Ik zei tieten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Je zult vaker moeten eten, mits je nog tieten wilt hebben.
Aldiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
zijn dat van die aluminium bakjes met die witte kaas er boven op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Dr Philquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Je zult vaker moeten eten, mits je nog tieten wilt hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
zijn dat van die aluminium bakjes met die witte kaas er boven op?
zo ja, ga eens een keer echte lasagne eten wat dat is drek 1e orde
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wilde vroeger altijd superheld worden, overdag een nietsnuttende vent op de bank en snachts een superheld.
de helft is iig gelukt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
Iedereen wil toch altijd maar naar de Aldi
Iedereen weet ook dat ik de Aldi zo haat, ik ga er dus niet eens naar binnen eh
In de familie zijn ze ook niets anders gewend, loop ik met m'n tante zegt ze "huug waar spreken we af? Want ik ga zo ff naar de Aldi, dus je moet maar even kijken wat je gaat doen in de tussentijd"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |