quote:Dave bought the car new in 1991 and slowly started modifying it. He started with the usual bolt-ons (headers, TB, MAF, Flowmasters, gears). After almost 3 years, Dave got the bug for a power adder so he purchased a BBK Instacharger (roots style). Dave ran the car for a few years with the blower and then he purchased a set of TFS heads. In this form, the car made 360hp at the wheels and over 400ft lbs from 2500-4600 rpm.
In the spring of 97 Dave pulled everything out of the engine bay and had the heads ported by ESI in San Diego. He then started his engine bay cleanup. Dave started by relocating all wiring to the fender wells and then polished everything that would possibly take a shine (the BBK blower was by far the biggest challenge).
Strokers were just becoming somewhat popular so Dave pieced together a kit to build his first 347. He also swapped blowers from the Instacharger to a Vortech S trim. Power went from 360hp to 557hp at the wheels with these mods. .
Nee, want die heb ik niet ...quote:zijn je wieldoppen wel schoon?
Op zn lelijkheid afgaand ging ik er vanuit dat het een metro was....quote:Op zondag 10 juli 2005 18:40 schreef Jegorex het volgende:
Dat lijkt meer op een tram.
Een metro heeft volgens mij nooit een bovenleiding, omdat er onder de grond geen ruimte voor is.
Als TF nou even snel online komt, voor dit baggertopic op pagina 2 is, mag ie m van mij dichtgooienquote:Op zondag 10 juli 2005 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als er maar een Sc is?
Crap echt waar?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:04 schreef ook_gek het volgende:
hij is paars.......
Wat is er mis met brabant godver! Precies helemaal niks!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:06 schreef Fugie het volgende:
lagen vandaag iets teveel mooie vrouwen op het strandJammer dat ze vroeg weggingen want ze moesten nog naar brabant
Kreeg je er een zweepje en een leren petje bij of nietquote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crap echt waar?Dan verkoop ik hem maar weer.
nix mis mee, maar het feit dat die vrouwen naar brabant moesten is alles mis meequote:Op zondag 10 juli 2005 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er mis met brabant godver! Precies helemaal niks!
Fresh FM heeft bijna altijd goeie muziekquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef ook_gek het volgende:
JEZUS www.nederland.fm en dan fresh FM luisteren nu.
Is een feest dat elke eerste maandag van de maand in den haag is. Mellow moods. Maar JEZUS wat een heerlijke muziek is dit toch![]()
Back to the 90's qua dance muziek. Heerlijk man ik ga gewoon zwaar uit mijn dak hier
Sterker nog ik vind het zo lekker dat ik top gear lekker ga opnemen en deze muziek verder ga luisteren![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kreeg je er een zweepje en een leren petje bij of niet
zal armin van buuren wel zijn ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef ook_gek het volgende:
weet niet en heb geen zin om te luisteren :p
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef ook_gek het volgende:
fugie omdat ik van je hou heb ik het effe getjekt.
276 word er geroepen dat de megamix er aan komt.
geen dank
schatje van mequote:
Hij wel, ik denk dat je de titel van X afpakt hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
Huis van de buren werd uitgeruimd:
Ik heb een leren feautuil, een big ass tv, wat grut, een fles Vieux en een shitload sigaren gekregen
Ik zal morgen eens pic knallen van de cribquote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Fugie het volgende:
correct
Vanaf nu alleen nog Willem II'squote:
Handjes op elkaar iddquote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als TF nou even snel online komt, voor dit baggertopic op pagina 2 is, mag ie m van mij dichtgooien
Ik ga naar huisMocht ik deze week nog een modem krijgen, merken jullie het wel
Anders tot over een week of zo
Dan was half FOK! plat, maar Alexxxx maakt een goede kansquote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Kan je niet gelijk een ban uitdelen wegens wansmaak?
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:34 schreef ThaFreak het volgende:
zit te hopen dat ze zijn internet volledig vergeten zijn![]()
[..]
Cerror is opeens modquote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan was half FOK! plat, maar Alexxxx maakt een goede kans
When hell freezes overquote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
OP doet mijn niks. Lees ik nooit.
En belangrijker. Nog even en ik ben blauw
Welk subforum heeft je voorkeur?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
OP doet mijn niks. Lees ik nooit.
En belangrijker. Nog even en ik ben blauw
Ik vind ook_gek echt een typje voor flora & faunaquote:Op maandag 11 juli 2005 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welk subforum heeft je voorkeur?
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind ook_gek echt een typje voor flora & fauna
he nog geen banquote:Op maandag 11 juli 2005 01:39 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Die 3e riedeltje is MEESTERLIJK!!!![]()
Ja duhquote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef Fugie het volgende:
volgens mij leer je bij allebei hetzelfde hoor
Wat denk je zelf?quote:
Hmm. Toch hebben de 2 mensen die ik ken een spoedcursus gedaan (en bij 1 dacht ik wel dat ze het er 5x over zou doen) en het in 1x gehaald.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Of er word binnen een maand alles aangeleerd, en de kans om je examen te halen is nihil. Of je doet er gewoon een half jaartje over ofzo en krijgt overal een beetje discipline en routine in....?
Zomaar een mening hoor
Tja, je moet het zelf weten.......quote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Toch hebben de 2 mensen die ik ken een spoedcursus gedaan (en bij 1 dacht ik wel dat ze het er 5x over zou doen) en het in 1x gehaald.
En mijn broers hebben dus een normale gedaan en hebben er beide 2x over gedaan.
Toeval?.
Btw, bij een spoedcursus krijg je wel meer lessen dan bij een normaal pakket. (spoedcursus is dan ook wel ietsiepietsie duurder).
Maar ik wil mijn rijbewijs best wel in 8 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |