Die vind ik ook wel liefquote:Op zondag 10 juli 2005 15:44 schreef LadyS het volgende:
ach... die foto van tex en noah![]()
Leuke foto's snake!!1
natuurlijk, is doorgemaild hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef texelonia het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel lief
Zou je mij de grote versie daarvan willen mailen snake? *lief kijkt*
Is verstuurd.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:04 schreef Ireth het volgende:
Kel, mag ik Suus + emmertje zand groot
ireth@ireth.nl
Jah, ben ook niet van het heel hard gedag zeggen, dan sta je zo ineens in de belangstellingquote:Op zondag 10 juli 2005 18:52 schreef Jambo het volgende:
Ik had je helemaal niet weg zien gaan, was je ineens kwijt![]()
Lolquote:Op zondag 10 juli 2005 18:54 schreef Ireth het volgende:
Was ik wel aanwezig?Ik sta tot nu toe op geen enkele foto!
![]()
![]()
Ik was pas om 7 uur sochtends thuis gekomen na één van onze illustere Solse Gat meets. Ik wist niet beter dan dat er ergens zondag een picnic was met Danny en Jolanda - toen bleek dat dus ineens een ouder-meet te zijn, waarvoor we om tien uur bij Jolanda in R'dam moesten zijn. Ik ben er dus wederom ingeluisdquote:Op zondag 10 juli 2005 16:31 schreef moussy het volgende:
Iteejer vond het ook erg spannend allemaal zo te zien
Ziet er leuk uit mensen!
Die van Piet is fantastisch! Echt een superplaatje is dat!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef bixister het volgende:hartstikke leuke foto's! en melonovy, die ene van Piet wil ik natuurlijk dolgraag in 't groot!
.
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef melonovy het volgende:
leuke foto's allemaal, hier de mijne: klik
mail 'm me toch maar svp. [edit] ik heb 'm al ontvangen, tnxxx! [/edit]quote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef melonovy het volgende:
[..]
Die van Piet is fantastisch! Echt een superplaatje is dat!
Helaas is de resolutie van mijn camera niet legendarisch, eerder dramatisch laag. Printen is niet mooi met die lage hoeveelheid pixels.
Ik had bier jaquote:Op zondag 10 juli 2005 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, je had een koud biertje en iteejer erin geluist
Ja, en toen werden ze eruit gehaald door een leuke brandweerknulquote:Op zondag 10 juli 2005 23:28 schreef Luchtbel het volgende:
Gadverdamme. Hebben jullie in die vijver gezwommen?
best welquote:Op zondag 10 juli 2005 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik durf dat echt nietbah die vissen.
Knor ik heb nog stof voor je in m'n tas en een uitgeprint e-mailberichthandig he
We zien wel! Anders op de volgende meetquote:Op zondag 10 juli 2005 23:36 schreef Knorretje het volgende:
[..]
best wel
komt vast een ander keertje goed, en ander ga ik wel een keertje treinen ofzo jouw kant op (als je dat leuk vind) met Jayden
yep met de hand, steeds tussendoor een paar vlechtjes. Kwa werk valt dat best mee, doe het ieder jaar in de zomer. Dit is wel de eerste keer dat we nephaar mee gevlochten hebben. De allereerste keer was het het lastigst dat korte priel haar van haar destijdsquote:Op zondag 10 juli 2005 23:39 schreef poemojn het volgende:
Heb je Alicia's haar met de hand zo gedaan, Knor? Wat een werk lijkt me datmaar het is wel mooi geworden!
Heb je dat er dus gewoon in laten zitten voor een tijdje? Ik zou doodsbenauwd zijn dat Suus snachts elastiekjes gaat lopen kanen ofzo!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef Knorretje het volgende:
[..]
yep met de hand, steeds tussendoor een paar vlechtjes. Kwa werk valt dat best mee, doe het ieder jaar in de zomer. Dit is wel de eerste keer dat we nephaar mee gevlochten hebben. De allereerste keer was het het lastigst dat korte priel haar van haar destijds
aug 2003
[afbeelding] [afbeelding]
jep maar als je die elastiekjes goed vastzet is het heel knap dat ze ze zou loskrijgen, en desnoods nog een keer vastzetten met naald en draad. ALicia heb er zelfs nu kralen bij inzitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je dat er dus gewoon in laten zitten voor een tijdje? Ik zou doodsbenauwd zijn dat Suus snachts elastiekjes gaat lopen kanen ofzo!![]()
(Hublief vond Alicia op die foto die ik had gemaakt van haar net Boy George!)
dat valt best mee hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Yvonne je hebt een prachtige dochter.
Daniman had het maar moeilijk met je Brechtje en vriendin Brechtje![]()
deze is ECHT heel erg mooi! wowquote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef Knorretje het volgende:
ik heb maar heel weinig foto's gemaakt, had een luie dag en het er goed van genomen ook
[afbeelding]
Waarom, ze heeft toch een rolmodel?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat ik mijn dochter maar eens beter uit ga leggen wat een sletje is
Zou je mij hiervan de grote versie willen mailen? Alvast bedanktquote:Op maandag 11 juli 2005 14:10 schreef Ireth het volgende:
Zijn er nog mensen die mijn foto´s willen opslaan of in het groot willen? Anders ga ik ze namelijk weer van mijn server afhalen!
You got mail!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou je mij hiervan de grote versie willen mailen? Alvast bedankt
ja hoor, alleen je e-mail staat niet in je profielquote:
ik bedacht het me net jaquote:Op maandag 11 juli 2005 19:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
ja hoor, alleen je e-mail staat niet in je profiel
Mail is verstuurdquote:
Ik vind het gewoon triest en een naar gezicht. LadyS bij nader inzien ook. Beetje huilen oke maar overstuur bekkie hoef ik niet te zien van mijn eigen kind. Ongeacht of de foto per ongeluk of met opzet is gemaakt want dat kan me helemaal niks schelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:05 schreef DaanBanaantje het volgende:
ach.. waarom is het raar als een kind huilt en daar dan (misschien wel heel perongeluk) een foto van gemaakt word? niks raars aan! dat hoort er toch ook bij?!![]()
Nu ben ik nog nieuwsgierigerquote:quote uit gesloten picknick topic
Yvonne, ik kom niet meer bij! Leuk verslag!
Arme Daniman
Kheb het ook (nog) niet gehoord....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef daniman het volgende:
[..]
Nu ben ik nog nieuwsgierigerIk wou dat ik het nu al kon terughoren
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:36 schreef Knorretje het volgende:
[..]
best wel
komt vast een ander keertje goed, en ander ga ik wel een keertje treinen ofzo jouw kant op (als je dat leuk vind) met Jayden
[afbeelding]
ik heb helemaal geen foto's meer, vanaf aug 2003 tot op heden is weg, harde schijf wordt opgestuurd als we hem terug krijgen ga ik voor je kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:17 schreef jessie het volgende:
Knor is die foto nog gelukt van Bo en Alicia die vechten om dat gietertje?
[compleet offtopic] ow god Knor, crash gehad? Heb/had je geen backups?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen foto's meer, vanaf aug 2003 tot op heden is weg, harde schijf wordt opgestuurd als we hem terug krijgen ga ik voor je kijken.
Sinds Jayden ben ik wat lakser geworden met dat bijhoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:50 schreef Lois het volgende:
[..]
[compleet offtopic] ow god Knor, crash gehad? Heb/had je geen backups?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |