jep maar als je die elastiekjes goed vastzet is het heel knap dat ze ze zou loskrijgen, en desnoods nog een keer vastzetten met naald en draad. ALicia heb er zelfs nu kralen bij inzitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je dat er dus gewoon in laten zitten voor een tijdje? Ik zou doodsbenauwd zijn dat Suus snachts elastiekjes gaat lopen kanen ofzo!![]()
(Hublief vond Alicia op die foto die ik had gemaakt van haar net Boy George!)
dat valt best mee hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Yvonne je hebt een prachtige dochter.
Daniman had het maar moeilijk met je Brechtje en vriendin Brechtje![]()
deze is ECHT heel erg mooi! wowquote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef Knorretje het volgende:
ik heb maar heel weinig foto's gemaakt, had een luie dag en het er goed van genomen ook
[afbeelding]
Waarom, ze heeft toch een rolmodel?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat ik mijn dochter maar eens beter uit ga leggen wat een sletje is
Zou je mij hiervan de grote versie willen mailen? Alvast bedanktquote:Op maandag 11 juli 2005 14:10 schreef Ireth het volgende:
Zijn er nog mensen die mijn foto´s willen opslaan of in het groot willen? Anders ga ik ze namelijk weer van mijn server afhalen!
You got mail!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou je mij hiervan de grote versie willen mailen? Alvast bedankt
ja hoor, alleen je e-mail staat niet in je profielquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |