jep maar als je die elastiekjes goed vastzet is het heel knap dat ze ze zou loskrijgen, en desnoods nog een keer vastzetten met naald en draad. ALicia heb er zelfs nu kralen bij inzitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je dat er dus gewoon in laten zitten voor een tijdje? Ik zou doodsbenauwd zijn dat Suus snachts elastiekjes gaat lopen kanen ofzo!![]()
(Hublief vond Alicia op die foto die ik had gemaakt van haar net Boy George!)

dat valt best mee hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Yvonne je hebt een prachtige dochter.
Daniman had het maar moeilijk met je Brechtje en vriendin Brechtje![]()

deze is ECHT heel erg mooi! wowquote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef Knorretje het volgende:
ik heb maar heel weinig foto's gemaakt, had een luie dag en het er goed van genomen ook
[afbeelding]

Waarom, ze heeft toch een rolmodel?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat ik mijn dochter maar eens beter uit ga leggen wat een sletje is

Zou je mij hiervan de grote versie willen mailen? Alvast bedanktquote:Op maandag 11 juli 2005 14:10 schreef Ireth het volgende:
Zijn er nog mensen die mijn foto´s willen opslaan of in het groot willen? Anders ga ik ze namelijk weer van mijn server afhalen!

You got mail!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou je mij hiervan de grote versie willen mailen? Alvast bedankt

ja hoor, alleen je e-mail staat niet in je profielquote:

ik bedacht het me net jaquote:Op maandag 11 juli 2005 19:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
ja hoor, alleen je e-mail staat niet in je profiel

Mail is verstuurdquote:

Ik vind het gewoon triest en een naar gezicht. LadyS bij nader inzien ook. Beetje huilen oke maar overstuur bekkie hoef ik niet te zien van mijn eigen kind. Ongeacht of de foto per ongeluk of met opzet is gemaakt want dat kan me helemaal niks schelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:05 schreef DaanBanaantje het volgende:
ach.. waarom is het raar als een kind huilt en daar dan (misschien wel heel perongeluk) een foto van gemaakt word? niks raars aan! dat hoort er toch ook bij?!![]()

Nu ben ik nog nieuwsgierigerquote:quote uit gesloten picknick topic
Yvonne, ik kom niet meer bij! Leuk verslag!
Arme Daniman

Kheb het ook (nog) niet gehoord....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef daniman het volgende:
[..]
Nu ben ik nog nieuwsgierigerIk wou dat ik het nu al kon terughoren

quote:Op zondag 10 juli 2005 23:36 schreef Knorretje het volgende:
[..]
best wel
komt vast een ander keertje goed, en ander ga ik wel een keertje treinen ofzo jouw kant op (als je dat leuk vind) met Jayden
[afbeelding]

ik heb helemaal geen foto's meer, vanaf aug 2003 tot op heden is weg, harde schijf wordt opgestuurd als we hem terug krijgen ga ik voor je kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:17 schreef jessie het volgende:
Knor is die foto nog gelukt van Bo en Alicia die vechten om dat gietertje?

[compleet offtopic] ow god Knor, crash gehad? Heb/had je geen backups?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen foto's meer, vanaf aug 2003 tot op heden is weg, harde schijf wordt opgestuurd als we hem terug krijgen ga ik voor je kijken.

Sinds Jayden ben ik wat lakser geworden met dat bijhoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:50 schreef Lois het volgende:
[..]
[compleet offtopic] ow god Knor, crash gehad? Heb/had je geen backups?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |