Ja, en toen werden ze eruit gehaald door een leuke brandweerknulquote:Op zondag 10 juli 2005 23:28 schreef Luchtbel het volgende:
Gadverdamme. Hebben jullie in die vijver gezwommen?
best welquote:Op zondag 10 juli 2005 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik durf dat echt nietbah die vissen.
Knor ik heb nog stof voor je in m'n tas en een uitgeprint e-mailberichthandig he
We zien wel! Anders op de volgende meetquote:Op zondag 10 juli 2005 23:36 schreef Knorretje het volgende:
[..]
best wel
komt vast een ander keertje goed, en ander ga ik wel een keertje treinen ofzo jouw kant op (als je dat leuk vind) met Jayden
yep met de hand, steeds tussendoor een paar vlechtjes. Kwa werk valt dat best mee, doe het ieder jaar in de zomer. Dit is wel de eerste keer dat we nephaar mee gevlochten hebben. De allereerste keer was het het lastigst dat korte priel haar van haar destijdsquote:Op zondag 10 juli 2005 23:39 schreef poemojn het volgende:
Heb je Alicia's haar met de hand zo gedaan, Knor? Wat een werk lijkt me datmaar het is wel mooi geworden!
Heb je dat er dus gewoon in laten zitten voor een tijdje? Ik zou doodsbenauwd zijn dat Suus snachts elastiekjes gaat lopen kanen ofzo!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef Knorretje het volgende:
[..]
yep met de hand, steeds tussendoor een paar vlechtjes. Kwa werk valt dat best mee, doe het ieder jaar in de zomer. Dit is wel de eerste keer dat we nephaar mee gevlochten hebben. De allereerste keer was het het lastigst dat korte priel haar van haar destijds
aug 2003
[afbeelding] [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |