Waarom niet dan???quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken.
Het verschil is dat PSV een optie in het contract van Lee kan lichten dat hem nog tot de zomer van 2007 in Eindhoven houdt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Waarom niet dan???
Beide belangrijke spelers voor PSV, afgelopen seizoen super gedraaid, beheren een aardige commerciële waarde en hebben een nog doorlopend contract. PSV wil in principe beide behouden. Behalve naam, leeftijd en positie zie ik geen verschillen, maar goed...
OK dan, ik dacht dat Park een contract had tot medio 2007. Maar dat was dus 2006...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het verschil is dat PSV een optie in het contract van Lee kan lichten dat hem nog tot de zomer van 2007 in Eindhoven houdt.
Ik lever ook graag kritiek op Bouma. Die jongen is niet slecht maar je kan hem zeker niet goed noemen. En snel is hij ook niet hoor, op het hoogste niveau komt hij gewoon altijd tekort, dat heeft hij dit jaar in de championsleague ook weer bewezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bouma een drama noemen vind ik een erg domme uitspraak. Hij staat verdomme al 5 jaar in de verdediging van PSV en heeft al 5 jaar lang achter elkaar met datzelfde PSV de minste goals tegengekregen in de HCE. Hij is reserve aanvoerder en heeft tientallen interlands achter zijn naam staan. Hij is een van de snelsten bij PSV, is fysiek zeer sterk en staat positioineel altijd goed.
Iederen verdediger maakt wel eens foutjes, maar bij hem worden ze er op een of andere manier altijd uitgelicht door vooral mensen uit de randstad. Wanneer je hem eens een seizoen lang 90 minuten aan het werk ziet zul je zien dat hij gewoon een van de beste verdedigers is in de Nederlandse competitie.
Zeker, mede door hem heeft PSV in de champions league een aantal tegentreffers moeten incasserenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik lever ook graag kritiek op Bouma. Die jongen is niet slecht maar je kan hem zeker niet goed noemen. En snel is hij ook niet hoor, op het hoogste niveau komt hij gewoon altijd tekort, dat heeft hij dit jaar in de championsleague ook weer bewezen.
Net als Kezmanquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bouma is gewoon een drama op internationaal niveau.
Dat is in de afgelopen CL één keer voorgekomen. Net als bij Van Bommel eenmaal, net als bij Cocu eenmaal en Alex heeft zelfs tweemaal een slippertje gemaakt. Waarom moet juist Bouma er dan uitgepikt worden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zeker, mede door hem heeft PSV in de champions league een aantal tegentreffers moeten incasseren
hij haalt altijd met pijn en moeite het einde van t seizoen, maar hij haalt t wel!quote:
Dan heb je net zo'n slechte verdediging als Feyenoordquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:36 schreef Kaalhei het volgende:
Bouma is typisch zo een speler die alleen in de NLse competitie centraal achterin kan staan. Maar om echt succes te hebben moet er wel nog een echte mandekker bijstaan. Je moet er echt niet aan denken om twee Bouma's achterin te hebben, dan is prijsschieten.
Kan bij Bouma niet want hij is te vaak geblesseerd om 90 minuten te kunnen volmaken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Spideyman het volgende:
Ik vind de kritiek op Bouma van de meeste mensen kuddegedrag, elkaar napraten zonder dat ze de speler een seizoen lang iedere keer 90 minuten lang hebben gezien.
quote:Mahamadou Diarra mogelijke opvolger Vieira bij Arsenal
LONDEN, 14 juli 2005 13:01 - Arsenal heeft de voormalige Vitesse-aanvaller Mahamadou Diarra op het oog om Patrick Vieira op te volgen als die vertrekt naar Junetus. Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze transfer tussen Arsenal en Juventus later op de dag afgerond. Diarra debuteerde in 1999 bij Vitesse. Daarvoor speelde hij bij het Griekse OFI. In totaal bleef Diarra drie seizoenen in Arnhem, waarna hij naar Lyon vertrok. In totaal speelde hij 69 wedstrijden voor Vitesse, waarin hij negen maal scoorde. De verwachting is dat Diarra ruim ¤ 7 miljoen moet opbrengen.
Zijn contract bij de Franse kampioen loopt nog tot 2009.
quote:
Een bericht waarin gesproken wordt over "voormalig Vitesse-aanvaller" neem ik niet zo serieus.quote:
Wat is de bron eigenlijk???quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een bericht waarin gesproken wordt over "voormalig Vitesse-aanvaller" neem ik niet zo serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |