abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:06:41 #51
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28732559
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Bouma vind ik met of zonder Alex al een drama, en hét zwakke punt in de verdediging van PSV
Bouma een drama noemen vind ik een erg domme uitspraak. Hij staat verdomme al 5 jaar in de verdediging van PSV en heeft al 5 jaar lang achter elkaar met datzelfde PSV de minste goals tegengekregen in de HCE. Hij is reserve aanvoerder en heeft tientallen interlands achter zijn naam staan. Hij is een van de snelsten bij PSV, is fysiek zeer sterk en staat positioineel altijd goed.

Iederen verdediger maakt wel eens foutjes, maar bij hem worden ze er op een of andere manier altijd uitgelicht door vooral mensen uit de randstad. Wanneer je hem eens een seizoen lang 90 minuten aan het werk ziet zul je zien dat hij gewoon een van de beste verdedigers is in de Nederlandse competitie.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:07:41 #52
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28732590
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Niet veel. Ooijer, Lee en Alex dreigen te vertrekken. Dan houd je Lucius, Addo en Bouma over. Voor de eerste drie krijg je maximaal 8 miljoen euro (als je dat al krijgt), waarvan je dus een linksachter, een centrale verdediger en een rechterverdediger/rechtsachter moet terughalen.

Gaat niet lukken natuurlijk.
Die zullen nooit alle 3 vertrekken natuurlijk.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:08:33 #53
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28732616
Ow trouwens, PSV heeft wel degelijk een aantal rechten als het gaat over een vertrek van Alex. De transfergelden zijn echter voor CHelsea.
pi_28732918
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die zullen nooit alle 3 vertrekken natuurlijk.
Durf jij er je hand voor in het vuur te houden?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28733003
Hey, niet met vuur spelen he! (zegt de pappa in mij)

Juve heeft een bod neergelegd bij Arsenal voor Vieira, naar verluidt £5m en Stephen Appiah.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:24:01 #56
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28733065
quote:

[..]

Niet veel. Ooijer, Lee en Alex dreigen te vertrekken. Dan houd je Lucius, Addo en Bouma over. Voor de eerste drie krijg je maximaal 8 miljoen euro (als je dat al krijgt), waarvan je dus een linksachter, een centrale verdediger en een rechterverdediger/rechtsachter moet terughalen.

Voor Ooijer krijg je max. 1 miljoen aangezien hij al in de dertig is, Lee heeft nog maar een contract van 1 jaar dus die zal ook weggaan voor minder dan ca. 3 miljoen en Alex is van Chelsea. Die 8 miljoen haal je dus niet. Ook de anderen zijn niet veel waard: Voor Lucius krijg je niet veel, aangezien hij al bijna 29 jaar is en op een positie speelt waarin er genoeg aanbod is. Voor Bouma zou je een paar miljoen kunnen ophalen door hem te verkopen aan een subtopper in de Bundesliga of een middenmotor in de Premiers League. Voor Addo krijg je helemaal niets, als een club zich meld voor hem dan zal hij wel voor niets weg mogen. Al met al zal je nooit 8 miljoen ophalen voor die spelers.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:25:57 #57
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28733116
Dude, PSV heeft een bod van 5 miljoen op Lee door Monaco afgewezen, zonder dat de zaakwaarnemer daar bij zeurde. Waarom denk je dat PSV hem voor minder dan 6 miljoen laat gaan?
pi_28733324
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Bouma een drama noemen vind ik een erg domme uitspraak. Hij staat verdomme al 5 jaar in de verdediging van PSV en heeft al 5 jaar lang achter elkaar met datzelfde PSV de minste goals tegengekregen in de HCE.
Hij heeft gewoon goede verdedigers om zich heen, het feit dat PSV de minste tegengoals heeft gekregen ligt naar mijn mening niet aan hem.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:41:53 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28733555
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:

Juve heeft een bod neergelegd bij Arsenal voor Vieira, naar verluidt £5m en Stephen Appiah.
Klopt ja,hoe hard mag ik lachen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:52:37 #60
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28733852
Landzaat niet naar Feyenoord
quote:
AZ lacht om Land-zaat-bod Feyenoord

Z neemt de belangstelling van Feyenoord voor aanvoerder Denny Landzaat niet serieus.

De Rotterdamse club is na het vertrek van Bart Goor naar Anderlecht en het afketsen van de transfer van de Belg Timmy Simons, die uiteindelijk bij PSV tekende, driftig op zoek naar een dragende middenvelder. Landzaat is een belangrijke kandidaat die vacature op te vullen.
,,Het bedrag dat Feyenoord wil betalen is voor ons onbespreekbaar. Daar gaan we niet eens over onderhandelen.'', zegt Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ.
Welk bedrag Feyenoord voor Landzaat over heeft wil Gerbrands niet zeggen. De transfer van Goor leverde de club zo'n twee miljoen euro op, plus een bonus indien Anderlecht de Champions League haalt. Dat bedrag zou de Rotterdamse club over hebben voor de aanvoerder van AZ. Gerbrands: ,,Zoals voorzitter Dirk Scheringa zegt, willen we de groep zo veel mogelijk in tact houden Maar we zijn in het belang van de spelers bereid mee te werken aan een transfer. Maar dan moet er wél betaald worden. Over Feyenoords bod op Landzaat valt met ons niet te praten.''
AZ verlangt voor Landzaat, die nog een contract heeft tot medio 2007, minimaal 4 à 5 miljoen euro. Eerder sloeg de club een aanbod van 2,5 miljoen van Fiorentina af. Ook dat bedrag vond AZ niet serieus genoeg om over te onderhandelen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 15:30:43 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28739459
quote:

[..]

centrale verdediger is Vlaar een optie die is goedkoop maar voor de rest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 15:33:32 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28739551
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Voor Ooijer krijg je max. 1 miljoen aangezien hij al in de dertig is
Goor is 32 en bracht rond de 2 op......
quote:
, Lee heeft nog maar een contract van 1 jaar dus die zal ook weggaan voor minder dan ca. 3 miljoen
PSV heeft een optie om het contract tot 2007 te velengen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:36:44 #63
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28741472
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:25 schreef Spideyman het volgende:
Dude, PSV heeft een bod van 5 miljoen op Lee door Monaco afgewezen, zonder dat de zaakwaarnemer daar bij zeurde. Waarom denk je dat PSV hem voor minder dan 6 miljoen laat gaan?
Voor Park wilde men 10 á 12 miljoen Euro hebben, Westerhof zou Man Utd onze "Nederlandsche koopmansgeest" (ofzoiets) willen laten zien en voor hoeveel ging hij weg???
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:37:37 #64
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28741496
Landskrona BoIS vreest afscheid te moeten nemen van aanvoerder Jonas Olsson. De verdediger staat in de belangstelling van NEC.

'Het kan snel gaan', zei zaakwaarnemer Martin Dahlin in het Zweedse Expressen. De 22-jarige Olsson brak in 2003 door bij Landskrona BoIS. In twee jaar tijd is de centrale verdediger uitgegroeid tot vaste waarde bij de degradatiekandidaat.

NEC-trainer Cees Lok kan niet wachten op een versterking in defensief opzicht. 'De enige wens die ik heb zal binnenkort ingevuld worden', zei de trainer vorige week in VI. 'Dat is een centrale verdediger erbij, die komt wat mij betreft liever vandaag dan morgen.'
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_28743423
Figo niet naar Liverpool
quote:
Droom van Figo spat uiteen. Geen transfer naar Liverpool

LIVERPOOL, 12 juli 2005 17:10 - Het zal voor Luis Figo wel bij dromen blijven, want een transfer naar Liverpool zit er voor de Portugese international zo goed als zeker niet meer in. Vandaag heeft coach Rafael Benitez Real Madrid laten weten geen rekening te houden met een transfer. De Spaanse coach in Engelse dienst gaat zijn aandacht nu richten op het binnenhalen van de Franse international Lyon-aanvaller Sidney Govou. "Afgelopen week had ik nog het idee dat de transfer rond zou komen, maar nu wordt het tijd om aan onze andere opties te gaan werken. We hebben Real Madrid geïnformeerd over het feit dat we nog twee opties hebben en dat we daar nu aan gaan werken", aldus Benitez.
Aldus voetbalonline.nl
pi_28744673
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt ja,hoe hard mag ik lachen?
Idd. Sinds wanneer is Vieira al 35 of zo? Misschien iets overdreven, maar dat is een lachertje.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:12:49 #67
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28761656
Feyenoord zoekt contact met Orlando Engelaar
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:13:59 #68
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28761680
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:17 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Idd. Sinds wanneer is Vieira al 35 of zo? Misschien iets overdreven, maar dat is een lachertje.
Vieira is pas 29
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:14:27 #69
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28761690
'Roda JC hoopt via bottentest op Nigeriaan'

13/7/2005 9 :13

Roda JC is zeer gecharmeerd van Dele Adeleye. De Nigeriaan maakte onlangs indruk tijdens het WK onder 20. Probleem is echter dat de centrale verdediger pas zestien jaar is. Tenminste, dat denkt-ie.

Spelers die jonger zijn dan achttien jaar en niet afkomstig zijn uit een land dat is aangesloten bij de Europese Unie, mogen nog niet professioneel in actie komen in de EU. Daarmee is het uitgesloten dat Adeleye naar Roda vertrekt, ware het dat de speler zelf via een van zijn zaakwaarnemers heeft laten weten er niet zeker van te zijn hoe oud hij is.

Volgens zijn paspoort is Adeleye van 25 december 1988. Roda JC zou bereid zijn om een zogenoemde bottentest te laten uitvoeren om te kunnen achterhalen of de Nigeriaan daadwerkelijk ouder is. 'Als blijkt dat hij minimaal achttien is, dan zou het mogelijk interessant voor ons kunnen worden', vertelt algemeen directeur Frank Rutten in Dagblad De Limburger.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat zo'n bottentest Adeleye dichter bij Roda helpt, want deze methode zou dan wel kunnen aangeven of een persoon al dan niet ouder is, maar een exacte geboortedatum is er niet mee te achterhalen.

Tijdens het WK onder 20 speelde Adeleye drie duels mee, waaronder de kwartfinale tegen Nederland en de finale tegen Argentinië. Hij maakte indruk als spijkerharde mandekker.
pi_28761851
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:14 schreef DeTolk het volgende:
'Roda JC hoopt via bottentest op Nigeriaan'

13/7/2005 9 :13

Roda JC is zeer gecharmeerd van Dele Adeleye. De Nigeriaan maakte onlangs indruk tijdens het WK onder 20. Probleem is echter dat de centrale verdediger pas zestien jaar is. Tenminste, dat denkt-ie.

Spelers die jonger zijn dan achttien jaar en niet afkomstig zijn uit een land dat is aangesloten bij de Europese Unie, mogen nog niet professioneel in actie komen in de EU. Daarmee is het uitgesloten dat Adeleye naar Roda vertrekt, ware het dat de speler zelf via een van zijn zaakwaarnemers heeft laten weten er niet zeker van te zijn hoe oud hij is.

Volgens zijn paspoort is Adeleye van 25 december 1988. Roda JC zou bereid zijn om een zogenoemde bottentest te laten uitvoeren om te kunnen achterhalen of de Nigeriaan daadwerkelijk ouder is. 'Als blijkt dat hij minimaal achttien is, dan zou het mogelijk interessant voor ons kunnen worden', vertelt algemeen directeur Frank Rutten in Dagblad De Limburger.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat zo'n bottentest Adeleye dichter bij Roda helpt, want deze methode zou dan wel kunnen aangeven of een persoon al dan niet ouder is, maar een exacte geboortedatum is er niet mee te achterhalen.

Tijdens het WK onder 20 speelde Adeleye drie duels mee, waaronder de kwartfinale tegen Nederland en de finale tegen Argentinië. Hij maakte indruk als spijkerharde mandekker.
Ik denk dat de Nigeriaanse voetbalbond dit kosten wat kost wil voorkomen. Als aan het licht komt dat er echt is gesjoemeld met geboortedata, dan zullen ze veel gezeik krijgen met de FIFA... Wel een leuk idee van Roda
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:26:56 #71
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28761931
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik denk dat de Nigeriaanse voetbalbond dit kosten wat kost wil voorkomen. Als aan het licht komt dat er echt is gesjoemeld met geboortedata, dan zullen ze veel gezeik krijgen met de FIFA... Wel een leuk idee van Roda
Bij heel erg veel Afrikanen klopt de geboortedatum in hun paspoort niet. Het wordt vaak gewoon niet bijgehouden in die landen en het wordt ook niet echt belangrijk geacht. Het is dan ook geen toeval dat er heel veel Nigerianen op 1/1, 1/7 of 25/13 geboren zijn.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28762036
Pires gaat waarschijnlijk naar Galatasaray
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28762302
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:13 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Vieira is pas 29
Ik doelde op het belachelijk lage bod, gezien de kwaliteiten en de leeftijd

Kaalhei: 25-13?? da's wel heel bijzonder, dan moet er gewoon wat mis zijn?
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:27:10 #74
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28767294
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:36 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Voor Park wilde men 10 á 12 miljoen Euro hebben, Westerhof zou Man Utd onze "Nederlandsche koopmansgeest" (ofzoiets) willen laten zien en voor hoeveel ging hij weg???
Totaal niet met elkaar te vergelijken.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:41:57 #75
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28767776
Nu we elkaar hier toch aan het naaien zijn heb ik nog een leuke: zelfs Engelaar wil niet naar Feyenoord toe haha Ik zou hem nog niet eens willen als hij transfervrij naar PSV kwam
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:57:49 #76
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28768317
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Totaal niet met elkaar te vergelijken.
Waarom niet dan???

Beide belangrijke spelers voor PSV, afgelopen seizoen super gedraaid, beheren een aardige commerciële waarde en hebben een nog doorlopend contract. PSV wil in principe beide behouden. Behalve naam, leeftijd en positie zie ik geen verschillen, maar goed...
pi_28768524
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Waarom niet dan???

Beide belangrijke spelers voor PSV, afgelopen seizoen super gedraaid, beheren een aardige commerciële waarde en hebben een nog doorlopend contract. PSV wil in principe beide behouden. Behalve naam, leeftijd en positie zie ik geen verschillen, maar goed...
Het verschil is dat PSV een optie in het contract van Lee kan lichten dat hem nog tot de zomer van 2007 in Eindhoven houdt.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:12:10 #78
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28768794
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Het verschil is dat PSV een optie in het contract van Lee kan lichten dat hem nog tot de zomer van 2007 in Eindhoven houdt.
OK dan, ik dacht dat Park een contract had tot medio 2007. Maar dat was dus 2006...
pi_28777291
Nuno Valente kan naar een Engelse en een Spaanse club, als hij mag van Co. Als Kromkamp (wat Nuno niet kon uitspreken trouwens) komt, is die kans wat groter.

Bron is Nuno zelf, vanmorgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:25:22 #80
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28777794
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Bouma een drama noemen vind ik een erg domme uitspraak. Hij staat verdomme al 5 jaar in de verdediging van PSV en heeft al 5 jaar lang achter elkaar met datzelfde PSV de minste goals tegengekregen in de HCE. Hij is reserve aanvoerder en heeft tientallen interlands achter zijn naam staan. Hij is een van de snelsten bij PSV, is fysiek zeer sterk en staat positioineel altijd goed.

Iederen verdediger maakt wel eens foutjes, maar bij hem worden ze er op een of andere manier altijd uitgelicht door vooral mensen uit de randstad. Wanneer je hem eens een seizoen lang 90 minuten aan het werk ziet zul je zien dat hij gewoon een van de beste verdedigers is in de Nederlandse competitie.
Ik lever ook graag kritiek op Bouma. Die jongen is niet slecht maar je kan hem zeker niet goed noemen. En snel is hij ook niet hoor, op het hoogste niveau komt hij gewoon altijd tekort, dat heeft hij dit jaar in de championsleague ook weer bewezen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28777822
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:25 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ik lever ook graag kritiek op Bouma. Die jongen is niet slecht maar je kan hem zeker niet goed noemen. En snel is hij ook niet hoor, op het hoogste niveau komt hij gewoon altijd tekort, dat heeft hij dit jaar in de championsleague ook weer bewezen.
Zeker, mede door hem heeft PSV in de champions league een aantal tegentreffers moeten incasseren
pi_28783596
Bouma is gewoon een drama op internationaal niveau.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:28:20 #83
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28783715
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bouma is gewoon een drama op internationaal niveau.
Net als Kezman
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:41:03 #84
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28784224
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Zeker, mede door hem heeft PSV in de champions league een aantal tegentreffers moeten incasseren
Dat is in de afgelopen CL één keer voorgekomen. Net als bij Van Bommel eenmaal, net als bij Cocu eenmaal en Alex heeft zelfs tweemaal een slippertje gemaakt. Waarom moet juist Bouma er dan uitgepikt worden?

Ik vind de kritiek op Bouma van de meeste mensen kuddegedrag, elkaar napraten zonder dat ze de speler een seizoen lang iedere keer 90 minuten lang hebben gezien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juli 2005 @ 23:13:05 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28785484
Bouma bleek van de 5 verdedigers die veel speelden de minste maar nog steeds een uitstekende speler
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28785625
Bouma heeft wel veel pijntjes
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juli 2005 @ 23:18:54 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28785660
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:17 schreef Sloggi het volgende:
Bouma heeft wel veel pijntjes
hij haalt altijd met pijn en moeite het einde van t seizoen, maar hij haalt t wel!
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:36:44 #88
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28786214
Bouma is typisch zo een speler die alleen in de NLse competitie centraal achterin kan staan. Maar om echt succes te hebben moet er wel nog een echte mandekker bijstaan. Je moet er echt niet aan denken om twee Bouma's achterin te hebben, dan is prijsschieten.
pi_28793363
Vieira rond met Juventus, althans een quote op VI.nl
pi_28793450
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:36 schreef Kaalhei het volgende:
Bouma is typisch zo een speler die alleen in de NLse competitie centraal achterin kan staan. Maar om echt succes te hebben moet er wel nog een echte mandekker bijstaan. Je moet er echt niet aan denken om twee Bouma's achterin te hebben, dan is prijsschieten.
Dan heb je net zo'n slechte verdediging als Feyenoord
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:16:59 #91
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28794655
Paul Gascoigne (38) aan de slag bij Algarve United
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:23:48 #92
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28794847
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Spideyman het volgende:

Ik vind de kritiek op Bouma van de meeste mensen kuddegedrag, elkaar napraten zonder dat ze de speler een seizoen lang iedere keer 90 minuten lang hebben gezien.
Kan bij Bouma niet want hij is te vaak geblesseerd om 90 minuten te kunnen volmaken.
Overigens heb ik al kritiek op de man sinds Louis hem opriep als veredelde linksbuiten, dus het verwijt van kuddegedrag leg ik naast me neer.
Zou het niet kunnen zijn dat naar mate de carriere van Bouma voortduurt dat meer mensen inzien dat het nou niet bepaald de topper is waarvoor sommige kenners hem houden

Overigens is zwolle nog opzoek naar versterkingen en zingt de naam van Veendamspits Ronald Hamming nadrukkelijk rond. Gekke is dat deze jongen bij Veendam zijn carriere ging afsluiten, dus ik moet nog maar zien of dit waar is. (al hoop ik er stiekem wel op, want ik vind hem nog steeds erg goed)
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_28794945
[zaakwaarnemersmode]
En nu is het genoeg! Stoppen met zaniken over Bouma, die gozer is een aanwinst voor iedere Nederlandse club en Europese subtoppers.
[/zaakwaarnemersmode]
Wat een vrouw!
spits!
pi_28799724
quote:
Mahamadou Diarra mogelijke opvolger Vieira bij Arsenal

LONDEN, 14 juli 2005 13:01 - Arsenal heeft de voormalige Vitesse-aanvaller Mahamadou Diarra op het oog om Patrick Vieira op te volgen als die vertrekt naar Junetus. Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze transfer tussen Arsenal en Juventus later op de dag afgerond. Diarra debuteerde in 1999 bij Vitesse. Daarvoor speelde hij bij het Griekse OFI. In totaal bleef Diarra drie seizoenen in Arnhem, waarna hij naar Lyon vertrok. In totaal speelde hij 69 wedstrijden voor Vitesse, waarin hij negen maal scoorde. De verwachting is dat Diarra ruim ¤ 7 miljoen moet opbrengen.
Zijn contract bij de Franse kampioen loopt nog tot 2009.
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:57:45 #95
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_28800038
verkopen maar die diarra, levert vitesse nog wat opleidingskosten op
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_28800149
Ik las het bericht ook, maar een tijdje terug had Houllier nog gezegd dat Essien en Diarra niet zouden vertrekken. Nou houdt ie wat Essien betreft aardig de poot stijf, dus ik zie niet in waarom niet bij Diarra
Nu ook Zuid Afrika
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 juli 2005 @ 14:01:22 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28800170
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Diarra heeft net zn contract verlengd
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:08:25 #98
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28800467
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]
Een bericht waarin gesproken wordt over "voormalig Vitesse-aanvaller" neem ik niet zo serieus.
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:11:40 #99
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28800610
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:08 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Een bericht waarin gesproken wordt over "voormalig Vitesse-aanvaller" neem ik niet zo serieus.
Wat is de bron eigenlijk???
pi_28802079
Tomasson toch weer dicht bij Benfica, na eerder afketsen.

Liédson zou dan ipv Corinthians nu Stuttgart als nieuwe club kiezen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')