quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Ik leg Dylan nog steeds voor de zekerheid tussen volle kruiken zodat ie die draai niet kan maken en niet met zn gezicht op het matras kan komen, gewoon uit voorzorg... dat helpt heel goed!
ik weet niet of het draaien snachts kwaad kan, dat zal vast niet!
Laten we dat dan maar niet doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:16 schreef poemojn het volgende:
Vastbinden, ook met een slaapzakriem al worden die soms nog wel verkocht, is in elk geval gevaarlijker.
quote:
Wat raar dat ze het niet hebben over de kinderwagenbak die op een frame kan. Dat heeft toch geloof ik iedereen eigenlijkquote:
Ed, dit is een forum... Het CB is 24 uur per dag bereikbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef edje34 het volgende:
Zou ik ook nog aub antwoord kunnen krijgen op mijn vraag??
Als het niet teveel moeite is tenminste.
De nieuwe generatie wandelwagens heeft een groot voordeel: het kind past er langer in. Een brochure roept: "van nul tot vijf". En dat komt goed uit, want een zittend kind -- zo suggereert een lezer van Ouders Online -- past langer in het oude leefpatroon van moderne ouders.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat raar dat ze het niet hebben over de kinderwagenbak die op een frame kan. Dat heeft toch geloof ik iedereen eigenlijkIk heb nog nooit zo'n heel klein babietje gezien in zitstand.
met "het oude leefpatroon" bedoelt de auteur vast het leefpatroon van voordat ze ouders waren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef edje34 het volgende:
[..]
De nieuwe generatie wandelwagens heeft een groot voordeel: het kind past er langer in. Een brochure roept: "van nul tot vijf". En dat komt goed uit, want een zittend kind -- zo suggereert een lezer van Ouders Online -- past langer in het oude leefpatroon van moderne ouders.
![]()
![]()
let op de laatse zin
Jij bent wel een drammer he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef edje34 het volgende:
Zou ik ook nog aub antwoord kunnen krijgen op mijn vraag??
Als het niet teveel moeite is tenminste.
Joh, vind jequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:44 schreef Leah het volgende:
Hier vonden ze het niet zo erg, ik zette Freek op een gegeven moment ook maar zelf neer, als ik op hem moest wachten.... hij lag, en hij bleeeef liggen.
Ik kwam met hem op het CB, de arts zette hem neer, gaf hem een duwtje links en rechts, en toen ie niet omviel sprak ze; "Zoo, jij kunt lekker mee op de fiets hoor!"
De 5 maanden daarna, zat ie, heerlijk rustig, hij verschoof geen centimeter (ik denk er nog met weemoed aan terug) en werd vervolgens een billenschuiver
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |