abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28749533
Vastbinden, ook met een slaapzakriem al worden die soms nog wel verkocht, is in elk geval gevaarlijker.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:18:14 #152
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_28749565
Nou daar worden we ook niet veel wijzer van Poemojn..... ik had toch beter van je verwacht

Kom kom Edje, niet zo kattig. Volgens mij kan dit echt geen kwaad hoor. Als Sanne niet meer lekker ligt op haar buik dan laat ze dat heus wel merken (dat doet Kai in ieder geval wel) en je kan verder moeilijk de hele nacht naast haar bedje gaan zitten om haar telkens op haar rug terug te draaien. Alle babies gaan op gegeven moment op hun buik draaien, dus Sanne zal dit ook heus wel overleven.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:18:48 #153
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28749579
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

Ik leg Dylan nog steeds voor de zekerheid tussen volle kruiken zodat ie die draai niet kan maken en niet met zn gezicht op het matras kan komen, gewoon uit voorzorg... dat helpt heel goed!

ik weet niet of het draaien snachts kwaad kan, dat zal vast niet!

Sanne ligt nu wel op haar zij te slapen sinds 20:30 gaat voorals nog goed.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:20:10 #154
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28749621
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:16 schreef poemojn het volgende:
Vastbinden, ook met een slaapzakriem al worden die soms nog wel verkocht, is in elk geval gevaarlijker.
Laten we dat dan maar niet doen.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:21:28 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28749668
Maria ligt nooit op haar buik te slapen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_28749733
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef Sugar het volgende:
Elk nadeel hep ze voordeel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28749761
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef Sugar het volgende:
gekkie!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:24:51 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28749765
Zjuust, Snoop. Zo ist maar net.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_28749858
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef poemojn het volgende:
Ik kom ook niet verder dan dit
Wat raar dat ze het niet hebben over de kinderwagenbak die op een frame kan. Dat heeft toch geloof ik iedereen eigenlijk Ik heb nog nooit zo'n heel klein babietje gezien in zitstand.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:28:51 #160
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28749910
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef edje34 het volgende:
Zou ik ook nog aub antwoord kunnen krijgen op mijn vraag??

Als het niet teveel moeite is tenminste.
Ed, dit is een forum... Het CB is 24 uur per dag bereikbaar
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:30:44 #161
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28749958
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:27 schreef beefcake het volgende:

[..]

Wat raar dat ze het niet hebben over de kinderwagenbak die op een frame kan. Dat heeft toch geloof ik iedereen eigenlijk Ik heb nog nooit zo'n heel klein babietje gezien in zitstand.
De nieuwe generatie wandelwagens heeft een groot voordeel: het kind past er langer in. Een brochure roept: "van nul tot vijf". En dat komt goed uit, want een zittend kind -- zo suggereert een lezer van Ouders Online -- past langer in het oude leefpatroon van moderne ouders.

let op de laatse zin
(Hans teeuwen)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:39:39 #162
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28750274
edje maak je geen zorgen, sanne kan draaien en de tijd dat ze draait in bed komt ook nog, maxim doet dat sinds 2 dagen dus in bed. ik ben er niet bang voor, ze zijn sterk genoeg neemik aanom hun neus niet in eenlaken te duwen of wat dan ook.
pi_28750368
Suzanne, heb je nog met de hap gebeld? Gewoon doen hoor als je het niet vertrouwd, die kleintjes kunnen snel uitdrogen en dat word (hier tenminste) altijd zeer serieus genomen!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_28754878
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef edje34 het volgende:

[..]

De nieuwe generatie wandelwagens heeft een groot voordeel: het kind past er langer in. Een brochure roept: "van nul tot vijf". En dat komt goed uit, want een zittend kind -- zo suggereert een lezer van Ouders Online -- past langer in het oude leefpatroon van moderne ouders.

let op de laatse zin
met "het oude leefpatroon" bedoelt de auteur vast het leefpatroon van voordat ze ouders waren.

suzanna ik ben ook benieuwd hoe 't nu met Noa is, en of je de HAP nog gebeld hebt.

ik heb Piet ook vast veel te veel geholpen met gaan zitten voordat hij 't zelf kon. hij heeft het zelf in ieder geval pas heel erg laat geleerd. (hij zat toen allang heel stevig, trok zich zelfs al op tot staan!)
pi_28754988
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef edje34 het volgende:
Zou ik ook nog aub antwoord kunnen krijgen op mijn vraag??

Als het niet teveel moeite is tenminste.
Jij bent wel een drammer he?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:44:19 #166
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28755045
Hier vonden ze het niet zo erg, ik zette Freek op een gegeven moment ook maar zelf neer, als ik op hem moest wachten.... hij lag, en hij bleeeef liggen .

Ik kwam met hem op het CB, de arts zette hem neer, gaf hem een duwtje links en rechts, en toen ie niet omviel sprak ze; "Zoo, jij kunt lekker mee op de fiets hoor!"

De 5 maanden daarna, zat ie, heerlijk rustig, hij verschoof geen centimeter (ik denk er nog met weemoed aan terug ) en werd vervolgens een billenschuiver .
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:45:01 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28755067
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef Igraine het volgende:

[..]

Jij bent wel een drammer he?
Joh, vind je
pi_28755142
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:44 schreef Leah het volgende:
Hier vonden ze het niet zo erg, ik zette Freek op een gegeven moment ook maar zelf neer, als ik op hem moest wachten.... hij lag, en hij bleeeef liggen .

Ik kwam met hem op het CB, de arts zette hem neer, gaf hem een duwtje links en rechts, en toen ie niet omviel sprak ze; "Zoo, jij kunt lekker mee op de fiets hoor!"

De 5 maanden daarna, zat ie, heerlijk rustig, hij verschoof geen centimeter (ik denk er nog met weemoed aan terug ) en werd vervolgens een billenschuiver .
zeer herkenbaar.
pi_28755308
Hier exact hetzelfde, ook die keuring op het cb. Alleen ging Myrthe dus wel schuiven.

't Spijt me M@x, maar ik heb geen zin langer te zoeken. Dan kom ik er misschien nog achter dat ik met Myrthe niet verantwoord heb gehandeld ook!

Sommige buggy's van MacLaren hebben trouwens een ligstand waarin je volgens de site baby's al vanaf de geboorte mag vervoeren.. lijkt me niet ideaal. Deze bijvoorbeeld.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:57:31 #170
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28755548
Overigens heeft Freek ook nooit omgerold, dus ik had al niet verwacht dat hij zou gaan kruipen.
Wat dat betreft is Baby een vlottere, dus ik heb nog hoop . Ik was zelf ook een billenschuiver trouwens, dus misschien is het wel erfelijk?
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:01:02 #171
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28755651
Ik schoof niet, ik rolde niet en ik kroop niet. Kon pas lopen met 23 maanden.

Mijn kind kan al bijna alle vier de dingen.

Gelukkig heb ik geen dyslexie
pi_28755751
bedoel je dat jolie ook al kan lezen!? (gefeliciteerd nog met de eerste stapjes, wat knap! )
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:07:23 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28755862
Ja. Dat bedoel ik. Ze heeft alleen wel dyslexie vrees ik, ze leest overal aap

Knap he! Ze ging vanavond weer proberen en ook in de badkamer de eerste echte schaafwond is dan ook een feit
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:11:34 #174
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28755978
Billenschuivers zijn ook vaker hoogbegaafd . En feli met de eerste stapjes! Freek viel hier meteen een gat in zijn kop, hoop dat je dat nog even bespaard blijft...
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:32:54 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28756527
Amber en Jolie , kei goed van jullie

Ed, juist toch knap van Sanne dat ze kan draaien, en idd, een beetje minder drammerig mag wel, laatst in een ander topic was je ook al ongeduldig toen je binnen 2 uur geen antwoord kreeg, dat het forum 24 uur per dag open is wil niet zeggen dat er 24 uur per dag iemand is met het goede anwtoord.

Gisteren heeft Demi haar enting gekregen, ze was de hele tijd aan het lachen tijdens het onderzoek, huilde even tijdens het prikje maar daarna weer lachen, verders ook geen last van gehad gelukkig.

Het was wel zo dat ze op haar buik nogal scheef ligt, dit kan niks zijn maar het kan ook zijn dat haar heupen iets scheef staan, als dit volgende maand nog zo is dan willen ze een echo maken.
Maar de dikter dacht zelf dat het niks ernstigs was.

Kan eigenlijk niet wachten tot Demi de leeftijd heeft om te billenschuiven, zitten en andere dingen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:06:55 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28759905
Misschien dat Noah dan ook wel een billenschuiver wordt, aangezien het kruipen nog niet opschiet Ligt ie op zn buik op de grond, met zn handjes op de grond te slaan en met zn voetjes op de grond te schoppen Leg je een verleidelijk speeltje net buiten handbereik, gaat ie zich zoveel mogelijk uitrekken Hij kan wel al naar links en rechts verschuiven
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:38:33 #177
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28760188
Hier is weer alles een beetje rustiger geworden met Noa... ik had de HAP gebeld en ze wilden haar eigenlijk wel zien... dus ik een afspraak gemaakt, maar daar kwam ik eigenlijk op terug omdat ik me nog niet echt zorgen had gemaakt en Noa gewoon vrolijk was.
Nog een keer gebeld en verteld dat we het gewoon nog eens gingen proberen, en ja hoor, ze dronk daarna een kleine 60 ml verdunde kamillethee (met suiker, jammie dacht ze ) en daarna heeft ze nog een half flesje gedronken met melk (100 ml) dus het kwam weer helemaal goed! Ze heeft wel vannacht nog éxtra om 2 uur een fles gehad omdat ze toch wel heel wat in te halen had. En om 7 uur had ze alweer schreeuwende honger. Maar goed, zolang ze honger heeft en lekker drinkt maak ik me geen zorgen meer!!! Ik denk ook dat als ze zo'n moeilijk dagje heeft het misschien aan haar tandjes óf gewoon de warmte ligt, en ik haar nog wat vaker wat aan moet bieden, kleinere beetjes o.i.d. en niet gelijk denken: oh, ze wil niet, wat moet ik nu??

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!! Lief dat jullie meeleven... ik zat gisteren wel even in de stress toen de HAP haar toch wilde zien, ik had alleen tips verwacht...maar ze snapten wel toen ik uitlegde dat ik het nog maar even ging proberen en niet gelijk halsoverkop naar hun toe wilde. Ben ook blij dat ik daarmee gewacht heb...

(sorry voor het lange verhaal, ben nog een beetje slaperig)
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:42:05 #178
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28760226
Overigens... over dat kruipen etc. van kinderen... Noa draait al zó lang van haar buik naar haar rug, en andersom dat ze een hele goede techniek heeft gekregen. Ze begint nu ook een beetje te kruipen en op haar handen en knietjes bijna rechtop te zitten. Volgens mij duurt het niet lang voor ze los kan zitten, maar ik ben wel benieuwd of dat echt snel gaat.

Oh ja... nieuwe ontwikkelingen zorgen wel altijd voor nieuwe frustratie bij Noa, herkennen jullie dat ook?

Wat ze trouwens gisteren deed was IN de wipstoel (met tuigje aan) zich op haar buik draaien en er overheen hangen. Ik liet haar haar gang gaan omdat ik benieuwd was hoever ze zou komen... Nou, ze tuimelde er dus bijna uit als ik niet opgelet had (bij het 'hoofdeinde' zegmaar) ... wat een kind zeg!
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:17:40 #179
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28760737
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Noa.

Wij hebben vannacht voor het eerst moeilijk gehad met Sanne ,ze sliep pas tegen 04:30.
(Hans teeuwen)
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:33:13 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28760954
Noa Fijn dat het weer beter gaat!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 10:46:44 #181
81992 Githa
pi_28762325
Noa

Sanne kan omrollen

Ik heb Jordy vannacht wel 4 x terug moeten rollen omdat hij in zijn slaapdronken bui niet terug kon komen maar wel huilen he ....

Hij heeft het gillen ook echt helemaal ondekt ...super hoog en schel is de hond niet blij mee
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:49:10 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28762375
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 08:42 schreef Suzanna het volgende:

Oh ja... nieuwe ontwikkelingen zorgen wel altijd voor nieuwe frustratie bij Noa, herkennen jullie dat ook?
Is vervelend soms maar eigenlijk vooral goed. Frustraties (en soms verveling) leiden tot creativiteit. Dus ook tot nieuwe manier van voortbewegen enzovoorts.

Fijn dat ze we weer wat beter is.
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:07:50 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28762774
Betekent dat dat het eigenlijk best goed is om kindjes af en toe te laten 'zeuren' in de box o.i.d.? Doe ik bij Noa meestal wel als ik bezig ben en even niet gelijk kan komen, en dan gaat ze meestal gewoon wat anders verzinnen om te doen. Leuk om te zien!!

Vanochtend heeft ze zich een half uur vermaakt met zo'n Avent-fles schuddop. Gewoon een plastic doorzichtig ding die ze ergens meepikte van een tafel (ze is toch snel met haar handjes...).. en ze kon zich er erg lang mee vermaken.

Helaas wilde ze de fles van 11 uur nu net niet, maar ik probeer het straks gewoon nog een keer. Desnoods giet ik het over in een kleiner flesje en geef haar kleinere hoeveelheden, dan hoef ik niet telkens een nieuwe fles te maken.
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 juli 2005 @ 17:48:12 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28775422
Nog twee nachtjes slapen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_28775708
Sjeen!!! gefeliciteerd!!! hoe voelt het nu? ben je de hele dag aan het janken?
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 juli 2005 @ 18:20:48 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28776193
Ik loop afwisselend te emo-en en blij te zijn... ben zoooo trots op mijn grote kleine meid
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:12:20 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28777387
Jolietje heeft me toch een smak gemaakt, tanden door bovenlip, bloedneus, gezichtje opgezet.
Pffffff echt heel naar. Gelukkig geen ernstige schade voor zover zichtbaar maar ze is zich echt kapot geschrokken. Steeds begint ze weer te brullen. Echt rot. En dan te bedenken dat dit nog 400 keer gebeurd.
  Jubileum moderator woensdag 13 juli 2005 @ 19:15:41 #190
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28777478
Oi Luchtbel wat is dat sneu he? Wij hebben een heuse verbanddoos (= bakkie met pleisters en jodium) sinds de kinderen kunnen lopen. Zo heb ik ook altijd doekjes bij de kraan liggen die meteen koud gemaakt kunnen worden om op evt. builen te drukken.
Als je ziet hoe Iris' beentjes eruit zien lijkt het wel of we haar gigantisch knijpen, zo vol blauwe plekken en schaafwonden.
Arme Jolietje, is het tijdens het zelf los lopen gebeurd? Want dan zal ze dat voorlopig misschien wel weer even laten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:19:59 #191
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28777631
Ahhh wat zielig Arme Jolietje (en arme jij Luchtbel, je zal ook wel geschrokken zijn) erop en hopelijk voelt ze zich snel weer beter!
©Dumbo
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:49:09 #192
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28778633
Lois ik heb altijd wel gewoon van die handen afveeg en spuugdoekjes bij de wasbak, bedoel je dat? Nou ze is gewassen en naar bed. Het lijkt wel mee te vallen en ze moest nog lachen ook, niet klikken als je het zielig vindt. De rode plekken en het neusje zijn inmiddels blauw.
Maar pffff we zouden dus gaan picknicken nog even maar waren de spullen vergeten dus ik zet d'r naast de fiets op de grond. Gaat ze staan bij het hekje om de kinderen te zien en roepen en ik weet niet precies wat er toen gebeurde maar ze lag echt met het koppie tegen de schutting aan en het bloed spoot eruit. Wat kan dat hard gaan zeg bij die kleintjes.
  Jubileum moderator woensdag 13 juli 2005 @ 19:51:03 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28778699
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef Luchtbel het volgende:
Lois ik heb altijd wel gewoon van die handen afveeg en spuugdoekjes bij de wasbak, bedoel je dat?
Ja precies, die bedoel ik.
quote:
Nou ze is gewassen en naar bed. Het lijkt wel mee te vallen en ze moest nog lachen ook, niet klikken als je het zielig vindt.
Agossie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:53:50 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28778801
Oke. Echt klote zeg. Zulke dingen gebeurde eerst natuurlijk niet zo erg maar ja. Verbanddoos met spul hebben we ook en van die builencreme. Ze ligt nu in bed en ik wil al meteen gaan kijken maar durf niet want ben bang dat ze dan alleen maar overstuur raakt. Is wel erg moeilijk vandaag.
pi_28778944
dat ziet er heftig uit zeg! Gelukkig kan ze weer lachen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28778979
Oh nee, Jolietje toch!!! Dikke op je builen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_28779074
OMG arme Jolie!! Dat ziet er inderdaad heftig uit ja.. Dat was zeker 20 jaar van jouw leven denk ik, Luchtbel

pi_28779253
oef jolie, wat een nare val. beterschap!
pi_28779503
Jolie beterschap meisje!
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:23:44 #200
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28779731
zo die is flink gevallen zeg arme Jolie beterschap hoor meissie
wat zal jij geschrokken zijn luchtbel..
en helaas gaat dat net zoals jij al zei nog wel vaker gebeuren
kyllian vandaag ook weer maar niet zo erg als Jolie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties