abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28744012
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ja daar zit je dan met iemand die je lang niet gezien hebt *ik ben tegenwoordig best stabiel en heb het best een beetje onder controle allemaal* wow shit zie m'n kind ineens lopen
pi_28744171
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:36 schreef Martineke het volgende:
wij zijn weer bij de checkup geweest vanmiddag. Maxim is al 72.8 cm en 10.650 gr.
Maxim toch, lekkere beer ! Nog gefeliciteerd met jullie aanstaande verhuizing Martineke, hoef je eindelijk die 10650 gram niet steeds die 8 trappen op te sjouwen !

En wat het cb betreft... veel gaat bij mij ene oor in, andere weer uit. Maar als ze zeggen dat iets slecht is probeer ik daar uiteraard wel op te letten dat ik het niet meer doe. Maar als Myrthe dan heel hard zou gaan huilen zoals Morris deed dan weet ik het ook niet hoor, moeilijk is dat. Maar veel hangt natuurlijk af van de manier waarop ze het brengen, als het adviezen zijn is het prima, wordt het gebracht als een wet dan kan ik daar ook nog wel eens opstandig van worden Wij moesten Myrthe vaker op haar buik leggen 2 mnd. terug omdat ze d'r hoofdje niet goed optilde, terwijl ze dat echt helemaal niet leuk vond. Heb het toen wel gedaan, en nu kreeg ik te horen dat ze d'r hoofdje veel verder optilde dan ze zou moeten kunnen nu. Dus dan denk ik, als ik het niet geoefend had, had ze het waarschijnlijk inmiddels zelf ook wel goed gedaan. Ieder kind heeft z'n eigen tempo.
pi_28745067
Amber en Jolie Wat goed dat jullie beginnen met lopen!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:39:04 #129
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28745181
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:48 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Ja en dan zat ik natuurlijk al een beetje te liegen uiteraard ging ze daarna ook weer heel snoezig aardbeitjes eten dus tja

Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit hoor over dat neerzetten. Alleen het is gewoon heel moeilijk om het niet te doen, ze hebben er zo'n lol van (en de meeste moeders dus ook....) dus tja. Maar goed, het lijkt me ook wel moeilijk om te leren zitten en dus balans te zoeken als je nog niet weet hoe je in evenwicht moet blijven.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:24:50 #130
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28746395
Marianne en ik zitten net tv te kijken en sanne lag in haar box.zeg Marianne `` Ed kijk nou eens``.

En ik keek en Sanne lag op haar buik.Alleen kan ze nu nog niet d`r eigen terug op haar rug draaien.

Kan dit voor de nachten kwaad, nu weet ze dat ze ook op haar buik kan liggen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:25:17 #131
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28746408
Noa pakt ook haar voetjes als je haar neerzet... maar soms is ze zó gefrustreerd op haar buik of rug dat ik het eventjes doe. Heb wel altijd het gevoel dat te lang niet goed is voor haar. Wat ze trouwens zélf doet is haar beentjes heel lang strekken zodat ze staat, als ik haar op één been heb zitten. Dan wipt ze op en neer (voetjes op de bank, afzetten maar!) en soms staat ze dan helemaal recht en heel lang. Dat vind ik dan zo knap van m'n kleine meid... (en als ze het zelf doen schijnt het ook niet slecht te zijn )

Texelonia: Nog even over jouw vraag over Dentinox en Chamodent, ik gebruik alleen Dentinox, dat was geloof ik iets van 5 euro zoveel? Weet ik niet zeker meer. Je kunt ook verdunde kamillethee geven, hoorde ik van een homeopaat.

Noa drinkt trouwens vandaag (en gisteren eigenlijk ook) heel slecht. Ik geef haar dan fruithapje of gewoon fruit als vervanging, maar daar eet ze ook niet bijster veel van. Vanmiddag had ze zo'n luier die wat donkerder is als normaal, bijna niet nat én aardig sterk ruikend. Dat betekent dus dat ze écht te weinig vocht binnenkrijgt...

Iemand tips?
pi_28746463
Dokter ff bellen Suzanne!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:28:12 #133
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28746484
lijkt me wel verstandig ja vooral met die warmte de komende dagen.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:28:51 #134
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28746509
Vergeet ik trouwens helemaal Amber en Jolie te feliciteren met de eerste losse stapjes!!! Wat gaaf als dat vóór het eerste jaar al lukt, vind ik extra knap (na het eerste jaar nog steeds, maar ervóór verwacht je het helemaal niet...)... Gefeliciteerd hoor!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:29:13 #135
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28746521
Echt waar? (dokter bellen) Zo ver had ik nog niet eens gedacht...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:31:36 #136
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28746586
klein flesje lauw water misschien
(Hans teeuwen)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:35:51 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28746680
Over dat zitten enzow, ik vond de manier waarop Martineke het zei een beetje overkomen alsof het er dus niet echt toe deed wat wel en niet goed was. Maar dat had ik dus verkeerd begrepen
Ik laat Noah ook weleens zitten, maar in het begin kon ie alleen blijven zitten als ie voorover hing, en dat vond ik er zo eng uit zien, dat ik dat dus ook maar niet deed. En net zoals dat staan bijv. Hij wil dus al maanden zoveel mogelijk staan, en idd gaat Noah ook uit zichzelf staan als ie op schoot zit, of trekt zich op aan de bankleuning. Maar ja, dat was dan weer slecht voor de heupjes dus wilde ik ook weer niet teveel doen. Dus ja, ik doe het ook wel, maar probeer er dus wel op te letten ook

Suzanna, ik heb inmiddels Dentinox gehaald, nu maar hopen dat het werkt

En ik zou denk ik ook maar de huisarts bellen (kan iig geval nooit kwaad!). Ook omdat ze al een paar dagen koortsig is enzow. Hoe gaat het daarmee trouwens, heeft/had ze vandaag nog koorts? Beterschap voor Noa in elk geval
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:37:45 #138
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28746723
Ze drinkt helemaal niet, Edje, ze speelt alleen met de fles. Water gaat dan al helemaal niet helaas.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:39:05 #139
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28746751
OH ja... ik zou de huisartsenpost moeten bellen als ik nu de huisarts wil spreken. Het lijkt me alleen dat zij er ook weinig aan kunnen doen als Noa niet wil drinken en dat ze zullen zeggen dat ik het 'in de gaten moet houden' ... maar ik ga toch maar even bellen dan.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:39:21 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28746758
Laten sabbelen op een nat washandje misschien?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:40:41 #141
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28746803
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef Suzanna het volgende:
OH ja... ik zou de huisartsenpost moeten bellen als ik nu de huisarts wil spreken. Het lijkt me alleen dat zij er ook weinig aan kunnen doen als Noa niet wil drinken en dat ze zullen zeggen dat ik het 'in de gaten moet houden' ... maar ik ga toch maar even bellen dan.
Bellen kan sowieso geen kwaad, en misschien kunnen zij zeggen nav symptomen enzow hoe ernstig het is. En wie weet hebben ze nog andere tips om haar toch wat vocht binnen te laten krijgen!
©Dumbo
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:51:08 #142
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_28748824
Wat is er hier weer een hoop gebeurd. Lopende kindjes, zieke kindjes, emo-mama's, etc. Het is bijna niet bij te houden als je niet zo regelmatig post als dat je graag zou willen.

Ik heb altijd heel graag een meisje gewild, maar vanaf het moment dat ik zwanger was, was ik ervan overtuigd dat het een jongetje zou worden en deze ene keer bleek mijn intuitie dus niet te falen. Renzell verwoord in haar post eigenlijk precies hoe meneerm@x en ik het ook voelen. Helemaal niks aan toe te voegen

Wat betreft de adviezen van het CB..... Ik vind dat altijd een beetje moeilijk. Ik weet dat Kai zelf moet leren zitten en dat ik hem dus niet te vaak al zittend neer moet zetten, maar meneertje wordt ongelooflijk driftig als hij wordt neergelegd. Het is dan dus echt krijsen geblazen en op zo'n moment is het moeilijk om zo'n advies op te volgen. Overigens heb ik het rug-argument nog nooit gehoord en ik zie ook niet zo goed in wat de fijne motoriek met zelf leren zitten te maken heeft. Poemojn, jij hebt vast wel ergens een link met meer info hierover
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_28749156
Over het jongen/meisje verhaal; ik ben een beetje 'bang' dat een eventueel volgens kindje van ons een meisje is. Telkens als ik Dylans te kleine kleren in een doos opborg, deed ik dat met de gedachte dat mijn volgende kindje dit ook gaat dragen. Als ik een meisje krijg, zal ik van het gros ineens afscheid moeten nemen Heel stom, ik weet het
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 21:04:50 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28749213
Nee is niet stom, is best herkenbaar. Ik heb mezelf nooit zo als een jongetjesmoeder gezien maar Jeroen had dit nog veel sterker, die was superopgelucht dat Iris een meisje bleek te zijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28749250
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef m@x het volgende:
Overigens heb ik het rug-argument nog nooit gehoord en ik zie ook niet zo goed in wat de fijne motoriek met zelf leren zitten te maken heeft. Poemojn, jij hebt vast wel ergens een link met meer info hierover
't was juist de grove motoriek die hij dan blijkbaar niet goed zou leren. Maar hij kan nu heeeel goed zelf in zitstand komen hoor!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:09:42 #146
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_28749345
Oooooow, okay, maar dan nog zie ik het verband niet echt. Kai kan nog niet helemaal zelf in zitstand komen, maar hij kan nu wel als ik zijn handjes vasthoud zijn evenwicht bewaren en vanuit lig- in zitstand komen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_28749407
Nou, dan zal het wel goedkomen M@x
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:12:26 #148
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28749429
Zou ik ook nog aub antwoord kunnen krijgen op mijn vraag??

Als het niet teveel moeite is tenminste.
(Hans teeuwen)
pi_28749444
Ik kom ook niet verder dan dit m@x
Ik weet niet beter dan dat een baby gewoonlijk zelf prima weet wat hij wel/niet kan.

/aanvulling
quote:
In buikligging drukt de baby zich op en hij kan al naar links en rechts kijken. Als hij goed wakker is, probeert hij het hoofd zelf rechtop te houden. Hij wil ook vaak zitten, op schoot. De meeste baby’s vinden het heerlijk om zichzelf te latten optrekken van half-zit tot zit, of van zit tot staan.
Volgens deze site normaal voor baby's van 2 maanden.
pi_28749518
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef edje34 het volgende:
Zou ik ook nog aub antwoord kunnen krijgen op mijn vraag??

Als het niet teveel moeite is tenminste.
Ik leg Dylan nog steeds voor de zekerheid tussen volle kruiken zodat ie die draai niet kan maken en niet met zn gezicht op het matras kan komen, gewoon uit voorzorg... dat helpt heel goed!

ik weet niet of het draaien snachts kwaad kan, dat zal vast niet!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')