Over dat zitten enzow, ik vond de manier waarop Martineke het zei een beetje overkomen alsof het er dus niet echt toe deed wat wel en niet goed was. Maar dat had ik dus verkeerd begrepen
![]()
Ik laat Noah ook weleens zitten, maar in het begin kon ie alleen blijven zitten als ie voorover hing, en dat vond ik er zo eng uit zien, dat ik dat dus ook maar niet deed. En net zoals dat staan bijv. Hij wil dus al maanden zoveel mogelijk staan, en idd gaat Noah ook uit zichzelf staan als ie op schoot zit, of trekt zich op aan de bankleuning. Maar ja, dat was dan weer slecht voor de heupjes dus wilde ik ook weer niet teveel doen. Dus ja, ik doe het ook wel, maar probeer er dus wel op te letten ook
![]()
Suzanna, ik heb inmiddels Dentinox gehaald, nu maar hopen dat het werkt
![]()
En ik zou denk ik ook maar de huisarts bellen (kan iig geval nooit kwaad!). Ook omdat ze al een paar dagen koortsig is enzow. Hoe gaat het daarmee trouwens, heeft/had ze vandaag nog koorts? Beterschap voor Noa in elk geval
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.