dat is het ja. het past niet in je eigen platje, je eigen verwachtingen zijn andersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef Lishe het volgende:
Dat was ook heerlijk geweest, maar paste niet bij mijn 'beeld' van mij als moeder.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:51 schreef Knorretje het volgende:
ach wie weet is de derde bijons gewoon weer een meissie(al zou een jongen praktischer zijn dan)
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ja daar zit je dan met iemand die je lang niet gezien hebt *ik ben tegenwoordig best stabiel en heb het best een beetje onder controle allemaal* wow shitzie m'n kind ineens lopen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:36 schreef Martineke het volgende:
wij zijn weer bij de checkup geweest vanmiddag. Maxim is al 72.8 cm en 10.650 gr.
Ja en dan zat ik natuurlijk al een beetje te liegenquote:
Bellen kan sowieso geen kwaad, en misschien kunnen zij zeggen nav symptomen enzow hoe ernstig het is. En wie weet hebben ze nog andere tips om haar toch wat vocht binnen te laten krijgen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef Suzanna het volgende:
OH ja... ik zou de huisartsenpost moeten bellen als ik nu de huisarts wil spreken. Het lijkt me alleen dat zij er ook weinig aan kunnen doen als Noa niet wil drinken en dat ze zullen zeggen dat ik het 'in de gaten moet houden' ... maar ik ga toch maar even bellen dan.
't was juist de grove motoriek die hij dan blijkbaar niet goed zou leren. Maar hij kan nu heeeel goed zelf in zitstand komen hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef m@x het volgende:
Overigens heb ik het rug-argument nog nooit gehoord en ik zie ook niet zo goed in wat de fijne motoriek met zelf leren zitten te maken heeft. Poemojn, jij hebt vast wel ergens een link met meer info hierover![]()
Volgens deze site normaal voor baby's van 2 maanden.quote:In buikligging drukt de baby zich op en hij kan al naar links en rechts kijken. Als hij goed wakker is, probeert hij het hoofd zelf rechtop te houden. Hij wil ook vaak zitten, op schoot. De meeste baby’s vinden het heerlijk om zichzelf te latten optrekken van half-zit tot zit, of van zit tot staan.
Ik leg Dylan nog steeds voor de zekerheid tussen volle kruiken zodat ie die draai niet kan maken en niet met zn gezicht op het matras kan komen, gewoon uit voorzorg... dat helpt heel goed!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef edje34 het volgende:
Zou ik ook nog aub antwoord kunnen krijgen op mijn vraag??
Als het niet teveel moeite is tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |