Zoals ik hierboven al zei, moet er nog aan wennen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ook alleen kun je gelukkig zijn hoor, als ik iets heb geleerd van mn vakantie naar Ibiza in mn uppie, is het dat wel. Ik heb geen vent nodig om dat e bereiken, dat zou alleen een extra "bonus" zijn. Geluk hangt niet van iemand/iets af, dat hangt van jezelf af
Alhoewel het natuurlijk fijner is om samen te genieten en gelukkig te zijn
Om daar nog maar over te zwijgen, typische klieder kinderijsjesquote:
nog langer van bij mij uitquote:Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Veels te ver weg, das wel een half uur met de trein mên
ik heb je echt gemist hoor tranceptorquote:
Dan moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb je echt gemist hoor tranceptor![]()
joeyt geen een seconde, maar jou echt wel![]()
het heeft idd ff tijd nodigquote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, moet er nog aan wennen.
Het is ook nog maar een maand geleden natuurlijk..
Maar gaat de goede kant op!
Alleen 's avonds en in het weekend is het gewoon ff net wat moeilijker allemaal.
Maar kom er wel bovenop!
tenminste, dat zegt mijn verstand, gevoel is het er niet mee eens.. maar dat is ook het hele eieren eten
Ben nu echt weg!
dag dag allemaal!
die wafeldingen, na een hap, komt het aan de andere kant eruit.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Om daar nog maar over te zwijgen, typische klieder kinderijsjes
ding ding ding, issie weerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn broer nu, maar goed in het dorp hebben ze wel een ijsboer. Twee zelfs.![]()
Ik ben blij dat ik die nooit heb aangeraaktquote:Op zondag 10 juli 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
die wafeldingen, na een hap, komt het aan de andere kant eruit.
* Mukie blij is met ben & jerry ijs
nee, te warmquote:
alles eens proberenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die nooit heb aangeraakt
lig al naakt op mn balkon te zonnenquote:
Wat de boer niet lust eet ie nietquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:28 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Wat de boer niet lust kent, vreet ie niet![]()
mwah, daar kunnen jullie toch wel tegen ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak in een singlestopic.
nee want deze boer lust geen wafel ijsjes, sorry voor de subtiele verwisselingquote:
De vraag is of jij wel tegen de daarop volgende reacties kunt. Tranceptor bijt de spits al af, zie ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah, daar kunnen jullie toch wel tegen ?
ik krijg geeneens een verslag van jequote:
k heb 4j in de bouw gezeten, denk dat k alles al nr mn hoofd heb gekregenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
De vraag is of jij wel tegen de daarop volgende reacties kunt. Tranceptor bijt de spits al af, zie ik.![]()
Dan is het goed. Foto's dan maar?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
k heb 4j in de bouw gezeten, denk dat k alles al nr mn hoofd heb gekregen
dan nietquote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
nee want deze boer lust geen wafel ijsjes, sorry voor de subtiele verwisseling
sbquote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
weet echt niet over welk verslag muux het heeft
neequote:
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan niet![]()
Je weet niet wat je mist, je handen en gezicht helemaal onder, je kleren en je moeder die boos is omdat ze nu weer moet wassen
Wat was de lagere school toch een leuke periode
sensation blackquote:
Dat heb ik nu ook niet hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...
issut dan zo erg met je of valt het wel mee?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Nou wat was het toen nog zorgeloos..... geen gezeik met vriendinnetjes, ideaal, wat dat betreft...
Een portie gezeik houdt je wel weer scherp, dus vandaar dat ik dat af en toe nog wel heb.quote:
jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer.
Maarja, het topic loopt zo ook al snel genoeg.![]()
lamaquote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm waarover moet ik verslag doen?![]()
Dank je voor het warme welkom, ik heb net ontdekt dat ik via mn schoolmail wel hier kan registreren. maar goed soms is het erg als ik weer eens op het bezette meisje val, kan een hoop gezeik opleveren, maar das ook wel weer leuk vind ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
issut dan zo erg met je of valt het wel mee?
ow en welkom btw
goedendag...quote:
bezet is niet goedquote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Dank je voor het warme welkom, ik heb net ontdekt dat ik via mn schoolmail wel hier kan registreren. maar goed soms is het erg als ik weer eens op het bezette meisje val, kan een hoop gezeik opleveren, maar das ook wel weer leuk vind ik.
hoiquote:
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
bezet is niet goed
singles beters
Dat andere komt alleen maar gezeik van, veel gezeik
was het nog allemaal gelukt ?quote:
ieder zijn of haar eigen ding hequote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
singles zijn beter idd, bij gebrek aan is dit wel spannend, ik moet mezelf toch een beetje bezighouden.![]()
hoeft ook niet, daarvoor issut weekendquote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
geloof het![]()
Weet allene niet zo veel meer nu!![]()
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.quote:
zoek de spelfout?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendinquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
tja ze had me versierd/ of ik haar en ze vertelde me pas anderhalf maand later dat ze een vrind had... dus tja, er gebeurt niets bijzonders in de zin van vreemdgaan. Ik vermaak me er wel mee, allemaal een beetje vaag dus.
Haar vriend heeft een potentieprobleem.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
intussen was ik al verkocht, jammer genoeg, ik geef je groot gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan mogeb ze van mij mooi terug naar hun vriendin
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frustiquote:Op zondag 10 juli 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Haar vriend heeft een potentieprobleem.![]()
of het is een van de andere 300 opties
romeo et juiet spelen is leuk voor even, maar niet steeds weerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een religieus probleempje is, tja en dan is zij een beetje frusti
nee, ik word er ook een beetje moe van.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
romeo et juiet spelen is leuk voor even, maar niet steeds weer
heerlijk tactischquote:
Heb ik gehad met een jehova getuige.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:59 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
nee, ik word er ook een beetje moe van.
linkje, ben luiquote:
Ja dan lijkt het alsof jr op de tweede plaats komt, beetje jammer al met al.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb ik gehad met een jehova getuige.
Leuk is anders iig
Heeft welgeteld 3 maanden geduurd, toen was het over, lukt gewoonweg niet.
Als ik flieft ben, wil ik dat graag uiten ipv op mn tellen te passen, tegen wie ik wat zeg etc...
lekkerrrrr...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:05 schreef saaw het volgende:
ik kom net terug van 3 dagen chillen op een woonboot aan een prive-eilandjebij vinkeveen
het was geweldig, maar heb amper geslapen dus ga nu douche en in het zonnetje een dutje doen
totzo
Jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:06 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het alsof jr op de tweede plaats komt, beetje jammer al met al.
Er zijn heel wat meer meisjes die ook wel leuk zijn, gister in de trein was er ook weer een uiterst aardig exemplaar dat naast me kwam zitten, ben ff aan het wachten op haar eerste mailtje, dat wordt vast leuk...
handig he, vriendenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Versierblunders deel 18
Ik doe het nog ook![]()
vage denkwijze waar ik helemaal niets mee kan.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups
Dat k na vrienden kom, kan ik inkomen, maar na religie?
Misschien issut omdat ik dat niet zo zag als hem
geweldigquote:
geef es de linkquote:Op zondag 10 juli 2005 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
geweldig![]()
maar ik weet ondertussen al haar naam.
Cu2 enzo is handig![]()
jupsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:11 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
vage denkwijze waar ik helemaal niets mee kan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |