bikini foto'squote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:
Wtf! zijn tietenfoto's in dit geval wel legaal?
Onder de 16 wel jaquote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:
Wtf! zijn tietenfoto's in dit geval wel legaal?
wie? ik?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef BaggerUser het volgende:
kut een l vergeten in het topique
zal ze het nu wel kunnen vinden?
Mail haar even de linkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef BaggerUser het volgende:
kut een l vergeten in het topique
zal ze het nu wel kunnen vinden?
quote:
Je moet trouwens nog even een usericon hebben.quote:
Man, ik was er al bij vanaf het begin.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ze communiceert alleen via sms
zie Artikel 1 post 1.
wel even bij de les blijven ja
al geprobeerd maar t wil niet echt lukkenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je moet trouwens nog even een usericon hebben.![]()
iddquote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je moet trouwens nog even een usericon hebben.![]()
Bij Profiel Wijzigen.. Is je foto te groot, even verkleinen in Paint..quote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
al geprobeerd maar t wil niet echt lukken![]()
Er zijn vast genoeg hitsige pubers die dat graag voor je willen regelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
al geprobeerd maar t wil niet echt lukken![]()
het is dat ik dat weet, ik had bijna gedacht dat je een new-b wasquote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man, ik was er al bij vanaf het begin.![]()
geef je wachtwoord maar even ik wil het wel even doen, moet je wel even zeggen welk plaatjequote:Op zondag 10 juli 2005 01:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg hitsige pubers die dat graag voor je willen regelen.![]()
al gedaan hoor..zo'n 3 dagen geledenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Bij Profiel Wijzigen.. Is je foto te groot, even verkleinen in Paint..
Of lees ff de FAQ
Hoeft al niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:39 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
geef je wachtwoord maar even ik wil het wel even doen, moet je wel even zeggen welk plaatje
Op MSN zei ze t...quote:
en je kreeg hem nog ookquote:Op zondag 10 juli 2005 01:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Op MSN zei ze t...
(jup, ik wilde ook aardig zijn)
Nee, juist niet.quote:
quote:[01:39:48] Edie | I (: Hulp nodig bij zo'n Usericon ?
[01:40:03] ×(F)..*Inge*: neuh..kwil der toch geen..
Paint is kut daarvoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Bij Profiel Wijzigen.. Is je foto te groot, even verkleinen in Paint..
Of lees ff de FAQ
ja, doe net als alle andere schapen bedoel je *blaaaat*quote:Op zondag 10 juli 2005 01:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
heb ene hekel aan mensen die nie tmeegaan met de meute
zonder avatar geen echet fokker
Jouw usericon en de mijne zouden trouwens goed passen op een fight-poster.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
heb ene hekel aan mensen die nie tmeegaan met de meute
zonder avatar geen echet fokker
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waarschijnlijk hoeft een plaatje van de tieten toch niet kleiner gemaakt te worden
Mijn kip is toch héél mooi gelukt?quote:
Wacht even, ik regel dat :quote:Op zondag 10 juli 2005 01:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waarschijnlijk hoeft een plaatje van de tieten toch niet kleiner gemaakt te worden
haha ja nu je het zegtquote:Op zondag 10 juli 2005 01:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jouw usericon en de mijne zouden trouwens goed passen op een fight-poster.![]()
Truste schatquote:
Jouw kip lijkt net of ie is platgereden, verkracht en gebukkaked. Verder is ie prima.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wacht even, ik regel dat :
. .
zo goed?
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:53 schreef blackmage het volgende:
shit heb ik net een leuke avatar.
[afbeelding]
Trustequote:
Geen betere toevallig hé ?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jouw kip lijkt net of ie is platgereden, verkracht en gebukkaked. Verder is ie prima.![]()
Van een kip? Wacht even...quote:
Ik denk dat het uitvergroten (via Paint misschien ?) niet goed lukt.. OF ze zijn steeds mis als ze fotografeert... Ach, kan zoveel zijn..quote:Op zondag 10 juli 2005 01:57 schreef BaggerUser het volgende:
duurt wel lang he die foto's
Die is wel érg uhm.. Tsjahquote:Op zondag 10 juli 2005 01:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Van een kip? Wacht even...
[afbeelding]
![]()
ja er vloog net ook een keer een vliegje voorquote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitvergroten (via Paint misschien ?) niet goed lukt.. OF ze zijn steeds mis als ze fotografeert... Ach, kan zoveel zijn..
Die wil ik wel te grazen nemen...quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:00 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ja er vloog net ook een keer een vliegje voor
of als ze een koude douche neemt van te vorenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:02 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het zal nu ook wel te donker zijn.. Misschien lukt het ietsje beter met daglicht.
En een camera neemt met hogere resolutie.. En vooral belangrijk; inzoom functie..quote:Op zondag 10 juli 2005 02:04 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
of als ze een koude douche neemt van te voren
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:05 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
En een camera neemt met hogere resolutie.. En vooral belangrijk; inzoom functie..![]()
dit is de hubblequote:Op zondag 10 juli 2005 02:07 schreef Kippetje3 het volgende:
Is dat niet dat ding waarmee ze ook foto's maken voor Google Earth ?
en bikini topjesquote:Op zondag 10 juli 2005 02:08 schreef Kippetje3 het volgende:
Toch denk ik niet dat ie krachtig genoeg zijn zalAch, bespaart beha's hé..
Die is idd beter. Kippetje heeft imo het meest trieste usericon op het forum.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
hey kippetje omdat ik het zo zielig vond voor je kip avatar hier mijn versie.
[afbeelding]
Hijs wel goed (als avater)quote:Op zondag 10 juli 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
hey kippetje omdat ik het zo zielig vond voor je kip avatar hier mijn versie.
[afbeelding]
Die ook jaquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die is idd beter. Kippetje heeft imo het meest trieste usericon op het forum.![]()
Isquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:24 schreef BaggerUser het volgende:
goedgekeurd
Imberr heeft haar Breezah icoontje die ze gebruiken kan..quote:
Beterrrrrr.quote:
Wat moet je er anders mee dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:26 schreef Kippetje3 het volgende:
![]()
Maar jullie zijn het toch met me eens, dat je een Breezah best wel een avond mag...... en dan dumpen?Ik bedoel, daar zijn ze toch voor gemaakt?.. Toch ?
i kverslik me hier haastquote:Op zondag 10 juli 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat moet je er anders mee dan?Een relatie aangaan?
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat moet je er anders mee dan?Een relatie aangaan?
![]()
![]()
nieteens de echte mc donalds nuggetsquote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef blackmage het volgende:
hey kijk eens aan toch iets leuker.
[afbeelding]
zijm mac nuggets wel echt kip?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nieteens de echte mc donalds nuggets
Mwoah... ik vind het een beetje dissonant.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef blackmage het volgende:
hey kijk eens aan toch iets leuker.
[afbeelding]
Misschien ook voeren aan uhm, Imbarr (??)quote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
gemanipuleerde kip zodat ze grotere borsten krijgen
maar wel echte kip ja
70% kalkoenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar wel echte kip ja
dan heb ik liever geen nuggets van de mac, vandaar zo in de avaquote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar wel echte kip ja
hey dat is een idee natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 02:36 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Misschien ook voeren aan uhm, Imbarr (??)
ik werk erquote:Op zondag 10 juli 2005 02:37 schreef blackmage het volgende:
[..]
dan heb ik liever geen nuggets van de mac, vandaar zo in de ava![]()
Ai..quote:
godver ik wist niet dat jij de kippen manupileerde en grootbracht, zoja mijn excuses.quote:
tegewoordig in flesjesquote:Op zondag 10 juli 2005 02:38 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ai..![]()
Zeg niet dat ook de sinaasappelsap in poedervorm word geleverd?![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Fuck zeg, zijn jullie hier nog niet over uitgepost?
ik kan haar natuurlijk een behandeling gevenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef blackmage het volgende:
[..]
godver ik wist niet dat jij de kippen manupileerde en grootbracht, zoja mijn excuses.
in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Oké..quote:
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poederquote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Oké..Cola & Sinas uiteraard wel poedervorm.. (scheelt ruimte met vervoer natuurlijk) mja, dat pak ik nooit.
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnen![]()
Imberr is de nieuwe Sara Raats.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
ze is aan het rusten voor de foto sessie van morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?
Ah, oké..quote:Op zondag 10 juli 2005 02:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poeder
uiteraard tot morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:46 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ah, oké..Ach, waar hebben we het ook over..
![]()
Ik ga maar eens naar bed, tot morgen (wellicht)..![]()
Tot morgen dan !quote:
Ach, het ging toch al nergens meer over.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Hey mensenBen ik net weer thuis van irl sociaal doen, gaat iedereen er vandoor
![]()
Jawel hoor, kippetje heeft een nieuwe avatar.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Zo te zien zijn er ook nog geen foto's beschikbaar gekomen
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach, het ging toch al nergens meer over.
Zonder Imberr is valt er weinig te klagen![]()
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:25 schreef vbmot het volgende:
[..]
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomt![]()
Gelukkig is er altijd nog googlequote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
are you for real?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
Eigenlijk toch maar een laffe daad van d'r. Gelukkig heb ik die foto met die hond toch maar mooi uit m'n cache weten te vissenquote:
Damn net te laatquote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |