bikini foto'squote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:
Wtf! zijn tietenfoto's in dit geval wel legaal?
Onder de 16 wel jaquote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef Nickthedick het volgende:
Wtf! zijn tietenfoto's in dit geval wel legaal?
wie? ik?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef BaggerUser het volgende:
kut een l vergeten in het topique
zal ze het nu wel kunnen vinden?
Mail haar even de linkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef BaggerUser het volgende:
kut een l vergeten in het topique
zal ze het nu wel kunnen vinden?
quote:
Je moet trouwens nog even een usericon hebben.quote:
Man, ik was er al bij vanaf het begin.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ze communiceert alleen via sms
zie Artikel 1 post 1.
wel even bij de les blijven ja
al geprobeerd maar t wil niet echt lukkenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je moet trouwens nog even een usericon hebben.![]()
iddquote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je moet trouwens nog even een usericon hebben.![]()
Bij Profiel Wijzigen.. Is je foto te groot, even verkleinen in Paint..quote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
al geprobeerd maar t wil niet echt lukken![]()
Er zijn vast genoeg hitsige pubers die dat graag voor je willen regelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
al geprobeerd maar t wil niet echt lukken![]()
het is dat ik dat weet, ik had bijna gedacht dat je een new-b wasquote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man, ik was er al bij vanaf het begin.![]()
geef je wachtwoord maar even ik wil het wel even doen, moet je wel even zeggen welk plaatjequote:Op zondag 10 juli 2005 01:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg hitsige pubers die dat graag voor je willen regelen.![]()
al gedaan hoor..zo'n 3 dagen geledenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Bij Profiel Wijzigen.. Is je foto te groot, even verkleinen in Paint..
Of lees ff de FAQ
Hoeft al niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:39 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
geef je wachtwoord maar even ik wil het wel even doen, moet je wel even zeggen welk plaatje
Op MSN zei ze t...quote:
en je kreeg hem nog ookquote:Op zondag 10 juli 2005 01:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Op MSN zei ze t...
(jup, ik wilde ook aardig zijn)
Zet je toch wel een tietenfoto in d'r usericonquote:
Nee, juist niet.quote:
quote:[01:39:48] Edie | I (: Hulp nodig bij zo'n Usericon ?
[01:40:03] ×(F)..*Inge*: neuh..kwil der toch geen..
Paint is kut daarvoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Bij Profiel Wijzigen.. Is je foto te groot, even verkleinen in Paint..
Of lees ff de FAQ
ja, doe net als alle andere schapen bedoel je *blaaaat*quote:Op zondag 10 juli 2005 01:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
heb ene hekel aan mensen die nie tmeegaan met de meute
zonder avatar geen echet fokker
Jouw usericon en de mijne zouden trouwens goed passen op een fight-poster.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
heb ene hekel aan mensen die nie tmeegaan met de meute
zonder avatar geen echet fokker
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waarschijnlijk hoeft een plaatje van de tieten toch niet kleiner gemaakt te worden
Mijn kip is toch héél mooi gelukt?quote:
Wacht even, ik regel dat :quote:Op zondag 10 juli 2005 01:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waarschijnlijk hoeft een plaatje van de tieten toch niet kleiner gemaakt te worden
haha ja nu je het zegtquote:Op zondag 10 juli 2005 01:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jouw usericon en de mijne zouden trouwens goed passen op een fight-poster.![]()
Truste schatquote:
Jouw kip lijkt net of ie is platgereden, verkracht en gebukkaked. Verder is ie prima.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wacht even, ik regel dat :
. .
zo goed?
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:53 schreef blackmage het volgende:
shit heb ik net een leuke avatar.
[afbeelding]
Trustequote:
Geen betere toevallig hé ?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jouw kip lijkt net of ie is platgereden, verkracht en gebukkaked. Verder is ie prima.![]()
Van een kip? Wacht even...quote:
Ik denk dat het uitvergroten (via Paint misschien ?) niet goed lukt.. OF ze zijn steeds mis als ze fotografeert... Ach, kan zoveel zijn..quote:Op zondag 10 juli 2005 01:57 schreef BaggerUser het volgende:
duurt wel lang he die foto's
Die is wel érg uhm.. Tsjahquote:Op zondag 10 juli 2005 01:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Van een kip? Wacht even...
[afbeelding]
![]()
ja er vloog net ook een keer een vliegje voorquote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitvergroten (via Paint misschien ?) niet goed lukt.. OF ze zijn steeds mis als ze fotografeert... Ach, kan zoveel zijn..
Die wil ik wel te grazen nemen...quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:00 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ja er vloog net ook een keer een vliegje voor
of als ze een koude douche neemt van te vorenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:02 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het zal nu ook wel te donker zijn.. Misschien lukt het ietsje beter met daglicht.
En een camera neemt met hogere resolutie.. En vooral belangrijk; inzoom functie..quote:Op zondag 10 juli 2005 02:04 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
of als ze een koude douche neemt van te voren
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:05 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
En een camera neemt met hogere resolutie.. En vooral belangrijk; inzoom functie..![]()
dit is de hubblequote:Op zondag 10 juli 2005 02:07 schreef Kippetje3 het volgende:
Is dat niet dat ding waarmee ze ook foto's maken voor Google Earth ?
en bikini topjesquote:Op zondag 10 juli 2005 02:08 schreef Kippetje3 het volgende:
Toch denk ik niet dat ie krachtig genoeg zijn zalAch, bespaart beha's hé..
Die is idd beter. Kippetje heeft imo het meest trieste usericon op het forum.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
hey kippetje omdat ik het zo zielig vond voor je kip avatar hier mijn versie.
[afbeelding]
Hijs wel goed (als avater)quote:Op zondag 10 juli 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
hey kippetje omdat ik het zo zielig vond voor je kip avatar hier mijn versie.
[afbeelding]
Die ook jaquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die is idd beter. Kippetje heeft imo het meest trieste usericon op het forum.![]()
Isquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:24 schreef BaggerUser het volgende:
goedgekeurd
Imberr heeft haar Breezah icoontje die ze gebruiken kan..quote:
Beterrrrrr.quote:
Wat moet je er anders mee dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:26 schreef Kippetje3 het volgende:
![]()
Maar jullie zijn het toch met me eens, dat je een Breezah best wel een avond mag...... en dan dumpen?Ik bedoel, daar zijn ze toch voor gemaakt?.. Toch ?
i kverslik me hier haastquote:Op zondag 10 juli 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat moet je er anders mee dan?Een relatie aangaan?
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat moet je er anders mee dan?Een relatie aangaan?
![]()
![]()
nieteens de echte mc donalds nuggetsquote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef blackmage het volgende:
hey kijk eens aan toch iets leuker.
[afbeelding]
zijm mac nuggets wel echt kip?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nieteens de echte mc donalds nuggets
Mwoah... ik vind het een beetje dissonant.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef blackmage het volgende:
hey kijk eens aan toch iets leuker.
[afbeelding]
Misschien ook voeren aan uhm, Imbarr (??)quote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
gemanipuleerde kip zodat ze grotere borsten krijgen
maar wel echte kip ja
70% kalkoenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar wel echte kip ja
dan heb ik liever geen nuggets van de mac, vandaar zo in de avaquote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar wel echte kip ja
hey dat is een idee natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 02:36 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Misschien ook voeren aan uhm, Imbarr (??)
ik werk erquote:Op zondag 10 juli 2005 02:37 schreef blackmage het volgende:
[..]
dan heb ik liever geen nuggets van de mac, vandaar zo in de ava![]()
Ai..quote:
godver ik wist niet dat jij de kippen manupileerde en grootbracht, zoja mijn excuses.quote:
tegewoordig in flesjesquote:Op zondag 10 juli 2005 02:38 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ai..![]()
Zeg niet dat ook de sinaasappelsap in poedervorm word geleverd?![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Fuck zeg, zijn jullie hier nog niet over uitgepost?
ik kan haar natuurlijk een behandeling gevenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef blackmage het volgende:
[..]
godver ik wist niet dat jij de kippen manupileerde en grootbracht, zoja mijn excuses.
in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Oké..quote:
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poederquote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Oké..Cola & Sinas uiteraard wel poedervorm.. (scheelt ruimte met vervoer natuurlijk) mja, dat pak ik nooit.
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnen![]()
Imberr is de nieuwe Sara Raats.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
ze is aan het rusten voor de foto sessie van morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?
Ah, oké..quote:Op zondag 10 juli 2005 02:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poeder
uiteraard tot morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:46 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ah, oké..Ach, waar hebben we het ook over..
![]()
Ik ga maar eens naar bed, tot morgen (wellicht)..![]()
Tot morgen dan !quote:
Ach, het ging toch al nergens meer over.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Hey mensenBen ik net weer thuis van irl sociaal doen, gaat iedereen er vandoor
![]()
Jawel hoor, kippetje heeft een nieuwe avatar.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Zo te zien zijn er ook nog geen foto's beschikbaar gekomen
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach, het ging toch al nergens meer over.
Zonder Imberr is valt er weinig te klagen![]()
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:25 schreef vbmot het volgende:
[..]
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomt![]()
Gelukkig is er altijd nog googlequote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
are you for real?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
quote:
Eigenlijk toch maar een laffe daad van d'r. Gelukkig heb ik die foto met die hond toch maar mooi uit m'n cache weten te vissenquote:
Damn net te laatquote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |