in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Fuck zeg, zijn jullie hier nog niet over uitgepost?
Oké..quote:
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poederquote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Oké..Cola & Sinas uiteraard wel poedervorm.. (scheelt ruimte met vervoer natuurlijk) mja, dat pak ik nooit.
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnen![]()
Imberr is de nieuwe Sara Raats.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Fuck zeg, zijn jullie hier nog niet over uitgepost?
ze is aan het rusten voor de foto sessie van morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?
Ah, oké..quote:Op zondag 10 juli 2005 02:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poeder
uiteraard tot morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:46 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ah, oké..Ach, waar hebben we het ook over..
![]()
Ik ga maar eens naar bed, tot morgen (wellicht)..![]()
Tot morgen dan !quote:
Ach, het ging toch al nergens meer over.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Hey mensenBen ik net weer thuis van irl sociaal doen, gaat iedereen er vandoor
![]()
Jawel hoor, kippetje heeft een nieuwe avatar.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Zo te zien zijn er ook nog geen foto's beschikbaar gekomen
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach, het ging toch al nergens meer over.
Zonder Imberr is valt er weinig te klagen![]()
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:25 schreef vbmot het volgende:
[..]
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomt![]()
Gelukkig is er altijd nog googlequote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
are you for real?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
Eigenlijk toch maar een laffe daad van d'r. Gelukkig heb ik die foto met die hond toch maar mooi uit m'n cache weten te vissenquote:
Damn net te laatquote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |