en bikini topjesquote:Op zondag 10 juli 2005 02:08 schreef Kippetje3 het volgende:
Toch denk ik niet dat ie krachtig genoeg zijn zalAch, bespaart beha's hé..
Die is idd beter. Kippetje heeft imo het meest trieste usericon op het forum.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
hey kippetje omdat ik het zo zielig vond voor je kip avatar hier mijn versie.
[afbeelding]
Hijs wel goed (als avater)quote:Op zondag 10 juli 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
hey kippetje omdat ik het zo zielig vond voor je kip avatar hier mijn versie.
[afbeelding]
Die ook jaquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die is idd beter. Kippetje heeft imo het meest trieste usericon op het forum.![]()
Isquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:24 schreef BaggerUser het volgende:
goedgekeurd
Imberr heeft haar Breezah icoontje die ze gebruiken kan..quote:
Beterrrrrr.quote:
Wat moet je er anders mee dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:26 schreef Kippetje3 het volgende:
![]()
Maar jullie zijn het toch met me eens, dat je een Breezah best wel een avond mag...... en dan dumpen?Ik bedoel, daar zijn ze toch voor gemaakt?.. Toch ?
i kverslik me hier haastquote:Op zondag 10 juli 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat moet je er anders mee dan?Een relatie aangaan?
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat moet je er anders mee dan?Een relatie aangaan?
![]()
![]()
nieteens de echte mc donalds nuggetsquote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef blackmage het volgende:
hey kijk eens aan toch iets leuker.
[afbeelding]
zijm mac nuggets wel echt kip?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nieteens de echte mc donalds nuggets
Mwoah... ik vind het een beetje dissonant.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef blackmage het volgende:
hey kijk eens aan toch iets leuker.
[afbeelding]
Misschien ook voeren aan uhm, Imbarr (??)quote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
gemanipuleerde kip zodat ze grotere borsten krijgen
maar wel echte kip ja
70% kalkoenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar wel echte kip ja
dan heb ik liever geen nuggets van de mac, vandaar zo in de avaquote:Op zondag 10 juli 2005 02:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar wel echte kip ja
hey dat is een idee natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 02:36 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Misschien ook voeren aan uhm, Imbarr (??)
ik werk erquote:Op zondag 10 juli 2005 02:37 schreef blackmage het volgende:
[..]
dan heb ik liever geen nuggets van de mac, vandaar zo in de ava![]()
Ai..quote:
godver ik wist niet dat jij de kippen manupileerde en grootbracht, zoja mijn excuses.quote:
tegewoordig in flesjesquote:Op zondag 10 juli 2005 02:38 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ai..![]()
Zeg niet dat ook de sinaasappelsap in poedervorm word geleverd?![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Fuck zeg, zijn jullie hier nog niet over uitgepost?
ik kan haar natuurlijk een behandeling gevenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef blackmage het volgende:
[..]
godver ik wist niet dat jij de kippen manupileerde en grootbracht, zoja mijn excuses.
in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
Oké..quote:
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poederquote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Oké..Cola & Sinas uiteraard wel poedervorm.. (scheelt ruimte met vervoer natuurlijk) mja, dat pak ik nooit.
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
in klaagbaak bestond nog geen slow chat + er was hier dus nog ruimte om een kliekje te beginnen![]()
Imberr is de nieuwe Sara Raats.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
ze is aan het rusten voor de foto sessie van morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
ahhh, maar het gaat nog steeds over dezelfde anorexia-breezah?
Ah, oké..quote:Op zondag 10 juli 2005 02:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee in siroop vormen de sinasappelsap was ook meer soort siroop achtig neit echt droge poeder
uiteraard tot morgenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:46 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ah, oké..Ach, waar hebben we het ook over..
![]()
Ik ga maar eens naar bed, tot morgen (wellicht)..![]()
Tot morgen dan !quote:
Ach, het ging toch al nergens meer over.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Hey mensenBen ik net weer thuis van irl sociaal doen, gaat iedereen er vandoor
![]()
Jawel hoor, kippetje heeft een nieuwe avatar.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:17 schreef vbmot het volgende:
Zo te zien zijn er ook nog geen foto's beschikbaar gekomen
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach, het ging toch al nergens meer over.
Zonder Imberr is valt er weinig te klagen![]()
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:25 schreef vbmot het volgende:
[..]
Heeft ze haar 06 niet ergens nedergezet, zodat we allemaal kunnen smsen dat het uit is als ze niet snel terugkomt![]()
Gelukkig is er altijd nog googlequote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
are you for real?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Erger, ze heeft haar hele profiel zelfs leeggemaakt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |