Stelde geen aarsch voor. Helaas moest ik nog wel even alle aangetekenden/legitimatiezendingen van zes postbezorgerwijken meenemenquote:
Gaan de veronic's bij jullie niet op dinsdags mee?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef TheSorrow het volgende:
Wij hadden wel redelijk wat, de veronica gidsen zaten erbijEn ik heb nog ff een maat van me geholpen, die had de verkeerde nabrengsleutel gepakt, althans, de verkeerde was opgehangen op zijn sleutel plek... ff met zn 2'en gelopen, waar je normaal 1 uur over doet deden we met zn 2 'en in 20 mins
Dat je aan mag bellen vind ik noujuist het leukste van het hele bezorgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Stelde geen aarsch voor. Helaas moest ik nog wel even alle aangetekenden/legitimatiezendingen van zes postbezorgerwijken meenemen
Hier komen ze standaard op woensdag. Vroeger op dinsdag maar dat is overgeheveld naar de woensdag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:28 schreef sk888er het volgende:
[..]
Gaan de veronic's bij jullie niet op dinsdags mee?![]()
[..]
Dat je aan mag bellen vind ik noujuist het leukste van het hele bezorgen![]()
Exact tzelfde hier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier komen ze standaard op woensdag. Vroeger op dinsdag maar dat is overgeheveld naar de woensdag.
En het was nog best een flink windje ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Was weer mooi met buslichting, het begon keihard te regenen, en precies midden in de hardste bui werkte de bus niet mee.... 5 brieven waaiden weg, daar mocht ik dus 8raan, helemaal zeiknat geregend![]()
Bij mij was het een hele straat met toch wel een stuk of 15 adressen, maar ik had geen regenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef TheSorrow het volgende:
Oei dat is klote, dat heb ik 1 x gehad.. gelukkig waren er maar 5 huizen door elkaar gehusseld,dus dat viel mee (dat was toen ik voor de 2e x opleiding kreeg in t begin van mn ''carrière", daarna nooit meer gehad gelukkig
)
En idd, ik zat gebukt voor die brieven, en door de wind werd ik nog 3 x zo nat
Heb ik op de merwededijk ook wel eens gehadquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Bij mij was het een hele straat met toch wel een stuk of 15 adressen, maar ik had geen regen
En ik dacht nog toen het keihard regende bij ons: "Goh, je zal nu maar buiten zijn..." Vervolgens een regenjas uit de garderobe vandaan geplukt, gerend naar m'n auto en ruitenwissertjes aanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Exact tzelfde hier.
Was weer mooi met buslichting, het begon keihard te regenen, en precies midden in de hardste bui werkte de bus niet mee.... 5 brieven waaiden weg, daar mocht ik dus 8raan, helemaal zeiknat geregend![]()
Waar stond ik ook alweer.. Oh ja, bij nummer 13quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb ik op de merwededijk ook wel eens gehadbij bastemeijer...
Ik had ook zoiets, maar dan misschien nog iets dunner en 3 t/m 87quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag is echt een lachertje qua post... Een bundel van 1 t/m 69, ong 10 cm dik![]()
Ken het...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag is echt een lachertje qua post... Een bundel van 1 t/m 69, ong 10 cm dik![]()
Dat hoop ik ook ... ik ga echtquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef OMG het volgende:
Nou. laten we hopen dat het zaterdag weer zo rustig is. In ieder geval geen Makro's, want die zaten er afgelopen zaterdag al bij.
Die van de overheid was dat toch? Die hadden we gisterenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:27 schreef Troeta het volgende:
hadden jullie die HAH van het nieuwe ziekenfonds niet dan???
Moest verdomme elk voortuintje in en elk portiek op.
Moest namelijk ook bij mensen met stickers.
Ben net pas pas klaar, 3 kwartier over tijd.
Maar wel net op tijd thuis voor de regen
Schakelen bij 2000 toeren, zoveel mogelijk geleidelijk aan remmen (dus niet in 1 x superhard intrappen) en bij stilstand gewoon je motor uit (bij t legen van een bus), zo doe ik t altijd, en nooit geklaagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:45 schreef multos het volgende:
Ik mag vanaf volgende week buslichtingen gaan doen. Lekker een uur toeslag voor de avonduren
![]()
M'n opleidster had het over een boco sleutel die bijhoud hoe je rijdt. Iemand nog tips om een mooie boco score neer te zetten (nee niet uitschakelen, daar trapt de chef helaas niet in, hij controleert ze kennelijk altijd).
Inderdaad schakelen bij de 2000 en geleidelijk remmen. Je mag maximaal 2 minuten stationair draaien, tijdens de buslichting laat ik 'm dus meestal lekker draaien. Bij menig stoplicht hierzo sta ik langer dan 2 minuten te wachtenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Schakelen bij 2000 toeren, zoveel mogelijk geleidelijk aan remmen (dus niet in 1 x superhard intrappen) en bij stilstand gewoon je motor uit (bij t legen van een bus), zo doe ik t altijd, en nooit geklaag
Er was hier nog redelijk wat... voor 'n vrijdag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:57 schreef Adsum het volgende:
Damn, vandaag was er écht weinig post hier... Ook geen hah erbij, had m'n wijk in 1 uur 15 min. gelopen, i.p.v. de 1 uur 40 min. die er voor staat
Bedoel je het aantal uren dat je nog hebt staan? Die staan niet op het loonstrookje, maar die kun je makkelijk navragen bij je teamleider. Die staan gewoon in de computer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef sk888er het volgende:
Ik heb mn loonstrookje binnen gehad![]()
Maar waar vind ik nou mn hoeveelheid uren?
Ik bedoel dus het aantal uren dat ik deze maand heb gewerktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bedoel je het aantal uren dat je nog hebt staan? Die staan niet op het loonstrookje, maar die kun je makkelijk navragen bij je teamleider. Die staan gewoon in de computer.
De BOCO. Erg hoog scoren doe ik iig niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:36 schreef jozef444 het volgende:
Hmzz zitten der in die kangoo'tjes e.d. spul om te zien hoe je aan t rijden bentIk ben erg blij dat ze dat in die bussen van ons niet hebben
of ik rij nog niet lomp genoeg dat kan natuurlijk ook
![]()
Nog nooit iets van meegekregen zal in die LT bussen dus wel niet zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De BOCO. Erg hoog scoren doe ik iig niet.
Vanaf dinsdag begin ik weer. 2 weken fulltime dan.
Het was in de winter ook nog aan mijn stoere muts te zien. (op karretje)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto Jaguarized! Supervet![]()
ROFL, je gaat toch niet zeggen dat je er korter over deed en dat op laten schrijven?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef NY_Giant het volgende:
Is het eigenlijk normaal om als zaterdagwerker ook je uren van de zaterdag door te geven? Als ik onder het aantal uren kom dat voor mijn wijk staat, is het misschien handiger om het niet te doen. Anders verrekenen ze dat misschien weer ofzo. Of krijg je gewoon sowieso het aantal uren uitbetaald wat vooor je wijk staat, ook al deed je er korter over???
Je contracturen staan links onder op je loonstrookje, je meeruren links boven. Maar let op: De uren die je in de maand juli extra hebt gewerkt worden pas in augustus uitbetaald (emolumenten)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:16 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik bedoel dus het aantal uren dat ik deze maand heb gewerkt![]()
En voor de rest die "vroeg" op moeten staan![]()
mietjesmijn wekker stond vanmorgen op 2:45
![]()
Mya nu ga ik mezelf maar ff vervelen want ik moet pas weer om half 11 beginnen![]()
Ik ben vandaag ook niet aan mijn uren gekomen, maar zoiets hoef je niet door te geven. Ze moeten je toch je contracturen uitbetalen, en het verschijnsel "min-uren" bestaat niet voor zaterdagbestellers.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef NY_Giant het volgende:
Is het eigenlijk normaal om als zaterdagwerker ook je uren van de zaterdag door te geven? Als ik onder het aantal uren kom dat voor mijn wijk staat, is het misschien handiger om het niet te doen. Anders verrekenen ze dat misschien weer ofzo. Of krijg je gewoon sowieso het aantal uren uitbetaald wat vooor je wijk staat, ook al deed je er korter over???
Okee, dit vereist een iets uitgebreidere uitleg. Daar gaan we dan.............quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:16 schreef OMG het volgende:
Sorry, ben ik dan zo blind of heb jij gewoon een ander soort loonstrookje?
Voorbereiding + bestelling zeker?quote:
Hier ook zoiets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:15 schreef TheSorrow het volgende:
Denk t ook ja.... grootste wijk bij ons staat 3 uur voor (alleen lopen)
11,01 + 6,00 + 1% provisie over het remboursbedragquote:Op zondag 24 juli 2005 16:29 schreef sk888er het volgende:
Hoeveel gaat het mij kosten als ik een pakketje dat 17,5 kg weegt onder rembours ga versturen?
3 kilo = Worldpack Special = 28,00 euroquote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef Elusive het volgende:
wat kost het eigenlijk op een pakketje van 3 kilo (priority) naar de .US te sturen? internet ligt er hier half uit, incl. TPG site dus
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voorbereiding + bestelling zeker?
Dan is 4.30 idd een vrij normale tijd.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is 4.30 idd een vrij normale tijd.
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:31 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ook nog op?Ik ben gelukkig vrij morgen, jij?
Slaapze!quote:Op maandag 25 juli 2005 03:46 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Mooi
Ik ga nu naar bed, welterusten
Plaats je postcode hier anders evenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee , ben gewoon aardig![]()
ook n kopje?
Naar is dat. En je kan weer meer dan de helft mee terugnemen.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
wat 'n boel aangetekende brieven vandaag... Bijna allemaal van peugeot.
en dan dat weer...Warm en vochtig... echt kutweer, dus.
Mag je het in een eigen doos dan inpakken?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
11,01 + 6,00 + 1% provisie over het remboursbedrag
Provisie wordt ingehouden op het geïnde bedrag.
Ja hoor, eigen dozen mogen. De grootte mag maximaal 140 x 78 x 58 cm zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
Mag je het in een eigen doos dan inpakken?
en zo ja is er een maximale grootte voor die doos?
alvast bedankt![]()
haha zal wel lukkenquote:
alleen leuke post danquote:Op maandag 25 juli 2005 19:49 schreef TheSorrow het volgende:
Idd m-m, ik wil gerust post komen bezorgen bij je hoor
En Wifiquote:Op maandag 25 juli 2005 19:52 schreef JDude het volgende:
Morgen weer om 8.00 present zijn voor "de 1713".
Een prachtig bedrijventerreintje met weinig adressen maar wel een aantal met véél post. Ook standaard een stuk of 10 aangetekenden.
[afbeelding]
Achja, heb ik in ieder geval weer eens wat te doen.
Jaquote:
Laptop.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja
Daar zit het KPN Business Center inderdaad.
Nu nog eens een apparaat vinden dat er mee om kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |