abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28977338
Ik dacht al .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_28977751
die hoeveelheid post vandaag
pi_28977886
Wij hadden wel redelijk wat, de veronica gidsen zaten erbij En ik heb nog ff een maat van me geholpen, die had de verkeerde nabrengsleutel gepakt, althans, de verkeerde was opgehangen op zijn sleutel plek... ff met zn 2'en gelopen, waar je normaal 1 uur over doet deden we met zn 2 'en in 20 mins
† The 3 Kings †
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:40:38 #204
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_28978090
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef sk888er het volgende:
die hoeveelheid post vandaag
Stelde geen aarsch voor. Helaas moest ik nog wel even alle aangetekenden/legitimatiezendingen van zes postbezorgerwijken meenemen
pi_28979640
hadden jullie die HAH van het nieuwe ziekenfonds niet dan???
Moest verdomme elk voortuintje in en elk portiek op.
Moest namelijk ook bij mensen met stickers.
Ben net pas pas klaar, 3 kwartier over tijd.
Maar wel net op tijd thuis voor de regen
pi_28979656
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef TheSorrow het volgende:
Wij hadden wel redelijk wat, de veronica gidsen zaten erbij En ik heb nog ff een maat van me geholpen, die had de verkeerde nabrengsleutel gepakt, althans, de verkeerde was opgehangen op zijn sleutel plek... ff met zn 2'en gelopen, waar je normaal 1 uur over doet deden we met zn 2 'en in 20 mins
Gaan de veronic's bij jullie niet op dinsdags mee?
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef JDude het volgende:

[..]

Stelde geen aarsch voor. Helaas moest ik nog wel even alle aangetekenden/legitimatiezendingen van zes postbezorgerwijken meenemen
Dat je aan mag bellen vind ik noujuist het leukste van het hele bezorgen
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:20:58 #207
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28981185
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:28 schreef sk888er het volgende:

[..]

Gaan de veronic's bij jullie niet op dinsdags mee?
[..]

Dat je aan mag bellen vind ik noujuist het leukste van het hele bezorgen
Hier komen ze standaard op woensdag. Vroeger op dinsdag maar dat is overgeheveld naar de woensdag.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28981800
Veronica's gaan hier soms ook op woensdag mee. Meestal op dinsdag en een enkele keer op woensdag.

Een paar weken geleden moest hier de Kampioen ook mee op zaterdag, was dat bij meer mensen zo?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:55:27 #209
110777 Adsum
Is present!
pi_28982069
Dinsdag's hebben wij altijd de Veronica, en op woensdag de Mikro, Vara etc... gidsen.
Ever higher. Ever better.
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:57:51 #210
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_28983760
Vandaag een nieuwe wijk moeten rijden, nog nooit gereden ook niet echt bekend behalve dat de mensen der ook NL praten maar toch gewoon 20 pakketjes in t uur weg kunnen brengen (en nee geen colli's allemaal particulier) toch best lekker nou vakantietijd elke dag rond 2 á 3 uur klaar

Zal voor mij wel weer veranderen als ik over een paar weken de schoolboekdienst moet gaan rijden
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_28984606
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:20 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hier komen ze standaard op woensdag. Vroeger op dinsdag maar dat is overgeheveld naar de woensdag.
Exact tzelfde hier.

Was weer mooi met buslichting, het begon keihard te regenen, en precies midden in de hardste bui werkte de bus niet mee.... 5 brieven waaiden weg, daar mocht ik dus 8raan, helemaal zeiknat geregend
† The 3 Kings †
pi_28987406
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Was weer mooi met buslichting, het begon keihard te regenen, en precies midden in de hardste bui werkte de bus niet mee.... 5 brieven waaiden weg, daar mocht ik dus 8raan, helemaal zeiknat geregend
En het was nog best een flink windje ook.

Op de dijk viel mijn fiets om (niet zo'n geweldige standaard) en alles uit 1 tas, maar dan ook echt alles, inclusief alle elastiekjes, viel op straat. Ik was net bezig met mijn laatste straat, dus ik had de elastiekjes van de laatste bundel afgehaald, kon ik de hele bundel opnieuw gaan sorteren
pi_28987961
Oei dat is klote, dat heb ik 1 x gehad.. gelukkig waren er maar 5 huizen door elkaar gehusseld,dus dat viel mee (dat was toen ik voor de 2e x opleiding kreeg in t begin van mn ''carrière ", daarna nooit meer gehad gelukkig )

En idd, ik zat gebukt voor die brieven, en door de wind werd ik nog 3 x zo nat
† The 3 Kings †
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:16:00 #214
43311 jozef444
pi_28988037
De wind was vandaag idd niet prettig, neem aan dat jullie der met de fiets wel veel last van hebben. Ik had vandaag ook een paar "momentjes" met men bus, op de snelweg en de 80 km wegen kun je toch heel goed merken dat zo'n grote platte zijkant best zijwindgevoelig is

aan de vrachtwagenchauffeur op de a326 vanochtend ik kwam wel heel dichtbij he
pi_28990144
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef TheSorrow het volgende:
Oei dat is klote, dat heb ik 1 x gehad.. gelukkig waren er maar 5 huizen door elkaar gehusseld,dus dat viel mee (dat was toen ik voor de 2e x opleiding kreeg in t begin van mn ''carrière ", daarna nooit meer gehad gelukkig )

En idd, ik zat gebukt voor die brieven, en door de wind werd ik nog 3 x zo nat
Bij mij was het een hele straat met toch wel een stuk of 15 adressen, maar ik had geen regen
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:12:27 #216
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28990251
De wind

10 aangetekenden in mijn wijk

Een wijk met subnummers, subnummers die ontbreken op de post en geen naambordjes op de deur

Morgen tegen verwachting in VRIJ!
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:15:51 #217
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28990391
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:08 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Bij mij was het een hele straat met toch wel een stuk of 15 adressen, maar ik had geen regen
Heb ik op de merwededijk ook wel eens gehad bij bastemeijer...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_28993162
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Exact tzelfde hier.

En ik dacht nog toen het keihard regende bij ons: "Goh, je zal nu maar buiten zijn..." Vervolgens een regenjas uit de garderobe vandaan geplukt, gerend naar m'n auto en ruitenwissertjes aan Binnen no-time stonden de straten hier blank. Gelukkig duurde t maar even en had ik er de rest van m'n haalrit + buslichting weinig last van
pi_29000722
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef nixxx het volgende:

[..]

Heb ik op de merwededijk ook wel eens gehad bij bastemeijer...
Waar stond ik ook alweer.. Oh ja, bij nummer 13
pi_29006594
Vandaag is echt een lachertje qua post... Een bundel van 1 t/m 69, ong 10 cm dik
† The 3 Kings †
pi_29013646
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag is echt een lachertje qua post... Een bundel van 1 t/m 69, ong 10 cm dik
Ik had ook zoiets, maar dan misschien nog iets dunner en 3 t/m 87

En dan loop ik mijn wijk NOG niet in de tijd die ervoor staat

donderdag 21 juli 2005 @ 16:34:08 #222
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29013792
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef TheSorrow het volgende:
Ken het... Zo heb ik eens van een stuk boerderijen van 67 t/m 1, 1 bundel gemaakt. Of van 2 naar 244, 3 bundels maken.
pi_29014195
Ik kan eindelijk kijken waar dat punten onderdeel voor is

* sk888er kijkt

hmmmmm

2370 punten....

* sk888er kijkt wat ie er voor kan krijgen

pi_29014418
Nou. laten we hopen dat het zaterdag weer zo rustig is. In ieder geval geen Makro's, want die zaten er afgelopen zaterdag al bij.
En ik hoop dat mijn band heel blijft.
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:03:37 #225
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29016268
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef OMG het volgende:
Nou. laten we hopen dat het zaterdag weer zo rustig is. In ieder geval geen Makro's, want die zaten er afgelopen zaterdag al bij.
Dat hoop ik ook ... ik ga echt zo achter die kast staan.. ga naar concert van within temptation in amsterdam vrijdag.. en dan nog 1-1,5 uur terug rijden... en kwart over vijf weer op kadootje van mijn broer voor afstuderen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:14:55 #226
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_29016479
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:27 schreef Troeta het volgende:
hadden jullie die HAH van het nieuwe ziekenfonds niet dan???
Moest verdomme elk voortuintje in en elk portiek op.
Moest namelijk ook bij mensen met stickers.
Ben net pas pas klaar, 3 kwartier over tijd.
Maar wel net op tijd thuis voor de regen
Die van de overheid was dat toch? Die hadden we gisteren . Bovendien werd de post ook nog eens belachelijk laat gebracht .
Vandaag een makkie, lekker snel klaar, jammer van die miezerregen de hele tijd. Geen h-a-h, altijd fijn . En er is me gezegd dat er morgen ook geen h-a-h is, extra plezierig zo vlak voor de vakantie. Kan mijn tijd wel beter gebruiken dan met post rondbrengen te vullen .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:45:58 #227
43311 jozef444
pi_29017033
Zo ik ga morgen fijn een rustig dagje hebben 4-daagse komt door men gebied heen dus lekker weinig pakjes en met die bus ergens langs de kant staan en wat lam hangen
pi_29049269
Vandaag liep ik een portiek binnen van een flat en komt er een vrouw tetterend naar me toe lopen vanaf buiten. Op een vrij asociale manier zegt ze: jaah, geef nr. 68 maar hier. Ik had post voor dat adres, maar ik wilde het niet aan haar geven.
Kijk, als iemand rustig naar me toe komt en het gewoon beleefd vraagt ben ik echt de beroerdste niet, maar zoals zij deed . Afijn, ik gaf het niet aan haar: "u kunt wel zeggen dat u daar woont, maar hoe weet ik dat?" Begint ze me daar toch een partij te tieren tegen me! T wordt echt niet gejat ofzo! (neuh, vorige week nog), je ziet toch dat ik het ben? Geef nou maar gewoon. Wat ben jij een irritant mannetje (tuurlijk, ik volg alleen maar de regels) Ik stond gewoon verbouwereerd te kijken naar wat er nou eigenlijk gebeurde en reageerde af en toe met een scherpe opmerking .
Ik vraag vervolgens netjes of ze de sleutels van het kastje, legitimatie oid had (ik was imiddels dus echt niet meer van plan om de post zo maar te geven ). Gaat ze bellen naar de buurman en zegt: "d'r staat hier iemand die niet gelooft dat ik het ben "
Goed, uiteindelijk toch maar gegeven toen er zowat stoom uit d'r oren kwam. Inmiddels wist ik wel dat ze op dat nummer moest wonen
pi_29049375
Netjes Carport
Ik werd vandaag aangevallen door een hond, althans, hij kwam aanrennen, en blaffen, maar meer ook niet, 1 x zn neus tegen mn been, en dat was t Weer weinig post trouwens Hopelijk morgen ook
† The 3 Kings †
pi_29049684
Ik mag vanaf volgende week buslichtingen gaan doen. Lekker een uur toeslag voor de avonduren

M'n opleidster had het over een boco sleutel die bijhoud hoe je rijdt. Iemand nog tips om een mooie boco score neer te zetten (nee niet uitschakelen, daar trapt de chef helaas niet in, hij controleert ze kennelijk altijd ).
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:57:28 #231
110777 Adsum
Is present!
pi_29049933
Damn, vandaag was er écht weinig post hier... Ook geen hah erbij, had m'n wijk in 1 uur 15 min. gelopen, i.p.v. de 1 uur 40 min. die er voor staat
pi_29050061
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:45 schreef multos het volgende:
Ik mag vanaf volgende week buslichtingen gaan doen. Lekker een uur toeslag voor de avonduren

M'n opleidster had het over een boco sleutel die bijhoud hoe je rijdt. Iemand nog tips om een mooie boco score neer te zetten (nee niet uitschakelen, daar trapt de chef helaas niet in, hij controleert ze kennelijk altijd ).
Schakelen bij 2000 toeren, zoveel mogelijk geleidelijk aan remmen (dus niet in 1 x superhard intrappen) en bij stilstand gewoon je motor uit (bij t legen van een bus), zo doe ik t altijd, en nooit geklaag
† The 3 Kings †
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:34:34 #233
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29050662
Ik heb geen zin om alles precies door te lezen, maar ik mis hier geklaag over oplossen.
Bij ons slavenkantoor is het zover gegaan dat wij nu 3 a 4 wijken per dag moeten oplossen (in een kantoor van maar 16 wijken) De chefs kunnen alleen maar in getallen lullen en zeggen hoeveel uur wij moeten oplossen en dat we dan eigenlijk nóg niet de marge halen. Komen ze met lulverhalen over 60 uur per week oplossen enzo.
Ik kots op jullie. Kutbedrijf.
Overwerk maken, ja...overwerk uitbetaald krijgen, nee. (oplossen)
En ik ben er achter gekomen dat ik een vast reiskostenbedrag krijg. En ik ben part-timer. Als ik dus meer dagen werk (veel gedaan de afgelopen jaren) krijg ik dus geneens reiskosten!
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_29051724
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:03 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Schakelen bij 2000 toeren, zoveel mogelijk geleidelijk aan remmen (dus niet in 1 x superhard intrappen) en bij stilstand gewoon je motor uit (bij t legen van een bus), zo doe ik t altijd, en nooit geklaag
Inderdaad schakelen bij de 2000 en geleidelijk remmen. Je mag maximaal 2 minuten stationair draaien, tijdens de buslichting laat ik 'm dus meestal lekker draaien. Bij menig stoplicht hierzo sta ik langer dan 2 minuten te wachten M'n motor staat dan dus wel uit

Ik had ook nog wel eens iets gehoord van motor uitzetten in z'n vrij en niet in een versnelling, maar volgens mij gaat dat niet echt op.

@Rebbedebje:
Wijken opsplitsen wordt hier op papier ook meestal gepland. De uitvoering daarvan laat nog wel eens wat te wensen over. Het is de laatste paar keer goed fout gegaan en de leiding heeft zich nu voorgenomen om áltijd álle wijken ingepland te hebben. Goede zaak
Overigens is de TPG je verplicht (!) om je meer/overuren uit te laten betalen. Het verhaal van 30 uur contract = 37 uur werken gaat dus niet op! Altijd je tijden doorgeven en als je merkt dat je iets niet uitbetaald hebt gekregen, gelijk bellen (desnoods met personeelszaken).
pi_29052331
Ik heb mn loonstrookje binnen gehad
Maar waar vind ik nou mn hoeveelheid uren?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:12:23 #236
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29053294
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:57 schreef Adsum het volgende:
Damn, vandaag was er écht weinig post hier... Ook geen hah erbij, had m'n wijk in 1 uur 15 min. gelopen, i.p.v. de 1 uur 40 min. die er voor staat
Er was hier nog redelijk wat... voor 'n vrijdag.

En da's goed nieuws... Een drukke vrijdag betekent doorgaans een rustige zaterdag en andersom. En voor morgen (zaterdag) zaten we nogal krap qua personeel, doordat een van de groepsleiders (die toevallig nu zelf ook vrij is) niet heeft opgelet en daardoor véél teveel mensen vakantie heeft gegeven. Sommige waren gewoon ècht te laat met vrij vragen... Met als gevolg dat ze binnen het compartiment al anderhalve week bezig zijn met het regelen van mensen voor morgen, dus. Maar het lijkt gelukt

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 23-07-2005 01:01:57 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_29054089
Denk ik vandaag lekker m'n laatste dag voor mijn vakantie te hebben, vragen ze of ik morgen nog wil werken.
Ik heb maar gezegd dat ik dan wel 1 wijk wilde doen, heb namelijk ff geen zin meer om portieken te op te lopen.
Dus naja, morgen nog ff 2 uurtjes werken en dan ben ik echt een week vrij.
Ik heb het echt nodig, ben elke dag het zelfde rondje lopen echt goed zat ondertussen.
pi_29054669
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef sk888er het volgende:
Ik heb mn loonstrookje binnen gehad
Maar waar vind ik nou mn hoeveelheid uren?
Bedoel je het aantal uren dat je nog hebt staan? Die staan niet op het loonstrookje, maar die kun je makkelijk navragen bij je teamleider. Die staan gewoon in de computer.
A mind with a heart of it's own
pi_29057058
Wekker uur te vroeg gezet
5.15 er al uit
Naja beter te vroeg dan te laat.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_29057123
Ik hoop op erg weinig post. Ik ben al bijna een uur wakker maar voel me nog steeds .
Hopelijk komt daar tijdens het ingooien verandering in .

Op naar het kantoor!
pi_29057145
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:29 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bedoel je het aantal uren dat je nog hebt staan? Die staan niet op het loonstrookje, maar die kun je makkelijk navragen bij je teamleider. Die staan gewoon in de computer.
Ik bedoel dus het aantal uren dat ik deze maand heb gewerkt

En voor de rest die "vroeg" op moeten staan

mietjes mijn wekker stond vanmorgen op 2:45

Mya nu ga ik mezelf maar ff vervelen want ik moet pas weer om half 11 beginnen
pi_29059185
De hoeveelheid post vandaag...

Afgezien van een korte miezerbui vond ik het heerlijk weer om te lopen. Om 7:55 was ik ingegooid en om 8:45 hingen mijn tassen ingepakt en al weer aan mijn fiets .
Toen even een half uur in de kantine gezeten en om 9:30 was ik in mijn wijk. Om 11:15 thuis en geen lekke band deze week .

sk888er: Je kunt zien hoeveel je hebt uitbetaald gekregen voor je extra werk. Deel dat bedrag door het uurloon overwerk en je weet hoeveel uren je extra hebt gewerkt naast je standaard contracturen.
Tenminste, zo deed ik dat wel eens. En het klopte dan nog ook .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:58:07 #244
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_29059396
Stelde weer geen zak voor inderdaad... 8.00 aanwezig, 9.15 zat ik in de kantine, 9.30 de straat op en 11.00 het laatste adres
Nu zit ik lekker tot 12.20 geld te verdienen achter mijn PCtje
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:45:50 #245
110777 Adsum
Is present!
pi_29061817
Net zo weinig als gister hier...
10.00 beginnen met ingooien + zetten, 11.15 was ik in mijn wijk, en om 13.00 was ik al klaar
pi_29062566
Jep, net zo weinig als gister hier ook, maar 4 pakjes voor 2 wijken
Kwam binnen, en mn wijk was al ingegooid Gebeurd normaal nooit ,maarja je hoort mij niet klagen kwart over 9 naar buiten, kwart voor 11 terug, daarna om half 12 weer klaar met zetten, nog een half uurtje geluld/gegeten etc, half 2 thuis, en tot 14.15 betaald krijgen
† The 3 Kings †
pi_29062757

Mooie foto Jaguarized! Supervet
† The 3 Kings †
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:36:11 #248
43311 jozef444
pi_29062921
Hmzz zitten der in die kangoo'tjes e.d. spul om te zien hoe je aan t rijden bent Ik ben erg blij dat ze dat in die bussen van ons niet hebben of ik rij nog niet lomp genoeg dat kan natuurlijk ook
pi_29062942
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:36 schreef jozef444 het volgende:
Hmzz zitten der in die kangoo'tjes e.d. spul om te zien hoe je aan t rijden bent Ik ben erg blij dat ze dat in die bussen van ons niet hebben of ik rij nog niet lomp genoeg dat kan natuurlijk ook
De BOCO. Erg hoog scoren doe ik iig niet.

Vanaf dinsdag begin ik weer. 2 weken fulltime dan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:41:12 #250
43311 jozef444
pi_29063018
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De BOCO. Erg hoog scoren doe ik iig niet.

Vanaf dinsdag begin ik weer. 2 weken fulltime dan.
Nog nooit iets van meegekregen zal in die LT bussen dus wel niet zitten en volgens mij is dat maar goed ook als ik zo af en toe mijn rijstijl en die van mijn collega's bestudeer
pi_29064291
Het was inderdaad belachelijk weinig post vandaag; zelfs ik heb mijn uren gehaald deze keer Vier uur over gedaan, er staat 4.30 voor *toch wel trots is*
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:52:19 #252
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29064320
edit.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:53:32 #253
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29064342
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto Jaguarized! Supervet
Het was in de winter ook nog aan mijn stoere muts te zien. (op karretje)
pi_29064935
Is het eigenlijk normaal om als zaterdagwerker ook je uren van de zaterdag door te geven? Als ik onder het aantal uren kom dat voor mijn wijk staat, is het misschien handiger om het niet te doen. Anders verrekenen ze dat misschien weer ofzo. Of krijg je gewoon sowieso het aantal uren uitbetaald wat vooor je wijk staat, ook al deed je er korter over???
pi_29064976
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef NY_Giant het volgende:
Is het eigenlijk normaal om als zaterdagwerker ook je uren van de zaterdag door te geven? Als ik onder het aantal uren kom dat voor mijn wijk staat, is het misschien handiger om het niet te doen. Anders verrekenen ze dat misschien weer ofzo. Of krijg je gewoon sowieso het aantal uren uitbetaald wat vooor je wijk staat, ook al deed je er korter over???
ROFL, je gaat toch niet zeggen dat je er korter over deed en dat op laten schrijven?
Je krijgt het volgens mij gewoon betaald natuurlijk hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:08:50 #256
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_29065844
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 07:16 schreef sk888er het volgende:

[..]

Ik bedoel dus het aantal uren dat ik deze maand heb gewerkt

En voor de rest die "vroeg" op moeten staan

mietjes mijn wekker stond vanmorgen op 2:45

Mya nu ga ik mezelf maar ff vervelen want ik moet pas weer om half 11 beginnen
Je contracturen staan links onder op je loonstrookje, je meeruren links boven. Maar let op: De uren die je in de maand juli extra hebt gewerkt worden pas in augustus uitbetaald (emolumenten)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_29065992
Sorry, ben ik dan zo blind of heb jij gewoon een ander soort loonstrookje?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:18:15 #258
Bijdehand mannetje
pi_29066017
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef NY_Giant het volgende:
Ik ben vandaag ook niet aan mijn uren gekomen, maar zoiets hoef je niet door te geven. Ze moeten je toch je contracturen uitbetalen, en het verschijnsel "min-uren" bestaat niet voor zaterdagbestellers.

Lekker weinig post vandaag, maar wel het nodige dikke plaatwerk waardoor de bundels toch aan de dikke kant waren. Vandaag een ochtendwijk weggelopen, en drie middagwijken voorbereid plus weggelopen. Desondanks bijna een uur onder mijn contracttijd gebleven. Maar ja, hadden ze maar niet moeten helpen bij de voorbereiding. Om 10.00 uur begonnen, en 15.30 alweer klaar!

Gister afscheid van een collega, dus het gratis bier vloeide weer rijkelijk. Rond 18.00 uur 's avonds konden verbaasde buurtbewoners aanschouwen hoe een een groep postbodes zich met wankele tred of wat onzeker fietsend zich huiswaarts begaf. Deze keer had men wel voor wat minder bier gezorgd, want bij de vorige afscheidsreceptie moesten heel wat bestellers zich in stomdronken toestand door moeder de vrouw laten ophalen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:34:39 #259
Bijdehand mannetje
pi_29066315
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:16 schreef OMG het volgende:
Sorry, ben ik dan zo blind of heb jij gewoon een ander soort loonstrookje?
Okee, dit vereist een iets uitgebreidere uitleg. Daar gaan we dan.............

Direct ONDER de regel "RAYON....... SALARIS JULI 2005" staat een tijdvak aangegeven. Dat geeft de emolumentenperiode weer. De in deze periode gewerkte MEERuren worden deze maand uitbetaald. In de maand maart bijv. was het tijdvak 31-01/27-02. De meeruren uit februari werden dus in maart uitbetaald.

In de linkerkolom bovenaan staat een breuk (bijv 10,31%) met het woord SALARIS erachter. Die breuk geeft aan hoe groot jouw contract procentueel is tov een fulltime contract.
Direct hieronder staat SAL. EXTRA UREN, gevolgd door je uurloon en het aantal gewerkte meeruren in de eerdergenoemde emolumentenperiode.

Linksonder in de rubriek ALGEMENE GEGEVENS vind je je contracturen per maand achter het woord ARBEIDSDUUR. Neem je contracturen per week, vermenigvuldig met 52,14 en deel de uitkomst door 12 (tussentijds NAAR BENEDEN afdronden, zo link zijn ze wel) en je komt op dit getal achter "ARBEIDSDUUR" uit.
pi_29066448
Aha. Bedankt voor de uitleg.
pi_29066607
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

uitleg
dankje

Nu weet ik ook meteen waarom ik vorige maand zo wienig uitbetaald heb gekregen
pi_29067078
4.30 voor een wijk, da's aardig gek!
† The 3 Kings †
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:13:06 #263
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29067108
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:11 schreef TheSorrow het volgende:
4.30 voor een wijk, da's aardig gek!
Voorbereiding + bestelling zeker?
pi_29067156
Denk t ook ja.... grootste wijk bij ons staat 3 uur voor (alleen lopen)
† The 3 Kings †
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:18:22 #265
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29067205
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:15 schreef TheSorrow het volgende:
Denk t ook ja.... grootste wijk bij ons staat 3 uur voor (alleen lopen)
Hier ook zoiets.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:22:27 #266
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_29069716
nou nou wat een post
moest 2 wijken lopen, staat 6.5 uur voor, was na 2 uur al klaar, incl. voorbereiding
9 kleine bundels voor 2 grote wijken
pi_29087260
Hoeveel gaat het mij kosten als ik een pakketje dat 17,5 kg weegt onder rembours ga versturen?
  zondag 24 juli 2005 @ 16:31:11 #268
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29087311
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:29 schreef sk888er het volgende:
Hoeveel gaat het mij kosten als ik een pakketje dat 17,5 kg weegt onder rembours ga versturen?
11,01 + 6,00 + 1% provisie over het remboursbedrag

Provisie wordt ingehouden op het geïnde bedrag.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:14:32 #269
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_29090108
wat kost het eigenlijk op een pakketje van 3 kilo (priority) naar de .US te sturen? internet ligt er hier half uit, incl. TPG site dus
  zondag 24 juli 2005 @ 19:07:36 #270
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29091436
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef Elusive het volgende:
wat kost het eigenlijk op een pakketje van 3 kilo (priority) naar de .US te sturen? internet ligt er hier half uit, incl. TPG site dus
3 kilo = Worldpack Special = 28,00 euro
pi_29095640
* Yeahinho heeft lekker nog 2 weken vakantie .
pi_29103334
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:13 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Voorbereiding + bestelling zeker?
  maandag 25 juli 2005 @ 03:29:46 #273
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29103339
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:29 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dan is 4.30 idd een vrij normale tijd.
pi_29103354
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:29 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dan is 4.30 idd een vrij normale tijd.

Ook nog op? Ik ben gelukkig vrij morgen, jij?
  maandag 25 juli 2005 @ 03:32:38 #275
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29103360
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:31 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ook nog op? Ik ben gelukkig vrij morgen, jij?
pi_29103422
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:32 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Mooi

Ik ga nu naar bed, welterusten
  maandag 25 juli 2005 @ 03:57:04 #277
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29103467
quote:
Op maandag 25 juli 2005 03:46 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Mooi

Ik ga nu naar bed, welterusten
Slaapze!
pi_29112865
Ik moet over 30 minuten buslichten, en ben net 5 minuten wakker
† The 3 Kings †
pi_29112916
als mijn postbode dit leest, wil je volgende x een kopje ?
  maandag 25 juli 2005 @ 15:50:06 #280
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29113519
Dat moeten klanten vaker doen. Ik werd alleen door oudere vrouwen gevraagd...
  maandag 25 juli 2005 @ 15:53:08 #281
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29113613
zo oud ben je nog niet m-m
pi_29113726
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:53 schreef nixxx het volgende:
zo oud ben je nog niet m-m
nee , ben gewoon aardig
ook n kopje ?
  maandag 25 juli 2005 @ 15:58:45 #283
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29113820
Ja lekker... water is er hier in huis af .. onderbuurman krijgt nieuwe wasbak ofzo
  maandag 25 juli 2005 @ 15:59:04 #284
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_29113828
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef mother-mother het volgende:

[..]

nee , ben gewoon aardig
ook n kopje ?
Plaats je postcode hier anders even
pi_29115260
wat 'n boel aangetekende brieven vandaag... Bijna allemaal van peugeot.

en dan dat weer... Warm en vochtig... echt kutweer, dus.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 25 juli 2005 @ 16:52:46 #286
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29115416
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
wat 'n boel aangetekende brieven vandaag... Bijna allemaal van peugeot.

en dan dat weer... Warm en vochtig... echt kutweer, dus.
Naar is dat. En je kan weer meer dan de helft mee terugnemen.

Ik had er eens 40 voor een straat waarvan de huizen gesloopt werden.
pi_29116942
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

11,01 + 6,00 + 1% provisie over het remboursbedrag

Provisie wordt ingehouden op het geïnde bedrag.
Mag je het in een eigen doos dan inpakken?
en zo ja is er een maximale grootte voor die doos?

alvast bedankt
pi_29117167
hmm ik moet eens wat vaker in GC komen wist niet eens dat er zo'n topic was maarja,
ik werk sindskort ook bij de post en k vind het wel een leuke baan al weet ik niet of ik het blijf doen aangezien ik vakantiehulp ben en een dienstverband van 3 maanden heb....

waar ik me tot nu toe aan erger is die aangetekende brieven, die mensen niet of nauwelijks thuis en dan krijg je ze van de een of andere bats die ze morgens niet kwijt kon en dan mag jij het doen net alsof ze 2u later er wel zijn...

maarja aan de andere kant je bent buiten ziet veel mensen en het is goed te doen alleen huis aan huis reclame is af en toe bagger maar dat overleef k ook wel ik hoop echt dat ik na mijn vakantietijd als zaterdagbezorger verder kan gaan
God must be an asshole, let's find him and beat the fuck out of him!
pi_29117681
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:58 schreef sk888er het volgende:

[..]

Mag je het in een eigen doos dan inpakken?
en zo ja is er een maximale grootte voor die doos?

alvast bedankt
Ja hoor, eigen dozen mogen. De grootte mag maximaal 140 x 78 x 58 cm zijn.

Overigens had ik vorige week nog een mooie:
Medewerker Business point komt naar me toe en zegt dat er net een man was geweest voor een pakje. Deze man was boos omdat er niet aangebeld zou zijn en er gelijk een briefje in z'n brievenbus gestopt zou zijn. Zegt die collega tegen me dat ie tegen die man had gezegd dat ie voortaan maar open moet doen als er gebeld wordt
Waarschijnlijk zat meneer gewoon heerlijk in de zon in z'n tuin en hoorde hij de bel gewoon niet. Tjah, alstie niet open doet kan ik niks uitreiken

@Ancientone:
Succes komende weken!

[ Bericht 18% gewijzigd door Carport op 25-07-2005 18:38:22 ]
pi_29117989
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:32 schreef Carport het volgende:

@Ancientone:
Succes komende weken!
haha zal wel lukken ty heb nu van dinsdag tot en met vrijdag 2 wijken, smorgens een om 10u en dan om 1u nog een. Achja ik zit iig niet nutteloos thuis
God must be an asshole, let's find him and beat the fuck out of him!
pi_29119950
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef JDude het volgende:

[..]

Plaats je postcode hier anders even
pi_29120051
Idd m-m, ik wil gerust post komen bezorgen bij je hoor
† The 3 Kings †
  maandag 25 juli 2005 @ 19:52:11 #293
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_29120131
Morgen weer om 8.00 present zijn voor "de 1713".
Een prachtig bedrijventerreintje met weinig adressen maar wel een aantal met véél post. Ook standaard een stuk of 10 aangetekenden.

Achja, heb ik in ieder geval weer eens wat te doen .

[ Bericht 39% gewijzigd door JDude op 25-07-2005 19:57:53 ]
pi_29120198
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:49 schreef TheSorrow het volgende:
Idd m-m, ik wil gerust post komen bezorgen bij je hoor
alleen leuke post dan
pi_29120232
Komt helemaal goed
† The 3 Kings †
  maandag 25 juli 2005 @ 19:56:44 #296
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29120258
Morgen om 10:30u beginnen en als het goed is, is mijn eerste wijk een flutwijk. Nu maar hopen op droog weer.
pi_29120759
Ik moet rond... half 10/10 uur beginnen,dan word ik gebeld En idd maar hopen dat het droog is, net al aardig wat regen gehad met de buslichting
† The 3 Kings †
  maandag 25 juli 2005 @ 20:40:04 #298
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29121718
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:52 schreef JDude het volgende:
Morgen weer om 8.00 present zijn voor "de 1713".
Een prachtig bedrijventerreintje met weinig adressen maar wel een aantal met véél post. Ook standaard een stuk of 10 aangetekenden.

[afbeelding]

Achja, heb ik in ieder geval weer eens wat te doen .
En Wifi
  maandag 25 juli 2005 @ 20:54:58 #299
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_29122215
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En Wifi
Ja
Daar zit het KPN Business Center inderdaad.
Nu nog eens een apparaat vinden dat er mee om kan gaan
  maandag 25 juli 2005 @ 20:58:45 #300
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29122366
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef JDude het volgende:

[..]

Ja
Daar zit het KPN Business Center inderdaad.
Nu nog eens een apparaat vinden dat er mee om kan gaan
Laptop.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:58:57 #301
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29122380
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')