Die van de overheid was dat toch? Die hadden we gisterenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:27 schreef Troeta het volgende:
hadden jullie die HAH van het nieuwe ziekenfonds niet dan???
Moest verdomme elk voortuintje in en elk portiek op.
Moest namelijk ook bij mensen met stickers.
Ben net pas pas klaar, 3 kwartier over tijd.
Maar wel net op tijd thuis voor de regen
Schakelen bij 2000 toeren, zoveel mogelijk geleidelijk aan remmen (dus niet in 1 x superhard intrappen) en bij stilstand gewoon je motor uit (bij t legen van een bus), zo doe ik t altijd, en nooit geklaagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:45 schreef multos het volgende:
Ik mag vanaf volgende week buslichtingen gaan doen. Lekker een uur toeslag voor de avonduren
![]()
M'n opleidster had het over een boco sleutel die bijhoud hoe je rijdt. Iemand nog tips om een mooie boco score neer te zetten (nee niet uitschakelen, daar trapt de chef helaas niet in, hij controleert ze kennelijk altijd).
Inderdaad schakelen bij de 2000 en geleidelijk remmen. Je mag maximaal 2 minuten stationair draaien, tijdens de buslichting laat ik 'm dus meestal lekker draaien. Bij menig stoplicht hierzo sta ik langer dan 2 minuten te wachtenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Schakelen bij 2000 toeren, zoveel mogelijk geleidelijk aan remmen (dus niet in 1 x superhard intrappen) en bij stilstand gewoon je motor uit (bij t legen van een bus), zo doe ik t altijd, en nooit geklaag
Er was hier nog redelijk wat... voor 'n vrijdag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:57 schreef Adsum het volgende:
Damn, vandaag was er écht weinig post hier... Ook geen hah erbij, had m'n wijk in 1 uur 15 min. gelopen, i.p.v. de 1 uur 40 min. die er voor staat
Bedoel je het aantal uren dat je nog hebt staan? Die staan niet op het loonstrookje, maar die kun je makkelijk navragen bij je teamleider. Die staan gewoon in de computer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef sk888er het volgende:
Ik heb mn loonstrookje binnen gehad![]()
Maar waar vind ik nou mn hoeveelheid uren?
Ik bedoel dus het aantal uren dat ik deze maand heb gewerktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bedoel je het aantal uren dat je nog hebt staan? Die staan niet op het loonstrookje, maar die kun je makkelijk navragen bij je teamleider. Die staan gewoon in de computer.
De BOCO. Erg hoog scoren doe ik iig niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:36 schreef jozef444 het volgende:
Hmzz zitten der in die kangoo'tjes e.d. spul om te zien hoe je aan t rijden bentIk ben erg blij dat ze dat in die bussen van ons niet hebben
of ik rij nog niet lomp genoeg dat kan natuurlijk ook
![]()
Nog nooit iets van meegekregen zal in die LT bussen dus wel niet zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De BOCO. Erg hoog scoren doe ik iig niet.
Vanaf dinsdag begin ik weer. 2 weken fulltime dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |