Het was in de winter ook nog aan mijn stoere muts te zien. (op karretje)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto Jaguarized! Supervet![]()
ROFL, je gaat toch niet zeggen dat je er korter over deed en dat op laten schrijven?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef NY_Giant het volgende:
Is het eigenlijk normaal om als zaterdagwerker ook je uren van de zaterdag door te geven? Als ik onder het aantal uren kom dat voor mijn wijk staat, is het misschien handiger om het niet te doen. Anders verrekenen ze dat misschien weer ofzo. Of krijg je gewoon sowieso het aantal uren uitbetaald wat vooor je wijk staat, ook al deed je er korter over???
Je contracturen staan links onder op je loonstrookje, je meeruren links boven. Maar let op: De uren die je in de maand juli extra hebt gewerkt worden pas in augustus uitbetaald (emolumenten)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:16 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik bedoel dus het aantal uren dat ik deze maand heb gewerkt![]()
En voor de rest die "vroeg" op moeten staan![]()
mietjesmijn wekker stond vanmorgen op 2:45
![]()
Mya nu ga ik mezelf maar ff vervelen want ik moet pas weer om half 11 beginnen![]()
Ik ben vandaag ook niet aan mijn uren gekomen, maar zoiets hoef je niet door te geven. Ze moeten je toch je contracturen uitbetalen, en het verschijnsel "min-uren" bestaat niet voor zaterdagbestellers.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef NY_Giant het volgende:
Is het eigenlijk normaal om als zaterdagwerker ook je uren van de zaterdag door te geven? Als ik onder het aantal uren kom dat voor mijn wijk staat, is het misschien handiger om het niet te doen. Anders verrekenen ze dat misschien weer ofzo. Of krijg je gewoon sowieso het aantal uren uitbetaald wat vooor je wijk staat, ook al deed je er korter over???
Okee, dit vereist een iets uitgebreidere uitleg. Daar gaan we dan.............quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:16 schreef OMG het volgende:
Sorry, ben ik dan zo blind of heb jij gewoon een ander soort loonstrookje?
Voorbereiding + bestelling zeker?quote:
Hier ook zoiets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:15 schreef TheSorrow het volgende:
Denk t ook ja.... grootste wijk bij ons staat 3 uur voor (alleen lopen)
11,01 + 6,00 + 1% provisie over het remboursbedragquote:Op zondag 24 juli 2005 16:29 schreef sk888er het volgende:
Hoeveel gaat het mij kosten als ik een pakketje dat 17,5 kg weegt onder rembours ga versturen?
3 kilo = Worldpack Special = 28,00 euroquote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef Elusive het volgende:
wat kost het eigenlijk op een pakketje van 3 kilo (priority) naar de .US te sturen? internet ligt er hier half uit, incl. TPG site dus
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voorbereiding + bestelling zeker?
Dan is 4.30 idd een vrij normale tijd.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is 4.30 idd een vrij normale tijd.
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:31 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ook nog op?Ik ben gelukkig vrij morgen, jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |