Wat is je punt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[Cultheld-modus] Jammer dat die trut van eenheeft gewonnen. Dit zijn toch herhalingen?
[/Cultheld-modus]
Niets. Ik wou gewoon even de spot drijven met jouw onwetendheid.quote:
Je doet maar jongen: Nu heb jij ook een leuk weekend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niets. Ik wou gewoon even de spot drijven met jouw onwetendheid.![]()
quote:
...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Wel kut dat die ene slet wint (geen spoiler), want die mag ik niet... -knip-
Ik moest zoekenquote:
Vanaf seizoen 5 is ze lekker opgerot.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind die ene vrouw van de jury zo eng... Janice of zo? Die met die opgepompte ballonnen...
Tyra Banks is alleen maar model geworden omdat niemand haar durfde te weigeren omdat ze anders voor racist waren uitgemaaktquote:
Ze heeft gewoon een mannenkop:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef PowerPoes het volgende:
Tyra d'r haar zit altijd 't zelfde zowat. Vind d'r niet echt vernieuwend ofzo. Komt zeker door die Jay make-up anex marsman nicht?
Heel vreemd. Ik moet altijd bij haar uit Kelly uit Big Brother denken. Zij is op z'n zachts gezegd geen (top)model.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:54 schreef TrashyTina het volgende:
Ik vind Tyra ook net een spook, misschien omdat haar ogen zo licht zijn (lijken?). Ze heeft een enge blik.
Dat heet dualisme.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef PowerPoes het volgende:
Wat vinden jullie van dat dikke journalist/stylist jurylid?
Die geeft commentaar op lichaam, terwijl zijn lichaam verre van fotogeniek is
Ik vind z'n hond wel gaaf.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef PowerPoes het volgende:
Wat vinden jullie van dat dikke journalist/stylist jurylid?
Die geeft commentaar op lichaam, terwijl zijn lichaam verre van fotogeniek is
Het is niet dat ik haar lelijk vind ofzo, Tyra Banks is een goed model maar ook een beetje creepy. Ze kijkt evilquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heel vreemd. Ik moet altijd bij haar uit Kelly uit Big Brother denken. Zij is op z'n zachts gezegd geen (top)model.
Ik moet altijd erg mijn best doen om niks naar de TV te gooien als ze met d'r neptieten en mislukte facelift die arme meisjes zit af te zeiken. Wat een gedrocht. Zou ze echt niet in de gaten hebben dat ze verschrikkelijk voor schut zit?! "Former topmodel"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:09 schreef mrsj het volgende:
Janice zit volgens mij onder de plastische chirurgie
Die mond
Het is wel een harde wereld maar Janice brengt het vaak onnodig hard en botquote:Op zondag 10 juli 2005 14:56 schreef Charmian het volgende:
Arme meisjes? Ze willen toch zelf meedoen? Modellenwereld is een harde wereld heb ik altijd begrepen. Ik denk dat wat Janice naar ze gilt nog onschuldig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |