Wat is je punt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[Cultheld-modus] Jammer dat die trut van eenheeft gewonnen. Dit zijn toch herhalingen?
[/Cultheld-modus]
Niets. Ik wou gewoon even de spot drijven met jouw onwetendheid.quote:
Je doet maar jongen: Nu heb jij ook een leuk weekend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niets. Ik wou gewoon even de spot drijven met jouw onwetendheid.![]()
quote:
...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Wel kut dat die ene slet wint (geen spoiler), want die mag ik niet... -knip-
Ik moest zoekenquote:
Vanaf seizoen 5 is ze lekker opgerot.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind die ene vrouw van de jury zo eng... Janice of zo? Die met die opgepompte ballonnen...
Tyra Banks is alleen maar model geworden omdat niemand haar durfde te weigeren omdat ze anders voor racist waren uitgemaaktquote:
Ze heeft gewoon een mannenkop:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef PowerPoes het volgende:
Tyra d'r haar zit altijd 't zelfde zowat. Vind d'r niet echt vernieuwend ofzo. Komt zeker door die Jay make-up anex marsman nicht?
Heel vreemd. Ik moet altijd bij haar uit Kelly uit Big Brother denken. Zij is op z'n zachts gezegd geen (top)model.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:54 schreef TrashyTina het volgende:
Ik vind Tyra ook net een spook, misschien omdat haar ogen zo licht zijn (lijken?). Ze heeft een enge blik.
Dat heet dualisme.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef PowerPoes het volgende:
Wat vinden jullie van dat dikke journalist/stylist jurylid?
Die geeft commentaar op lichaam, terwijl zijn lichaam verre van fotogeniek is
Ik vind z'n hond wel gaaf.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef PowerPoes het volgende:
Wat vinden jullie van dat dikke journalist/stylist jurylid?
Die geeft commentaar op lichaam, terwijl zijn lichaam verre van fotogeniek is
Het is niet dat ik haar lelijk vind ofzo, Tyra Banks is een goed model maar ook een beetje creepy. Ze kijkt evilquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heel vreemd. Ik moet altijd bij haar uit Kelly uit Big Brother denken. Zij is op z'n zachts gezegd geen (top)model.
Ik moet altijd erg mijn best doen om niks naar de TV te gooien als ze met d'r neptieten en mislukte facelift die arme meisjes zit af te zeiken. Wat een gedrocht. Zou ze echt niet in de gaten hebben dat ze verschrikkelijk voor schut zit?! "Former topmodel"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:09 schreef mrsj het volgende:
Janice zit volgens mij onder de plastische chirurgie
Die mond
Het is wel een harde wereld maar Janice brengt het vaak onnodig hard en botquote:Op zondag 10 juli 2005 14:56 schreef Charmian het volgende:
Arme meisjes? Ze willen toch zelf meedoen? Modellenwereld is een harde wereld heb ik altijd begrepen. Ik denk dat wat Janice naar ze gilt nog onschuldig is.
Dat heeft niks met hersenen te maken, behalve dan dat het een geestelijke ziekte is.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:13 schreef kwakveense het volgende:
pfff....sommige van die meiden hebben ook echt geen hersenen hoor.
cassie aan de telefoon "ze willen dat k stop met kotsen, maar asl ik me lekker voel bij boulimia dan blijf ik het ekker doen hoor!"
Op donderdagquote:Op maandag 11 juli 2005 12:53 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wanneer zijn die afleveringen eigenlijk? Ik zapte gister namelijk toevallig langs die aflevering met die trappen, wat dus een herhaling was...
oh boohooo...ja ok, boulimia en anorexia zijn ziektes. Maar ik kan dat kind nog best dom vinden omdat ze weigert in te zien dat wat ze doet slecht is voor haar lichaam. er zijn nl. zat patienten die dat wel erkennen.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat heeft niks met hersenen te maken, behalve dan dat het een geestelijke ziekte is.
Een groot deel van de modellen die de catwalks en bladen bevolkt is niet per definitie knap, maar apart en fotogeniek. En dat is Amanda ook. Ze is heel fotogeniek en weet zich over het algemeen ook heel goed te bewegen tijdens shoots.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef Anosmie het volgende:
Ze is niet echt knap, wel apart.. maar knap? Nee..
Ik vind Cassie er ook niet echt speciaal opstaan, op deze foto's...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:15 schreef Rhanna het volgende:
Nicole staat leuk op d foto hierboven![]()
Toccara kijkt heel dromerig, wel mooi vind ik. Alleen Norelle valt nogal uit de toon.
Nogal ja. Ze heeft daar niet echt een 'modellenblik', zeg maar. Maar het past wel leuk bij de foto.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:15 schreef Rhanna het volgende:
Nicole staat leuk op d foto hierboven![]()
Toccara kijkt heel dromerig, wel mooi vind ik. Alleen Norelle valt nogal uit de toon.
ze is wel knapquote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef Anosmie het volgende:
Ik snap ook niet dat die jury zo lyrisch is over Amanda. Het enige waar ze continu complimenten over krijgt zijn haar ogen.. En die zijn zo licht omdat ze een oogziekte heeft. Ze is niet echt knap, wel apart.. maar knap? Nee..
Dit zijn de foto's van de aankomende uitzending!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:00 schreef One_conundrum het volgende:
daar worden ze op beoordeeld, het is een afval race namelijk. Alleen zijn dit niet de foto's van afgelopen week volgens mij. Dat was op een trampoline
Het is een campagne voor die ford auto...daar zal het wel mee te maken hebben?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef --Globe-- het volgende:
ik weet wel dat ze er op worden beoordeeld, maar ik bedoel wat ze met deze foto's willen zeggen.. met die auto, en een extreem en een tuttig figuur ofzo..
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef DaZilva het volgende:
Ik denk dat Amanda een albino is, hence het witte haar, de lichtblauwe ogen en het slechte zien.... Of was dat al gezegd ergens.
1 Ford fits all?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef --Globe-- het volgende:
maar ik bedoel wat ze met deze foto's willen zeggen.. met die auto, en een extreem en een tuttig figuur ofzo..
Van de UPN site:quote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef --Globe-- het volgende:
wat is de bedoeling eigenlijk precies van die foto's..
quote:today's shoot will be the girls play-acting at two extremely opposite personas and then the two different images will be put together. The challenge is for it to look like the two alter egos are interacting.
Als het om interactie gaat vind ik de foto's van Yaya en Ann het best.quote:
Iemand die niet geholpen wil worden met haar eetprobleem, zoals Cassie, die schoppen ze zelfs uit een kliniek. Het helpt dan gewoon niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:03 schreef _Femme_ het volgende:
Ik vind dat het programma wat meer moeite moet doen om Cassie te helpen met haar eetprobleem. Haar wat meer pushen. Waarschijnlijk stemmen ze haar er de volgende keer uit en dan is het: doei en veel succes met je problemen.
Ja je hebt gelijk. Maar het geeft wel een verkeerde indruk als ze er zo luchtig over doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Iemand die niet geholpen wil worden met haar eetprobleem, zoals Cassie, die schoppen ze zelfs uit een kliniek. Het helpt dan gewoon niet.
Zo luchtig doen ze toch niet? Die 'les' over 'hoe je gezond moet eten als model' was echt niet voor niks ineens ingelast.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:56 schreef _Femme_ het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Maar het geeft wel een verkeerde indruk als ze er zo luchtig over doen.
Ik vind het gewoon een beetje hypocriet allemaal. Dit soort programma's en dan die plastische chirurgie series erbij. Tegenwoordig gaat bijna alles over uiterlijk en daar worden heel veel meisjes de dupe van. Vraag me af hoever dit nog doorzet. Dat is denk ik waar ik me aan stoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo luchtig doen ze toch niet? Die 'les' over 'hoe je gezond moet eten als model' was echt niet voor niks ineens ingelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |