zij komt uit op 16... dus dat is niet gezond...quote:Bereken je BMI index
De zogenaamde Body Mass Index (BMI) geeft aan of je gewicht in balans is met je lengte. Zo bereken je of je teveel weegt: deel je gewicht door je lengte in het kwadraat. Een voorbeeld: 70 kilo : (1,75 x 1,75) = 22,8.
BMI index Uitkomst
14 -17 ondergewicht
18 - 24 uitstekend gewicht
25 - 29 iets te zwaar
30 -45 ernstig overgewicht
wil je die echt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef veldmuis het volgende:
Kansloos zonder pics.
Ben beniewd waar ik op zitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef matjas het volgende:
[..]
zij komt uit op 16... dus dat is niet gezond...
dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef matjas het volgende:
[..]
Ik had ook een donkerbruin vermoeden.quote:
pics van een maagdelijke-breezer-anorexia-lilliputter... whooohooooquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef veldmuis het volgende:
Kansloos zonder pics.
Voor wat betreft het binnenkrijgen van de broodnodige caloriën en eiwitten zou ik nu een uiterst voor de hand liggende opmerking kunnen maken....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef matjas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef veldmuis het volgende:
Kansloos zonder pics.
Zeggen anorexia patienten ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Imberr het volgende:
en ik heb dus geen anorexia
je hebt het topic gevonden!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Imberr het volgende:
het is wel gezond, bij de GGD (jaarlijkse check-up) zeiden ze dat het goed was
dus niet zeuren
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef veldmuis het volgende:
Kansloos zonder pics.
Hoeft ook persé geen anorexia te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Imberr het volgende:
dus niet zeuren
Ik kom ook maar net op 18.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef matjas het volgende:
[..]
pics van een maagdelijke-breezer-anorexia-lilliputter... whooohooooquote:
ach meid, geloof wat je wil. De cijfers spreken voor zich lijkt me.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Imberr het volgende:
dus niet zeuren
oef... hier komt wat ouder zeer naar boven...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
je hebt het topic gevonden!![]()
Dan is dit dus de dag van dit jaar waarop je hersenen gewerkt hebben![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Idd zolang je geen crackhoer bent ben je geen prioriteit.
IPH?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Voor wat betreft het binnenkrijgen van de broodnodige caloriën en eiwitten zou ik nu een uiterst voor de hand liggende opmerking kunnen maken....![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
pics van een maagdelijke-breezer-anorexia-lilliputter... whooohoooo![]()
Ze krijgen iedere dag 50 van die pubermeisjes die allemaal denken dat ze vet zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Idd zolang je geen crackhoer bent ben je geen prioriteit.
niet waar. bij de GGD letten ze echt op. als je te weinig weegt moet je bijkomen en als je te veel weegt moet je afvallen. ik hoefde beide niet dus alweer: niet zeuren!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoeft ook persé geen anorexia te zijn.
Maar of het een gezond gewicht is het ook niet zeggen.
En de GGD vind alles prima.
huhquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
oef... hier komt wat ouder zeer naar boven...
Nogsteeds kansloos zonder pics trouwens.
dat is waarschijnlijk wel voor mensen die 18 of ouder zijn he, en ik ben geen 18quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ach meid, geloof wat je wil. De cijfers spreken voor zich lijkt me.
Kijk, 20 is ideaal, 25 is te veel, dan lijkt me dat 16 te weinig is. Maar goed, je kan er ook je eigen interpretatie aangeven natuurlijk![]()
Mag hopen dat haar vriendje vader ouder dan 25 is..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:41 schreef Asmodean het volgende:
He ImBertjUuuuuuuuuuuuuuuuuuh, was je vriendje ouder of jonger dan 25?
Ik denk dat je nog geen tieten hebt.. Kijk, dan kom je misschien wel op een normaal gewicht uit met een BMI van 16 jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet waar. bij de GGD letten ze echt op. als je te weinig weegt moet je bijkomen en als je te veel weegt moet je afvallen. ik hoefde beide niet dus alweer: niet zeuren!
en k ben ook geen lilliputter![]()
Net alsof wanneer je geen 20 hebt, je direct zal moeten aankomen/afvallen. Zo'n ding is een standaard ding en er zullen genoeg uitzonderingen zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ach meid, geloof wat je wil. De cijfers spreken voor zich lijkt me.
Kijk, 20 is ideaal, 25 is te veel, dan lijkt me dat 16 te weinig is. Maar goed, je kan er ook je eigen interpretatie aangeven natuurlijk![]()
waarschijnlijk heb je het omgedraaidquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:43 schreef Imberr het volgende:
voor mijn leeftijd+lengte heb ik een gezond gewicht.
mijn ex-vriendje is 15 en word binnenkort 16
mijn vader is nu 51 of 52
interessant he?
Ahhh, okéquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:43 schreef Imberr het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:44 schreef Asmodean het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je het omgedraaid
je vader is dus 15
en je vriendje 51
![]()
nietusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:44 schreef BaggerUser het volgende:
voor jouw leeftijd + lengte heb je een ongezond gewicht
Ja, je was waarschijnlijk het bijproduct van een steeg, veel bier en geen condoom.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:43 schreef Imberr het volgende:
interessant he?
Meid, waarom ga je hier serieus op in? Vind je het gek dat iedereen doorgaat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:43 schreef Imberr het volgende:
interessant he?
quote:
vervolg van sukkel!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:45 schreef Blackness het volgende:
Is het heel raar dat ik van de hele topic geen hol begrijp?![]()
Lees je dan ook in, HOER!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:45 schreef Blackness het volgende:
Is het heel raar dat ik van de hele topic geen hol begrijp?![]()
joehoe, nog zo een die wel houdt van kinky foto's van een ik-lust-geen-breezer-en-spa-o-ja-toch-wel-spa-ik-hou-niet-van-stom-correct-nederlands-breezah-die-nog-maagd-is-en-lang-zal-blijven-anorexia-lilliputter...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Foto's?
Flevopolder in 1969.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
ga daar heen
ouder dan 19? nee
wat ben ik: meisje
leeftijd: 15
lengte: 1.52 (nee, geen 1.55:P)
gewicht: 40
bmi: 17.31
= ongezond
dus ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ijsmeis typte dat ook in het vorige topic![]()
quote:De Body Mass Index bij meisjes
leeftijd- ondergewicht- normaal gewicht- overgewicht- ernstig overgewicht (obesitas)
15- minder dan 16,1 16,1-23,94 23,94-29,11 meer dan 29,11
bron: http://www.voedingscentru(...)icht/bmi+meisjes.htm
oh alsjeblieft, ik wil mijn vader nooit meer zien!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:48 schreef tonks het volgende:
Imberr, wanneer kom je weer eens op schoot?
Kusjes,
papa
Wat moet een jongetje van 13 daar nou mee?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:48 schreef Asmodean het volgende:
He ImBErtjuUuUuUUUuuUh, post eens wat foto's van jou op het strand enzo
I J S M E I Squote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ijsmeis typte dat ook in het vorige topic![]()
Da's een hele mond vol.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
joehoe, nog zo een die wel houdt van kinky foto's van een ik-lust-geen-breezer-en-spa-o-ja-toch-wel-spa-ik-hou-niet-van-stom-correct-nederlands-breezah-die-nog-maagd-is-en-lang-zal-blijven-anorexia-lilliputter...![]()
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:49 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Wat moet een jongetje van 13 daar nou mee?![]()
Nadat die dit geflikt heeft zou ik dat ook zeggen.... Neuken en vervolgens negerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh alsjeblieft, ik wil mijn vader nooit meer zien!![]()
Incest, thuis best.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
(K)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Geen flauw idee...quote:
er naar kijken terwijl een paar andere breezah-snolletjes hem verwennen misschienquote:
ja boeie, ik zeg altijd dat ik 1.55 ben, en 39 kilo is hetzelfde als 40 kilo en het kan best dat ik nu 40 kilo weeg want ik heb me al weken niet gewogenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:50 schreef BaggerUser het volgende:
ne was je nog 1.55 en ben je je er van bewust dat dat ding niet lager dan 40 gaat ?
ah, je wilt je langer en slanker voor doen dan dat je bentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja boeie, ik zeg altijd dat ik 1.55 ben, en 39 kilo is hetzelfde als 40 kilo en het kan best dat ik nu 40 kilo weeg want ik heb me al weken niet gewogen
misschien ben je nu wel 34 ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja boeie, ik zeg altijd dat ik 1.55 ben, en 39 kilo is hetzelfde als 40 kilo en het kan best dat ik nu 40 kilo weeg want ik heb me al weken niet gewogen
Ik jou ook nietquote:
Ja meid 39 is het zelfde als 40quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:52 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ah, je wilt je langer en slanker voor doen dan dat je bent![]()
de pooiers willen tenslotte alleen het betst van het beste![]()
elk nadeel hep zn voordeelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef cerror het volgende:
39 kilo til je wel makkelijk op in het toillet van het café, dat dan weer wel.
Ik zal het overbrengen, zit net op MSNquote:
Precies!quote:
Offtopic;quote:
Tonks ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:55 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Offtopic;
En tóch heb je een geile slet in je avater staan![]()
/offtopic
Jij hebt ook wel een lekkere chick in je avatar.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:55 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Offtopic;
En tóch heb je een geile slet in je avater staan![]()
/offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |