vanwege die worsten?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:25 schreef Sokolsky het volgende:
Dan komen we wel in het rijtje beroemde regisseurs, maar waar heb je dan die vomit bag voor nodig?
Dat kan wel... maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef wyccie het volgende:
Kun je dan vertellen waar hij wel beroemd door is geworden?
ja, jij had de vraag gesteld, logisch dat je het wistquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ook...
wyccie +1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:30 schreef wyccie het volgende:
Dancer in the dark
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:34 schreef wyccie het volgende:
Hehe, eindelijk een vraag goed. En ik heb de film niet eens gezienvoor mezelf
![]()
Mijn vraag (ik hoop dat ie goedgekeurd wordt):
Wie is dit? En let niet op de tekst, heeft er niks mee te maken.
afbeelding
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
Geen Teresa Russel (wie?)
Dexter-Carrington-Colby kan ik me iig zo herinnerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:00 schreef ranja het volgende:
Mwah, dat is nog niks vergeleken met Alexis in Dynasty (volgens mij)....
ja, en nog een keer Carrington en misschien nog een keer Colby? en nog een dacht ik...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Dexter-Carrington-Colby kan ik me iig zo herinneren
Klopt mijn antwoord welquote:
Ik werd gedwongen het te kijken door mama, tantes en oma'squote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:21 schreef wyccie het volgende:
Facies +1
Haar naam is Joanna Johnson.
Vroeger op de basisschool, keek ik s 'ochtends voordat ik naar school moest, tijdens het ontbijten en haren kammen
Ik had het altijd al vreemd gevonden dat niemand het ooit over het soapverleden van Kathleen Turner heeft gehad, terwijl het toch een belangrijke rol was(Nu blijkt dus waarom).
Ik snap niet dat ik de enige ben die vind dat ze als twee druppels water op elkaar lijken.
Sorry, verkeerd gokjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:35 schreef ranja het volgende:
gokje op Alicia Silverstone
Recent wel hoor.. Ik denk dat ze juist de laastste jaren echt bekend is geworden bij het grote publiek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:41 schreef ranja het volgende:
is het wel een recente dame of meer van de oudheid?
Jaaaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:53 schreef ranja het volgende:
Reese Witherspoon? Hoewel, die was ook jonger denk ik...
Ik was er verbaasd over dat het zo lang duurdequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, jij had de vraag gesteld, logisch dat je het wist![]()
Andere film, zelfde hoofdrolspelers.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:51 schreef dolle_hond het volgende:
manhatten
ze gaan naar ingmar bergman'sthe face
Annie Hall klopt en die Bergman film is niet zo moeilijk om op te komen..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:56 schreef dolle_hond het volgende:
annie hall dan
maar die bergman, daar ga ik niet opkomen zonder een dvd van m op te zetten, waar als extra een overzicht van zijn werk zit.
en ik ga die dvd's niet opzoeken nu.
Film is niet Manhattanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:31 schreef Atreidez het volgende:
Face to Face dan, en de film is Manhatten
Nooit gezien beide
nouquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Zie er ook geen duidelijke hint in; ik weet echt niet waar acteurs wonen, waar ze gestudeerd hebben en in welke films ze níet gespeeld hebben...
Ja, dat blijkt maar weerquote:
quote:Educated at the University of Missouri school of drama, Cooper has appeared on Broadway in "Of the Fields Lately (1980)", off-Broadway in "The Ballad of Soapy Smith (1983)" and "A Different Moon (1983)". He debuted in films in the John Sayles movie Matewan (1987).
Jazekerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dit Crash?
Japans.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef Sokolsky het volgende:
Koreaans, Japans of anders?
Veel recenter. Als in Miike en Kitanoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:40 schreef Sokolsky het volgende:
Kurosawa, Ozu of anders?
Ja. Die middenste is half Thais. En deed een tijdje mee in het 2004-tournament (dacht ik).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef Sokolsky het volgende:
Zatoichi, Ichi the Killer enneh... eh... eh... nog een.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Last life in the universe is de tweede volgens mij
(zag de foto's net nog niet)
Dus zatoichi, last life en ichi the killer
Heb er 4 gezien, taste of tea staat in mijn 'line-up'.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
EricusMaximus +1
Tot m'n eigen verrassing blijk ik 6 films van die man te hebben gezien, de bovenstaande 3 en ook nog Vital, Fried Dragon Fish en The Taste of Tea. Die laatste is trouwens een aanrader.
Kan ik niet zeggen, die film is echt een "acquired taste". Ik vond 'm gewoon okay, maar sommigen vinden het niets en anderen doen er lyrisch over.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Las laatst een stukje over vital, is hij de moeite waard of niet echt bijzonder?
Dat dacht ik al op te maken uit het stukje over de film.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, die film is echt een "acquired taste". Ik vond 'm gewoon okay, maar sommigen vinden het niets en anderen doen er lyrisch over.
Nee, maar de vertaalde titel (frans) van de door jou genoemde film heeft behoorlijk wat weg van de vertaalde titel ( engels) van de gezochte film.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef Sokolsky het volgende:
Xich lo?
Ander woord voor Velo ( andere taal ook)quote:
In het engels, chinese stad.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
Fahrrad Tokyo?
Ik weet het niet en ga Fahrenheit 451 kijken.
Ik nietquote:Op zondag 10 juli 2005 08:03 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de trailer ervan gezien
staat op mijn dvd van quitting:
beijing bicycle
maar ik zou intre t punt geven
Ach, 'k heb toch geen tijd om een nieuwe vraag te stellenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:11 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik niet![]()
dolle_hond +1
sorry, intre
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:20 schreef Khalein het volgende:
Melinda and Melinda
Husbands and Wives
Deconstructing Harry
Annie Hall
The Purple Rose of Cairo
The Curse of the Jade Scorpion
Small Time Crooks
Radio Days
Stardust Memories
Mighty Aphrodite
Whoppaquote:Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Boat trip?
SaintOfKillers +1quote:Op zondag 10 juli 2005 13:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terence Stamp
Idd.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
Is 't een Hitchcock?
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:32 schreef dolle_hond het volgende:
als t paul newman is zal t wellicht torn curtain zain
Non... C'est un hommequote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Bardot en "Dieu crea la femme"
Neenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
* inkopt
Birger Bardot in Et Dieu créa l'homme.
Klaptop.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:24 schreef Khalein het volgende:
'k Moet zo richting een bbq, maar zal proberen om aldaar effies achter een flaptop te kruipen om jullie van verder input te voorzien! Good luck, and have a good one
Neenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:29 schreef ranja het volgende:
komt dit niet uit Porky of zo'n soortgelijke film?
Zeer zeker geen Arniequote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Berkery het volgende:
Ik zit te denken aan Arnie, ik weet alleen niet of hij een alien heeft gespeeld
Yessah!!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
Ja, die laatste hint was 't 'm. Dit is een scène uit Thunderbolt & Lightfoot! Toch? Ja?
Nope. Spaceballs was dan ook meer een Star Wars persiflage. En ondanks dat Mel Brooks best bekend is geworden is hij wel altijd blijven hangen in het komische genre. In tegenstelling tot de regisseur die ik bedoel.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spaceballs?
Dat is goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:00 schreef EricusMaximus het volgende:
Ah, wel een echte oorlogsfilm.
Dacht het kanon te herkennen uit een van de eindscènes van Avalon....
Un long dimanche de fiancailles
Overloon?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:26 schreef Atreidez het volgende:
Lijkt wel een museum waar ik nog eens geweest ben met Yvonne
Een echte vent herkent Zooey. Of op z'n minst Famke. Maar nee.... Rayquote:Op maandag 11 juli 2005 10:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Ray Romano?
owjaquote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een echte vent herkent Zooey. Of op z'n minst Famke. Maar nee.... Ray.
Dat was 'm inderdaad...quote:Op maandag 11 juli 2005 09:50 schreef victorinox het volgende:
Aangezien ik hem goed heb, zal ik alvast de volgende vraag stellen.
Welke film?
[afbeelding]
Die is goedquote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
*op de muziek van B&A* Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes!
Eulogy!
hey tmquote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
Eulogy!
Toen ik, na drie acteurs herkend te hebben, ging zoeken wist ik het ook ja... Maar zoeken schijnt nog al not-done te zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
Eulogy!
'quote:Op maandag 11 juli 2005 14:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Toen ik, na drie acteurs herkend te hebben, ging zoeken wist ik het ook ja... Maar zoeken schijnt nog al not-done te zijn.
3xquote:
1xquote:Op maandag 11 juli 2005 15:12 schreef Mark het volgende:
Lijkt me dat het een bekende (want herkenbare) acteur moet zijn, zoals Tom Cruise. Director dan Spielberg en film War of the Worlds?
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
Eulogy!
Tom Cruise als Vincent dus..quote:Op maandag 11 juli 2005 15:25 schreef Sheridana het volgende:
Film Colletaral....regisseur Micheal Mann?
Hij weest het inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zal Aidan Quinn wel wezen.
Ik heb iig. nergens op geblazenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:00 schreef Sheridana het volgende:
een opgeblazen Jeff Fahey?
Ik weet niet wat je bedoeltquote:Op maandag 11 juli 2005 16:04 schreef Atreidez het volgende:
Hey SoK, waarom mag ik jou F1 team niet zien?![]()
Yessssss m'amquote:Op maandag 11 juli 2005 16:11 schreef twentemeisje het volgende:
Verdorie wrede verstoring van mijn nachtrust maar ik moest gewoon naar Brad kijken
Robijntje it is!quote:
Ik heb de hoofdletters uit de naam genomen, die eigenlijk uit 2 woorden bestaat.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
Die BMG moet te raden zijn. Maar ik kom er niet op.
neequote:Op maandag 11 juli 2005 22:33 schreef Garbage het volgende:
Welles en Hitchcock vallen af, aangezien zij nooit een Oscar voor regie hebben gewonnen, als ik me niet vergis. Iets van John Ford wellicht?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:44 schreef twentemeisje het volgende:
Mevrouw Maclaine en meneer Lemmon in The Apartment?
quote:One thing that does stand out is how reminiscent of Alfred Hitchcock this film plays. Almost everything about the film screams Hitchcock, from the editing of certain scenes (the driving sequences are very much in the style of Psycho) to the Bernard Herrmann-esque score, the lack of fully-exploring/revealing some of the creepier points of the film, and the washed out, grainy photography. If you want to see what a film would look like if Hitchcock were alive to film it today, this is the closest thing you could probably come across.
Ik moest denken aan Eyes Wide Shut. Maar dat slaat nergens op, die is ook veel te 'clean' gefilmd om hieraan te voldoen.quote:
quote:Although I thoroughly enjoyed this film i understand it's not for everyone. This is not the least proved by the fact that [director] (as he stated in the interview after the screening) could not get funding for it in America. Instead he had to go to [other country] to make the film the way he wanted to. And i'm not surprised, this is not your standard Hollywood fare. But for those of us who enjoy films that go beyond the will to suit everyone (and make loads of money) this is a rewarding experience.
Inderdaad en dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Eyes Wide Shut. Maar dat slaat nergens op, die is ook veel te 'clean' gefilmd om hieraan te voldoen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:27 schreef Sokolsky het volgende:
The Machinist.
Ik vraag me serieus af, zonder extra hints of google enzo, hoe mensen zo'n rake gok kunnen doen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:27 schreef Sokolsky het volgende:
The Machinist.
Filmliefhebberskennis... als ik een film heb gezien, of geïnteresseerd ben in een film, dan lees ik bijvoorbeeld op IMDB de trivia, user comments etcetera (zoals je zelf hierboven aangaf ook te hebben gedaan)... En daar blijft natuurlijk wel het e.e.a. van hangen nadien...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af, zonder extra hints of google enzo, hoe mensen zo'n rake gok kunnen doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |