Dexter-Carrington-Colby kan ik me iig zo herinnerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:00 schreef ranja het volgende:
Mwah, dat is nog niks vergeleken met Alexis in Dynasty (volgens mij)....
ja, en nog een keer Carrington en misschien nog een keer Colby? en nog een dacht ik...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Dexter-Carrington-Colby kan ik me iig zo herinneren
Klopt mijn antwoord welquote:
Ik werd gedwongen het te kijken door mama, tantes en oma'squote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:21 schreef wyccie het volgende:
Facies +1
Haar naam is Joanna Johnson.
Vroeger op de basisschool, keek ik s 'ochtends voordat ik naar school moest, tijdens het ontbijten en haren kammen
Ik had het altijd al vreemd gevonden dat niemand het ooit over het soapverleden van Kathleen Turner heeft gehad, terwijl het toch een belangrijke rol was(Nu blijkt dus waarom).
Ik snap niet dat ik de enige ben die vind dat ze als twee druppels water op elkaar lijken.
Sorry, verkeerd gokjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:35 schreef ranja het volgende:
gokje op Alicia Silverstone
Recent wel hoor.. Ik denk dat ze juist de laastste jaren echt bekend is geworden bij het grote publiek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:41 schreef ranja het volgende:
is het wel een recente dame of meer van de oudheid?
Jaaaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:53 schreef ranja het volgende:
Reese Witherspoon? Hoewel, die was ook jonger denk ik...
Ik was er verbaasd over dat het zo lang duurdequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, jij had de vraag gesteld, logisch dat je het wist![]()
Andere film, zelfde hoofdrolspelers.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:51 schreef dolle_hond het volgende:
manhatten
ze gaan naar ingmar bergman'sthe face
Annie Hall klopt en die Bergman film is niet zo moeilijk om op te komen..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:56 schreef dolle_hond het volgende:
annie hall dan
maar die bergman, daar ga ik niet opkomen zonder een dvd van m op te zetten, waar als extra een overzicht van zijn werk zit.
en ik ga die dvd's niet opzoeken nu.
Film is niet Manhattanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:31 schreef Atreidez het volgende:
Face to Face dan, en de film is Manhatten
Nooit gezien beide
nouquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Zie er ook geen duidelijke hint in; ik weet echt niet waar acteurs wonen, waar ze gestudeerd hebben en in welke films ze níet gespeeld hebben...
Ja, dat blijkt maar weerquote:
quote:Educated at the University of Missouri school of drama, Cooper has appeared on Broadway in "Of the Fields Lately (1980)", off-Broadway in "The Ballad of Soapy Smith (1983)" and "A Different Moon (1983)". He debuted in films in the John Sayles movie Matewan (1987).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |