Had ik al verwachtquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef MrAli het volgende:
Nu maar slapen, film kijk ik een andere keer wel (af). Moet wel een beetje fris bij de Catering zijn, morgen om 9 uur, wekker op 8 uur.En Niels, ik had uiteraard wel aan een zwarte broek gedacht hoor.
(Alleen heb ik nog steeds dezelfde schoenen.
)
hihi, ja, echt Andy Dick.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.netsummary.dk/vis?u=/mov/film/george_bush_spindoctor.mpg&t=george+bush+spindoctor
Leuk filmpje, prachtig mooi hoe die kerel dat speelt.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dang, dat was zijn naam inderdaad, hij heeft humor.
Ze hebben allebei zo'n humor-hoofd, The Tom Green Show, dat was vroeger voor mij altijd echt bruut ruig puber rel action hourquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
Ik haal Andy Dick en Tom Green vaak door elkaar.
Wijziging van de plannen, vandaag ook weer weg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home en over 2 dagen weer weg, maar het was okay.
Hehe, ik kwam om 11.30 uit m'n bed,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef -Mzraki- het volgende:
4 9'ens, 6 8'en, zeven en zes.
Bevredigend resultaat.
Jaja, al over de telefoon besproken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
Zeg Niels, wat moet ik morgen voor kleren aan?
Wat dachten we van de schoolgids?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Heeft iemand het nummer van Hans Frank?
Echt, je hebt vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wijziging van de plannen, vandaag ook weer weg.
SChool is af, dat ding heb ik niet meer hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef MrAli het volgende:
Stond ik vanochtend achter de balie, een vent die kwam betalen, niets speciaals, hij wou pinnen, ook dat komt vaak genoeg voor, maar toen zei ie van: "Verdomme, heb ik m'n bril niet mee."
Hij kon die toetsjes dus niet zo goed zien, wat doet ie? Hij draait dat kastje om en ik moest maar even z'n pincode intoetsen!
Blijkbaar kom ik betrouwbaar over.
Wat wou je gaan doen? Hem achtervolgen en hem in een donker steegje neerslaan? Hij weet waar je werkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef MrAli het volgende:
Stond ik vanochtend achter de balie, een vent die kwam betalen, niets speciaals, hij wou pinnen, ook dat komt vaak genoeg voor, maar toen zei ie van: "Verdomme, heb ik m'n bril niet mee."
Hij kon die toetsjes dus niet zo goed zien, wat doet ie? Hij draait dat kastje om en ik moest maar even z'n pincode intoetsen!
Blijkbaar kom ik betrouwbaar over.
dan ga ik die ook maar ff leechen... komt nu binnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:24 schreef errrrr het volgende:
Cidade de Deus nu afgekeken, idd, erg goeie film
Ehm nee, goede film?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:18 schreef DearPrudence het volgende:
Zal ik ook maar eens bekijken.![]()
Vorig weekend trouwens Equus afgekeken. Of had ik dat al gepost?
Mwuah, wel apart.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm nee, goede film?
Nu weer 's werken, vakantie zonder werk is té erg, ik doe niks
Ik heb dat topic natuurlijk al gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij hebt het nog niet allemaal gezien, check dit maar even: Hét OSG de Hogeberg Slowchattopic #100 FEEST!
Wie ben jij btw?
Marianne, hmm, doesn't ring a bell, althans, die zit niet in 4v die ik ken. Maargoed, de meesten gaan gewoon naar 6V behalve Ali, die komt van 5havo doorstromen. Dus daar mag je je mee gaan vermaken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef Kiwitje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic natuurlijk al gezien, alleen nog niet gepost. Wilde nog feliciteren (bij deze dan) met jullie #100. Time flys when you're having fun
Ik ben Marianne btw, vorig jaar 4V en volgend jaar 5V. Kom ik nog bij iemand van jullie in de klas eigenlijk? Otw: gaat iemand van jullie ook 5V doen?
Durfde niet denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welkom trouwens, gek dat je niet eerder even hoi hebt gezegd.
Je vergeet Niels Wittequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Marianne, hmm, doesn't ring a bell, althans, die zit niet in 4v die ik ken. Maargoed, de meesten gaan gewoon naar 6V behalve Ali, die komt van 5havo doorstromen. Dus daar mag je je mee gaan vermaken.
Welkom trouwens, gek dat je niet eerder even hoi hebt gezegd.
bart loosquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Je vergeet Niels Witte
en ik vergeet vast nog wel iemand![]()
Bij mij gaat wel een belletje rinkelen, niet dat ik precies weet wie je bent, maar heet je Damstra van je achternaam of ben je een andere Marianne? En het zal van je profiel afhangen of ik bij je in de klas kom, ik doe N&G, en jij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef Kiwitje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic natuurlijk al gezien, alleen nog niet gepost. Wilde nog feliciteren (bij deze dan) met jullie #100. Time flys when you're having fun
Ik ben Marianne btw, vorig jaar 4V en volgend jaar 5V. Kom ik nog bij iemand van jullie in de klas eigenlijk? Otw: gaat iemand van jullie ook 5V doen?
Martijn is idd wel een prachtige gast!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
Die vergeet je niet, die sla je expres over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |