Dan moet je er meteen bij vertellen dat het fietsers waren met begeleiders, dat maakt het minder waarschijnlijk dat het bruine vloot rotzooi was, maarja, anders had het best gekunt. Ze zijn namelijk van nogal ver uiteenlopende leeftijden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ali, ik herken bruine vloot volk heus wel. Dat zijn geen tien-jarige meisjes met begeleiders op de fiets. Daarbuiten gingen ze voor JP ook rechtsaf, richting de Hogeberg zegmaar. De hele bruine vloot zit in de J'ell, die bus zat best vol (kwam ik op de heenweg al tegen).
Gewoon een keer afpoeierenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:28 schreef MrAli het volgende:
Maarja, terwijl mijn msn-log met een bepaald iemand naar mijn idee iets veel te groot is geworden vanavond, warm ik nog wat eten op en die ik er een filmpie in.
Had ik al verwachtquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef MrAli het volgende:
Nu maar slapen, film kijk ik een andere keer wel (af). Moet wel een beetje fris bij de Catering zijn, morgen om 9 uur, wekker op 8 uur.En Niels, ik had uiteraard wel aan een zwarte broek gedacht hoor.
(Alleen heb ik nog steeds dezelfde schoenen.
)
hihi, ja, echt Andy Dick.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.netsummary.dk/vis?u=/mov/film/george_bush_spindoctor.mpg&t=george+bush+spindoctor
Leuk filmpje, prachtig mooi hoe die kerel dat speelt.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dang, dat was zijn naam inderdaad, hij heeft humor.
Ze hebben allebei zo'n humor-hoofd, The Tom Green Show, dat was vroeger voor mij altijd echt bruut ruig puber rel action hourquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
Ik haal Andy Dick en Tom Green vaak door elkaar.
Wijziging van de plannen, vandaag ook weer weg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home en over 2 dagen weer weg, maar het was okay.
Hehe, ik kwam om 11.30 uit m'n bed,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef -Mzraki- het volgende:
4 9'ens, 6 8'en, zeven en zes.
Bevredigend resultaat.
Jaja, al over de telefoon besproken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
Zeg Niels, wat moet ik morgen voor kleren aan?
Wat dachten we van de schoolgids?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Heeft iemand het nummer van Hans Frank?
Echt, je hebt vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wijziging van de plannen, vandaag ook weer weg.
SChool is af, dat ding heb ik niet meer hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef MrAli het volgende:
Stond ik vanochtend achter de balie, een vent die kwam betalen, niets speciaals, hij wou pinnen, ook dat komt vaak genoeg voor, maar toen zei ie van: "Verdomme, heb ik m'n bril niet mee."
Hij kon die toetsjes dus niet zo goed zien, wat doet ie? Hij draait dat kastje om en ik moest maar even z'n pincode intoetsen!
Blijkbaar kom ik betrouwbaar over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |