In principe heb ik nog niets, maar het kan zijn dat mijn baas me op de haven wil zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef il_mostro het volgende:
Alwin, Hans, Niels (misschien Kees en andere geïnteresseerde), Leon en ik hadden het idee om volgende week (Maandag t/m woensdag) een LAN te houden bij mij thuis. Meld het ff of je dan kunt. Zal vast nog wel een e-mail volgen ook, maar eerst even een Animo check
Komt voor elkaar, want tijdens mijn ritje naar het strand smste mijn baas van de haven dus of ik morgenochtend kon werken, das prima heb ik maar terug gesmst, maar direct erbij dat ik donderdag bezet ben, en vrijdagmiddag ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef NerdoNielso het volgende:
Alwin:
Werken voor donderdag:
beginnen: 09.00 bij de Catering
af: 19.00, misschien iets later. Wij regelen lunch en iets te drinken.
Als je je al afvraagt waar we je voor hebben gevraagd: Er is een afscheid van een leraar Wiskunde en ook nog is de laatste dag dat de leraren wat zouden moeten doen en ze gaan dus even feesten... Onze taak wordt om de glaasjes van Joost, Pieter, Jacques etc. vol te houden.
Later op de dag (van 15.30 tot 17.30) komt Suzanne Posthumus ons nog even helpen.
Programma post ik hier maar niet, want weet niet in hoe verre de leraren weten wat ze gaan doen enzo...
Werken voor vrijdag
14.30 bij de Catering
Naar de agri-firm om koek en koffie te regelen
om ~21.00 uur klaar.
Was idd wel vet gaaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:52 schreef -Mzraki- het volgende:
We zaten bij Joost zijn strandhuisje, superchill, muziek, bier en pannekoeken, kampvuur ook nog. Daarna nog een flink schuttersputje gegraven en daar al het gloeiend hete zand (leuk effect met water) ingegooit + alle rotzooi. Dat gat was bijna 2 meter diep.
Erg chill, maargoed, morgen 7 uur op dus slapen.
trustequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef MrAli het volgende:
Vanochtend heeft trouwens een stelletje idioten die grote groene hijskraan de haven in gereden.
Hij stond altijd bij die stenenzooi, aan de overkant van de kade waar de kotters liggen, maar nu steekt alleen het bovenste stukje nog uit het water.
Ik moet zometeen nog werken, en daarna nog turnen. Daarna wil ik best nog wel ff naar het strand.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zal lekker wat kosten...
Gaat er nog iemand naar het strand btw?
Ik dus, tussen half 10 en 10 vanavond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:28 schreef errrrr het volgende:
Vanavond dus idd weer strand, Joost belde net, hij gaat nu al... ik kijk even Tour de France en zit hier wel lekker, even geen zin vandaag. Iedereen is ook aan het werk
Maar we hebben bij paal 17 links afgesproken, wie komen er?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, mijn eerste dag als datatypiste bij de gemeentehuis.
Prima werk. Mag zelf weten wanneer (en hoelang) ik pauze heb, mag 7, 8 of 9 uur beginnen, zolang ik maar 8 uur werk.
Heb besloten om maar om 8 uur te beginnen, een uurtje eerder thuis zijn is niet mis.
Veel plezier op het strand.
Als ik die keuze had zou ik al om 7 uur beginnen, maarja, de zaak begint pas om 8 uur te stomen, dus dan ben ik er wel. Evengoed hoef ik maar tot half 5 of 5 uur te werken, met een uur pauze tussendoor, wat dus 7,5 of 8 uur is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
Prima werk. Mag zelf weten wanneer (en hoelang) ik pauze heb, mag 7, 8 of 9 uur beginnen, zolang ik maar 8 uur werk.
Heb besloten om maar om 8 uur te beginnen, een uurtje eerder thuis zijn is niet mis.
Hehe, die secret info is dus totaal niet interessant, al is het wel geinig om te zien wat voor rekeningen er de deur uit gaan enzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als ik die keuze had zou ik al om 7 uur beginnen, maarja, de zaak begint pas om 8 uur te stomen, dus dan ben ik er wel. Evengoed hoef ik maar tot half 5 of 5 uur te werken, met een uur pauze tussendoor, wat dus 7,5 of 8 uur is.
Prima uit te houden, vandaag facturen klaargemaakt om de deur uit te gaan, nog een fout in het administratiesysteem ontdekt waar ik de complimenten voor kreeg en verder nog veel secret information ge-evesdropped.
Nou, het is wel leuk te weten dat één bepaald bedrijf het tweede kwartaal de dubbele omzet heeft gehaald ten opzichte van het eerste kwartaal en dat een ander bedrijf anderhalve euroton verlies heeft gedraaid sinds 1 jan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, die secret info is dus totaal niet interessant, al is het wel geinig om te zien wat voor rekeningen er de deur uit gaan enzo![]()
Relaxed werk is echt all-over, je moet alleen óf geluk hebben het te vinden, of wat meer moeite doenquote:
Tsja, ik heb dus geen zin actief werk te gaan zoeken als ik nog werk heb. Dus of ik moet ontslag nemen, of idd geluk hebben. En ik houd toch wel van wat inkomsten, dus stoppen bij de HEMA heb ik niet zo'n zin in. Ach, zolang ik niet veel werk houd ik het wel uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Relaxed werk is echt all-over, je moet alleen óf geluk hebben het te vinden, of wat meer moeite doen.
Das wel chill.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
a) lannen op de kantoorpc van je ouwe lui?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik vind 's ochtends om 9 uur beginnen al vroeg
![]()
![]()
Trouwens, als ik al m'n loon tot nu toe (wat ik nog moet krijgen) gestort zou krijgen heb ik genoeg op m'n (lopende) rekening hebben om lekker relaxed op vakantie te gaan, dus nog even 2 weekjes buffelen en ik kan ook dagelijks zuipen (of alcoholvrij feesten, zelfde uitgaven..)
En m'n nieuwe systeempje komt naar verwachting zaterdag of maandag/dinsdag binnen![]()
Klaar voor lan![]()
Dat is dus totaal niet secret.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, het is wel leuk te weten dat één bepaald bedrijf het tweede kwartaal de dubbele omzet heeft gehaald ten opzichte van het eerste kwartaal en dat een ander bedrijf anderhalve euroton verlies heeft gedraaid sinds 1 jan.
Interessant is het dus zeker wel, relevant echter niet, voor mij althans.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006226.html
Texel op geenstijl.
Het is ook handig om te weten dat je met cijfers en kwartalen gigantisch kan spelenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, het is wel leuk te weten dat één bepaald bedrijf het tweede kwartaal de dubbele omzet heeft gehaald ten opzichte van het eerste kwartaal en dat een ander bedrijf anderhalve euroton verlies heeft gedraaid sinds 1 jan.
Interessant is het dus zeker wel, relevant echter niet, voor mij althans.
a) Misschien dat ik hem mee mag "om dingen te installeren"quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
a) lannen op de kantoorpc van je ouwe lui?
b) ik vraag me af of het door gaat.
Dat weet ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het is ook handig om te weten dat je met cijfers en kwartalen gigantisch kan spelenVeel bedrijven maken het 1e kwartaal of ff langer of iets korter (door bv rekeningen eerder of later de versturen). Komt belastingtechnisch beter uit enzo... Vooral omdat het 1e kwartaal duur is vanwege overheidsdingen enzo...
![]()
Raar he, dat er op de 30e van de maand vaak nog wat extra rekeningen verstuurd worden hequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat weet ik.
nu, een week geleden nog niet.
Een collega kwam mijn leidinggevende beteuterd melden dat ze vorige maand per ongeluk 2 euro verduisterd hadquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Raar he, dat er op de 30e van de maand vaak nog wat extra rekeningen verstuurd worden he![]()
Edit: trouwens, de eerste belastingontduikingen al gevonden?![]()
Hahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een collega kwam mijn leidinggevende beteuterd melden dat ze vorige maand per ongeluk 2 euro verduisterd had.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een collega kwam mijn leidinggevende beteuterd melden dat ze vorige maand per ongeluk 2 euro verduisterd had.
Ja klopt idd, lan bij mij thuis... en dat vrij vragen ging lekker als ik pas vandaag zeker weet dat er lan is en kan... en als ik vrij wil vragen zijn Peter en je vader wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
b) Maandagavond tot woensdagmiddag/avond is er lan bij de fam. Witte, alleen geloof ik dat Blackie niet vrij heeft gevraagd, maar vaders zei dat ie vast wel vrij kon krijgen![]()
Lekker, Ruub, je moet je ouders toch wat beter leren handelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:20 schreef errrrr het volgende:
Goed, ik zat dus bij Ruben filmpje te kijken (Cidade de Deus, so far best goed). Halverwege komt z'n pa boven dat ze willen gaan slapen. Goed, wij dus naar beneden, vader niet al te happy. Beneden zijn we weer tien minuten verder, moeten we echt stoppen. Ze moesten nog 'even' praten. Ruzie gehad onder het eten (over niks volgens Ruben). Best jammer, want ik was wel benieuwt naar de rest van de film, dus wanneer gaan we 'm afkijken?
En dan op de terugweg, moest nogal naar de plee, hard te fietsen, kom je langs zo'n hysterische groep tien-jarige meisjes (schoolklas leek het), allemaal 'FIETSER!!!' te brullen. Wat die zo laat nog op de weg doen
Ali, ik herken bruine vloot volk heus wel. Dat zijn geen tien-jarige meisjes met begeleiders op de fiets. Daarbuiten gingen ze voor JP ook rechtsaf, richting de Hogeberg zegmaar. De hele bruine vloot zit in de J'ell, die bus zat best vol (kwam ik op de heenweg al tegen).quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lekker, Ruub, je moet je ouders toch wat beter leren handelen.Waar ging die ruzie eigenlijk over?
Ow en Hans, dat wat je tegen kwam is allemaal bruine vloot volk.Ze zijn wel iets ouder als 10 waarschijnlijk, maar die gaan dus allemaal lopend naar Den Burg, omdat ze waarschijnlijk niet door de bus meegenomen worden (nog geen 16 ofzo) en geen geld hebben voor een fiets.
Dat soort lui kom ik dagelijks tegen, in de zomer, van alle leeftijden btw.
Dan moet je er meteen bij vertellen dat het fietsers waren met begeleiders, dat maakt het minder waarschijnlijk dat het bruine vloot rotzooi was, maarja, anders had het best gekunt. Ze zijn namelijk van nogal ver uiteenlopende leeftijden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ali, ik herken bruine vloot volk heus wel. Dat zijn geen tien-jarige meisjes met begeleiders op de fiets. Daarbuiten gingen ze voor JP ook rechtsaf, richting de Hogeberg zegmaar. De hele bruine vloot zit in de J'ell, die bus zat best vol (kwam ik op de heenweg al tegen).
Gewoon een keer afpoeierenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:28 schreef MrAli het volgende:
Maarja, terwijl mijn msn-log met een bepaald iemand naar mijn idee iets veel te groot is geworden vanavond, warm ik nog wat eten op en die ik er een filmpie in.
Had ik al verwachtquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef MrAli het volgende:
Nu maar slapen, film kijk ik een andere keer wel (af). Moet wel een beetje fris bij de Catering zijn, morgen om 9 uur, wekker op 8 uur.En Niels, ik had uiteraard wel aan een zwarte broek gedacht hoor.
(Alleen heb ik nog steeds dezelfde schoenen.
)
hihi, ja, echt Andy Dick.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.netsummary.dk/vis?u=/mov/film/george_bush_spindoctor.mpg&t=george+bush+spindoctor
Leuk filmpje, prachtig mooi hoe die kerel dat speelt.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dang, dat was zijn naam inderdaad, hij heeft humor.
Ze hebben allebei zo'n humor-hoofd, The Tom Green Show, dat was vroeger voor mij altijd echt bruut ruig puber rel action hourquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
Ik haal Andy Dick en Tom Green vaak door elkaar.
Wijziging van de plannen, vandaag ook weer weg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home en over 2 dagen weer weg, maar het was okay.
Hehe, ik kwam om 11.30 uit m'n bed,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef -Mzraki- het volgende:
4 9'ens, 6 8'en, zeven en zes.
Bevredigend resultaat.
Jaja, al over de telefoon besproken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
Zeg Niels, wat moet ik morgen voor kleren aan?
Wat dachten we van de schoolgids?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Heeft iemand het nummer van Hans Frank?
Echt, je hebt vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wijziging van de plannen, vandaag ook weer weg.
SChool is af, dat ding heb ik niet meer hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef MrAli het volgende:
Stond ik vanochtend achter de balie, een vent die kwam betalen, niets speciaals, hij wou pinnen, ook dat komt vaak genoeg voor, maar toen zei ie van: "Verdomme, heb ik m'n bril niet mee."
Hij kon die toetsjes dus niet zo goed zien, wat doet ie? Hij draait dat kastje om en ik moest maar even z'n pincode intoetsen!
Blijkbaar kom ik betrouwbaar over.
Wat wou je gaan doen? Hem achtervolgen en hem in een donker steegje neerslaan? Hij weet waar je werkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef MrAli het volgende:
Stond ik vanochtend achter de balie, een vent die kwam betalen, niets speciaals, hij wou pinnen, ook dat komt vaak genoeg voor, maar toen zei ie van: "Verdomme, heb ik m'n bril niet mee."
Hij kon die toetsjes dus niet zo goed zien, wat doet ie? Hij draait dat kastje om en ik moest maar even z'n pincode intoetsen!
Blijkbaar kom ik betrouwbaar over.
dan ga ik die ook maar ff leechen... komt nu binnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:24 schreef errrrr het volgende:
Cidade de Deus nu afgekeken, idd, erg goeie film
Ehm nee, goede film?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:18 schreef DearPrudence het volgende:
Zal ik ook maar eens bekijken.![]()
Vorig weekend trouwens Equus afgekeken. Of had ik dat al gepost?
Mwuah, wel apart.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm nee, goede film?
Nu weer 's werken, vakantie zonder werk is té erg, ik doe niks
Ik heb dat topic natuurlijk al gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij hebt het nog niet allemaal gezien, check dit maar even: Hét OSG de Hogeberg Slowchattopic #100 FEEST!
Wie ben jij btw?
Marianne, hmm, doesn't ring a bell, althans, die zit niet in 4v die ik ken. Maargoed, de meesten gaan gewoon naar 6V behalve Ali, die komt van 5havo doorstromen. Dus daar mag je je mee gaan vermaken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef Kiwitje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic natuurlijk al gezien, alleen nog niet gepost. Wilde nog feliciteren (bij deze dan) met jullie #100. Time flys when you're having fun
Ik ben Marianne btw, vorig jaar 4V en volgend jaar 5V. Kom ik nog bij iemand van jullie in de klas eigenlijk? Otw: gaat iemand van jullie ook 5V doen?
Durfde niet denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welkom trouwens, gek dat je niet eerder even hoi hebt gezegd.
Je vergeet Niels Wittequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Marianne, hmm, doesn't ring a bell, althans, die zit niet in 4v die ik ken. Maargoed, de meesten gaan gewoon naar 6V behalve Ali, die komt van 5havo doorstromen. Dus daar mag je je mee gaan vermaken.
Welkom trouwens, gek dat je niet eerder even hoi hebt gezegd.
bart loosquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Je vergeet Niels Witte
en ik vergeet vast nog wel iemand![]()
Bij mij gaat wel een belletje rinkelen, niet dat ik precies weet wie je bent, maar heet je Damstra van je achternaam of ben je een andere Marianne? En het zal van je profiel afhangen of ik bij je in de klas kom, ik doe N&G, en jij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef Kiwitje het volgende:
[..]
Ik heb dat topic natuurlijk al gezien, alleen nog niet gepost. Wilde nog feliciteren (bij deze dan) met jullie #100. Time flys when you're having fun
Ik ben Marianne btw, vorig jaar 4V en volgend jaar 5V. Kom ik nog bij iemand van jullie in de klas eigenlijk? Otw: gaat iemand van jullie ook 5V doen?
Martijn is idd wel een prachtige gast!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
Die vergeet je niet, die sla je expres over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |