abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28089384
quote:
Op maandag 20 juni 2005 05:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb geen discotheek gezien op Texel
Nee, zie ook lulverhaal hieronder:
quote:
Op maandag 20 juni 2005 05:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je op de verkeerde plekken geweest

De Metro was een ontzettende kuttent qua publiek en muziek. Het enige goede dat ik me ervan kan herinneren is dat er één deur was aan de binnenkant die uitkwam op een rock café. En DAT was wel een relaxte toko!

En tja.. "discotheek" zal ik dan maar zeggen...
Metro bestaat niet meer
De toekomst is een paar jaar geleden plat gegooid.

Situatie as it is. Op de plek van de oude toekomst en een hoop oude gebouwen aan de duinkant van De Koog hebben ze een flink stuk nieuwbouw neergezet. Daar is nu Dancefactory De Toekomst, Hotel de toekomst, café Het dorp, snackbar Future en een restaurant voor in de plaats gekomen.
De Toekomst moet een moderne tent voorstellen, maar is eigenlijk alleen in het hoogseizoen leuk. Anders is die tent gewoon te groot, ofwel: er zijn te weinig mensen binnen om het er gezellig uit e laten zien.
Café het Dorp is een semi restaurant, semi bar. Volgens mij kan je er overdag komen om lekker te terrassen met een simpele maaltijd e.d. 's avonds bouwen ze het om naar een kroeg. Gemiddelde leeftijd 25+ (my gues)

Aan de andere kant van de straat hebben we:
Après ski bar de blauwe piste, Leuke tent waar ik meestal zit, beetje lol muziek en gemiddelde leeftijd onder de 20. Ben zelf 17 dus ik vind het helemaal top.
Hier aanvast zit de Danse, (vroegere metro). Is niet niet open geweest dit jaar. Gaat over 2 weken open meen ik. Ik denk dat het een after-beach strand kom
Dan schuiven we opzij naar de wijsneus Prima tent, altijd volk, soms te veel. Harde muziek en een redelijke DJ. Gemiddelde leeftijd ca. 20

Verder hebben we nog andere bars zoals SamSam (30+), speelkwartier (15+) etc. Leuk om goedkoop voor te drinken / shotjes nemen, maar verder moet je er niet te veel komen..
pi_28837040
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:33 schreef inkie1010 het volgende:
Leuk verslag!!!! Ik ben nog nooit op Texel geweest, wel op Schiermonnikoog, 1 dagje, maar vond het zeer de moeite waard. Enne zeehondjes blijven natuurlijk en schaapjes vink ook lief
Ik ben bij Ecomare geweest toen ze een kleine zeehond wilden vangen (in kist doen) om weer uit te zetten in de natuur. Erg lief zeehondje natuurlijk, tot de vang-meneer in de buurt komt om te pakken... Wat een tanden en wat een mega grote mond.. Dan zijn ze ineen toch minder lief hoor
pi_28837168
By the way... Ik woon op Texel (please don't ask!) en heb het toch wel gezien... Ik maak mijn school af (nog 2 jaar vwo) en gan dan ver ver weg, "de bewoonde wereld in". Het meest negatieve aan Texel (voor mij+(veel) leeftijdgenoten) is de boot.. Je zit gevangen op een eiland! Positief is wel de natuur, vooral als je een tijdje niet op Texel bent geweest is de lucht lekker schoon en........ Je ziet er sterren! (in tegenstelling tot Amsterdam en omgeving.. verder weet ik eigenlijk niet.. maar denk dat je op de meeste plaatste in Nederland niet zo mooi sterren kunt zien als op Texel (mits het neit bewolkt is).

Een boeiend verhaal en bovendie een nuttige post
Bedank voor de aandacht
pi_28839975
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:00 schreef Kiwitje het volgende:
By the way... Ik woon op Texel (please don't ask!) en heb het toch wel gezien... Ik maak mijn school af (nog 2 jaar vwo) en gan dan ver ver weg, "de bewoonde wereld in". Het meest negatieve aan Texel (voor mij+(veel) leeftijdgenoten) is de boot.. Je zit gevangen op een eiland! Positief is wel de natuur, vooral als je een tijdje niet op Texel bent geweest is de lucht lekker schoon en........ Je ziet er sterren! (in tegenstelling tot Amsterdam en omgeving.. verder weet ik eigenlijk niet.. maar denk dat je op de meeste plaatste in Nederland niet zo mooi sterren kunt zien als op Texel (mits het neit bewolkt is).

Een boeiend verhaal en bovendie een nuttige post
Bedank voor de aandacht
Jij hebt het nog niet allemaal gezien, check dit maar even: Hét OSG de Hogeberg Slowchattopic #100 FEEST!

Wie ben jij btw?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28840013
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:00 schreef Kiwitje het volgende:
By the way... Ik woon op Texel (please don't ask!) en heb het toch wel gezien... Ik maak mijn school af (nog 2 jaar vwo)
Is er eik wel een middelbare school op Texel? Ik weet niet hoeveel jeugd er is en hoe rendabel een school (met ook nog vwo) is nl... Overigens moet je na het VWO wel van het eiland af, wil je verder kunnen studeren Waarbij thuiswonen me sowieso geen optie lijkt, Amsterdam is nog best ver.
pi_28840101
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Is er eik wel een middelbare school op Texel? Ik weet niet hoeveel jeugd er is en hoe rendabel een school (met ook nog vwo) is nl... Overigens moet je na het VWO wel van het eiland af, wil je verder kunnen studeren Waarbij thuiswonen me sowieso geen optie lijkt, Amsterdam is nog best ver.
Ja, middelbare schoo. vmbo havo en vwo, ongeveer 900 leerlingen. En uiteraard moet je daarna van het eiland af, dat is ook het leuke eraan
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_28840122
900 Da's groter dan mijn middelbare school Mavo, havo, vwo en maar 600 leerlingen.
pi_28840292
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, middelbare schoo. vmbo havo en vwo, ongeveer 900 leerlingen. En uiteraard moet je daarna van het eiland af, dat is ook het leuke eraan
Het lijkt me dat je je wereld inderdaad wel eens wil verbreden daarna
pi_28841463
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

... Amsterdam is nog best ver.
Mijn vriend woont in Purmerend, update: woonde in Purmerend, waar ik bijna ieder weekend heen ging. Dat is erg goed te doen. Nu woont (en studeert) hij in Maastricht (!!!) wat iets wat verder is (:Y) Ben er een keer heen geweest tot nu toe (hij zit er pas 4 dagen ofzo) en het is echt ver en lang reizen. Hoe dan ook: het komt allemaal best wel goed.
pi_28843576
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef Kiwitje het volgende:
Mijn vriend woont in Purmerend, update: woonde in Purmerend, waar ik bijna ieder weekend heen ging. Dat is erg goed te doen. Nu woont (en studeert) hij in Maastricht (!!!) wat iets wat verder is (:Y) Ben er een keer heen geweest tot nu toe (hij zit er pas 4 dagen ofzo) en het is echt ver en lang reizen. Hoe dan ook: het komt allemaal best wel goed.
Hij zit nú al in Maastricht Wat doettie, z'n kamer reserveren voordat iemand anders intrek neemt

Texel-Maastricht is idd niet gezellig... En ik vind Sittard-Tilburg altijd al zo'n eind
pi_28843725
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Hij zit nú al in Maastricht Wat doettie, z'n kamer reserveren voordat iemand anders intrek neemt
...
Mwah, hij heeft gewoon zijn huisje een beetje op orde gebracht zodat hij daar na de vakantie gewoon in kan . Erg leuk daar trouwens, echt whieeee
pi_28843756
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:06 schreef Kiwitje het volgende:

Mwah, hij heeft gewoon zijn huisje een beetje op orde gebracht zodat hij daar na de vakantie gewoon in kan . Erg leuk daar trouwens, echt whieeee
Whieeee is Texels voor...

Ik vond Texel juist wel grappig Maar die Hoge Berg ben ik maar niet tegengekomen, dan zie ik hier meer bergen
pi_28844095
Tja.. Kwam niet echt uit mijn woorden denk ik.. Maar het spreekt toch wel voor zich
Die Hoge Berg...
Mijn school heet (ook) De Hogeberg en die is toch 2 verdiepingen hoog hoor !

Sittard is wel een leuk station(netje). Ben er al 1 keer overgestapt; heb perron 3b gezien
pi_28844135
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:17 schreef Kiwitje het volgende:
Mijn school heet (ook) De Hogeberg en die is toch 2 verdiepingen hoog hoor !
Ik snap nu dat slowchattopic pas

Sittard is een saai stationnetje
pi_28844335
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:19 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik snap nu dat slowchattopic pas
Ehm... Tell me!
(Heb wel een bepaald beeld bij 'slowchat' maar dat kan misschien afwijken, dus als je mij wilt inwijden...)
pi_28847161
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:24 schreef Kiwitje het volgende:

Ehm... Tell me!
(Heb wel een bepaald beeld bij 'slowchat' maar dat kan misschien afwijken, dus als je mij wilt inwijden...)
http://forum.fok.nl/topic/724829
pi_28847501
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
De Toekomst, grootste disco van Texel, 5 euro entree en muntjessysteem. Persoonlijk hou ik er niet van, kille sfeer, kutmuziek en onnodig duur.
Prima tent hoor de Toekomst in de zomer. Zit dus in zomer ook het liefst daar.
quote:
Wijsneus, tent die altijd helemaal vol zit. Hier moet je ook niet heen voor een goed gesprek, muziek staat tiefushard. Persoonlijk vind ik het een leuke tent, ondanks dat de helft van het publiek 25+ is. Muziek is prima.
muziek idd veeels te hard

btw me ook texelaar dus
pi_28847558
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:32 schreef NerdoNielso het volgende:
speelkwartier (15+) etc. Leuk om goedkoop voor te drinken / shotjes nemen, maar verder moet je er niet te veel komen..
Is helemaal niks mis met het speelkwartier. Zit daar vaak genoeg na mijn werk hopsakee uit de snackbar gelijk ff voorpilsen in het speelkwartier. Leeftijd ligd daar ook zeker wel hoger als 15+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')