quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef Markster het volgende:
gordon - kon ik nog maar even bij je zijn
Grote jongen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:40 schreef Markster het volgende:
done.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef glasbak het volgende:
George Baker Selection - Little green bag
Dat wilde ik net typen. Meest herkenbare intro ever imho.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Deep Purple - "Smoke On The Water"
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
- George Michael - I'm Never Gonna Dance Again Careless Whisper
Astasha - All Hail the Crimson King !quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:31 schreef Astasha het volgende:
Tonny D. Sacrell - Tomorrow shit hits the fan.
Deze wilde ik ook posten. Heb 'm vanmiddag op 7" gevondenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:44 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Kraftwerk - The Model
Careless Whisper is van Wham.quote:
Zo'n beetje alles wat ik kenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Plaats hier titels van liedjes met een wel heel erg herkenbare intro die je altijd binnen een paar sec herkend.
Nee. Gewoon wat er staatquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Whatever. Je bedoelt in ieder geval Careless Whisper![]()
George Michael heeft nooit 'I'm never gonna dance again' opgenomen, wel 'Careless Whisper' met in het refrein 'I'm never gonna dance again', dit alles nog in zijn Wham!-tijd. Geloof niet alles wat je op Kazaa vindt.quote:
De officiele titel is volgens mij "Levensecht" of zit ik er nu naast?!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef Ronno het volgende:
Guus Meeuwis - Het is een nacht
is dat eigenlijk de officiele titel?
Indische waterlelie'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Adfundum het volgende:
alles van Feetwood Mac
en de vogeltjesdans
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef MidnightRambler het volgende:
.....
The Rolling Stones - Start Me Up
....
Dit was de eerste die in mijn gedachten kwam toen ik de TT las.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Deep Purple - "Smoke On The Water"
Ja. De originele titel is gewoon Het is een nacht.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:40 schreef Volano het volgende:
[..]
De officiele titel is volgens mij "Levensecht" of zit ik er nu naast?!
Wagner - Die Walkurequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:51 schreef ContraPunctus het volgende:
Schubert - moment musical, op.94 /3.
ta tata tata taa taa...
Hehe, nu je het zo zegt, ..klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wagner - Die Walkure
ta taaa ta tata tataaa![]()
![]()
Liedjes waarbij ze de titel in de eerste drie seconden zeggen zijn zeker erg herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zo zegt, ..klinkt goed![]()
Oke nog eentje dan voor de afwisseling..
Dj Jean - The launch
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:48 schreef m021 het volgende:
Raar topic
Ik herken alle intro's van nummers die ik ken binnen een paar seconden
ta taaa ta tata taaata tata taata tata taaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wagner - Die Walkure
ta taaa ta tata tataaa![]()
![]()
Sorry, ik heb per ongeluk het intro van 'der Fliegende Hollander' getataat. Die Walkure heeft niet eens een tatataaa intro.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:03 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
ta taaa ta tata taaata tata taata tata taa
ofzoiets.
Lang geleden kwam er eens een vreselijk onweer overzetten, en op dat moment kregen we het briljante idee om Die Walkure op te zetten. Het bliksemde en donderde echt precies op de juiste momenten, bizar gewoon! (op het enge af!)
1 2 3 4 5 | taaaa ta taaaa ta ta Ta |
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sorry, ik heb per ongeluk het intro van 'der Fliegende Hollander' getataat. Die Walkure heeft niet eens een tatataaa intro.![]()
Baba O´Riley natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:08 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Eye Of The Tiger" van Survivor
"Pinball Wizard" van The Who
"I Was Made For Lovin' You" van KISS
"Walk This Way" van Aerosmith
"Sweet Emotion" van Aerosmith
Dat baslijntje is schaamteloos gepikt door o.a. 'Vanilla Ice' (een hele neppe wigger) en volgens mij nog wel een paar keer.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef vitazz het volgende:
Under Pressure van Queen..die bas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |