Careless Whisper is van Wham.quote:
Zo'n beetje alles wat ik kenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Plaats hier titels van liedjes met een wel heel erg herkenbare intro die je altijd binnen een paar sec herkend.
Nee. Gewoon wat er staatquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Whatever. Je bedoelt in ieder geval Careless Whisper![]()
George Michael heeft nooit 'I'm never gonna dance again' opgenomen, wel 'Careless Whisper' met in het refrein 'I'm never gonna dance again', dit alles nog in zijn Wham!-tijd. Geloof niet alles wat je op Kazaa vindt.quote:
De officiele titel is volgens mij "Levensecht" of zit ik er nu naast?!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef Ronno het volgende:
Guus Meeuwis - Het is een nacht
is dat eigenlijk de officiele titel?
Indische waterlelie'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef Adfundum het volgende:
alles van Feetwood Mac
en de vogeltjesdans
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef MidnightRambler het volgende:
.....
The Rolling Stones - Start Me Up
....
Dit was de eerste die in mijn gedachten kwam toen ik de TT las.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Deep Purple - "Smoke On The Water"
Ja. De originele titel is gewoon Het is een nacht.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:40 schreef Volano het volgende:
[..]
De officiele titel is volgens mij "Levensecht" of zit ik er nu naast?!
Wagner - Die Walkurequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:51 schreef ContraPunctus het volgende:
Schubert - moment musical, op.94 /3.
ta tata tata taa taa...
Hehe, nu je het zo zegt, ..klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wagner - Die Walkure
ta taaa ta tata tataaa![]()
![]()
Liedjes waarbij ze de titel in de eerste drie seconden zeggen zijn zeker erg herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zo zegt, ..klinkt goed![]()
Oke nog eentje dan voor de afwisseling..
Dj Jean - The launch
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:48 schreef m021 het volgende:
Raar topic
Ik herken alle intro's van nummers die ik ken binnen een paar seconden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |