De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef GoLLeM het volgende:
Wat is er nou weer mis met bier?
Bioslock heeft geen MSN. En in zijn lijst staan al helemaal geen Admins.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef nikky het volgende:
En waarom ben jij altijd offline als ik op je reageer op MSN?';( BL dus
Kom ze gewoon begeleiden. Wordt het nog wat gezelliger daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Laat staan dat er gebeft wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helf niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!quote:
Je bent weer jezelf!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
je hebt een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
Ik heb wel eens een meisje haar buik gezien!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |