denk dat je het slim is om alles op McLaren te gooien ??quote:
McLaren zit natuurlijk zelf in Engeland, kennen de baan erg goed. En daarnaast zijn ze ook nog erg snel de laatste tijd. Beetje pech gehad maar ze doen het erg goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denk dat je het slim is om alles op McLaren te gooien ??
de twijfel
Toyota is ook wel goed bezigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
McLaren zit natuurlijk zelf in Engeland, kennen de baan erg goed. En daarnaast zijn ze ook nog erg snel de laatste tijd. Beetje pech gehad maar ze doen het erg goed
Als ik jou was zou ik ook nog een Renault erbij gooien, want die doen het altijd goed
Dat klopt... maar goed stel dat ze nu 1 en 2 worden.. dan is het ook wel lekker...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
McLaren zit natuurlijk zelf in Engeland, kennen de baan erg goed. En daarnaast zijn ze ook nog erg snel de laatste tijd. Beetje pech gehad maar ze doen het erg goed
Als ik jou was zou ik ook nog een Renault erbij gooien, want die doen het altijd goed
ja ik wou ook renault chassis kopen maar heb toch webber maar gekocht. het word 1,2 voor mclaren met webber op de derde plaatsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denk dat je het slim is om alles op McLaren te gooien ??
de twijfel
Kijk dat ziet er ook wel netjes uit...quote:
Jullie hebben een topspits gevonden die verdwaald was in de jungle van oost-afrika?quote:
Had ik laatst ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Wil ik kijken op de website van alternate en doe ik www.alternate.com .... Blijkt toch dat ik .nl had moeten hebben.
Wat is Alternate voor site?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had ik laatst ook
Mijn moeder vroeg me even wat op alternate op te zoeken, maar ja..
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Wil ik kijken op de website van alternate en doe ik www.alternate.com .... Blijkt toch dat ik .nl had moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |