Ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:08 schreef appelsientje het volgende:
Wie doet er nog meer actief mee aan de F1 manager?
Ik zit een beetje te twijfelen over mijn team..
Je luistert wel erg vroeg naar de radio-piraat Nocaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:08 schreef Noca het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt,
als ik jou zo zie klinkt een symfonie!
En je weet hoeveeeel ik van je hou,
heel mn hart staat open voor jou!
'Spreid je billen, dan gaan we gillen.'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef Vom het volgende:
Noca hoe heet dat nr ook al weer?
Als de nacht verdwijntquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef Vom het volgende:
Noca hoe heet dat nr ook al weer?
Blokker?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:15 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand een adresje voor een btje goedkoop schilderij-lijstje van 2,80 bij 2,00 ?
Als elk liedje dat ik zing hier pas ontdekt wordt ontdek ik elke dag veel en dezelfde muziek.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Die hebben ze nu pas ontdekt in Groningen
Fotowinkelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, zo groot hebben ze hier niet, en de Expo moet bestellen... Maar ik heb em morgen nodig!
denk dat je het slim is om alles op McLaren te gooien ??quote:
McLaren zit natuurlijk zelf in Engeland, kennen de baan erg goed. En daarnaast zijn ze ook nog erg snel de laatste tijd. Beetje pech gehad maar ze doen het erg goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denk dat je het slim is om alles op McLaren te gooien ??
de twijfel
Toyota is ook wel goed bezigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
McLaren zit natuurlijk zelf in Engeland, kennen de baan erg goed. En daarnaast zijn ze ook nog erg snel de laatste tijd. Beetje pech gehad maar ze doen het erg goed
Als ik jou was zou ik ook nog een Renault erbij gooien, want die doen het altijd goed
Dat klopt... maar goed stel dat ze nu 1 en 2 worden.. dan is het ook wel lekker...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
McLaren zit natuurlijk zelf in Engeland, kennen de baan erg goed. En daarnaast zijn ze ook nog erg snel de laatste tijd. Beetje pech gehad maar ze doen het erg goed
Als ik jou was zou ik ook nog een Renault erbij gooien, want die doen het altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |