ja ik wou ook renault chassis kopen maar heb toch webber maar gekocht. het word 1,2 voor mclaren met webber op de derde plaatsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denk dat je het slim is om alles op McLaren te gooien ??
de twijfel
Kijk dat ziet er ook wel netjes uit...quote:
Jullie hebben een topspits gevonden die verdwaald was in de jungle van oost-afrika?quote:
Had ik laatst ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Wil ik kijken op de website van alternate en doe ik www.alternate.com .... Blijkt toch dat ik .nl had moeten hebben.
Wat is Alternate voor site?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had ik laatst ook
Mijn moeder vroeg me even wat op alternate op te zoeken, maar ja..
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Wil ik kijken op de website van alternate en doe ik www.alternate.com .... Blijkt toch dat ik .nl had moeten hebben.
Sm sitequote:
2 afbreken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Voor die gamepad was dat Bos.
Ik had een tijd terug een nieuw moederbord erin laten zetten, maar nu heb ik geen aansluiting meer voor mijn Sidewinder Gamepad. Die heeft 15 pinnen nodig en er zitten er op de PC in de vrije opening maar 13.
Dus ik moet dat op zien te lossen.
Voor welke games gebruik je je sidewinder? Ik heb dat ding ook nog ergens liggen..wie weet een goed voetbalspel naast de managers?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Voor die gamepad was dat Bos.
Ik had een tijd terug een nieuw moederbord erin laten zetten, maar nu heb ik geen aansluiting meer voor mijn Sidewinder Gamepad. Die heeft 15 pinnen nodig en er zitten er op de PC in de vrije opening maar 13.
Dus ik moet dat op zien te lossen.
Pro Evolution Soccer 4quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Voor welke games gebruik je je sidewinder? Ik heb dat ding ook nog ergens liggen..wie weet een goed voetbalspel naast de managers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |