quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vat staat in de koelkast en element in de vriezerquote:
wat is het ook een prusterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:27 schreef GoLLeM het volgende:
Posten van Tubgirl en Goatse, snellejelle
Misschien wel vanwege dat irritante onderschriftquote:
Komt raoul ook ofnie?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:26 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
vat staat in de koelkast en element in de vriezer![]()
Ik was niet met Emma daar maar met Karinquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha heb je dat ook even tegen emma gezegd
ja en Esther stond er ook op te komenquote:
dat zou ik wel terecht vinden!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Misschien wel vanwege dat irritante onderschrift
star_gazer
aha en je hebt emma nog niet gesprokenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was niet met Emma daar maar met Karin
Dat is een meisje die in bad ligt en dan iets van diarree omhoog spuit en in haar gezicht beland. zoek maar op google.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Wie is dat dan ik hoef geen plaatje maar leg eens uit...
een bescheten meisje of zoietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Wie is dat dan ik hoef geen plaatje maar leg eens uit...
Neuh, hebben het te druk met elkaar denk ikquote:
waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja en Esther stond er ook op te komen![]()
Stage proof..?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat is een meisje die in bad ligt en dan iets van diarree omhoog spuit en in haar gezicht beland. zoek maar op google.
haar kende ik welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat is een meisje die in bad ligt en dan iets van diarree omhoog spuit en in haar gezicht beland. zoek maar op google.
<naam van plaatje>quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou ik wel terecht vinden!
snellejelle
Dat ligt eraan of er iemand meekijkt of dat je een sterke maag hebtquote:
ahaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, hebben het te druk met elkaar denk ik
Klopt helemaal... ga zo wel met Emma naar de kroegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha en je hebt emma nog niet gesproken
google doet wonderenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haar kende ik welmaar wie of wat is goatse?
ze vroeg: wanneer gaan we nou eens uit en ik zei: ik r4uz en freis morgen. Toen zei ze, o dan ga ik ook, maar ik lust geen bier (we hadden het over de tap etc), maar dan moet je wel wat golden power voor mij overlatenquote:
Een man die zijn aars opentrekt met zijn handen zodat hij er 5 a 10 cm speling in komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haar kende ik welmaar wie of wat is goatse?
toe maar... bier en bitterballenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt helemaal... ga zo wel met Emma naar de kroeg
zei je niet: willen wij dat wel?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ze vroeg: wanneer gaan we nou eens uit en ik zei: ik r4uz en freis morgen. Toen zei ze, o dan ga ik ook, maar ik lust geen bier (we hadden het over de tap etc), maar dan moet je wel wat golden power voor mij overlaten![]()
oh te laatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:30 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
absoluut niet, anders was ie ook niet geband
En hij heeft een trouwring omquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Een man die zijn aars opentrekt met zijn handen zodat hij er 5 a 10 cm speling in komt.
eejjjjjjjjjjjjj d_hquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef kale_krullebol het volgende:
gezellig hier?
bahquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Een man die zijn aars opentrekt met zijn handen zodat hij er 5 a 10 cm speling in komt.
bier, frituur en tietenquote:
Jouw posts worden denk ik zo verwijderd door pool of JDude, want post opkrikken is hier niet meer gewnest..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef kale_krullebol het volgende:
of toch?
Zijn dat die opa's?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef beelz het volgende:
[..]
En hij heeft een trouwring om
Lemmonparty das dan ook wel NFSW
deze kloon omgedoopt tot spemkloon?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:32 schreef kale_krullebol het volgende:
geen ketchup
bron?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:32 schreef freiss het volgende:
[..]
Jouw posts worden denk ik zo verwijderd door pool of JDude, want post opkrikken is hier niet meer gewnest..
maar verwijderde posts tellen wel mee in de dagstandquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:32 schreef freiss het volgende:
[..]
Jouw posts worden denk ik zo verwijderd door pool of JDude, want post opkrikken is hier niet meer gewnest..
doe rustig manquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:33 schreef kale_krullebol het volgende:
soms is t lekker
zoals que dat altijd deedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:32 schreef freiss het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:32 schreef freiss het volgende:
[..]
ideequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar verwijderde posts tellen wel mee in de dagstand![]()
2 graagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:32 schreef GoLLeM het volgende:
kale_krullebol, biertje?
Puik panquote:
Moet ik even ergens zoeken, volgens mij heeft Havoc dat ergens gezegd.quote:
Ah multiposten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ah multiposten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja en ik had het niet verwacht enzoquote:
of gewoon van haar tietenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik pan
Maar dan wel als het extreem gaat.... dat ik de bitterballen van een nakend vrouwnlichaam af eet terwijl er een geile Noorse slet bier in mijn mond druppelt via haar benen
je bent zelf een kloonquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:34 schreef GoLLeM het volgende:
ok, kale_krullebol is een nare kloon...
tief maar weer op dus.
Maar er staat volgens mij ook een mogeljke weekban opquote:
Die fantastieen zijn ercht heel raar.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik pan
Maar dan wel als het extreem gaat.... dat ik de bitterballen van een nakend vrouwnlichaam af eet terwijl er een geile Noorse slet bier in mijn mond druppelt via haar benen
Yepquote:
En er dan achterkomen dat het geen bier isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik pan
Zier hierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar er staat volgens mij ook een mogeljke weekban op
maar je portemonnee welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef freiss het volgende:
Maakt mij niks uit hoor.
Das wel extreem jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En er dan achterkomen dat het geen bier is![]()
![]()
Moet ze niet zingen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja en ik had het niet verwacht enzo![]()
hehe, nou maar hopen dat ze dit niet leestquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, ze zit volgend jaar toch nog in de 4e
ik had nl ook niet verwacht dat ze opeens fok smilies gebruikte in msn gesprekkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
hehe, nou maar hopen dat ze dit niet leest![]()
das niet leukquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:38 schreef GoLLeM het volgende:
zoveel posts en mijn gemiddelde gaat maar niet omhoog
boeit me toch neit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
hehe, nou maar hopen dat ze dit niet leest![]()
Die heeft ze gejat van ons.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:39 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik had nl ook niet verwacht dat ze opeens fok smilies gebruikte in msn gesprekken![]()
Ik ben geslaagdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, ze zit volgend jaar toch nog in de 4e
eigenlijk laat het mij ook koudquote:
ik moet m nog steeds eens veranderen iddquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:39 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Kan je je webicon niet wat kleiner maken? Het is zo lang laden nu
(zie profiel vooral)
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef beelz het volgende:
Pfff... zo'n concert van Coldplay in combinatie met bier en frituur werkt wel enorm laxerend
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef beelz het volgende:
Pfff... zo'n concert van Coldplay in combinatie met bier en frituur werkt wel enorm laxerend
ja, en het ergste is, is dat ze niet weet op welke momenten ze de smilies moet gebruilken, omdat ze de betekenis van de smilies niet kentquote:
jaquote:
hehequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja, en het ergste is, is dat ze niet weet op welke momenten ze de smilies moet gebruilken, omdat ze de betekenis van de smilies niet kent
och, lekker wakker worden met een rustige slowchatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:41 schreef Echo99 het volgende:
Tempo hier is weer om te huilen...
zij begint tegen mij te pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:41 schreef freiss het volgende:
[..]
heheik praat eigenlijk nooit tegen haar op MSN.
Maar ik heb geen zin om weer om half 10 weg te gaan. Ik wil gewoon dat bier drinenquote:
ik ben pas sinds kort een heftige posterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik dacht altijd dat jij redelijk vers was
Dat is echt zoo irritant... maar je kan ook niet eisen dat iedereen het weetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja, en het ergste is, is dat ze niet weet op welke momenten ze de smilies moet gebruilken, omdat ze de betekenis van de smilies niet kent
huilen om Fokquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:41 schreef Echo99 het volgende:
Tempo hier is weer om te huilen...
Vandaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben pas sinds kort een heftige poster
heb mijn gemiddelde flink omhoog weten te krijgen
neej idd best lastigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:42 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dat is echt zoo irritant... maar je kan ook niet eisen dat iedereen het weet
heel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:42 schreef Vector_SLD het volgende:
Ze typt ook altijd zulke lange teksten, meestal lees ik die dan niet eens, dan zeg ik maar ja![]()
tuurlijk niet, we drinken tot we haar lekker vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:42 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om weer om half 10 weg te gaan. Ik wil gewoon dat bier drinen
Nee maar wat zou goddomme en lachend poppetje nou betekenen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:42 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Dat is echt zoo irritant... maar je kan ook niet eisen dat iedereen het weet
Ja, zal ik meegaan bla bla bal,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:42 schreef Vector_SLD het volgende:
Ze typt ook altijd zulke lange teksten, meestal lees ik die dan niet eens, dan zeg ik maar ja![]()
dan moet ze alweer naar huis.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:43 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
tuurlijk niet, we drinken tot we haar lekker vinden![]()
ja he, ik zat al hardstike lang te wachten tot iemand m zou openen... toen werd ik boos want nemand deed hetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:44 schreef Dragon-fly het volgende:
Wat een kut TTT btw...
Ik doe de volgende wel... Met een [BeF] waardige titel...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:45 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ja he, ik zat al hardstike lang te wachten tot iemand m zou openen... toen werd ik boos want nemand deed het
is exclusief btwquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:44 schreef Dragon-fly het volgende:
Wat een kut TTT btw...
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:45 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ja he, ik zat al hardstike lang te wachten tot iemand m zou openen... toen werd ik boos want nemand deed het
doemaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik doe de volgende wel... Met een [BeF] waardige titel...
heel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik doe de volgende wel... Met een [BeF] waardige titel...
daar heb ik een stagiairs forum voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Fok! wel![]()
En dan moet je toch wat te doen hebben.![]()
nee, die heeft ook een aparte smaak enzoquote:
doeiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef GoLLeM het volgende:
dames und herren, ik ga mijn vakantiespullen pakken, tot vanavond denk ik
pak zequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef GoLLeM het volgende:
Waar ga je heen op vak.?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef GoLLeM het volgende:
voor kleine meisjes...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:48 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee, die heeft ook een aparte smaak enzo![]()
laterzquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef GoLLeM het volgende:
Goeie ajuquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef GoLLeM het volgende:
en de reisfriteusequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:48 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Goeie aju
Vergeet je bieropener en het frituurvet niet
ik dacht dat hij ook van grote boerinnen hieldquote:
kga ff een foto zoeken van haar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:49 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik dacht dat hij ook van grote boerinnen hield![]()
een beetje wel hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:49 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
verkapt ik ga op reis en ik neem mee tropic![]()
Je kan bijna niet wachten he?quote:
dunno...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Dragon-fly het volgende:
Waarom moet je bier altijd onderin de koolkast leggen?
Kou stijgt naar onderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Dragon-fly het volgende:
mijn vaatje zakt door de planken heenquote:
Neej echt een hele goede reden maar die foto kan ik nou niet postenquote:
wat een kutkoelkastquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
mijn vaatje zakt door de planken heen![]()
idd. tegen de policyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, je mag geen lelijke wijfen posten
jawel, kdacht het eerst, maar het is geen userfoto, yetquote:
mailen danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Neej echt een hele goede reden maar die foto kan ik nou niet posten
ten eerste ik zit op stage
ten 2e ik krijg een ban![]()
raad dus maar
Nee, hehe, dit is trouwens nog een foto waar ze "lekker" opstaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
BANquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nouquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, hehe, dit is trouwens nog een foto waar ze "lekker" opstaat.
daar is het het koudstquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Dragon-fly het volgende:
Oh is dit een mens?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef freiss het volgende:
[..]
zal ik raoul een link naar dit topic sturen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Mee eensquote:
wilde ik net raoul de link sturenquote:
doe maar hehequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:55 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
zal ik raoul een link naar dit topic sturen?
doe maar niet trouwens, we hadden het nog over dat raoul haar leuk vond.quote:
is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:57 schreef freiss het volgende:
[..]
doe maar niet trouwens, we hadden het nog over dat raoul haar leuk vond.
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij doet daar altijd zo ontwijkend over.
o ja, das waarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij doet daar altijd zo ontwijkend over.
dat haddn we net toch al beslotenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Dragon-fly het volgende:
wie maakt de volgende?
ben je mongoolquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Men he, t zal je gebeuren....
Wat is dat in vredesnaam?
Ik wou ff interessant doen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Men he, t zal je gebeuren....
Wat is dat in vredesnaam?
waar ze haar voedsel naar binnen schranst?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:02 schreef freiss het volgende:
Ik heb nog wel een foto waar ze heel leuk op de foto in de mac staat.
doe maar nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:02 schreef freiss het volgende:
plaats aubquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:02 schreef freiss het volgende:
met d'r kop uit de vuilnis bak zekerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:02 schreef freiss het volgende:
Nee, waar ze doet alsof ze het weer naar buiten gooitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:03 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
waar ze haar voedsel naar binnen schranst?![]()
in natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:03 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
met d'r kop uit de vuilnis bak zeker![]()
smekend aan een netwerknegerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:03 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
met d'r kop uit de vuilnis bak zeker![]()
Anaal of oraal?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:04 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, waar ze doet alsof ze het weer naar buiten gooit
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verassing. jij maakt alleen maar kuttopics
of verwar ik je nou weer met cv
dat moest er nog eens bijkomenquote:
Ze doet alsof he, niet echt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat ik er naar vraag.:r Dat jij er op antwoord.![]()
![]()
een foto is maar een momentopnamequote:
Reeds mee bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |