nee, slechts 1 a 2 centimeter. ik zou een schroefboormachine nemen, en dan de rotatie omzetten in een laterale beweging.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:16 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Hmm... is opzich ook wel een idee, zeker omdat die al de juiste beweging maakt, zodat je vrij weinig eromheen hoeft te maken. Wat ik mij alleen afvraag, is of de beweging wel echt een mooie lengte kan bereiken. Weet iemand wat zo'n beetje de max van de beweging is bij deze machines? Haalt het bijvoorbeeld een 15 cm?
Wow... wat een goede grap. Nu nog uitleggen waarom.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Of TS nu fake is of niet, blond is hij/zij zeker
En het is uiteraard niet mogelijk de beweging langzamer te laten lopen door er een dimmer ofzo tussen te zetten?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Een decoupeerzaag draait alleen per seconde wat je per minuut wilt hebben! En zo'n ding heeft nogal wat kracht, daar kan je jezelf aardig mee verwonden. Maar then again: mensen die een powerdrillkutbrommer willen, maken zich daar vast niet druk om...
dan nog heb je maar een beweging van hooguit 2 cm.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:04 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
En het is uiteraard niet mogelijk de beweging langzamer te laten lopen door er een dimmer ofzo tussen te zetten?
Klinkt opzich goed, alleen is het misschien wat zonde om 60 euro uit te geven, terwijl ik er waarschijnlijk nooit mee zal gaan decoperen. Ik ga erover nadenken.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:46 schreef God_de_Vader het volgende:
Als je een bosche neemt van ongeveer 60 euro kan je het echt traag afregelen hoor de uitslag is 78 mm maximum ... dus een 7 cm wat ook wel overeen komt met een redelijk gemiddelde penetratie daar je niet continu echt in en uit gaat maar er toch blijft in zitten. De stand traag zagen (flexibel regelbaar) is gemaakt om in plastiek te zagen anders smelt dit aan het zaagblad! Wil je echt doorgenaait zijn ... nja standje hoger zetten ... en vooral genoeg glijmiddel gebruiken hahaha en ijsblokskes ..
LOL!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:33 schreef Yildiz het volgende:
*mag ik een decoupeerzaag?
>alstublieft, wilt u er ook zaagjes bij?
*neeh, ik ga er niet mee zagen
>verkoper!
Zo'n decoupeerzaag heeft wel vaak een directe stop, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:30 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Klinkt opzich goed, alleen is het misschien wat zonde om 60 euro uit te geven, terwijl ik er waarschijnlijk nooit mee zal gaan decoperen. Ik ga erover nadenken.
Ik zou hem idd wel NAbouwen, zo'n ruitewisser mechanisme is dacht ik niet zo compact.. Maar toch op Nr#1 blijf ik bij het wielletje...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef God_de_Vader het volgende:
probleem met een spoel stoter is dat het enorme slagen geeft en zeker geen vloeiende beweging lijkt me dus niet ideaal ... ben net aan het kijken geweest naar ruitenwissermechanisme ... dat kan dus ook echt wel eenvoudig gemaakt worden... rechte tanddraad stang snelheid perfect regelbaar door voltage regeling, erg goedkoop te vinden... relatief stil, goede kracht eigenschappen en super vloeiende beweging ... met zo een ding kan het erg klein gemaakt worden!
Conrad laat hotlinken niet toe, maar zoek eens naar 'transmissie motoren'. Dit zijn electromotoren met een soort van miniatuur versnellingsbakje er aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef -Cindy18- het volgende:
Op Conrad staan ook wel leuke motors. Bijv. [afbeelding]
Jammer alleen dat er niets bij staat over mogelijk aantal rpm
Ben je toch snel een paar 100 euro armer terwijl het aan onderdelen voor minder dan ¤50 moet kunnen. Aangezien die dingen er in de "winkel" ook al als een doe-het-zelf project uitzien zou ik het dus ook zelf maken. Ik wacht gewoon tot TS met een gouden oplossing komt en maak DAT dan weer naquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:29 schreef Tom-my het volgende:
Hey kan je dat niet in de buurt kopen? Een echte sybian?
Is er al een resultaat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Ik wil de losse onderdelen de komende weken verzamelen en verwacht toch zeker wel binnen een maand resultaat te hebben.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef superhaagie het volgende:
Ik weet neit of het al gevraagd is, maar waarom koop je niet gewoon zo n ding bij de sexshop? ipv knutselen op je vrije avond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |