abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28990288
Zeg, kun je die dingen ook in veelvoud maken, dan bestel ik er eentje.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 02:26:16 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29028971
Je kunt ook gewoon een dieselmotor erop zetten, kun je ook nog het toerental zelf bepalen en schakelen, hoe meer gas je geeft hoe sneller. Alleen maakt dat natuurlijk erg veel geluid, en dan meurt binnen een halve minuut je hele huis naar diesel.

Ik zou wel die bak zwaarder maken, anders hangt dat ding stil in jou door de wrijving en dan beweegt die bak gewoon alle kanten op.
pi_29029223
na het lezen van 1e en 3e blz verwonder ik me dat helemaal niemand haar op een idee heeft gebracht een vriend te nemen of een vriend haar te laten bespelen met een vibo, veel beter dan het recht toe recht aan ruitenwissermotorretje...

verder wel een gaaf topic dit....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2005 11:52:55 ]
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:49:32 #129
125741 UncleCreamy
vies leipe knaap
pi_29693127
is dit apparaat al eens af?
pi_29770418
Nah.....topic weer geopend dan he!

Bij de decoupeerzaag: een uitslag van 78mm? Ik denk dat je ff in de war bent met de maximum zaagafmetingen. Een centimeter of 2 gaat ie heen en weer, meer niet.
Daarnaast wordt de motor in een decoupeerzaag ERG heet als je hem lange tijd (enkele minuten) o lage snelheid gebruikt.
Een gewone dimmer kun je bij een motor vergeten, deze zal bij de minste of geringste blokkering van het object (zaagje dan wel dildo) doorbranden. De motor trekt dan heel even een hoge stroom, en dan is het dag-dimmer!

Bij de weg: als je in de handleiding van die bosch machines leest: je mag hem maar korte tijd op lage snelheid gebruiken (terwijl 3000 per minuut de normale snelheid is --> 50 per seconde), en als je hem op lage snelheid gebruikt, dan moet je hem daarna nog een minuutje af laten koelen door zonder weerstand 3 minuten op volle snelheid te gaan.
Samengevat: decoupeerzaag is niet geschikt. Het systeem achter de decoupeerzaag natuurlijk wel.

Groet, Joris
Da gao nie nou!
pi_29770805
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef -Cindy18- het volgende:

[..]
Ik wil de losse onderdelen de komende weken verzamelen en verwacht toch zeker wel binnen een maand resultaat te hebben.
Is er al een resultaat?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:12:10 #132
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_29770926
Ik weet neit of het al gevraagd is, maar waarom koop je niet gewoon zo n ding bij de sexshop? ipv knutselen op je vrije avond?
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:26:08 #133
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_29775012
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef superhaagie het volgende:
Ik weet neit of het al gevraagd is, maar waarom koop je niet gewoon zo n ding bij de sexshop? ipv knutselen op je vrije avond?
Ja dat is al gevraagd, antwoord is ook al gegeven. Maar euh, TS, gebeurt er nog wat mee of moeten we met z'n allen het ei gaan uitvinden hier.
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')