RPM als in rotations per minute.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam die dildo met 40km per uur je kut ingeramd hebben ?
Welke kant bedoel jequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom moet er zo'n grote doos aan?
Kan ook zonderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom moet er zo'n grote doos aan?
dat weet jij dan weer....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:23 schreef Lucille het volgende:
Deze stoommachinetjes hebben precies de juiste snelheid:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Kan ook zonder
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat er tijdens een flink heftige vrij-partij toch wel eens 30+ penetraties per minuut gehaald moet kunnen worden. Als je dan toch een apparaat gaat bouwen dan moet het wel nog net een tikkie harder kunnen toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
RPM als in rotations per minute.
Nog vrij snel als je het mij vraagt, ik zou na 1 minuut dan echt volledig kapot zijn
en ik ben vast niet de enige, anders zouden dit soort machines niet bestaan![]()
Lucille wordt regelmatig in zn aars geboord door zn zelfbouwstoommachientje. Dat wisten zn ouders natuurlijk niet toen ze hem het James Watt zelfbouwpakket met Kerstmis kado gaven.quote:
60 ook wel hoor, alleen heb ik dan de dag erna blaren op mn lulquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Denk dat er tijdens een flink heftige vrij-partij toch wel eens 30+ penetraties per minuut gehaald moet kunnen worden. Als je dan toch een apparaat gaat bouwen dan moet het wel nog net een tikkie harder kunnen toch?
30+ penetraties per minuut? Dat is maar 1 penetratie per twee seconden... Best wel weinig hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Denk dat er tijdens een flink heftige vrij-partij toch wel eens 30+ penetraties per minuut gehaald moet kunnen worden. Als je dan toch een apparaat gaat bouwen dan moet het wel nog net een tikkie harder kunnen toch?
Mooi he, liefdequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef thumper het volgende:
Als ik bij mijn vriendin 4 vingers in haar kut in- en uit ram, gaat het nog sneller...
Inderdaad, ze heeft zo'n apparaat niet nodigquote:
Psiesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:50 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Dan maar zo'n lief apparaat
Kunnen we weer wat ontopic?
Toepasselijke naam heb je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:51 schreef thumper het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft zo'n apparaat niet nodigEn als ze het nog te langzaam vindt gaan dan zoekt ze wel iemand buiten de deur
![]()
No commentquote:
Dus wat heeft ze aan die homo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Günther het volgende:
[afbeelding]
De linker van deze 2 apparaten is vrij veelzijdig. Hij schijnt meer te kunnen dan pompen. In lekentaal heet dat 'man' (of met een leren broek 'homo').
Dat zei ik nou wel, maar toen ze dit topic las wil ze het ook een keer proberen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:51 schreef thumper het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft zo'n apparaat niet nodigEn als ze het nog te langzaam vindt gaan dan zoekt ze wel iemand buiten de deur
![]()
Whoei, zou leuk kunnen zijn. Ik heb alleen nog niet ervaring met een dubbele penetratie dus stel voor dat we zoiets afstemmen met iemand die daar meer ervaring mee heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:20 schreef thumper het volgende:
Ik heb 3 servomotoren gevonden, alledrie traploos regelbaar. Ik zal van het weekend kijken of ik iets voor elkaar kan krijgen...
@ -Cindy18- : Mijn vriendin opperde het idee om een extra motor te gebruiken voor anale penetratie.Misschien ook iets voor jou om te overwegen?
Of je bevestigd er twee aan vast. Alleen niet afzonderlijk regelbaar, maar dat moet ze dan maar slikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:01 schreef thumper het volgende:
Ik hoef er alleen maar een van haar dildo's aan te bevestigen
Maar dan mist ze wel de anale penetratie...
Ja, en dat was nou het mooie van die extra motor... Ik zie toch wat problemen met die robot, dus ik ga toch proberen met die drie motortjes wat in elkaar te lassenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Of je bevestigd er twee aan vast. Alleen niet afzonderlijk regelbaar, maar dat moet ze dan maar slikken
http://www.marktplaats.nl/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:41 schreef Jesuz het volgende:
In dat geval een ruitenwissermotor...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
![]()
Als ik het goed begrijp willen jullie een dildo op elektriciteit maken? Heb je daar geen krachtstroom voor nodig dan?
Leuke machine! http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/machine_jetaime2/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:21 schreef George_Huff het volgende:
Als er nog iemand extra inspiratie wil opdoen: www.fuckingmachines.com
quote:
quote:In een sterrenstelsel hier ver vandaan schreeuwde princess Leia het volgende:
Oh!![]()
Oh R2, YESSSS!!!
![]()
![]()
ROFL > http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/machine_fucksall/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:21 schreef George_Huff het volgende:
Als er nog iemand extra inspiratie wil opdoen: www.fuckingmachines.com
coole opleiding huhquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:05 schreef Frezer het volgende:
Een ruitenwissermotor van een beetje luxe auto is uitermate geschikt voor jouw toepassing: traploos regelbaar én meerdere interval snelheden!
Je hebt dus de motor nodig, de regelbare weestand en de schakelaar, nu te koop bij een autosloperij ook bij jou in de buurt! Tenzij het vriest in je kut is een ruitenwissermoter sterk genoeg hoor (en anders hebben we nog ruitensproeier vloeistof).
Ik zie wederom perspectieven met mijn opleiding werktuigbouwkunde
Dat maakt niet uit, het topic voegt best iets toe vind ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef Chiwakka het volgende:
twijfel over de serieusheid .... check fotoboek ze lijkt wel 20 jaar verschil tussen de 2 foto's :p
Ik zal er dan ook niet om liegen dat niet alle foto's van mij zijn, maar 2 van alle wel. Het topic is verder zeker wel serieus bedoeld, ben niet echt gesteld op massa's mensen tijdens het eerste gebruik maar ben zeker wel bereid om een foto van de uiteindelijke machine te maken, en in hoeverre dat een actie-foto is, daar moet ik nog over nadenken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef Chiwakka het volgende:
twijfel over de serieusheid .... check fotoboek ze lijkt wel 20 jaar verschil tussen de 2 foto's :p
Hmm... is opzich ook wel een idee, zeker omdat die al de juiste beweging maakt, zodat je vrij weinig eromheen hoeft te maken. Wat ik mij alleen afvraag, is of de beweging wel echt een mooie lengte kan bereiken. Weet iemand wat zo'n beetje de max van de beweging is bij deze machines? Haalt het bijvoorbeeld een 15 cm?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:56 schreef God_de_Vader het volgende:
het is maar een idee he ... maar waar ik aan dacht was van gewoon een decoupeerzaag te kopen ... je maakt daar vanvoor een aansluiting aan met een staafje. Je hebt daar geen knikbuizen voor nodig gewoon dierect vast maken ... mooie uitslag normaal ruim voldoende ... en vrij eenvoudig te maken... kan je volledig traploos regelen kan van zeer traag tot echt wel rammen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |