Weet dat bij vorst zo'n motor niet sterk genoeg is om goed over de ruit heen te gaan. Vraag me af of zo'n motortje er sterk genoeg voor is.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:41 schreef Jesuz het volgende:
In dat geval een ruitenwissermotor...
Wat wil je in godsnaam die dildo met 40km per uur je kut ingeramd hebben ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:42 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Weet dat bij vorst zo'n motor niet sterk genoeg is om goed over de ruit heen te gaan. Vraag me af of zo'n motortje er sterk genoeg voor is.
Ja hefboomeffect he.. heb je niet veel last van bij jouw ontwerp...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:42 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Weet dat bij vorst zo'n motor niet sterk genoeg is om goed over de ruit heen te gaan. Vraag me af of zo'n motortje er sterk genoeg voor is.
Ik moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef -Cindy18- het volgende:
Het is gewenst de motor traploos te kunnen aanzetten tussen 0-40 a 60 rpm.
Die hebben toch maar 2 snelheden? 0 en maximaal?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:50 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ruitenwissermotor is traploos toch?
Wat dacht je van een motortje van een Radiografisch bestuurbaar autootje?
Ja, maak er een 3-fase motor van, ben je er zoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Die hebben toch maar 2 snelheden? 0 en maximaal?
Denk dat je dan toch beter bij de motoren voor (grotere) modelbouwtreinen kan kijken. Dat is kwestie van meer stroom, meer vermogen.
nee hoor. Ik kan de mijne (het autootje he) variabel tussen 0 en 60 laten rijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Die hebben toch maar 2 snelheden? 0 en maximaal?
Denk dat je dan toch beter bij de motoren voor (grotere) modelbouwtreinen kan kijken. Dat is kwestie van meer stroom, meer vermogen.
LOLquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zit met m'n benen tegen mekaar geknepen inmiddels
http://sybian.com/aff/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken!![]()
Kan iemand gauw Cindy een tip aan de hand doen? Dan kan dit enge topic dicht![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef Günther het volgende:
wat een grote doos voor een klein apparaatje.
Hohoho, de smeuige details mogen ooit in een ander topic komen. Maar om antwoord te geven, nee, dat hoeft niet, maar het moet wel sterk genoeg zijn om enige tegenstand aan te kunnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam die dildo met 40km per uur je kut ingeramd hebben ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:15 schreef devlinmr het volgende:
ik heb deze nog staan, kun je wel overnemen voor een zacht prijsje:
[afbeelding]
OMG, dat is dan net weer iets te veel van het goeie. Verzin eens iets tussen een ruitenwisser en dit pijnlijke ding in.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:15 schreef devlinmr het volgende:
ik heb deze nog staan, kun je wel overnemen voor een zacht prijsje:
[afbeelding]
Het zijn stappenmotoren, dus is het zelf te regelen via een controller board.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef -Cindy18- het volgende:
Op Conrad staan ook wel leuke motors. Bijv. [afbeelding]
Jammer alleen dat er niets bij staat over mogelijk aantal rpm
Wow, jij bent echt goed. Dus zoiets moet regelbaar zijn door er weer iets tussen te zetten. Ik ga even kijken of ik iets kan vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zijn stappenmotoren, dus is het zelf te regelen via een controller board.
wow, lol... dat zou wel stoer zijn. Een orgasmaschine die werkt op stoomquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:23 schreef Lucille het volgende:
Deze stoommachinetjes hebben precies de juiste snelheid:
[afbeelding]
Ja, dat weet ik. Het idee van een doos eromheen vind ik ook wat minder, al is het makkelijk en redelijk veilig op te bergen. Ik denk dat een bevestiging voor aan de muur of grond wel beter zou zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:22 schreef devlinmr het volgende:
Ok serieus dan,
Hou er rekening mee dat de doos waar je het apparaat inbouwd redelijk zwaar moet zijn of vastgemaakt kan worden aan de ondergrond (zuignappen??) reden hiervoor is dat anders de doos heen en weer gaat inplaats dat het heen en weer gaat in je doos
Foto'squote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef Lucille het volgende:
We willen wel graag foto's als het getest gaat worden.
Ja hoor, primaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:27 schreef -Cindy18- het volgende:
Maar okay, genoeg gekkigheid. Bedankt allemaal alvast voor de tips. Mocht de topic nog even open kunnen blijven voor meer toevoegingen dan heel graag. Er zijn ongetwijfeld meer personen die dit willen gaan proberen.
Die komen zeker wel, maar ik zou ze dan graag anoniem willen posten en niet graag mijn gezicht erop laten zien. Tegen die tijd spreek ik je wel even aan om te kijken hoe we dit kunnen doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef Lucille het volgende:
We willen wel graag foto's als het getest gaat worden.
Traploze motor voor zelfbouw orgasmachine ( al beantwoordquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iets anders...die box is zo veel te licht. Ik weet natuurlijk niet hoe nauw je bent maar zeker bij onvoldoende smering zal de dildo stil gaan staan en gaat de box heen en weer.
RPM als in rotations per minute.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam die dildo met 40km per uur je kut ingeramd hebben ?
Welke kant bedoel jequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom moet er zo'n grote doos aan?
Kan ook zonderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom moet er zo'n grote doos aan?
dat weet jij dan weer....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:23 schreef Lucille het volgende:
Deze stoommachinetjes hebben precies de juiste snelheid:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Kan ook zonder
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat er tijdens een flink heftige vrij-partij toch wel eens 30+ penetraties per minuut gehaald moet kunnen worden. Als je dan toch een apparaat gaat bouwen dan moet het wel nog net een tikkie harder kunnen toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
RPM als in rotations per minute.
Nog vrij snel als je het mij vraagt, ik zou na 1 minuut dan echt volledig kapot zijn
en ik ben vast niet de enige, anders zouden dit soort machines niet bestaan![]()
Lucille wordt regelmatig in zn aars geboord door zn zelfbouwstoommachientje. Dat wisten zn ouders natuurlijk niet toen ze hem het James Watt zelfbouwpakket met Kerstmis kado gaven.quote:
60 ook wel hoor, alleen heb ik dan de dag erna blaren op mn lulquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Denk dat er tijdens een flink heftige vrij-partij toch wel eens 30+ penetraties per minuut gehaald moet kunnen worden. Als je dan toch een apparaat gaat bouwen dan moet het wel nog net een tikkie harder kunnen toch?
30+ penetraties per minuut? Dat is maar 1 penetratie per twee seconden... Best wel weinig hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Denk dat er tijdens een flink heftige vrij-partij toch wel eens 30+ penetraties per minuut gehaald moet kunnen worden. Als je dan toch een apparaat gaat bouwen dan moet het wel nog net een tikkie harder kunnen toch?
Mooi he, liefdequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef thumper het volgende:
Als ik bij mijn vriendin 4 vingers in haar kut in- en uit ram, gaat het nog sneller...
Inderdaad, ze heeft zo'n apparaat niet nodigquote:
Psiesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:50 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Dan maar zo'n lief apparaat
Kunnen we weer wat ontopic?
Toepasselijke naam heb je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:51 schreef thumper het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft zo'n apparaat niet nodigEn als ze het nog te langzaam vindt gaan dan zoekt ze wel iemand buiten de deur
![]()
No commentquote:
Dus wat heeft ze aan die homo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Günther het volgende:
[afbeelding]
De linker van deze 2 apparaten is vrij veelzijdig. Hij schijnt meer te kunnen dan pompen. In lekentaal heet dat 'man' (of met een leren broek 'homo').
Dat zei ik nou wel, maar toen ze dit topic las wil ze het ook een keer proberen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:51 schreef thumper het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft zo'n apparaat niet nodigEn als ze het nog te langzaam vindt gaan dan zoekt ze wel iemand buiten de deur
![]()
Whoei, zou leuk kunnen zijn. Ik heb alleen nog niet ervaring met een dubbele penetratie dus stel voor dat we zoiets afstemmen met iemand die daar meer ervaring mee heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:20 schreef thumper het volgende:
Ik heb 3 servomotoren gevonden, alledrie traploos regelbaar. Ik zal van het weekend kijken of ik iets voor elkaar kan krijgen...
@ -Cindy18- : Mijn vriendin opperde het idee om een extra motor te gebruiken voor anale penetratie.Misschien ook iets voor jou om te overwegen?
Of je bevestigd er twee aan vast. Alleen niet afzonderlijk regelbaar, maar dat moet ze dan maar slikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:01 schreef thumper het volgende:
Ik hoef er alleen maar een van haar dildo's aan te bevestigen
Maar dan mist ze wel de anale penetratie...
Ja, en dat was nou het mooie van die extra motor... Ik zie toch wat problemen met die robot, dus ik ga toch proberen met die drie motortjes wat in elkaar te lassenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Of je bevestigd er twee aan vast. Alleen niet afzonderlijk regelbaar, maar dat moet ze dan maar slikken
http://www.marktplaats.nl/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:41 schreef Jesuz het volgende:
In dat geval een ruitenwissermotor...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
![]()
Als ik het goed begrijp willen jullie een dildo op elektriciteit maken? Heb je daar geen krachtstroom voor nodig dan?
Leuke machine! http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/machine_jetaime2/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:21 schreef George_Huff het volgende:
Als er nog iemand extra inspiratie wil opdoen: www.fuckingmachines.com
quote:
quote:In een sterrenstelsel hier ver vandaan schreeuwde princess Leia het volgende:
Oh!![]()
Oh R2, YESSSS!!!
![]()
![]()
ROFL > http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/machine_fucksall/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:21 schreef George_Huff het volgende:
Als er nog iemand extra inspiratie wil opdoen: www.fuckingmachines.com
coole opleiding huhquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:05 schreef Frezer het volgende:
Een ruitenwissermotor van een beetje luxe auto is uitermate geschikt voor jouw toepassing: traploos regelbaar én meerdere interval snelheden!
Je hebt dus de motor nodig, de regelbare weestand en de schakelaar, nu te koop bij een autosloperij ook bij jou in de buurt! Tenzij het vriest in je kut is een ruitenwissermoter sterk genoeg hoor (en anders hebben we nog ruitensproeier vloeistof).
Ik zie wederom perspectieven met mijn opleiding werktuigbouwkunde
Dat maakt niet uit, het topic voegt best iets toe vind ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef Chiwakka het volgende:
twijfel over de serieusheid .... check fotoboek ze lijkt wel 20 jaar verschil tussen de 2 foto's :p
Ik zal er dan ook niet om liegen dat niet alle foto's van mij zijn, maar 2 van alle wel. Het topic is verder zeker wel serieus bedoeld, ben niet echt gesteld op massa's mensen tijdens het eerste gebruik maar ben zeker wel bereid om een foto van de uiteindelijke machine te maken, en in hoeverre dat een actie-foto is, daar moet ik nog over nadenken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef Chiwakka het volgende:
twijfel over de serieusheid .... check fotoboek ze lijkt wel 20 jaar verschil tussen de 2 foto's :p
Hmm... is opzich ook wel een idee, zeker omdat die al de juiste beweging maakt, zodat je vrij weinig eromheen hoeft te maken. Wat ik mij alleen afvraag, is of de beweging wel echt een mooie lengte kan bereiken. Weet iemand wat zo'n beetje de max van de beweging is bij deze machines? Haalt het bijvoorbeeld een 15 cm?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:56 schreef God_de_Vader het volgende:
het is maar een idee he ... maar waar ik aan dacht was van gewoon een decoupeerzaag te kopen ... je maakt daar vanvoor een aansluiting aan met een staafje. Je hebt daar geen knikbuizen voor nodig gewoon dierect vast maken ... mooie uitslag normaal ruim voldoende ... en vrij eenvoudig te maken... kan je volledig traploos regelen kan van zeer traag tot echt wel rammen !
nee, slechts 1 a 2 centimeter. ik zou een schroefboormachine nemen, en dan de rotatie omzetten in een laterale beweging.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:16 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Hmm... is opzich ook wel een idee, zeker omdat die al de juiste beweging maakt, zodat je vrij weinig eromheen hoeft te maken. Wat ik mij alleen afvraag, is of de beweging wel echt een mooie lengte kan bereiken. Weet iemand wat zo'n beetje de max van de beweging is bij deze machines? Haalt het bijvoorbeeld een 15 cm?
Wow... wat een goede grap. Nu nog uitleggen waarom.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Of TS nu fake is of niet, blond is hij/zij zeker
En het is uiteraard niet mogelijk de beweging langzamer te laten lopen door er een dimmer ofzo tussen te zetten?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Een decoupeerzaag draait alleen per seconde wat je per minuut wilt hebben! En zo'n ding heeft nogal wat kracht, daar kan je jezelf aardig mee verwonden. Maar then again: mensen die een powerdrillkutbrommer willen, maken zich daar vast niet druk om...
dan nog heb je maar een beweging van hooguit 2 cm.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:04 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
En het is uiteraard niet mogelijk de beweging langzamer te laten lopen door er een dimmer ofzo tussen te zetten?
Klinkt opzich goed, alleen is het misschien wat zonde om 60 euro uit te geven, terwijl ik er waarschijnlijk nooit mee zal gaan decoperen. Ik ga erover nadenken.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:46 schreef God_de_Vader het volgende:
Als je een bosche neemt van ongeveer 60 euro kan je het echt traag afregelen hoor de uitslag is 78 mm maximum ... dus een 7 cm wat ook wel overeen komt met een redelijk gemiddelde penetratie daar je niet continu echt in en uit gaat maar er toch blijft in zitten. De stand traag zagen (flexibel regelbaar) is gemaakt om in plastiek te zagen anders smelt dit aan het zaagblad! Wil je echt doorgenaait zijn ... nja standje hoger zetten ... en vooral genoeg glijmiddel gebruiken hahaha en ijsblokskes ..
LOL!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:33 schreef Yildiz het volgende:
*mag ik een decoupeerzaag?
>alstublieft, wilt u er ook zaagjes bij?
*neeh, ik ga er niet mee zagen
>verkoper!
Zo'n decoupeerzaag heeft wel vaak een directe stop, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:30 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Klinkt opzich goed, alleen is het misschien wat zonde om 60 euro uit te geven, terwijl ik er waarschijnlijk nooit mee zal gaan decoperen. Ik ga erover nadenken.
Ik zou hem idd wel NAbouwen, zo'n ruitewisser mechanisme is dacht ik niet zo compact.. Maar toch op Nr#1 blijf ik bij het wielletje...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef God_de_Vader het volgende:
probleem met een spoel stoter is dat het enorme slagen geeft en zeker geen vloeiende beweging lijkt me dus niet ideaal ... ben net aan het kijken geweest naar ruitenwissermechanisme ... dat kan dus ook echt wel eenvoudig gemaakt worden... rechte tanddraad stang snelheid perfect regelbaar door voltage regeling, erg goedkoop te vinden... relatief stil, goede kracht eigenschappen en super vloeiende beweging ... met zo een ding kan het erg klein gemaakt worden!
Conrad laat hotlinken niet toe, maar zoek eens naar 'transmissie motoren'. Dit zijn electromotoren met een soort van miniatuur versnellingsbakje er aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef -Cindy18- het volgende:
Op Conrad staan ook wel leuke motors. Bijv. [afbeelding]
Jammer alleen dat er niets bij staat over mogelijk aantal rpm
Ben je toch snel een paar 100 euro armer terwijl het aan onderdelen voor minder dan ¤50 moet kunnen. Aangezien die dingen er in de "winkel" ook al als een doe-het-zelf project uitzien zou ik het dus ook zelf maken. Ik wacht gewoon tot TS met een gouden oplossing komt en maak DAT dan weer naquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:29 schreef Tom-my het volgende:
Hey kan je dat niet in de buurt kopen? Een echte sybian?
Is er al een resultaat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef -Cindy18- het volgende:
[..]
Ik wil de losse onderdelen de komende weken verzamelen en verwacht toch zeker wel binnen een maand resultaat te hebben.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef superhaagie het volgende:
Ik weet neit of het al gevraagd is, maar waarom koop je niet gewoon zo n ding bij de sexshop? ipv knutselen op je vrije avond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |