Die heb ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef Mark het volgende:
Het boekje van Now Dance '95 geeft geen uitsluitsel
hehe, ik moest er net aan denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef Mark het volgende:
The Original Fruitcakes?
Jawel. The Original Flyguy. Want T.O.F. is ook maar 1 persoon.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
the original flyguy
Emmie80 kan gedachten lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
iemand anders mag nu, heb geen tijd meer
Mark +1quote:Tekst zegt me niks, de dame op de hoezen => Millie Jackson?
Charmian +1quote:Feelin good - The Frank Cunimondo Trio ft Lynn Marino
Dat hoeft niet eens, hoor; alleen bij het toekennen van de punten is dat echt nodig. Lees voor de zekerheid anders nog even de regels door die in de openingspost staan. En in principe is degene die een nieuwe vraag stelt degene die verantwoordelijk is om een nieuwe vraag te stelllen, al kan het wel eens voorkomen (zoals nu) dat die persoon geen tijd heeft voor een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:56 schreef Emmie80 het volgende:
[..]
ja haha! heb de vraag ook eindelijk vet gekregen![]()
tja was het al opgevallen dat ik dit voor het eerst doequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, hoor; alleen bij het toekennen van de punten is dat echt nodig. Lees voor de zekerheid anders nog even de regels door die in de openingspost staan. En in principe is degene die een nieuwe vraag stelt degene die verantwoordelijk is om een nieuwe vraag te stelllen, al kan het wel eens voorkomen (zoals nu) dat die persoon geen tijd heeft voor een nieuwe vraag.
Pennywise heeft ska-invloeden?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef Neleos het volgende:
Pennywise?
quote:Formed in 1992 as a power-pop trio with a heavy punk influence and a fixation with Pez candy,metamorphosed into a ska-inspired punk band with the addition of several members from 1993 to 1995.
En die zijn het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:10 schreef Emmie80 het volgende:
Less Than Jake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |