yep...maar wie is dat dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:00 schreef Charmian het volgende:
theme van loveboat gezongen dan?
Ik heb 'm ook opgezocht en ga hem ook maar ff downloaden, vind het toch wel een heel goed nummer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef Charmian het volgende:
ik heb 'm opgezocht, tis ook zo'n naam dat je zegt...*zucht*
Ik kan de hele tekst meebrullen, maar geen idee wie hem ingezongen had.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook opgezocht en ga hem ook maar ff downloaden, vind het toch wel een heel goed nummer.![]()
Henny Ritsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
zijn naam is ook een jeans zaak merk
de eerste 3 zijn goed (het is Het Soldaatje, maar ik reken hem goed)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
het kleine soldaatje
mexico
mandolinen in nicosia
twas aan de costa del sol
ach vader lief toe drink niet meer
Ow... ik zie postuum goed gegokt hahaha!quote:
ja idd druivenplukkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
druivenplukker
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
druivenplukker
je zit wel in de buurtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:11 schreef Neleos het volgende:
Trio Hellenique?
Vergeet je geruite broek nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan golfen met t werk... wel wat decadent, maar dat mag vast wel op foute vrijdag...
Bye bye![]()
Veel plezier en tot morgen!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan golfen met t werk... wel wat decadent, maar dat mag vast wel op foute vrijdag...
Bye bye![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |