abonnement Unibet Coolblue
pi_28598135


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28598322
Nou ja het is ieg alweer een andere TT.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28599102
wel mooi nog steeds
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:28:12 #4
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28599651
Gnomes zijn klein
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28599800
Gnomes ftw
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:35:26 #6
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28599941
Gnomeracers!
The Internets, I needs it..
pi_28600190
der loopt ook een gnome rogue op onze server die ToeStabber heet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:33:54 #8
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28602386
Wipen tegen Onyxia op 1%, en vervolgens terugkomen om een dubbele Warder Spawn tegen te komen
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:50:03 #9
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28608305
Weet je wat me een leuk idee lijkt, als je ala heroes of Might and Magic, op diverse plaatsten kastelen/grotten en dergelijke hebt die kunnen worden ingenomen door middel van een raid. En dat je dan een beloning krijgt als je die langer dan pff pak hem beet een dag vast kan houden. Allience/Horde kunnen elkaar dan aanvallen om dat kasteel/grot of whatever over te nemen en dat die dan kunnen profiteren van een beloning. De beloning kan van alles zijn, Gold, Items, Korting bij vendors of iets dergelijks... schoot me net te binnen dit idee en dacht, laat ik het maar hier neergooien
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:41:57 #10
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28610747
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:50 schreef R_o_N het volgende:
Weet je wat me een leuk idee lijkt, als je ala heroes of Might and Magic, op diverse plaatsten kastelen/grotten en dergelijke hebt die kunnen worden ingenomen door middel van een raid. En dat je dan een beloning krijgt als je die langer dan pff pak hem beet een dag vast kan houden. Allience/Horde kunnen elkaar dan aanvallen om dat kasteel/grot of whatever over te nemen en dat die dan kunnen profiteren van een beloning. De beloning kan van alles zijn, Gold, Items, Korting bij vendors of iets dergelijks... schoot me net te binnen dit idee en dacht, laat ik het maar hier neergooien
Soort van...Battlegrounds?
pi_28611564
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:41 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Soort van...Battlegrounds?
Joaahhh dat zou er in moeten komen!

Zoeken mensen op Draenor server toevallig nog een guild btw?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:17:16 #12
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28611739
Hmm nee niet als battlegrounds dus, dat is gewoon capture the flag... maar gewoon in de "normale" speelwereld... plaatsen veroveren en toe-eigenen net zolang tot iemand anders het afpakt... dus als jij gaat questen kan een Raid groep van tegenliggende partij een aanval doen en het plekkie overnemen.. je creert op die manier dus zelf een soort van allience/horde territorium. Battlegrounds is eigenlijk gewoon een shooter maar dan met WoW characters... zodra het potje is afgelopen word alles weer ingeleverd... met datgene wat ik bedoel dus niet... maja het was maar een idee he
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_28611908
woohoo deze week mijn priest lvl 60 geworden ik had al een lvl 60 hunter (US server vanaf het begin al erbij dus speel al wat langer dan europa servers

ben nu met een rogue bezig zijn best leuk
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:26:38 #14
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28611925
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:17 schreef R_o_N het volgende:
Hmm nee niet als battlegrounds dus, dat is gewoon capture the flag...
Psst. Ooit in Alterac Valley geweest?
pi_28612504
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:26 schreef Leshy het volgende:

[..]

Psst. Ooit in Alterac Valley geweest?
Bwhehehe, denk het niet.
pi_28614446
doh
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:13:10 #17
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28614862
Gisteravond DM East en een stuk North gedaan, en ongeveer zo'n 6 keer gewiped....

Hadden een pickup warrior erbij met epic axe en grote verhalen, maar die had waarschijnlijk zijn account gekocht op ebay ofzo.

Alles en iedereen aanvallen (dual-wielding), ook als er mana breaks waren, en het toppunt was nog wel toen we een plan aan het bespreken waren voor een boss, ik m ineens recht op die boss af zag stormen, hij m aanviel, en toen in de partychat zei dat ie aggro kreeg....

Toen we klaar waren met East en met North wilden gaan beginnen, begon ie te zeuren dat het lang duurde, en HSte ie naar Orgrimmar zonder wat te zeggen.

Wij kicken m dus en vervangen m met een guildie, begint ie ineens te whisperen dat ie in Org staat, en dat ie gaat roepen dat onze guild klootzakken zijn, en hij zou wel eventjes aan zijn guild vertellen hoe wij waren enzo....

Uiteindelijk maar ge-reinvite, en toen express een paar keer gewiped...

Die gast gaat iig nooit meer mee !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:49:33 #18
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_28615304
verander je titel eens snel
Btw ik wist niet dat rogues zo vet waren, lol ik heb al mijn barmanshanker btw .
Crit daar mee op cloth rond de 1800+ met mijn lvl 58 rogue.
(hopen dat de patch die eraan komt ook echt werkelijk hunter love bevat.)
Kan ik weer mooi even op mijn hunter spelen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:27:05 #19
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_28615924
Wanneer word die patch eigenlijk gereleased? thanks in advance, sinds gisteravond ben ik lvl50 warlock yeah
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_28617356
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond DM East en een stuk North gedaan, en ongeveer zo'n 6 keer gewiped....

Hadden een pickup warrior erbij met epic axe en grote verhalen, maar die had waarschijnlijk zijn account gekocht op ebay ofzo.

Alles en iedereen aanvallen (dual-wielding), ook als er mana breaks waren, en het toppunt was nog wel toen we een plan aan het bespreken waren voor een boss, ik m ineens recht op die boss af zag stormen, hij m aanviel, en toen in de partychat zei dat ie aggro kreeg....

Toen we klaar waren met East en met North wilden gaan beginnen, begon ie te zeuren dat het lang duurde, en HSte ie naar Orgrimmar zonder wat te zeggen.

Wij kicken m dus en vervangen m met een guildie, begint ie ineens te whisperen dat ie in Org staat, en dat ie gaat roepen dat onze guild klootzakken zijn, en hij zou wel eventjes aan zijn guild vertellen hoe wij waren enzo....

Uiteindelijk maar ge-reinvite, en toen express een paar keer gewiped...

Die gast gaat iig nooit meer mee !
Waarom laat je hem dan ook duel wielde, als ik een warrior in mn groep heb en wil niet switche naar 1h + schild dan kick ik em gewoon en zoek naar een niewe tank.

En als hij op steeds gaat aanvallen tijdens een mana break dan moet je gewoon lekker blijven zitten en wachten tot hij dood is. Dan snapt ie tenminste dat hij op de groep moet wachten.

Wat is trouwens zn naam, kan ik hem toevoegen aan mijn KoS lijst
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:34:11 #21
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28617637
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef Goozze het volgende:

[..]

Waarom laat je hem dan ook duel wielde, als ik een warrior in mn groep heb en wil niet switche naar 1h + schild dan kick ik em gewoon en zoek naar een niewe tank.

En als hij op steeds gaat aanvallen tijdens een mana break dan moet je gewoon lekker blijven zitten en wachten tot hij dood is. Dan snapt ie tenminste dat hij op de groep moet wachten.

Wat is trouwens zn naam, kan ik hem toevoegen aan mijn KoS lijst
Hij zou switchen naar 1h + shield bij bosses zei ie, maar daar kwam weinig van.
Heb ook het idee dat ie niet ouder was dan 12....

Bullgrim heet ie, maar die krijg je niet makkelijk dood denk ik, aangezien ie hele goeie gear had..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28617640
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef Goozze het volgende:

[..]

Waarom laat je hem dan ook duel wielde, als ik een warrior in mn groep heb en wil niet switche naar 1h + schild dan kick ik em gewoon en zoek naar een niewe tank.

En als hij op steeds gaat aanvallen tijdens een mana break dan moet je gewoon lekker blijven zitten en wachten tot hij dood is. Dan snapt ie tenminste dat hij op de groep moet wachten.

Wat is trouwens zn naam, kan ik hem toevoegen aan mijn KoS lijst
Ik switch standaard in instances naar 1h + shield, alleen als we hem dan niet plat krijgen en/of bij bosses wil ik (met goedkeuring) wel eens terug switchen naar dual wield zodat ik meer en harder sla. Dual Wield is ook lekker nutteloos als tank met 2 of meer mobs op je dak, dat houdt de healer echt niet bij.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:10:23 #23
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28618723
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:34 schreef existenz het volgende:
Dual Wield is ook lekker nutteloos als tank met 2 of meer mobs op je dak, dat houdt de healer echt niet bij.
Als je een beetje redelijke healer hebt wel. Zeker met twee Skullforge Reavers is het prima te doen.

De vraag is natuurlijk of je als tank zo lekker asociaal wilt zijn om je healer door z'n mana heen te laten gaan als een kind door een zak M&M's, alleen omdat je te beroerd bent er even een schild bij te pakken
pi_28618743
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als je een beetje redelijke healer hebt wel. Zeker met twee Skullforge Reavers is het prima te doen.

De vraag is natuurlijk of je als tank zo lekker asociaal wilt zijn om je healer door z'n mana heen te laten gaan als een kind door een zak M&M's, alleen omdat je te beroerd bent er even een schild bij te pakken
En dan fijn na elke mob een manabreak
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:19:17 #25
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28618993
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij zou switchen naar 1h + shield bij bosses zei ie, maar daar kwam weinig van.
Heb ook het idee dat ie niet ouder was dan 12....

Bullgrim heet ie, maar die krijg je niet makkelijk dood denk ik, aangezien ie hele goeie gear had..
hij weet duidelijk niet hoe hij zen character moet spelen dus die krijg je wel dood
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:25:41 #26
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28619172
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:11 schreef existenz het volgende:
En dan fijn na elke mob een manabreak
Valt echt heel erg mee, overigens. Ik heb toevallig eerder deze week samen met een andere warrior een groep door Strat UD heen getanked, en zo'n beetje alleen voor de bazen haalde de andere warrior z'n schild tevoorschijn, voor de rest was het gewoon 2H overal doorheen maaien, en echt veel mana breaks hadden we niet nodig
pi_28619227
Yeah, gnomes dansen wel geinig!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_28619284
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:25 schreef Leshy het volgende:

[..]

Valt echt heel erg mee, overigens. Ik heb toevallig eerder deze week samen met een andere warrior een groep door Strat UD heen getanked, en zo'n beetje alleen voor de bazen haalde de andere warrior z'n schild tevoorschijn, voor de rest was het gewoon 2H overal doorheen maaien, en echt veel mana breaks hadden we niet nodig
Dat is inderdaad wel netjes
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:04:27 #29
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28620517
Ik heb trouwens dat Rogue quest boek gevonden in DM, volgens allakhazam is ie 75g waard, klopt dat een beetje ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28620584
net begonnen met Linken's (uit zelda) Quest. wel geinig die dingen uit het spel trug te zien
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 13:54:23 #31
34726 Fratz
Max
pi_28622438
ik ben een paar weken geleden begonnen met dit wonderschone spel!
maar als ik zo lees wat hier allemaal geschreven wordt dan heb ik nog een hoop bij te leren wat de helft daar snap ik helemaal niks van! gnomeracers? dual-wielding? tank? ik moet het boekje nog maar weer eens doorlezen.. (damn wat ben ik toch een n00b..)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_28622519
Gister Uldeman gedaan.

Net als die indiana jones film, die staff neerzetten in de miniatuur stad:D
Built for Speed
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:59:59 #33
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28622623
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef Fratz het volgende:
ik ben een paar weken geleden begonnen met dit wonderschone spel!
maar als ik zo lees wat hier allemaal geschreven wordt dan heb ik nog een hoop bij te leren wat de helft daar snap ik helemaal niks van! gnomeracers? dual-wielding? tank? ik moet het boekje nog maar weer eens doorlezen.. (damn wat ben ik toch een n00b..)
Daar moet je het boekje niet voor doorlezen, daarvoor moet je gewoon veel spelen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_28622949
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Gister Uldeman gedaan.

Net als die indiana jones film, die staff neerzetten in de miniatuur stad:D
Klote quests met die gems..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_28623444
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Daar moet je het boekje niet voor doorlezen, daarvoor moet je gewoon veel spelen
Precies, gewoon meer spelen en meer in dit topic posten en de termen leer je vanzelf
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28623616
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Precies, gewoon meer spelen en meer in dit topic posten en de termen leer je vanzelf
http://www.wowwiki.com
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:33:18 #37
2347 deff
..until the reaper sings
pi_28623730
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Gister Uldeman gedaan.

Net als die indiana jones film, die staff neerzetten in de miniatuur stad:D
Waar trek je die staff vandaan eigenlijk??

Ben er nu 1 keer geweest, party met 3 verschillende tanks (alle gingen pleite, laatste deed nog ff een leeeroooooyyyyyy jenkinsssssssssssssss als afscheids kado in een kamer met 2 44+ een een zooitje adds...).

erg grappig
Heb alleen het id dat er weinig leuk cloth spul dropt in ulda of zit ik daar naast...?
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 14:49:02 #38
34726 Fratz
Max
pi_28624340
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Precies, gewoon meer spelen en meer in dit topic posten en de termen leer je vanzelf
mmm, meer spelen hè, wat een opgave!!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_28626839
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef deff het volgende:

[..]

Waar trek je die staff vandaan eigenlijk??

Ben er nu 1 keer geweest, party met 3 verschillende tanks (alle gingen pleite, laatste deed nog ff een leeeroooooyyyyyy jenkinsssssssssssssss als afscheids kado in een kamer met 2 44+ een een zooitje adds...).

erg grappig
Heb alleen het id dat er weinig leuk cloth spul dropt in ulda of zit ik daar naast...?
stoneweaver leggings van die boss als je die kamer openmaakt waarbij je die staff nodig hebt, en op grimlock zitten nog grimlock's vestments (ofzoiets) . verder dropt de laatste boss nog een aardige ring.

staff krijg je van 1 of andere boss en de headpice dropt van 1 de trolls in de kamer ervoor (dacht ik, kan ook andersom zijn, ben dr al tijdje niet meer geweest. )
life is a game....and im winning
pi_28627630
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:53 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

stoneweaver leggings van die boss als je die kamer openmaakt waarbij je die staff nodig hebt, en op grimlock zitten nog grimlock's vestments (ofzoiets) . verder dropt de laatste boss nog een aardige ring.

staff krijg je van 1 of andere boss en de headpice dropt van 1 de trolls in de kamer ervoor (dacht ik, kan ook andersom zijn, ben dr al tijdje niet meer geweest. )
Idd, die broek is goed, maar die vest van grimlock is echt slecht, maar 5 int ofzo....

Maarre, Bateman, ik heb zin om vandaag tegen je te vechten , als je durft tenminste....
Zeg maar waar en wanneer ( niet in ogrimmar ofzo ) ,hehe
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:26:35 #41
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28627913
Ach stomme vraag misschien maar hoe oud is de gemiddelde WoW speler eigenlijk? De jongste die ik ben tegengekomen was 12 en de oudste 31.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:37:30 #42
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28628270
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:18 schreef Goozze het volgende:

[..]

Idd, die broek is goed, maar die vest van grimlock is echt slecht, maar 5 int ofzo....

Maarre, Bateman, ik heb zin om vandaag tegen je te vechten , als je durft tenminste....
Zeg maar waar en wanneer ( niet in ogrimmar ofzo ) ,hehe
Tuurlijk durf ik dat, al verlies ik altijd van priests...

We kunnen wel afspreken in de BB kroeg, dronken worden, en dan buiten duellen ofzo.
Maar ik weet nog niet hoelaat ik vanavond online ben, en ik ga eerst even een Warlock q doen.

Ik post hier wel als het zover is !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:42:09 #43
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28628430
Een van onze guildies is 37, z'n broer zit ook in ons guild en die is nog ouder (weet alleen even niet meer hoe oud precies).
pi_28628440
De jongste die ik ken is 11 en die zit bij me in de guild, opzich best irritant aangezien ie geen engels
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_28630594
ik zit in een guild met 30+. wel gaaf aangezien ik de jongste ben
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:02:22 #46
90727 DoCiZzY-
Here be commies!
pi_28631067


[ Bericht 7% gewijzigd door DoCiZzY- op 08-07-2005 18:07:36 ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:18:17 #47
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28633220
http://img215.imageshack.us/img215/3066/kankerbeggers9lk.jpg

hoe werkt dat kut imageshack nu? lijkt wel alsof je er niks meer mee kan, anyway zo ga ik met beggers om
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28647106
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
http://img215.imageshack.us/img215/3066/kankerbeggers9lk.jpg

hoe werkt dat kut imageshack nu? lijkt wel alsof je er niks meer mee kan, anyway zo ga ik met beggers om
Gisteren had ik er ook één... Eerst riep-ie 'wait' dus ik dacht dat ik 'm misschien ergens even mee moest helpen ofzo. Daarna kwam er een trade window in beeld en vervolgens de vraag of ik hem wat geld kon geven... De brutaliteit...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:27:24 #49
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_28647462
De standaard Guuske oplossing : Ik moet zo bij de great forge zijn, ga daar maar vast staan kom ik zo en krijg je 1G , hop /ignore want na 3 minuten spammen ze je /w plat
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:50:17 #50
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_28647827
Hoe kom ik veilig als lvl 33 undead warrior naar Swamp of Sorrows via Hillsbrad?
pi_28647842
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe kom ik veilig als lvl 33 undead warrior naar Swamp of Sorrows via Hillsbrad?
4 level 60 bodyguards om je heen?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:18:17 #52
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28648245
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe kom ik veilig als lvl 33 undead warrior naar Swamp of Sorrows via Hillsbrad?
Je gaat van Hillsbrad naar Tirisfal glades, pakt de zepp naar Grom Gol, loop vervolgens door duskwood heen naar deadwind pass, en je bent er.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:11:57 #53
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28649098
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:27 schreef Furby het volgende:
De standaard Guuske oplossing : Ik moet zo bij de great forge zijn, ga daar maar vast staan kom ik zo en krijg je 1G , hop /ignore want na 3 minuten spammen ze je /w plat
ik heb een macro klaar staan voor beggars, als ik iemand zie beggen doe ik : /w Beggersnaam Begging is gay, en dat spam ik dan 5 minuten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:53:02 #54
66083 Platina
78th Element
pi_28650006
Ik ben vanuit Gromgol (een van Zeps uit Orgrimmar), de river naar het noorden gevolgt en via Duskwood gegaan. Vanuit Hillsbrad lijkt me wel een beetje heel erg ver gezocht
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:37:33 #55
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_28651064
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:53 schreef Platina het volgende:
Vanuit Hillsbrad lijkt me wel een beetje heel erg ver gezocht
Daar zit ik nu, bedankt voor jullie routes, wist niet dat het via Duskwood kon, vandaar
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:48:46 #56
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28651326
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:11 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik heb een macro klaar staan voor beggars, als ik iemand zie beggen doe ik : /w Beggersnaam Begging is gay, en dat spam ik dan 5 minuten
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:57:09 #57
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28653137
IK geef ze altijd 10 koper
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:58:09 #58
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28657685
Hoe kom ik veilig als Gnome mage van Duskwood naar Stonetalon mountains?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:03:49 #59
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28657796
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:58 schreef Takje het volgende:
Hoe kom ik veilig als Gnome mage van Duskwood naar Stonetalon mountains?
Darkshire (Duskwood) -> Stormwind (Elwynn Forest) -> Ironforge (Dun Morogh) -> Menethil (Wetlands) -> Auberdine (Darkshore) -> Astranaar (Ashenvale), Talondeep Path door en voilà.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:06:35 #60
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28657854
Ok ,dankjewel, daar heb ik wat aan.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:56:08 #61
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28664900
Best groot, zo'n schroevendraaier:



Speciaal voor Omentuva:


  zondag 10 juli 2005 @ 02:21:45 #62
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28670464
erm die xeathtrhe is een tering lijer ofzo?
btw kzit bij je alkazam profiel te kijken, wat heb je een kut staff man, echt niet voor mages bedoeld, in scarlet monestry library dropped illusionary rod, dies 10 keer beter voor een mage
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 10 juli 2005 @ 10:09:44 #63
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28675053
quote:
Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
erm die xeathtrhe is een tering lijer ofzo?
btw kzit bij je alkazam profiel te kijken, wat heb je een kut staff man, echt niet voor mages bedoeld, in scarlet monestry library dropped illusionary rod, dies 10 keer beter voor een mage
Dat dacht ik ook al. Strength
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 10 juli 2005 @ 10:23:58 #64
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28675192
Ze profiel is wel al 2 levels niet ge-updated, maybe heeft hij nu al een andere staff ?

en ik ben inderdaad nog niet in Alterac geweest...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zondag 10 juli 2005 @ 11:12:59 #65
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28675936
quote:
Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
erm die xeathtrhe is een tering lijer ofzo?
btw kzit bij je alkazam profiel te kijken, wat heb je een kut staff man, echt niet voor mages bedoeld, in scarlet monestry library dropped illusionary rod, dies 10 keer beter voor een mage
Och, mijn hele gear is behoorlijk kut. Maar die staff is zo gek nog niet, lekker veel stamina. En als ik aan het pvp'en ben zit ik eerder zonder stamina dan zonder mana.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:24:55 #66
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28676178
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef engessa het volgende:

[..]

Och, mijn hele gear is behoorlijk kut. Maar die staff is zo gek nog niet, lekker veel stamina. En als ik aan het pvp'en ben zit ik eerder zonder stamina dan zonder mana.
http://www.thottbot.com/?i=12435 Farm deze dan bij elkaar voor + 30 stamina
http://www.thottbot.com/?i=3228
quote:
Illusionary Rod
Binds when picked up
Two-Hand Staff
94 - 142 Damage Speed 3.40
(34.7 damage per second)
+7 Stamina
+15 Intellect
+10 Spirit
Durability 100 / 100
Requires Level 34
Sells for 47 Silver 77 Copper to vendors
Item Level 39
Deze dropped bij scarlet monestry library boss, ook 7 stamina + de bonussen waar je wel wat aan hebt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 10 juli 2005 @ 13:10:31 #67
114283 bupatH
ondertitel
pi_28678698
die heb ik nu al (lvl 37)
  zondag 10 juli 2005 @ 13:13:53 #68
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28678783
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef engessa het volgende:

[..]

Och, mijn hele gear is behoorlijk kut. Maar die staff is zo gek nog niet, lekker veel stamina. En als ik aan het pvp'en ben zit ik eerder zonder stamina dan zonder mana.
Als je me lief aankijkt wil ik je deze http://www.thottbot.com/?i=8198 wel schenken
  zondag 10 juli 2005 @ 13:46:33 #69
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28679577
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

http://www.thottbot.com/?i=12435 Farm deze dan bij elkaar voor + 30 stamina
http://www.thottbot.com/?i=3228
[..]

Deze dropped bij scarlet monestry library boss, ook 7 stamina + de bonussen waar je wel wat aan hebt
Thottbot zal ik eens bekijken als ik thuis ben, wil niet op mijn werk. Illusionary rod heb ik al sinds lvl 37 ofzo maar daar word ik niet echt warm van.
pi_28684610
http://www.thottbot.com/?i=37319 ftw!
Hoef voor een tijdje geen nieuwe staff meer
  zondag 10 juli 2005 @ 16:56:17 #71
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28684658
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:46 schreef engessa het volgende:

[..]

Thottbot zal ik eens bekijken als ik thuis ben, wil niet op mijn werk. Illusionary rod heb ik al sinds lvl 37 ofzo maar daar word ik niet echt warm van.
vreemde...vreemde gast, jij hebt liever + strenght dan + intel + spirit als mage zijnde? vrij n00bish
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28687836
Ik geloof dat ik deze game laat voor wat het is. Ik zit op level 49 en verveel me dood. Ik heb de BF2 demo gespeeld en die vind ik vele malen leuker. WoW is leuk geweest, maar de quests zijn allemaal hetzelfde, pvp ben ik op uitgekeken en het duurt soms meer dan een uur om een party te vormen voor een elite quest of instance. BF2 daarentegen is vanaf het begin vette actie. Precies waar ik nu zin in heb na dat lange gewacht in WoW. Het is mooi geweest.
pi_28688043
quote:
Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
erm die xeathtrhe is een tering lijer ofzo?
btw kzit bij je alkazam profiel te kijken, wat heb je een kut staff man, echt niet voor mages bedoeld, in scarlet monestry library dropped illusionary rod, dies 10 keer beter voor een mage
die xearathoz ben ik dus


en toen je mij kilde was paar dagen geleden en toen was ik dus afk


vandaag trouwes robe of violate power gewonnen

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19145

[ Bericht 21% gewijzigd door Ferdii op 10-07-2005 19:40:34 ]
hardcoholic
  zondag 10 juli 2005 @ 21:01:09 #74
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28690489
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef Ferdii het volgende:
die xearathoz ben ik dus
en toen je mij kilde was paar dagen geleden en toen was ik dus afk
vandaag trouwes robe of violate power gewonnen
Hoe snel level jij .
pi_28693202
valt wel mee

heb nog veel langer gedaan over me mage dan de bedoeling was
hardcoholic
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2005 @ 22:40:26 #76
34726 Fratz
Max
pi_28693319
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:25 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik deze game laat voor wat het is. Ik zit op level 49 en verveel me dood. Ik heb de BF2 demo gespeeld en die vind ik vele malen leuker. WoW is leuk geweest, maar de quests zijn allemaal hetzelfde, pvp ben ik op uitgekeken en het duurt soms meer dan een uur om een party te vormen voor een elite quest of instance. BF2 daarentegen is vanaf het begin vette actie. Precies waar ik nu zin in heb na dat lange gewacht in WoW. Het is mooi geweest.
het valt me ook op dat het veel van hetzelfde is. "kill 6 beesten en krijg een beloning" "praat met piet" "bezorg een brief" "verzamel 8 bloemen". maar ik ben nog niet zo lang geleden begonnen, dus ik ben er nog niet op uitgekeken!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_28693382
w8 maar tot je lvl 60 bent en in een guild die molten core/onyxia/riadbosses kan doen, dan begint de plezier pas


je meot er wel RPG systeem houden,. van lvlen, betere items vinden steeds beter worden etc
hardcoholic
  zondag 10 juli 2005 @ 23:37:35 #78
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28694925
Vandaag Crimson Felt Hat, Tempest Talisman en Dreadmist Bracers gewonnen.

Undead Warlock Pimps for the win.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:09:56 #79
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28695932
pi_28696295
Owww, wat heeft raggie toch een mooi modeltje

Deze week tank ik hem
pi_28697064
Mijn lvl 60 priest:

Inclusief vandaag gedropte Devout Robe.

Wat items:
- Trindlehaven Staff
- Devout Bracers
- Devout Robe
- Devout Sandals
- Devout Skirt
pi_28697090
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:25 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik deze game laat voor wat het is. Ik zit op level 49 en verveel me dood. Ik heb de BF2 demo gespeeld en die vind ik vele malen leuker. WoW is leuk geweest, maar de quests zijn allemaal hetzelfde, pvp ben ik op uitgekeken en het duurt soms meer dan een uur om een party te vormen voor een elite quest of instance. BF2 daarentegen is vanaf het begin vette actie. Precies waar ik nu zin in heb na dat lange gewacht in WoW. Het is mooi geweest.
Jammer. Ik speelde voorheen allemaal shooters. Twee weken geleden even BF2 gespeeld, maar doe mij dan toch maar liever WoW.
  maandag 11 juli 2005 @ 01:48:21 #83
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28697566
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

vreemde...vreemde gast, jij hebt liever + strenght dan + intel + spirit als mage zijnde? vrij n00bish
Hoezo n00b? Ik heb liever +stam dan +intel. Ik heb meer dan genoeg mana om te solo' en en te pvp'en, ik kom altijd hp te kort.
pi_28697677
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:25 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik deze game laat voor wat het is. Ik zit op level 49 en verveel me dood. Ik heb de BF2 demo gespeeld en die vind ik vele malen leuker. WoW is leuk geweest, maar de quests zijn allemaal hetzelfde, pvp ben ik op uitgekeken en het duurt soms meer dan een uur om een party te vormen voor een elite quest of instance. BF2 daarentegen is vanaf het begin vette actie. Precies waar ik nu zin in heb na dat lange gewacht in WoW. Het is mooi geweest.
lvl49-54 is kut, je kunt dan eigenlijk net niet mee naar de grote(re) instances en voor de rest heb je de game eigenlijk wel gehad. Da's idd jammer. Maar je kunt toch wel paar Maraudon of ZF runs doen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 11 juli 2005 @ 02:39:04 #85
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28698048
quote:
Op maandag 11 juli 2005 01:48 schreef engessa het volgende:

[..]

Hoezo n00b? Ik heb liever +stam dan +intel. Ik heb meer dan genoeg mana om te solo' en en te pvp'en, ik kom altijd hp te kort.
omdat je een mage bent !
mage = intel + spirit voorop gevolgt door stamina, Mana shield en je stamina probleem is opgelost
en als je met HP problemen zit moet je ice specced gaan dan heb je super veel protectie zooi die je in leven houden
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 11 juli 2005 @ 07:27:27 #86
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28698789
GD, wat loop je enorm te zeiken... Als Engessa het zo wil spelen, dan moet-ie dat toch gewoon lekker doen? Als iedereen alleen maar hetzelfde character gaat spelen, met exact dezelfde items en talents, dan wordt het wel enorm saai.

Om maar eens een echte RPG term te gebruiken, je bent een Munchkin... Zoek maar op wat 't betekent
pi_28699330
Ben nu lvl 43, en voor me gevoel val ik een beetje in een gat.
Weet biet echt waar ik heen moet om te q-en.
Badlands en tanaris is weinig te doen. Daarnaast is dustwallow marsh echt een kut plek.
Iemand tips waar ik moet gaan q-en?
Built for Speed
  maandag 11 juli 2005 @ 09:08:13 #88
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28699389
Stranglethorne Vale, The Hinterlands, Searing Gorge, Feralas zijn allemaal wel geschikt voor jou level. De laatste twee zijn misschien nog iets te hoog gegrepen. Daarnaast zijn de quests vanaf level 40 ongeveer veel verder verdeeld over de wereld, je moet dus gewoon veel reizen.
pi_28699433
net als dat iedereen loopt te zeiken dat je niet mag rollen op items die meer geschikt zijn voor andere classes.

Toevallig ken ik eens niet alle items en alle instances van WoW uit m'n blote hoofd. En o wee als je eens iets verkeerds doet of rollt voor een item dat niet voor jou geschikt is (dat maak ik zelf wel uit??).
  maandag 11 juli 2005 @ 09:33:25 #90
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28700266
quote:
Op maandag 11 juli 2005 09:08 schreef Chevalric het volgende:
Stranglethorne Vale, The Hinterlands, Searing Gorge, Feralas zijn allemaal wel geschikt voor jou level. De laatste twee zijn misschien nog iets te hoog gegrepen. Daarnaast zijn de quests vanaf level 40 ongeveer veel verder verdeeld over de wereld, je moet dus gewoon veel reizen.
Dan maar feralas en hinterlands proberen
Built for Speed
  maandag 11 juli 2005 @ 11:07:50 #92
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28701487
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

omdat je een mage bent !
mage = intel + spirit voorop gevolgt door stamina, Mana shield en je stamina probleem is opgelost
en als je met HP problemen zit moet je ice specced gaan dan heb je super veel protectie zooi die je in leven houden
Mage is volgens mij toch echt int/sta en daarna pas spirit, postal 60 kan je gaan denken in int+spirit gevolgt door stamina.
Daarbij lost mana shield lang niet al je stamina problemen op, en ga je (in mijn geval tenminste) veel vaker dood door magic attacks dan door melee als mage, iets waar mana shield geen bescherming tegen bied.
Pas als je de echt grootte instance's gaat doen zul jeje stamina willen inwisselen voor spirit, althans in mijn geval.
  maandag 11 juli 2005 @ 11:07:51 #93
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28701488
quote:
Op maandag 11 juli 2005 07:27 schreef Chevalric het volgende:
GD, wat loop je enorm te zeiken... Als Engessa het zo wil spelen, dan moet-ie dat toch gewoon lekker doen? Als iedereen alleen maar hetzelfde character gaat spelen, met exact dezelfde items en talents, dan wordt het wel enorm saai.

Om maar eens een echte RPG term te gebruiken, je bent een Munchkin... Zoek maar op wat 't betekent
ik geef die gozert aleen maar een tips dat ie niks aan +strength heeft als mage want wie gebruikt zen staff nou voor de dps? juist niemand

en ik ga echt niet opzoeken wat een munchkin is het intreseert me geen reet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28702046
Het gaat hem ook niet om de +strength, maar de +20ish stamina. De stamina boost op die staff is gewoon lekker, en het is natuurlijk een beetje te compenseren als je een +9 (of +22 na de patch) int enchant erop neemt. Ook kan je met wat je op je staff niet hebt compenseren met je andere equipment. Ja, aan +strength heeft hij niks, maar de stamina wel.

En uh...ik gebruik mijn staff voor DPS. DPS is niet alleen melee damage, maar ook spell damage (of wil je zeggen dat een goedgemikte shadowbolt geen DPS heeft?). Mijn staff voegt +40 spelldamage toe en een +1% crit kans, en ook nog een stel heerlijke stats (met nieuwe int enchant na de patch heb ik 59 int erop)
  maandag 11 juli 2005 @ 11:51:27 #95
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28702598
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik geef die gozert aleen maar een tips dat ie niks aan +strength heeft als mage want wie gebruikt zen staff nou voor de dps? juist niemand

en ik ga echt niet opzoeken wat een munchkin is het intreseert me geen reet
Tips zijn altijd welkom

Maar voor mij is het heel simpel, ik heb deze staff (met iets van +20 stam) en een illusionary rod met +7 stam. Stamina vind ik voor mij de belangrijkste, zonder hitpoints ben ik dood. Ik speel redelijk veel alterac valley en ik zit praktisch nooit oom. En mocht ik oom zitten is evocation my best friend. 2x binnen 10 minuten zonder mana is mij nog nooit voorgekomen, tegen die tijd ben ik al lang weer dood of out of combat om te regenen. In een instance is het uiteraard anders en daar heb ik dan ook andere gear voor. Sterker nog, ik heb onderhand bijna 3 verschillende sets, 1 met rond de +160 firedamage, 1 set die dus in mijn profiel staat en 1 set met +int/+spirit.
Die strength boeit mij geen reet, tis leuk dat het er op zit maar gebruiken doe ik het niet. Al kan het handig zijn om af en toe een tik van rond de 100 damage uit te kunnen delen als afmaker.
pi_28702917
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik geef die gozert aleen maar een tips dat ie niks aan +strength heeft als mage want wie gebruikt zen staff nou voor de dps? juist niemand

en ik ga echt niet opzoeken wat een munchkin is het intreseert me geen reet
+Strength voor een mage is idd bullshit, maar een mage op een PvP server gaat over het algemeen in de eerste plaats voor int/stam en daarna voor spirit.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:41:02 #97
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28703866
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:24 schreef The-Sorcerer het volgende:
Owww, wat heeft raggie toch een mooi modeltje

Deze week tank ik hem
Veel succes

Hoeveel Fire Resist heb je? Wij zitten zelf nog een paar weken af van onze echte Ragnaros-pogingen, omdat we nog niet genoeg FR gear hebben
  maandag 11 juli 2005 @ 12:52:05 #98
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28704164
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:51 schreef engessa het volgende:

[..]

Tips zijn altijd welkom

Maar voor mij is het heel simpel, ik heb deze staff (met iets van +20 stam) en een illusionary rod met +7 stam. Stamina vind ik voor mij de belangrijkste, zonder hitpoints ben ik dood. Ik speel redelijk veel alterac valley en ik zit praktisch nooit oom. En mocht ik oom zitten is evocation my best friend. 2x binnen 10 minuten zonder mana is mij nog nooit voorgekomen, tegen die tijd ben ik al lang weer dood of out of combat om te regenen. In een instance is het uiteraard anders en daar heb ik dan ook andere gear voor. Sterker nog, ik heb onderhand bijna 3 verschillende sets, 1 met rond de +160 firedamage, 1 set die dus in mijn profiel staat en 1 set met +int/+spirit.
Die strength boeit mij geen reet, tis leuk dat het er op zit maar gebruiken doe ik het niet. Al kan het handig zijn om af en toe een tik van rond de 100 damage uit te kunnen delen als afmaker.
Tsja. Je vergeet dat meer int meer kans geeft op crit. Voor een mage vind ik de Illusionary Rod ook beter. Die combineert namelijk alle 3 de belangrijke stats voor een mage.

Maar goed, ik ben nog steeds erg content met mijn Trindlehaven Staff

Trouwens sinds gister ook maar een Songbird Blouse geregeld. Even samen met een andere druid vandaag die gast weer grinden, voor de trinket
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 11 juli 2005 @ 13:07:26 #99
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28704537
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:52 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Tsja. Je vergeet dat meer int meer kans geeft op crit. Voor een mage vind ik de Illusionary Rod ook beter. Die combineert namelijk alle 3 de belangrijke stats voor een mage.
Die 0,07% extra kans maakt volgens mij het verschil niet..
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juli 2005 @ 13:32:07 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_28705087
Ik kan nie inloggen :S
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_28705128
blaat ik raakte net disconnected, ben wezen eten en nu kan ik niet inloggen ,

k ben blijkbaar niet de enige, geruststellend
Bah !
  maandag 11 juli 2005 @ 13:40:58 #102
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28705280
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:32 schreef borisz het volgende:
Ik kan nie inloggen :S
ik ook niet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 11 juli 2005 @ 13:41:47 #103
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28705306
Gister trouwens azuregos gedaan met me guild, ging perfect tot op 10% ineens een zooitje hordes het kwam verzieken
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28705382
woeh ik kan weer inloggen
Bah !
pi_28707166
Volgensmij trokken ze net perongeluk bij het stofzuigen van de serverkamer de hoofdstekker eruit ozfo -.-
Bah !
  maandag 11 juli 2005 @ 17:11:56 #106
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28711149
Net wezen questen in Dustwallow en ik moest wat draken slachten. Ik trek m'n stoute schoenen aan en slachtte er een stuk of 50 en wat dropte tot mijn grote verbazing:

http://www.thottbot.com/?i=39754


Twijfel nog of ik hem moet bewaren of dat ik hem op de AH zet.
Staat nu op de AH voor 90g buy-out
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28712883
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net wezen questen in Dustwallow en ik moest wat draken slachten. Ik trek m'n stoute schoenen aan en slachtte er een stuk of 50 en wat dropte tot mijn grote verbazing:

http://www.thottbot.com/?i=39754


Twijfel nog of ik hem moet bewaren of dat ik hem op de AH zet.
Staat nu op de AH voor 90g buy-out
Op mijn server kun je dingen met moeite kwijt voor 15g Ik heb er ook nog 1 in me bank staan. Raak ik niet kwijt :/
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:38:26 #108
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28713241
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:07 schreef engessa het volgende:

[..]

Die 0,07% extra kans maakt volgens mij het verschil niet..
Met die 10 extra stamina overleef je de meeste situaties ook niet ineens...het gaat om de combinatie van al die items bij elkaar.

Gisteravond om 01:00 nog ff Azuregos geramd..heb er gvd 10 mana pots doorgejaagd, aan het einde was ik samen met een priest en een pally de enige healers die nog stonden .

Dropte er een Drape of Benediction (http://www.thottbot.com/?i=35923). Eerste keer bood een pally maar zat ie verkeerd te kijken, 2e keer bood ik minimum DKP omdat tja..Benediction en epix! Dus wandel ik nu met een heel lauwe epic cape rond . Scheelt me weer een Hide of the Wild...
pi_28714175
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:03 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

+Strength voor een mage is idd bullshit, maar een mage op een PvP server gaat over het algemeen in de eerste plaats voor int/stam en daarna voor spirit.
Spirit boeit ook geen hol , ik heb liever meer int.

spirit is leuk voor outof combat en evocation maar voor de rest doet het eigenlijk weinig.
life is a game....and im winning
  maandag 11 juli 2005 @ 19:23:45 #110
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28714562
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:38 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Met die 10 extra stamina overleef je de meeste situaties ook niet ineens...het gaat om de combinatie van al die items bij elkaar.

Gisteravond om 01:00 nog ff Azuregos geramd..heb er gvd 10 mana pots doorgejaagd, aan het einde was ik samen met een priest en een pally de enige healers die nog stonden .

Dropte er een Drape of Benediction (http://www.thottbot.com/?i=35923). Eerste keer bood een pally maar zat ie verkeerd te kijken, 2e keer bood ik minimum DKP omdat tja..Benediction en epix! Dus wandel ik nu met een heel lauwe epic cape rond . Scheelt me weer een Hide of the Wild...
kvind die hide of the wild zoiezo maar niks kheb liever
http://www.thottbot.com/?i=16551 imo betere stats, dat + healing boeit toch niet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28715919
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:38 schreef Max_Dark het volgende:

[..]
Gisteravond om 01:00 nog ff Azuregos geramd..heb er gvd 10 mana pots doorgejaagd, aan het einde was ik samen met een priest en een pally de enige healers die nog stonden .
Jij bleef tenminste leven
Ik was uiteindelijk naakt tegen Azuregos gaan vechten omdat mn equipment echt helemaal naar de knoppen was . Graveyard zerg ftw!
Maar de Snowblind Boots waren het wel waard
  maandag 11 juli 2005 @ 21:49:20 #112
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28719365
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef DjNivek het volgende:
Graveyard zerg ftw!
Graveyard Zerg werkt niet tegen Azuregos danzij Mark of Frost
pi_28720818
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef Leshy het volgende:

[..]

Graveyard Zerg werkt niet tegen Azuregos danzij Mark of Frost
Die 1-2 shadowbolts die ik nog weet te plaatsen voordat ik bevroren werd en in de Manastorm kwam waren het waard
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:39:21 #114
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28724535
Gnomish shrink ray FTW
Ragnaros normaal

Ragnaros een slag kleiner


1 Ugly motherfucker


we whipde helaas @ 22%, morgen gaat ie down
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:52:56 #115
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28725816
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kvind die hide of the wild zoiezo maar niks kheb liever
http://www.thottbot.com/?i=16551 imo betere stats, dat + healing boeit toch niet
Ik heb zeg maar al deze: http://www.thottbot.com/?i=19043

Wat ik persoonlijk als de beste priest cape in het spel zie. Daar heb ik OOK nog een Of the Eagle variant van dus die Benediction cape is just for kicks
  dinsdag 12 juli 2005 @ 02:51:31 #116
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28726598
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:07 schreef engessa het volgende:

[..]

Die 0,07% extra kans maakt volgens mij het verschil niet..
Die extra 60-100 hp maakt het verschil ook niet hoor
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:22:43 #117
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28737127
Ik kan niet inloggen !
M'n character zit nog in Zul'Farrak omdat gistermiddag die instance server down ging en ik er toen niet uit kon (was niet mogelijk om een prtal te openen of m'n Astral Recall te gebruiken), en als ik probeer in te loggen staat er dat de World Server down is . Ik heb nog 2 andere characters op Burning Legion en die kunnen allebei wel inloggen en die bevinden zich elk op een ander continent dus daar ligt het ook niet aan....
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28738701
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik kan niet inloggen !
M'n character zit nog in Zul'Farrak omdat gistermiddag die instance server down ging en ik er toen niet uit kon (was niet mogelijk om een prtal te openen of m'n Astral Recall te gebruiken), en als ik probeer in te loggen staat er dat de World Server down is . Ik heb nog 2 andere characters op Burning Legion en die kunnen allebei wel inloggen en die bevinden zich elk op een ander continent dus daar ligt het ook niet aan....
Kan goed zijn dat de instance server down is. Dat zijn ook aparte servers allemaal.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:34:47 #119
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28739588
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Kan goed zijn dat de instance server down is. Dat zijn ook aparte servers allemaal.
Dan ligt die server er al lang uit want ik kon gistermiddag nadat ik het spel had afgesloten (uitloggen was ook niet mogelijk in de instance) ook al niet meer inloggen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28744028
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dan ligt die server er al lang uit want ik kon gistermiddag nadat ik het spel had afgesloten (uitloggen was ook niet mogelijk in de instance) ook al niet meer inloggen .
Hmmz. Zit wat in natuurlijk. Dan heb ik geen idee.

Blizzard's oplossing:
Met een ander char op dezelfde server een ticket aanmaken.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:28:43 #121
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28744939
Hij doet het weer !
Ik had alleen geen tijd om te spelen dus snel ZF uitgegaan en daar weer uitgelogd.
Blizzard
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:15:20 #122
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28746111
Morgen komt de 1.6 patch! Amerika krijgt 'm vandaag volgens http://ui.worldofwar.net

officiele patch notes

[ Bericht 38% gewijzigd door Chevalric op 12-07-2005 22:02:18 (patch notes link toegevoegd) ]
pi_28749980
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:15 schreef Chevalric het volgende:
Morgen komt de 1.6 patch! Amerika krijgt 'm vandaag volgens http://ui.worldofwar.net
Free talents reroll
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:11:27 #124
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28751272
nog meer mensen login problemen? Ik kom er wel in, maar het ging erg traag en hij staat nu vast op retrieving character list...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:12:30 #125
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28751308
ja ik en mijn broer liggen er ook uit
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_28751973
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef existenz het volgende:

[..]

Free talents reroll
Weer geen beloofde Hunter changes
Blegh, ik heb serieus meer plezier met mijn Rogue nu dan met mijn Hunter.
't is dat ik ook leuke items wil voor Cyn en nog met Nightwatchers wat wil samendoen, maar anders was ik continue mijn Rogue aan 't levelen nu
pi_28752348
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Weer geen beloofde Hunter changes
Blegh, ik heb serieus meer plezier met mijn Rogue nu dan met mijn Hunter.
't is dat ik ook leuke items wil voor Cyn en nog met Nightwatchers wat wil samendoen, maar anders was ik continue mijn Rogue aan 't levelen nu
Hunters zijn volgende patch aan de beurt volgens Blizzard met reroll.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:28:18 #128
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28754408
weet iemand al wat de pre quest voor BWL is?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:30:01 #129
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28754469
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Hunters zijn volgende patch aan de beurt volgens Blizzard met reroll.
Link?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:32:06 #130
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28754550
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
weet iemand al wat de pre quest voor BWL is?
Schijnt een drop van de Quartermaster voor de BRS ingang te zijn die de Q begint.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28756010
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Rahl het volgende:

[..]

Link?
Horen, zeggen zou op de USA forums moeten staan. Zelf niet gelezen, maar het is wel es nodig!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28756808
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef existenz het volgende:

[..]

Horen, zeggen zou op de USA forums moeten staan. Zelf niet gelezen, maar het is wel es nodig!
Yep, en ze stoppen weer met Warlocks...
Ze hebben er haast geen f*ck aan gedaan! Ja, een nieuwe talent, maar wat als je nou gewoon SM/Ruin wilt blijven? Wat als je Heavy Destruction bent? Naast de nerf van WotF hebben ze niks...
Waar is bijv. de beloofde oplossing voor soul shards? Zo kan ik nog even doorgaan...
Ze zagen de nieuwe talent als DE defense van een Warlock. Wat hebben die gerookt?! Ja, we hebben een defense nodig, maar als het een keertje uit komt, NIET in een talent tree.
Op het moment hebben we Fear en Seduce, beide fear effecten, zijn dus te breken en immune voor te zijn op vele mogelijkheden.
Curse of Exhaustion is bruikbaar, maar heeft 21 punten minimaal in Affliction nodig.
Soul Link, daarvoor moet je 31 punten in Demonology stoppen.
Destruction heeft niks, tenzij ze de 10% kans op een daze tot defense rekenen (5 punten talent).
Als ze zo door gaan, houd ik m'n hart vast voor de Hunters
pi_28756849
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef Rahl het volgende:

[..]

Schijnt een drop van de Quartermaster voor de BRS ingang te zijn die de Q begint.
Als ik het goed heb, is het een drop van de Quartermaster in de instance zelf. Die zit in LBRS.
  woensdag 13 juli 2005 @ 03:47:26 #134
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28759220
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:45 schreef DjNivek het volgende:
Als ik het goed heb, is het een drop van de Quartermaster in de instance zelf. Die zit in LBRS.
Nope, hij staat buiten, ergens in BRS.

Veel succes, die wordt de komende drie dagen zwaar gecamped
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:03:13 #135
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28759878
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 03:47 schreef Leshy het volgende:

[..]

Nope, hij staat buiten, ergens in BRS.

Veel succes, die wordt de komende drie dagen zwaar gecamped
dat wordt een tarren mill look a like daar 1000 alliance tegen 1000 hordes op 1 mob
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:30:18 #136
41226 Sjo3rdZ
Yes Plz !?
pi_28760097
Ej mensen,

ik vraag me af hoe ver jullie guild is in molten core etc (vooral de fok guild )

mijn guild heeft alles (ook onyxia,kazzak & azuregos) behalve ragnaros gekillt , maar die gaat zeer binnenkort down

www.infernal-affairs.com

Obscura, 60 tauren druid <-
Burning legion


mijn epics tot nu toe :

stormrage cover
cenarion shoulders
cenarion bracers
cenarion gloves
cenarion leggings
warden stafff
sorcerous dagger

lava dredger is next ^^

pic : http://home.planet.nl/~merku746/mounts.jpg
mensen die bekend in cs wereld waren/zijn, expjah xabre proximity en crimson spelen ook op burning legion (allience wel dan )

[ Bericht 35% gewijzigd door Sjo3rdZ op 13-07-2005 08:41:12 ]
pi_28760916
Heeft iemand al met succes die patch binnen getrokken? Krijg de hele tijd de melding dat er niet verbonden kan worden met de tracker
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:47:04 #138
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_28761208
Die melding krijg ik praktisch altijd (meerdere keren) bij elke patch. Tot nu toe heeft dat nooit problemen gegeven met het downloaden en installeren van de patch.

Op een duur laat ik de melding gewoon staan, omdat ik het wegklikken beu raak

Ik haal de patch denk ik pas vanavond binnen (dan pas ook daadwerkelijk thuis), hopelijk is het dan wat rustiger?

Ben overigens zondag een NE priest begonnen. Nu lvl 14.. ben benieuwd of een priest echt zo sterk kan worden als wat men zegt!
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:48:15 #139
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28761223
Nope, het downloaden wil niet echt lukken
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28761250
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:47 schreef XboxAddict het volgende:
Die melding krijg ik praktisch altijd (meerdere keren) bij elke patch. Tot nu toe heeft dat nooit problemen gegeven met het downloaden en installeren van de patch.

Op een duur laat ik de melding gewoon staan, omdat ik het wegklikken beu raak

Ik haal de patch denk ik pas vanavond binnen (dan pas ook daadwerkelijk thuis), hopelijk is het dan wat rustiger?

Ben overigens zondag een NE priest begonnen. Nu lvl 14.. ben benieuwd of een priest echt zo sterk kan worden als wat men zegt!
Ja normaal werkt dat prima, maar ik krijg nu voor geen mogelijkheid data binnen
quote:
Can't connect to server.
En de lijst met peers staan wel een aantal mensen in maar die verdwijnen na een tijdje totdat er niks meer in staat
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28761280
Ben maar wat Horde alts begonnen op Zenedar, m'n main (een Paladin) werd naar mijn mening toch een beetje saai. Vooral de Warlock spreekt me wel aan. Als undead weliswaar, ik trek die Barrens nog steeds niet.... Kut-zone.
pi_28761309
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:49 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja normaal werkt dat prima, maar ik krijg nu voor geen mogelijkheid data binnen
[..]

En de lijst met peers staan wel een aantal mensen in maar die verdwijnen na een tijdje totdat er niks meer in staat
Hetzelfde probleem hier...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:00:26 #143
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_28761437
En als je geen gebruik maakt van de p2p connectie? Als er niets mis is met de patch, dan zou die gewoon (ook al is hij een stuk trager) binnengehaald moeten kunnen worden...

Maar ik begin te denken dat het toch aan patch zelf ligt
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:03:46 #144
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_28761509
Ik kan de patch maar niet downloaden. De poorten 3724, 6112 en 6881-6999 heb ik opengezet maar helaas zonder resultaat. Als ik op de help klik dan kan er ook een patch gedownload worden van fileplanet maar dat is een US versie, ik weet niet of ik deze kan gebruiken
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_28761605
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:00 schreef XboxAddict het volgende:
En als je geen gebruik maakt van de p2p connectie? Als er niets mis is met de patch, dan zou die gewoon (ook al is hij een stuk trager) binnengehaald moeten kunnen worden...

Maar ik begin te denken dat het toch aan patch zelf ligt
Werkt ook niet, dat gebruik ik normaal op mijn werk omdat ik de upload hier niet zo erg kan misbruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:10:42 #146
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_28761622
Dan is het gewoon druk!
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
pi_28761661
http://www.dbservice.com/tom/WoW-1.5.1.4449-to-1.6.0.torrent
De torrent extracted uit de blizzard downloader, geeft ook nog geen kick qua downloaden, maar het is beter dan het tooltje als het zo gaat werken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:44:15 #148
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_28762267
Mimimimi ik wil speluh!
Stomme download!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:51:46 #149
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_28762431
owwww...

www.wow-europe.com doet het ook niet :S
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:14:57 #150
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_28762962
We moeten gewoon even geduld hebben
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_28763108
uit de patch notes:

* You no longer spout profanity when talking about sitting while drunk.


omg
pi_28763135
Altijd vrij woensdagochtend van werk

Dan maar vanavond even kijken
pi_28763312
Ik wil patch downloaden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28763341
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=114878&s=blizzard&tmp=1#blizzard

Je kan de forums nog steeds bereiken, alleen de main page is offline.

http://forums-en.wow-europe.com/

Edit: BTW, http://www.thottbot.com/index.cgi?i=21012 is toch echt wel leuk.

[ Bericht 16% gewijzigd door gifkip op 13-07-2005 11:43:33 ]
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:05:17 #155
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28764531
Even een vraagje. Hoe kan ik als mage die teleport spells krijgen? Bij wie moet ik dan zijn en ik las dat er reagents moeten worden gekocht. Kan iemand mij helpen?
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:08:10 #156
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28764646
ah, ik lees het net. Stom dat dat me nooit is opgevallen, ben nl nu al level 30 dus...
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:19:44 #157
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28765017
grrr kut patch, is er geen plek waar ik em zo kan downloaden? hij wil bij mij niet starten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28765083
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
grrr kut patch, is er geen plek waar ik em zo kan downloaden? hij wil bij mij niet starten
kheb ookal gezocht, maar nergens te vinden... amerikaanse versie wel.
pi_28765124
Je kan hem nog niet downloaden.. probleem bij Blizzard en hun download servers. Op dit moment staat op het Blizzard forum dat ze nog iets aan het testen zijn, ofzo. Het is weer geweldig.
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:24:20 #160
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28765176
snap zoiezo niet waarom ze die patch niet direct downloadbaar maken, tis elke keer weer hetzelfde trage gezeik, iedere keer down ik em weer bij die universiteit twente server ofzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28765310
Die heeft hem ook nog niet
Comfortably numb
pi_28765357
Ik ben aan het downloaden zegt ie!!!!

Heb al 0,00kb binnen
pi_28765419
Officiele Blizzard statement is dat de patch niet beschikbaar is omdat ze de servers nog aan het fixen zijn.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28765488
Less talking, more fixing then
Comfortably numb
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:35:16 #165
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28765520
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:32 schreef existenz het volgende:
Officiele Blizzard statement is dat de patch niet beschikbaar is omdat ze de servers nog aan het fixen zijn.
blizzard zegt wel meer wat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28765575
Ik hoop maar dat met die Battlegrounds NPCs in hoofdsteden er meer mensen naar Alterac Valley gaan op mijn server.. Ik wil The Unstoppable Force. TeringCTF..
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:43:36 #167
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_28765777
Die patch moet gewoon te downloaden zijn en de servers up and running, kan ik me lock respeccen
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_28765809
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:43 schreef Miiso het volgende:
Die patch moet gewoon te downloaden zijn en de servers up and running, kan ik me lock respeccen
Warriors krijgen een respec niet de locks
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28765882
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:44 schreef existenz het volgende:

[..]

Warriors krijgen een respec niet de locks
Both
pi_28765918
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:47 schreef McGilles het volgende:

[..]

Both
Kut Blizzard
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28765934
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:44 schreef existenz het volgende:

[..]

Warriors krijgen een respec niet de locks
quote:
* Due to significant talent changes, Warlocks will have all talent points refunded and can be respent.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 12:50:21 #172
34726 Fratz
Max
pi_28765983
dan niet kunnen downen is echt frustrerend...
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_28765995
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:49 schreef MrData het volgende:

[..]


[..]

Als ze nu es met hun poten van de locks afblijven en die stealth van Rogues nerfen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28766038
Wie is er nu nog meer de tour de france aan het kijken?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28766076
Ik ben aan het wachten tot er bij de tour een NE Rogue te voorschijn springt en Ulrich stabbed...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:54:21 #176
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28766131
Als ze nou de bruisers in gadgettzan en in booty bay Stealth detection geven zodat die tyfus rogues niet meer ongestraft kunnen ganken als ENIGE klasse in die steden ben ik ook blij, echt zo irritant, sta je bij je postbus, rogue legt je plat in 3 klappen aangezien je bezig bent met je mail reageer je daar niet snel genoeg op, vanish , en hij kan weer verder, echt bullshit is dat, IEDEREEN krijgt problemen met bruisers aleen die stink rogues niet.

en de patch is maar 20mb groot, ik vrees dat BWL weer een instance is metdezelfde textures als ubrs met dezelfde mobs met een andere naam tag en size, en de bosses weer etzelfde zijn met een ander kleurtje en size,
zover ik blackwing heb gezien is het ook onyxia aleen dan opnieuw ingekleurt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28766170
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
en de patch is maar 20mb groot, ik vrees dat BWL weer een instance is metdezelfde textures als ubrs met dezelfde mobs met een andere naam tag en size, en de bosses weer etzelfde zijn met een ander kleurtje en size,
zover ik blackwing heb gezien is het ook onyxia aleen dan opnieuw ingekleurt
Ik denk dat die kans idd groot is. Maar volgens mij klopt dat ook met het verhaal van Warcraft?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28766177
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:51 schreef existenz het volgende:
Wie is er nu nog meer de tour de france aan het kijken?
Hihi,

Ik hier, best interresant!

Kijk het normaal nooit
pi_28766194
Blijkbaar zijn er al een paar mensen aan het downloaden.
Nog even geduld dus.
pi_28766354
Zie nog niks gebeuren

Moet over een paar minuten weg, dan vanavond maar knallen
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:13:26 #181
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28766811
ik download
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28766865
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:13 schreef Rahl het volgende:
ik download
Ik ook
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28766872
me2
pi_28766879
ik ook; 0,00 kb/s
Comfortably numb
pi_28766899
30KB/s
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:15:50 #186
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28766908
2 kbps
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28766928
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
Als ze nou de bruisers in gadgettzan en in booty bay Stealth detection geven zodat die tyfus rogues niet meer ongestraft kunnen ganken als ENIGE klasse in die steden ben ik ook blij, echt zo irritant, sta je bij je postbus, rogue legt je plat in 3 klappen aangezien je bezig bent met je mail reageer je daar niet snel genoeg op, vanish , en hij kan weer verder, echt bullshit is dat, IEDEREEN krijgt problemen met bruisers aleen die stink rogues niet.

en de patch is maar 20mb groot, ik vrees dat BWL weer een instance is metdezelfde textures als ubrs met dezelfde mobs met een andere naam tag en size, en de bosses weer etzelfde zijn met een ander kleurtje en size,
zover ik blackwing heb gezien is het ook onyxia aleen dan opnieuw ingekleurt
Helemaal mee eens, gelukkig is mijn hunter nu 51 en zijn rogues niet meer zo sterk dat ze me in 3 his neerkrijgen, maar toen ik rond lvl 30/40 was en veel in BB moest zijn omg wat een frustratie was dat. Rogues killen je in paar hits en vanish, ga je niet dood? dan vallen de guards jou wel aan . Ergste waren die lvl ?? rogues die de hele dag zowat in BB waren om zo mensen te irriteren. Zo moeilijk is dat toch niet om te nerfen? ik wor de hele map doorgemept als ik terug vecht
pi_28766934
als die homo uit twente nou ff upload wil ik die 30 k wel overbieden
Comfortably numb
pi_28767265
24 kb nu, das nog nooit gebeurd met die blizzard downloader
Comfortably numb
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:26:34 #190
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_28767272
Whohoo 40KB/s nog 50% en dan kan ik een half uur spelen en dan weer werken
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_28767278
Ik ben alweer aan het installeren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28767304
44
Comfortably numb
pi_28767321
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef Tain het volgende:
Ik ben alweer aan het installeren
oh do shut up
Comfortably numb
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:30:30 #194
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_28767410
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef Tain het volgende:
Ik ben alweer aan het installeren
Heb je niet ergens een servertje waar je het op ken gooien voor ons
phluphy for president!
pi_28767434
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef Tain het volgende:
Ik ben alweer aan het installeren
Ik ook
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:32:45 #196
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_28767488
Woei!! Me too!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_28767492
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:30 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Heb je niet ergens een servertje waar je het op ken gooien voor ons
Eigenlijk 2 servertjes ter beschikking alleen ik denk dat mijn baas dat niet tof vindt en van de andere server zal fok het niet tof vinden dat er opeens minder bandbreedte is voor het forum enzo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:34:28 #198
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_28767533
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef Tain het volgende:

[..]

Eigenlijk 2 servertjes ter beschikking alleen ik denk dat mijn baas dat niet tof vindt en van de andere server zal fok het niet tof vinden dat er opeens minder bandbreedte is voor het forum enzo
http://www.rapidshare.de/
phluphy for president!
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:35:27 #199
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28767567
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
Als ze nou de bruisers in gadgettzan en in booty bay Stealth detection geven zodat die tyfus rogues niet meer ongestraft kunnen ganken als ENIGE klasse in die steden
Hunters kunnen het met Feign Death, Mages kunnen het met Frost Nova en Blink, etc.
pi_28767629
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:35 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hunters kunnen het met Feign Death, Mages kunnen het met Frost Nova en Blink, etc.
en Warriors zijn gewoon de lul.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28767726
worldserver is down
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:42:00 #202
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_28767779
Dat was natuurlijk te verwachten

eigenlijk zou BLZ is een keer pak slaag moeten
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_28767782
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:37 schreef existenz het volgende:

[..]

en Warriors zijn gewoon de lul.
Die hebben battle shout!

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_28767801
dus dan is zo die patch klaar en dan ik nog niet spelen?
forum.fok.nl
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:46:39 #205
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28767947
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:37 schreef existenz het volgende:
en Warriors zijn gewoon de lul.
Met uitzondering van Piercing Howl (50% speed reduction voor 6 seconden) hebben we inderdaad geen enkele mogelijkheid om te ontsnappen aan meerdere mobs. Aan de ene kant wel logisch omdat de rol van een Warrior juist niet is om te ontsnappen, maar om zoveel mogelijk aggro op zich te houden, maar ja
pi_28768119
Die Warrior respec stelt geen kont voor volgens mij. Ik heb ieg niets spannends nieuws in mijn talent tree kunnen vinden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28768178
Worldserver werkt weer trouwens
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28768191
beterzzz!, nog 19 proc.
forum.fok.nl
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:56:12 #209
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28768263
Ik kan er overheen gelezen hebben maar heeft horde er nu weer een stuk of 4 flightpoints bij en Alliance helemaal niets?
pi_28768392
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:56 schreef engessa het volgende:
Ik kan er overheen gelezen hebben maar heeft horde er nu weer een stuk of 4 flightpoints bij en Alliance helemaal niets?
De Barrens is grootste gebied dat er is. Van x-roads naar freewind lopen is minimaal 10minuten werk, dat is bij de alliance nergens. Daarom heeft de Horde in de barrens er een flightpath bij gekregen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:01:06 #211
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_28768496
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:34 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

http://www.rapidshare.de/
Voor als het nog zin heeft: http://rapidshare.de/file(...)-enGB-patch.exe.html
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:06:02 #213
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28768575
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef existenz het volgende:

[..]

De Barrens is grootste gebied dat er is. Van x-roads naar freewind lopen is minimaal 10minuten werk, dat is bij de alliance nergens. Daarom heeft de Horde in de barrens er een flightpath bij gekregen.
Het probleem is niet dat horde er flightpoints bij krijgen maar dat Alliance er helemaal niets bij krijgen.

EPL <> WPL is bijvoorbeeld een flightpoint dat ik erg goed kan gebruiken. Of WPL <> Southshore. Of alle flightpoints in Kalimdor eens op een fatsoenlijke manier op elkaar aan laten sluiten. Een flightmaster in Ratchet zou ook leuk zijn aangezien je daar gigantisch veel, vooral op lowlvl, quests hebt en je nu altijd of moet lopen vanuit Theramore of met de boot vanuit STV moet.
pi_28768699
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef engessa het volgende:

[..]

Het probleem is niet dat horde er flightpoints bij krijgen maar dat Alliance er helemaal niets bij krijgen.

EPL <> WPL is bijvoorbeeld een flightpoint dat ik erg goed kan gebruiken. Of WPL <> Southshore. Of alle flightpoints in Kalimdor eens op een fatsoenlijke manier op elkaar aan laten sluiten. Een flightmaster in Ratchet zou ook leuk zijn aangezien je daar gigantisch veel, vooral op lowlvl, quests hebt en je nu altijd of moet lopen vanuit Theramore of met de boot vanuit STV moet.
Ratchet komt er nooit, want dat is Horde terrein. Horde krijg ook geen flight path in Elwynn forest.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28768728
Barrens zou ik niet willen lopen als lage level alliance speler op een pvp server. Elke hordegaat op een gegeven moment richting de barrens omdat er zoveel te doen is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:14:51 #216
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28768867
Leuke BWL epic drops; een trinket voor elke class... niet allemaal even sterk, maar toch wel leuk:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=3994129&p=1&tmp=1#post3994129
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:40:26 #217
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28769690
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef Tain het volgende:
Barrens zou ik niet willen lopen als lage level alliance speler op een pvp server. Elke hordegaat op een gegeven moment richting de barrens omdat er zoveel te doen is
Je hebt er dan natuurlijk als low level alliance ook geen hol te zoeken
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_28771033
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Je hebt er dan natuurlijk als low level alliance ook geen hol te zoeken
Precies er zijn veel betere plekken om als low level alliance te levellen, maar was een reactie op Engessa
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef engessa het volgende:

Een flightmaster in Ratchet zou ook leuk zijn aangezien je daar gigantisch veel, vooral op lowlvl, quests hebt en je nu altijd of moet lopen vanuit Theramore of met de boot vanuit STV moet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:43:29 #219
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28771842
Die nieuwe ct mod, kan ik die gewoon over de ouwe mod files heen kopieren of kan ik beter eerst de ouwe verwijderen?
  woensdag 13 juli 2005 @ 16:42:03 #220
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_28773588
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Voor als het nog zin heeft: http://rapidshare.de/file(...)-enGB-patch.exe.html
Had daar net boven al een andere link gepost .
phluphy for president!
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:03:51 #221
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28774207
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef Tain het volgende:
Barrens zou ik niet willen lopen als lage level alliance speler op een pvp server. Elke hordegaat op een gegeven moment richting de barrens omdat er zoveel te doen is
Met lowlvl bedoelde ik lvl 35-45. Je hebt dan een hele zooi quests die je vanuit Thousand Needles, Stonetalon Mountains en STV door/na Ratchet brengen.

Uberhaupt is het belachelijk dat Ratchet als goblinstad niet neutral is maar goed..
pi_28774711
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:03 schreef engessa het volgende:

[..]

Met lowlvl bedoelde ik lvl 35-45. Je hebt dan een hele zooi quests die je vanuit Thousand Needles, Stonetalon Mountains en STV door/na Ratchet brengen.

Uberhaupt is het belachelijk dat Ratchet als goblinstad niet neutral is maar goed..
Over belachelijk gesproken ken ik er dan wel meer:
- Het is belachelijk dat de Horde minimaal 20! minuten moet lopen als ze de eerste keer naar de Badlands willen, daarbij moeten ze door alliance gebied.
- Het is belachelijk dat de alliance zo snel friendly is met Booty Bay waar de Horde hier tijden over doet en dus vrolijk geganked wordt in BB
etc...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:58:37 #223
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28778981
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:51 schreef existenz het volgende:
Die Warrior respec stelt geen kont voor volgens mij. Ik heb ieg niets spannends nieuws in mijn talent tree kunnen vinden
Fury en Protection hebben nieuwe talents gekregen, er zijn wat dependencies gewijzigd, en sommige talents zijn veranderd.
pi_28779266
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Leshy het volgende:

[..]

Fury en Protection hebben nieuwe talents gekregen, er zijn wat dependencies gewijzigd, en sommige talents zijn veranderd.
Ja Fury idd, dat is enigste tree die ik nu use (Pas op 55+ stap ik over op een echte instance aggro warrior en pak dan protection tree), maar het is nou niet echt schokkend en een boost te noemen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:11:28 #225
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_28779356
Ik ben 60 warrior en heb vooral fury. Ik ga nog steeds niet kapot bij de bosses dus hou ik dit voor de pvp. Bij MC later zie ik wel weer.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:27:20 #226
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28781619
Ahem
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:14 schreef Chevalric het volgende:
Leuke BWL epic drops; een trinket voor elke class... niet allemaal even sterk, maar toch wel leuk:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=3994129&p=1&tmp=1#post3994129
Let vooral ook op de Shaman trinket....
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:40:06 #227
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28784187
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:08 schreef existenz het volgende:
Ja Fury idd, dat is enigste tree die ik nu use (Pas op 55+ stap ik over op een echte instance aggro warrior en pak dan protection tree), maar het is nou niet echt schokkend en een boost te noemen.
Zoals ik eerder al tegen een guildie zei: Protection heb je pas nodig als je de MT bent bij Onyxia, of anders als je in Molten Core wat wilt tanken - en zelfs dat laatste heb ik zonder Protection talents gedaan
pi_28784753
Sinds wanneer zijn die klote mounts 80g
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:07:33 #229
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28785289
geen idee... ik weet alleen dat ik elke keer disconnect...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:40:16 #230
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28786321
lol, ik ging net van SW naar IF met de deeprun tram, op het moment dat je onder dat stuk water doorgaat was ik om me heen aan het kijken en toen zag ik een lvl ?? boss ( ik ben maar lvl 7 op het moment hoor ) genaamd " Nessy " en rara wat voor monster het was

Nooit over gehoord, dus vandaar dat ik het even meld
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:51:08 #231
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28788059
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:35 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hunters kunnen het met Feign Death, Mages kunnen het met Frost Nova en Blink, etc.
Frostnova is nog altijd een kans om weg te komen, ze moeten altijd nog uit de aggro range van de bruisers komen, aleen mages en rogues zijn in staat om iemand binnen een paar tellen om te leggen, dat zie ik een hunter nog niet doen, die heeft als bruisers opzich als hij nog bezig is, ik vind gewoon dat vanish niet meer mogelijk moet zijn bij bruisers, period
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:55:23 #232
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28788161
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:27 schreef Chevalric het volgende:
Ahem
[..]

Let vooral ook op de Shaman trinket....
anders geven ze de shaman een tank , een f16 , een nuclear missile, oneindig mana, en 1.000.000 hp dan hebben ze de shaman zoals ze em willen hebben
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28789063
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:35 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hunters kunnen het met Feign Death, Mages kunnen het met Frost Nova en Blink, etc.
lol! Grapjas.
Feign death wordt ook helemaal nooit geresist ofzo hoor.

En over die trinkets uit BWL.
Wat een troep zeg, voor Hunters iig.
Die van Warrior is wel lekker
Benieuwd naar de cooldown daarop, die van Hunters is 2 min. Useless. Geef maar een nieuw ranged wapen
  donderdag 14 juli 2005 @ 02:05:31 #234
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28789653
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

anders geven ze de shaman een tank , een f16 , een nuclear missile, oneindig mana, en 1.000.000 hp dan hebben ze de shaman zoals ze em willen hebben
Wie weet zit dit in de volgende patch.

Mage trinket is op zich aardig. En das ook alles.
  donderdag 14 juli 2005 @ 03:13:15 #235
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28790466
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:36 schreef Migwi het volgende:
Feign death wordt ook helemaal nooit geresist ofzo hoor.
De eerste keer dat ik een level 60 Hunter tegen die bruisers een Feign Death zie gebruiken en ze negeren het, moet nog komen.
  donderdag 14 juli 2005 @ 03:53:34 #236
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28790681
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:27 schreef Chevalric het volgende:
Ahem
[..]

Let vooral ook op de Shaman trinket....
Helaas klopt de lijst niet en is de Priest trinket voor de Warrior (Warrior's is nl. al gedropt.). Ben nu dus ZEER benieuwd of Priests weer geraped worden.
pi_28791025
Die shaman trinket is nou ook niet echt super, onze spells zijn al super inefficient, en dan nog +20% mana.

Nou weet ik verder niks van warlocks, maar 100% meer dmg en armor klinkt wel goed toch?
Built for Speed
  donderdag 14 juli 2005 @ 08:03:01 #238
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28791119
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 07:45 schreef HansvanOchten het volgende:
Die shaman trinket is nou ook niet echt super, onze spells zijn al super inefficient, en dan nog +20% mana.

Nou weet ik verder niks van warlocks, maar 100% meer dmg en armor klinkt wel goed toch?
tis een trinket die je aleen equiped moet hebben en dus niet hoef te usen voor 20 seconde, hij is dus zeker wel TE super, zeker als je het met die van de druid vergelijkt, whoopdie doo een gratis shapeshift, lekker belangrijk,
ze moeten die roots binnen is beschikbaar maken, Gister WSG gedaan, ik maakt gewoon geen kans in mijn basis of de vijand zen basis, als ik tegen een rogue moet vechten is de kans al niet groot dat ik win, tis volledig afhankelijk van me roots, en die heb je dan niet, lekker is dat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:33:55 #239
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28792028
Het zijn allemaal on use effects... De teksten in die link zijn alleen de effecten. Je moet de trinket dus equippen en gebruiken voor het effect, daarnaast zit er ook nog een cooldown op.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:13:38 #240
17061 mvt
blame Canada
pi_28792855
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:36 schreef Migwi het volgende:

[..]

lol! Grapjas.
Feign death wordt ook helemaal nooit geresist ofzo hoor.

En over die trinkets uit BWL.
Wat een troep zeg, voor Hunters iig.
Ik zag al iemand reageren : "een ArcaneUnsheeper"
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:15:32 #241
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28792901
Heeft iemand BWL al van binnen gezien?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:17:33 #242
17061 mvt
blame Canada
pi_28792936
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef existenz het volgende:

[..]

De Barrens is grootste gebied dat er is. Van x-roads naar freewind lopen is minimaal 10minuten werk, dat is bij de alliance nergens. Daarom heeft de Horde in de barrens er een flightpath bij gekregen.
Aubderdine -> Astrenaar met hogere lvl hordes die van Satyrnaar naar Zoram Strand lopen
We were to understand there would be pie and punch?
pi_28793490
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:17 schreef mvt het volgende:

[..]

Aubderdine -> Astrenaar met hogere lvl hordes die van Satyrnaar naar Zoram Strand lopen
Ashenvale is gelijk qua levels voor Horde en Alliance, probleem is dat de Alliance het zelf verneukt door leuk met de Rogues te gaan ganken wat het questen voor de Horde moeilijk maakt en de Horde daarom op hogere levels pas naar Ashenvale komt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28793922
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:15 schreef Rodie83 het volgende:
Heeft iemand BWL al van binnen gezien?
Yup, gister met iets van 30 man ff wezen checken.
Eerste kamer is meteen boss fight.
Razorgore meen ik.
Die moet je MC'en (wat mijn taak was samen met andere Hunter) en dan moet je eggs destroyen terwijl er een massive spawn van Orcs en draken is. Die, de rest van de raid dan tegen moet houden, want die gaan naar diegene die Razorgore onder controle heeft heeft.
Eindelijk weer eens iets leuks!
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:48:57 #245
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28795614
Het is alleen minder leuk om te zien dat de shaman trinket vergelijkbaar is met een 31 punten tier talent van mage (niet bedoeld als whine post of iets dergelijks);
Arcane power: 15 sec met 35% meer dam voor 35% meer mana
Shaman trinket: 20 sec met 20% meer dam voor 20% meer mana
Arcane power is ook dispellable, ik weet niet hoe het met de trinket zit.
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:13:57 #246
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28796379
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:40 schreef existenz het volgende:

[..]

Ashenvale is gelijk qua levels voor Horde en Alliance, probleem is dat de Alliance & Horde het zelf verneukt door leuk met de Rogues te gaan ganken wat het questen voor de Horde& Alliance moeilijk maakt en de Horde & Alliance daarom op hogere levels pas naar Ashenvale komt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:16:49 #247
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28796465
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 08:03 schreef Gamedemon het volgende:
tis een trinket die je aleen equiped moet hebben en dus niet hoef te usen voor 20 seconde
Net als de rest van de trinkets is ook die voor de Shamen gewoon een usable trinket, en geeft hij geen permanent effect.
quote:
als ik tegen een rogue moet vechten is de kans al niet groot dat ik win, tis volledig afhankelijk van me roots, en die heb je dan niet, lekker is dat
Wat? Met roots zijn rogues volledig kansloos tegen een Druid.

*Faerie Fire*
"Oh, daar ging mijn stealth."
*Entangling Roots*
"Oh, nu kan ik niet meer bewegen."
*Moonfire*
*Moonfire*
*Moonfire*
*Moonfire*
"Ok..." *You die.*

Lekker is dat.
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:58:48 #248
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28797736
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:16 schreef Leshy het volgende:

[..]

Net als de rest van de trinkets is ook die voor de Shamen gewoon een usable trinket, en geeft hij geen permanent effect.
[..]

Wat? Met roots zijn rogues volledig kansloos tegen een Druid.

*Faerie Fire*
"Oh, daar ging mijn stealth."
*Entangling Roots*
"Oh, nu kan ik niet meer bewegen."
*Moonfire*
*Moonfire*
*Moonfire*
*Moonfire*
"Ok..." *You die.*

Lekker is dat.
als je goed leest heb ik juist GEEN roots bij warsong gulch aleen in het midden,
tis allemaal indoor combat en daar stelt een druid niks voor,
en je lijstje klopt niet tis :
*Stunlock*
*PVP trinket*
*Rejuv*
*Natures grasp*
*Rogue vast . PVP trinket*
*Entangling roots, Vanish*
*entangling roots, Healen, halverwege roots los, dode druid*
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28798507
Ik geloof dat blizzard heeft geluisterd naar de klachten over caster loot:

http://photobucket.com/albums/b229/Durnik/bwlloot.jpg

pi_28799053
Heb ik weer, net veel DKP uitgegeven voor Staff of Dominance, dropt er een betere -_-
De Ebony Flame Gloves zijn wel erg lekker
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:17:04 #251
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28800850
quote:
Whoa, check die tanking trinket
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:36:45 #252
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28801629
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:18 schreef kipknots het volgende:
Ik geloof dat blizzard heeft geluisterd naar de klachten over caster loot:

http://photobucket.com/albums/b229/Durnik/bwlloot.jpg

*Pelvic thrust* uh uh!
pi_28802979
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:13 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
90% vd Rogues zijn NE
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:06:26 #254
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28804530
Visuitje!



  donderdag 14 juli 2005 @ 17:42:48 #255
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28807172
Hehe leuk, ik mis alleen het bier erbij

PS. Iemand toevallig tips voor solo questen voor Priests ? ben gister een priest begonnen, maar merk dat je vanaf lvl 10 erg moelijk solo kan questen... nu is een priest natuurlijk ook geen solo class, maar ik dacht dat ik tot lvl 20 wel kon solo-en om daarna mee te draaien in instances... Ben een Human Priest trouwens en loop nu in Westfall rond...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:46:57 #256
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28807272
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:42 schreef R_o_N het volgende:
Hehe leuk, ik mis alleen het bier erbij

PS. Iemand toevallig tips voor solo questen voor Priests ? ben gister een priest begonnen, maar merk dat je vanaf lvl 10 erg moelijk solo kan questen... nu is een priest natuurlijk ook geen solo class, maar ik dacht dat ik tot lvl 20 wel kon solo-en om daarna mee te draaien in instances... Ben een Human Priest trouwens en loop nu in Westfall rond...
Enige tip: ga shadow.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:16:51 #257
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_28807960
Ja dat advies werd me al toegeschreeuwd door omstanders toen ik gewoon rondliep haha Maar hoe zit het dan met me healingspells ? Daarvoor moet ik toch ook in Holy investeren ?
ik zal nog wel op het Forum kijken...

alvast bedankt
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:56:15 #258
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28810031
Valt het andere Horde-spelers weleens op hoe extreem slecht de meeste Alliance-spelers zijn?
Echt verschrikkelijk gewoon
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_28811205
Geloof mij, het valt niet alleen de Horde op
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:04:21 #260
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28811681
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef seto het volgende:
Valt het andere Horde-spelers weleens op hoe extreem slecht de meeste Alliance-spelers zijn?
Echt verschrikkelijk gewoon
Mja, slecht als in slecht kunnen spelen of het feit dat Blizzard gewoon van Horde houdt en de meeste liefde in hun abilities steekt.
The Internets, I needs it..
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:11:38 #261
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28811879
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Mja, slecht als in slecht kunnen spelen of het feit dat Blizzard gewoon van Horde houdt en de meeste liefde in hun abilities steekt.
Ben je zo`n type dat Shaman overpowered vindt?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:23:07 #262
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28812190
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef seto het volgende:

[..]

Ben je zo`n type dat Shaman overpowered vindt?
Om eerlijk te zijn, ja.

Ook iemand die vindt dat Horde je pas aanvalt of gankt met minimaal 5 lvls hoger dan de jouwe, of met z'n tweëen zijn en anders vlucht. Maar dat valt dan weer onder goed kunnen spelen.

Maar ik speel idd slecht, anders kon mijn warrior elke horde van 5 lvls hoger intercepten (wel eerst naar Berserker switchen, zien dat alle rage dan verdwenen is en Bloodrage selecteren, dan in de buurt zien te komen want horde rent hard, en dan intercepten en dazen) en dan pwnen. Wishful thinking.

En Alliance speelt idd slecht omdat ze niet kunnen organiseren, gezien de hoge aantallen lvl 60s in IF die niks uitvoeren, wat de lage lvls genoodzaakt om zelf een raidgroep samen te stellen met een verdwaalde lvl 55 of 60 om bijvoorbeeld Astranaar te verdedigen tegen grote groepen van vooral lvl 45-plussers, een 60 en een paar lvl 28-33 .

Wat ik verder mis is channel WorldOffense, naast de bestaande Worlddefense waar je alleen maar kunt aflezen dat die en die plaats wordt aangevallen.
The Internets, I needs it..
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:45:13 #263
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28812803
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:23 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, ja.
Zelf weleens mee gespeeld? Het valt echt super mee. In 1v1 zijn we sterk ja, omdat het hybrids zijn kunnen ze zich aan veel aanpassen, jij moet alleen meegaan. Btw druids en mages ownen shamans best hard
quote:
Ook iemand die vindt dat Horde je pas aanvalt of gankt met minimaal 5 lvls hoger dan de jouwe, of met z'n tweëen zijn en anders vlucht. Maar dat valt dan weer onder goed kunnen spelen.

Maar ik speel idd slecht, anders kon mijn warrior elke horde van 5 lvls hoger intercepten (wel eerst naar Berserker switchen, zien dat alle rage dan verdwenen is en Bloodrage selecteren, dan in de buurt zien te komen want horde rent hard, en dan intercepten en dazen) en dan pwnen. Wishful thinking.
Dat ganken lees je meer over van de Alliance-kant dan de Horde-kant op de WoW forums. Ik sloop meeste Warriors 5 lvls hoger dan ik trouwens
quote:
En Alliance speelt idd slecht omdat ze niet kunnen organiseren, gezien de hoge aantallen lvl 60s in IF die niks uitvoeren, wat de lage lvls genoodzaakt om zelf een raidgroep samen te stellen met een verdwaalde lvl 55 of 60 om bijvoorbeeld Astranaar te verdedigen tegen grote groepen van vooral lvl 45-plussers, een 60 en een paar lvl 28-33 .
Ze zijn te druk bezig met ganken.
quote:
Wat ik verder mis is channel WorldOffense, naast de bestaande Worlddefense waar je alleen maar kunt aflezen dat die en die plaats wordt aangevallen.
True, raids op dorpjes etc. zijn erg leuk
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:09:03 #264
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28813573
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef seto het volgende:

[..]

Zelf weleens mee gespeeld? Het valt echt super mee. In 1v1 zijn we sterk ja, omdat het hybrids zijn kunnen ze zich aan veel aanpassen, jij moet alleen meegaan. Btw druids en mages ownen shamans best hard
Meh, ik heb dan veel HP, maar dat is puur om iets langer in leven te blijven tegen melee blows, tegen spellcasters is het idd wat anders.
quote:
[..]

Dat ganken lees je meer over van de Alliance-kant dan de Horde-kant op de WoW forums.
Op iedere server is het anders, op Bloodscalp zijn er opvallend veel Horde Rogues die ff ganken en dan weer vanishen.
quote:
Ik sloop meeste Warriors 5 lvls hoger dan ik trouwens
Ik moet alleen meegaan, he?
quote:
[..]

Ze zijn te druk bezig met ganken.
Mja, zie idd weinig lvl 60'ers die in low lvl gebieden gankers opsporen.
quote:
[..]

True, raids op dorpjes etc. zijn erg leuk
Best wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dr_Crouton op 14-07-2005 22:22:59 ]
The Internets, I needs it..
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:12:57 #265
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28813706
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:20 schreef existenz het volgende:

[..]

90% vd Rogues zijn NE
99% vd de Rogues zijn UD
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:15:01 #266
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28813762
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef seto het volgende:

[..]

Zelf weleens mee gespeeld? Het valt echt super mee. In 1v1 zijn we sterk ja, omdat het hybrids zijn kunnen ze zich aan veel aanpassen, jij moet alleen meegaan. Btw druids en mages ownen shamans best hard
Druids ownen shamans? dan ben jij echt een zuig shaman
Rooten en nuken werkt niet ,dan zetten die stink shamans een totem neer die me nukes ophappen
moonfire spammen kan je tegenop healen
een feral druid outdamaged je bij lange na niet aangezien dps om te huilen is en shaman mail draagt
9 van de 10 casts van een shaman zijn instant, en dat een mage je ownt ./..gelukkig wel, dan is er tenmisnte nog een klasse die wat begent tegen een shaman
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:35:06 #267
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28814389
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:15 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Druids ownen shamans? dan ben jij echt een zuig shaman
Rooten en nuken werkt niet ,dan zetten die stink shamans een totem neer die me nukes ophappen
moonfire spammen kan je tegenop healen
een feral druid outdamaged je bij lange na niet aangezien dps om te huilen is en shaman mail draagt
9 van de 10 casts van een shaman zijn instant, en dat een mage je ownt ./..gelukkig wel, dan is er tenmisnte nog een klasse die wat begent tegen een shaman
Nee dan ben jij een zuigdruid.
Zodra druid in bearform gaat heeft mijn Windfury al bijna geen nut meer vanwege de hoge armorclass, blijven de shocks over. Shocks zijn erg mana-inefficient dus na een tijdje is mijn mana op terwijl druid even snel uit bearform gaat en zichzelf weer volhealt. Druid kan veel langer met zijn mana dus wint hij van een shaman.

Maarja ga jij maar roots en moonfire tegen een shaman gebruiken
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:36:36 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28814440
En die totem heeft 5 HP, als je die nog niet eens kan weghalen behoor je zoals ik al eerder zei tot de extreem slechte kant van de Alliance.

*doh, mezelf per ongeluk gequote ipv editen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:26:28 #269
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28816190
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef seto het volgende:
En die totem heeft 5 HP, als je die nog niet eens kan weghalen behoor je zoals ik al eerder zei tot de extreem slechte kant van de Alliance.

*doh, mezelf per ongeluk gequote ipv editen
star fire is een 3.5 seconde cast ,bij seconde 2 komt die kut totem, moet ik die dan eerst cancellen om die totem weg te slaan? die zet die shaman net zo hard weer neer,
en die schocks van die shaman doen te zieke dmg voor een instant cast,
en over uit beer en weer vol healen is ook onzin, die shamans hebben zon kut shock die me heal cancelt, kan 1 keer instant healen doordat ik resto specced ben maar dat is het ook wel
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28816298
Mijn internetconnectie is op het moment zo homosexueel als een NE Rogue, dus ik heb morgen HEEL VEEL rested xp
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:30:38 #271
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28816339
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

star fire is een 3.5 seconde cast ,bij seconde 2 komt die kut totem, moet ik die dan eerst cancellen om die totem weg te slaan? die zet die shaman net zo hard weer neer,
en die schocks van die shaman doen te zieke dmg voor een instant cast,
en over uit beer en weer vol healen is ook onzin, die shamans hebben zon kut shock die me heal cancelt, kan 1 keer instant healen doordat ik resto specced ben maar dat is het ook wel
Probeer dit filmpje eens te downloaden:

http://files.filefront.com/SEARCH/;3903620;;/fileinfo.html
(filefront is kut, I know)

Hier kan je zeker wel wat tactieken uit halen

Gast zit trouwens op mijn server, mag hopen dat ik hem nooit tegenkom
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_28818218
Druids ownen Shamans.
Einde discussie
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:40:38 #273
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28818299
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:37 schreef Migwi het volgende:
Druids ownen Shamans.
Einde discussie
zeg meneer whineallot
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:47:07 #274
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28818445
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:37 schreef Migwi het volgende:
Druids ownen Shamans.
Einde discussie
Wahahahahahahahahahahahaha.

Je domste post ooit. Je blijft wijs doen, maar met deze post geef je wel heel hard aan dat je er echt geen reet van hebt gesnopen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:51:30 #275
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28818535
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef seto het volgende:

[..]

Nee dan ben jij een zuigdruid.
Zodra druid in bearform gaat heeft mijn Windfury al bijna geen nut meer vanwege de hoge armorclass, blijven de shocks over. Shocks zijn erg mana-inefficient dus na een tijdje is mijn mana op terwijl druid even snel uit bearform gaat en zichzelf weer volhealt. Druid kan veel langer met zijn mana dus wint hij van een shaman.

Maarja ga jij maar roots en moonfire tegen een shaman gebruiken
Wat snap jij geen reet ervan. Druid heeft in full wildheart, in bear form 4k HP. Als je dat niet weg krijgt als shammie, dan moet je echt eens je shammie leren spelen. Rot toch op, echt

En dan vergeet ik nog te zeggen dat AC 5k is. Als je daar niet doorheen komt lach ik je helemaal uit

O en wacht, purge? Helemaal vergeten! Je kan al onze HoT´s cancellen! Moet je wel even op die knop drukken. Al vraag ik me af of je weet dat je sowieso KAN purgen. Houden we onze 3.5 sec cast Healing Touch over. Misschien moet je DAN eens je windfury gebruiken. Heb je ook al niet over nagedacht, zo lijkt het.

Maar ach, een druid pakt een shammie, tuurlijk. N00b.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:52:36 #276
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28818554
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:47 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Wahahahahahahahahahahahaha.

Je domste post ooit. Je blijft wijs doen, maar met deze post geef je wel heel hard aan dat je er echt geen reet van hebt gesnopen
Nee, hij heeft gelijk.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:53:44 #277
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28818579
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:51 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Wat snap jij geen reet ervan. Druid heeft in full wildheart, in bear form 4k HP. Als je dat niet weg krijgt als shammie, dan moet je echt eens je shammie leren spelen. Rot toch op, echt

En dan vergeet ik nog te zeggen dat AC 5k is. Als je daar niet doorheen komt lach ik je helemaal uit

O en wacht, purge? Helemaal vergeten! Je kan onze niet instant heal (die 3 min cooldown heeft) cancellen! Moet je wel even op die knop drukken. Al vraag ik me af of je weet dat je sowieso KAN purgen.

Maar ach, een druid pakt een shammie, tuurlijk. N00b.
Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:56:01 #278
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28818629
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef seto het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.
WHAHAHAHAHAHAHAHA

Gottegot, jij weet echt weinig he
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:59:07 #279
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28818696
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef seto het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.
Wow, ik weet niet of ik als warrior dat kan halen en of dat überhaupt haalbaar is, zit nu op ongeveer 2k als lvl 38...
The Internets, I needs it..
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:01:28 #280
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28818753
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Wow, ik weet niet of ik als warrior dat kan halen en of dat überhaupt haalbaar is, zit nu op ongeveer 2k als lvl 38...
In bearform hè
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:04:44 #281
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28818833
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:01 schreef seto het volgende:

[..]

In bearform hè
ik post zo mn profiel en dan mag jij uitrekenen k?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:09:59 #282
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28818962
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:01 schreef seto het volgende:

[..]

In bearform hè
Tering, da's veel...
The Internets, I needs it..
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:15:42 #283
69994 seto
-|||--------|||-
pi_28819086
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:04 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

ik post zo mn profiel en dan mag jij uitrekenen k?
Hoeft niet, heb ff wat gegoogled voor je.

"Druids are capable on extreme amounts of armor and with some +def items they make good tanks. "

"Honestly dude, know your facts befor you post. I saw a tank druid 2 weeks ago with 9.4k armor. Tell me ANY class that can even get close to that, his dammage reduction was probably over 80%, and as the other post says, they can maintain agro and heal or battle rez in tight spots."

"And I have seen Druids with well above 10k in armor, makes a warrior with Might equipment look like a chicken. "

Het is zeker wel mogelijk
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:24:21 #284
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28819247
http://wow.allakhazam.com/profile.html?212333

Alstu. AC X 3.6 vanwege bearform, reken maar uit. En als je mn equip ruk vind, ik lach je uit.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:28:13 #285
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28819315
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:15 schreef seto het volgende:

[..]

Hoeft niet, heb ff wat gegoogled voor je.

"Druids are capable on extreme amounts of armor and with some +def items they make good tanks. "

"Honestly dude, know your facts befor you post. I saw a tank druid 2 weeks ago with 9.4k armor. Tell me ANY class that can even get close to that, his dammage reduction was probably over 80%, and as the other post says, they can maintain agro and heal or battle rez in tight spots."

"And I have seen Druids with well above 10k in armor, makes a warrior with Might equipment look like a chicken. "

Het is zeker wel mogelijk
Om je te herinneren aan je andere uitspraak:
quote:
Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.
Goed in wat? Zoveel mogelijk armor hebben? Leuke endgame druid ben je dan. Lees je eerst eens in voordat je debiel begint te lullen. Die AC KAN, met een equip waar je voor de rest als druid geen reet aan hebt. Zodra je namelijk aan het tanken bent kan je niet uit bear voor iets anders, omdat je dan direct HELE zware klappen vangt. Serieus, ik snap niet hoe je iets zo verkeerd kan zien.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:37:26 #286
32422 engessa
Who's dirty?
pi_28819508
Volgens mij zit er een hele irrtante bug (of feature :S) in de battlegrounds..

Ik krijg continue de melding dat mijn reputation met Stormpike Guards slightly increased is en dat zorgt ervoor dat ik niet meer kan zitten en mana kan drinken. Ik ga dan namelijk staan op het moment dat die melding verschijnt. Met andere woorden, iedere keer als ik probeer te regenen sta ik na 4 seconden op.. zo gaat mijn food en water lekker snel op.

Meer mensen hier last van?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:44:18 #287
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28819614
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:37 schreef engessa het volgende:
Volgens mij zit er een hele irrtante bug (of feature :S) in de battlegrounds..

Ik krijg continue de melding dat mijn reputation met Stormpike Guards slightly increased is en dat zorgt ervoor dat ik niet meer kan zitten en mana kan drinken. Ik ga dan namelijk staan op het moment dat die melding verschijnt. Met andere woorden, iedere keer als ik probeer te regenen sta ik na 4 seconden op.. zo gaat mijn food en water lekker snel op.

Meer mensen hier last van?
Waarschijnlijk komt daar een fix voor op vrijdag. Zag net bij het inlogscherm de mededelingen daar over.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:50:31 #288
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28819693
Toch jamme dat er dit soort bugs in WoW zitten. Tis natuurlijk een gecompliceerd spel, maar waar nou de bug zit in rep krijgen en niet kunnen drinken en eten, echt
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_28821174
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:24 schreef Rodie83 het volgende:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?212333

Alstu. AC X 3.6 vanwege bearform, reken maar uit. En als je mn equip ruk vind, ik lach je uit.
Je equip is ruk.

Nouja, ruk, het is helemaal geen druid "bear" equip.

Duelde vandaag met m'n warrior tegen een druid in m'n guild, hij had 9800 armor in bearform.

Overigens had hij wel zooi als ring of binding, thrall's resolve, stormrage cover, bijna complete cenarion set, unyielding maul.
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:50 schreef Rodie83 het volgende:
Toch jamme dat er dit soort bugs in WoW zitten. Tis natuurlijk een gecompliceerd spel, maar waar nou de bug zit in rep krijgen en niet kunnen drinken en eten, echt
Krijg hier ook helemaal de schijt van. Ik ben daarom voorlopig in WG te vinden, is tevens megaveel honor

[ Bericht 17% gewijzigd door The-Sorcerer op 15-07-2005 04:50:09 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:40:04 #290
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28822620
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Wow, ik weet niet of ik als warrior dat kan halen en of dat überhaupt haalbaar is, zit nu op ongeveer 2k als lvl 38...
Ik heb als lvl 60 paladin rond de 8k armor (met devotion aura á 735 AC, dus 7.2k unbuffed)
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_28824641
Sinds de patch maakt WOW tegenwoordig een log aan op m'n bureablad. Nog meer mensen hier last van?
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 11:19:01 #292
34726 Fratz
Max
pi_28825073
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef nikk het volgende:
Sinds de patch maakt WOW tegenwoordig een log aan op m'n bureablad. Nog meer mensen hier last van?
nu je het zegt.. ik zie inderdaad opeens een "logs" icoon op mijn bureaublad.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:39:19 #293
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28825675
Laten we hier aub niet elkaars classes en kennis af gaan zeiken, dank U.

Ik begin me zelf af te vragen hoelang ik het nog vol ga houden dat WoW, heb inmiddels alle instances VOOR Molten Core meerdere keren gedaan, heb wat leuke items gescoord etc. maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om nog elke instance 5 keer te gaan doen in een pickup group waar warriors maar blijven chargen, hunters maar blijven pullen, en mensen maar blijven rollen op items die niet voor hun bestemd zijn....

Zou graag nog Molten Core, BWL, en de raidbosses eens mee willen maken, maar dat zit er geloof ik echt niet meer in op onze server.

Pluspuntje, die nieuwe Warlock talent is SUPER, ben nu 30 demonology, 21 destruction, en ik doe nog steeds erg veel damage, maar heb meer HP en meer veelzijdigheid door Demonic Sacrifice en het in 0.5 seconden casten van een nieuwe pet.

Duels zijn echt easy nu, beginnen met Voidwalker, sacrifice voor shield, 0.5 sec Succubus cast, en seduce/nuken maar weer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:39:56 #294
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28825692
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 04:44 schreef The-Sorcerer het volgende:

[..]

Je equip is ruk.

Nouja, ruk, het is helemaal geen druid "bear" equip.

Duelde vandaag met m'n warrior tegen een druid in m'n guild, hij had 9800 armor in bearform.

Overigens had hij wel zooi als ring of binding, thrall's resolve, stormrage cover, bijna complete cenarion set, unyielding maul.
Precies, je moet een hele andere equip nemen en je erg op strength richten. Behlave dat je dan toffe AC hebt in bearform heb je er voor de rest geen hol aan. Zodra je namelijk uit bear komt om te healen of whatsoever ben je de zak. Bovendien speel voornamelijk voor het PvE gebeuren, niet voor het PvP gebeuren. Echt, ze lachen jme vierkant uit als ik zeg dat ik met mn beer wel even ga tanken in MC/BWL, en terecht
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:42:01 #295
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28825741
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Laten we hier aub niet elkaars classes en kennis af gaan zeiken, dank U.

Ik begin me zelf af te vragen hoelang ik het nog vol ga houden dat WoW, heb inmiddels alle instances VOOR Molten Core meerdere keren gedaan, heb wat leuke items gescoord etc. maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om nog elke instance 5 keer te gaan doen in een pickup group waar warriors maar blijven chargen, hunters maar blijven pullen, en mensen maar blijven rollen op items die niet voor hun bestemd zijn....

Zou graag nog Molten Core, BWL, en de raidbosses eens mee willen maken, maar dat zit er geloof ik echt niet meer in op onze server.

Pluspuntje, die nieuwe Warlock talent is SUPER, ben nu 30 demonology, 21 destruction, en ik doe nog steeds erg veel damage, maar heb meer HP en meer veelzijdigheid door Demonic Sacrifice en het in 0.5 seconden casten van een nieuwe pet.

Duels zijn echt easy nu, beginnen met Voidwalker, sacrifice voor shield, 0.5 sec Succubus cast, en seduce/nuken maar weer.
Heb je geen guild waarmee je instances kan doen? Dat werkt vaak tig keer beter
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:21:31 #296
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28826846
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:56 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHAHAHAHA

Gottegot, jij weet echt weinig he
Pssst, onze knuffelbeer heeft 13-14k armor.

Seto, niet huilen over insta-heal to full want daar hebben shamans zelf ook wel een handje van.
pi_28826868
Mannen (m/v) van het goede leven, vraagje: heb gister level 40 gehaald met m'n human mage en dus wordt het tijd voor een leuke mount. Is er ergens een leuk overzichtje wat er allemaal te krijgen is? Het lijkt mij erg cool om op een Mechano-Strider te springen, maar die zijn alleen te krijgen voor Dwarves en Gnomes geloof ik.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_28827197
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Mannen (m/v) van het goede leven, vraagje: heb gister level 40 gehaald met m'n human mage en dus wordt het tijd voor een leuke mount. Is er ergens een leuk overzichtje wat er allemaal te krijgen is? Het lijkt mij erg cool om op een Mechano-Strider te springen, maar die zijn alleen te krijgen voor Dwarves en Gnomes geloof ik.
http://wowvault.ign.com/View.php?view=Mounts.List
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28827261
quote:
Tof!

Dank!

---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:37:01 #300
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28827303
die vind ik ook het leukst
pi_28827348
Kan iemand mij vertellen waar ik als lvl 40 Alliance naar de battlegrounds kan en hoe ik binnenkom?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')