Damn you luckerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:44 schreef bupatH het volgende:
ik heb nergens last van btw :|
Oops...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef existenz het volgende:
Wat een topictitel weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verveel me ook te pletter.. altijd minder dat de log-in servers down zijn.. kan ik geen cp points binnen halen voor morgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:07 schreef viezerdt het volgende:
Wie verveelt zich ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.? Sinds ik WoW boeien me andere games me niet meer, na 5 minuten cs, cod en wc3 weer uitgezetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Master Demonologist is wel super in de nieuwe patch, ik ga zeker voor MD/Ruin ipv SM/Ruin, aangezien je met de Succy bij je +10% dmg doet, en dus eigenlijk SM en Emberstorm hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:37 schreef DjNivek het volgende:
Warlocks Rejoice!
Ik ga zodra ik de hoofditems van Felheart heb ik Ironforge staan, en ga ik werken als Fulltime clown.
/dance
/lol
/silly
/s You owe me 2g!
Maar tegen die tijd heb ik het waarschijnlijk nog niet allemaal, dus doe ik een zwarte jurk aan en m'n hoorntjes op en ga de succubus immiteren. Dan ga ik naar Battlegrounds, en seduce ik zelf wel wat hordeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en maak ik een nieuwe guild aan: <Circus Clown>
Dan maak ik ook een stel cadeautjes en ga ik ballonnen zoeken (Faire misschien?). Oeh! Misschien mag ik dan wel met ze mee op reis!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een ''killer'' succy, een ''resist'' felly, een'' 20% minder aggro als ik crit'' imp, en ''ik ga tanken met extra VW shield als het misgaat'' voidwalker.quote:Master Demonologist.
5 Point 6th rank talent, requires Unholy Power.
Imp: Reduces threat caused by 4/8/12/16/20%.
Voidwalker: Reduces physical damage taken by 2/4/6/8/10%.
Succubus: Increases all damaged caused by 2/4/6/8/10%.
Felhunter: Increases all resistances by .2/.4/.6/.8/1 per level.
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Hmmm sommige mensen verzinnen zelf lettercombi's volgens mij.. maar goed laten we iig een leuk onderwerp verzinnen om de tijd door te komen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef viezerdt het volgende:
Is er ergens een woordenlijst met WoW uitdrukkingen?? Ik ben nog niet helemaal bekend met alle dingen enzow, en ingame staan er ook altijd van die gare dingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. LFM bla bla bla of LFG (looking for group), lol en rofl en andere multiplayer game expressies ken ik al wel. Maar nerfen enzo nog nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scholomance by far. De sfeer vind ik wel leuk die daar hangt, maar daar ben ik ook een Warlock voorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef SwithleR het volgende:zoals welke instance vinden jullie het best? ik vind stratholme erg kick, vooral Baron runs zijn intressant ( via achteringang naar final boss ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop