abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28596900
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:07 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Omdat ze weten dat die extremisten aanvallen op Irak en Afghanistan door het Westen gaan veroordelen als inderdrukking en vijandelijkheid t.a.v. die landen. Nogal simpel lijkt me.
Ach ja. Briljante redenering trouwens. Volgens hetzelfde principe vraagt de Islamitische wereld dus nu om een aanslag door het Westen om wat nu in London en Madrid is gebeurd. Ik bedoel, kom op zeg, ze vragen er toch zelf om?
pi_28596905
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:22 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Nee, niet persoonlijk, maar of de westerse wereld dit verdiend heeft? Wellicht.

Overigens, zolang wij brave burgers vrolijk doorgaan met TV zappen en ijsjes eten en naar Disneyland gaan, etc. ipv ons eens wat kritischer op te stellen dan verdienen wij brave burgers dit misschien inderdaad.
dit meen je niet hoop ik voor je
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:11:26 #178
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28596907
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Terroristen weten ook dat ze met deze acties actie uitlokken.
Ja, dat is inderdaad net zo dom.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:11:31 #179
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28596912
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een briljante inzichtelijke post
Ik ben blij dat je eindelijk inziet dat de Islam een gevaarlijk geloof is dat het soort dat de aanslagen in London heeft gepleegd, kweekt en koestert.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_28596920
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:08 schreef FuifDuif het volgende:
Bij deze wil ik officieel mijn steun betuigen aan de daders achter de aanslag. Ook voor hen is het niet makkelijk.
Weten we precies wat voor misselijk mannetje je werkelijk bent.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:11:44 #181
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28596921
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat er niet harder wordt opgetreden. Het halfzachte beleid begint al met de acties tegen de Palestijnen. Dat laffe volk moet je veel harder aanpakken, die willen toch geen vrede namelijk en komen toch niet met realistische vredesvoorstellen.

Als je daar eens een voorbeeld stelt en Palestina (wat niet eens bestaat) van de kaart veegt. Dan is dat een mooie waarschuwing voor de rest. Zero-tolerance en dit Islamitische extremisme met wortel en tak uitroeien. Te beginnen in Europa.
Ohh! Het bouwen van een muur is, hoe zinloos ook, een halfzachte actie. Juist.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:12:01 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28596938
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Terroristen weten ook dat ze met deze acties actie uitlokken.
wat denk je dat hun doel is...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_28596942
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik weet dat het not done is om te vragen om een ban, maarreh...

Kan idd echt niet belachelijke opmerking
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:12:18 #184
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28596952
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verbaast het nou niemand dat er maar zo weinig slachtoffers zijn? Ik ben recentelijk nog een weekje in Londen geweest (cursus) en reed dus ook dagelijks met de Londen tube, maar alles is enorm nauw en krap en diep, dat in ogenschouw genomen zijn er enorm weinig slachhtoffers. Een aanslag op de London tube hing al een tijdje in de lucht overigens. Qua aantallen slachtoffers kun je stellen dat de missie van Al-Queda mislukt is in Londen.
Ik zeg het niet graag... maar dat denk ik dus ook.. heb je fucking zo lang gedaan over de voorbereiding van de aanslagen (en je weet dat iedereen het verwacht), zoveel logistiek op touw gezet, enkele minuscule mafkezen gevonden die zichzelf willen opblazen... zijn er maar ongeveer 40 mensen gedood..

Natuurlijk 40 teveel... maar die radicale mafkezen hebben wel een misrekening gemaakt denk ik.. aan de andere kant.. misschien doen ze het nu nog wel een keer
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_28596963
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef nikk het volgende:

[..]

Ach ja. Briljante redenering trouwens. Volgens hetzelfde principe vraagt de Islamitische wereld dus nu om een aanslag door het Westen om wat nu in London en Madrid is gebeurd. Ik bedoel, kom op zeg, ze vragen er toch zelf om?
jaaaaa laten de waterstofbommen eens van stal gaan halen en iran nuken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_28596964
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je eindelijk inziet dat de Islam een gevaarlijk geloof is dat het soort dat de aanslagen in London heeft gepleegd, kweekt en koestert.
Nog eentje die niet helemaal 100 is....
pi_28596969
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ohh! Het bouwen van een muur is, hoe zinloos ook, een halfzachte actie. Juist.
Het bouwen van een muur is symptoombestrijding en dus halfzacht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28596994
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

jaaaaa laten de waterstofbommen eens van stal gaan halen en iran nuken
Iran niet. Ik stel voor om eerst Afghanistan en Palestina te nuken.
pi_28597000
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:48 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ah, iemand die denkt dat Nederlandse moslims hun extremistische broeders beter kunnen aanpakken dan alle grootmachten op de wereld. .

Waar hele legers en ik weet niet hoeveel geheime diensten die lui niet eens kunne vinden, laat staan aanpakken, moeten wat simpele burgers het maar eventjes gaan regelen.

Hilarisch .

Je moet er nog even bij zeggen, dat als die aanslagen doorgaan die burgers en dan schijnbaar niks aan gedaan hebben en ze het verdienen publiekelijk opgeknoopt te worden.
ha ha onder concrete acties versta ik het soort acties en media aanwezigheid die zij tentoonspreiden als AHA of Wilders iets onaardigs over de Islam roepen, of als de regering een specifieke maatregel tegen hen neemt , dan staan ze meteen op barricaden ... dat zag je niet na het fileren van Theo bv. Hetzelfde fanatisme die ze aan de dag leggen als hun religie wordt aangevallen kunnen ze ook laten zien als diezelfde religie voor een select gezelschapje de inspiratiebron vormt tot verschrikkelijke daden . lachwekkend standpunt idd
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:13:26 #190
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28597003
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het bouwen van een muur is symptoombestrijding en dus halfzacht.
Wat je voorstelt als daadkracht is genocide?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_28597025
In Huize Wilders gaat vast een flesje champagne open vanavond.
pi_28597046
Wat hebben de Palestijnen hiermee te maken?

donderdag 7 juli 2005 @ 19:14:30 #193
64288 Bensel
Ladderzat
pi_28597058
het doel van de tereroristen is een algehele jihad tegen de westerse wereld.. en nu iedereen zegt dat we actie moeten ondernemen tegen moslims spelen we ze precies in de kaart.. Want dan zouden wij immers de aggressors worden..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_28597063
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Wat je voorstelt als daadkracht is genocide?
Nee, het uitroeien van terrorisme.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:14:44 #195
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28597069
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat hebben de Palestijnen hiermee te maken?

Die geloven ook dat zij op deze wereld recht hebben op een goed leven.
pi_28597078
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:22 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Nee, niet persoonlijk, maar of de westerse wereld dit verdiend heeft? Wellicht.

Overigens, zolang wij brave burgers vrolijk doorgaan met TV zappen en ijsjes eten en naar Disneyland gaan, etc. ipv ons eens wat kritischer op te stellen dan verdienen wij brave burgers dit misschien inderdaad.
Brrr... wat een enge denkbeelden heb jij, zeg. Als iemand je dus bijvoorbeeld op straat doodschiet, heb je dat wellicht aan jezelf te wijten. En dan met name omdat je weleens een ijsje eet.

Lijkt me toch niet helemaal realistisch
pi_28597082
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Heb je een bron voor deze kul?
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:15:11 #198
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28597096
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, het uitroeien van terrorisme.
Dat zeg ik.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:15:23 #199
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28597105
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Moslims zullen wel weer de straat op gaan, net als 9-11
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:15:40 #200
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28597111
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:08 schreef FuifDuif het volgende:
-edit-
Fuifduif, vuile bloedhond! Als je ooit eens hier naar London komt moet je het ff zeggen, dan zal ik je persoonlijk onder een metro pleuren!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')