mooi zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef YellowDog het volgende:
JEeeeeehawheb d'r net aan de telefoon gehad! Alles is goed met d'r.. ze was op het moment van de aanslagen niet in de buurt!
HAPPY HAPPY! (ze = m'n meissieeee)
gelukkig dan maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef YellowDog het volgende:
JEeeeeehawheb d'r net aan de telefoon gehad! Alles is goed met d'r.. ze was op het moment van de aanslagen niet in de buurt!
Hé geweldig joh!quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef YellowDog het volgende:
quote:Als iedereen die voor zijn geloof bereid is te sterven dat nou gewoon ter plekke doet,is dat probleem ook weer opgelost.
Gefeliciteerd. De kans dat ze gestikt was in een pinda tijdens het kijken van een cricket wedstrijd in het café om de hoek was groter dan omkomen bij deze aanslagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef YellowDog het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef YellowDog het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. De kans dat ze gestikt was in een pinda tijdens het kijken van een cricket wedstrijd in het café om de hoek was groter dan omkomen bij deze aanslagen.
Waaruit blijkt voor jou dat het geen impact heeft op de media en dat de impact in het geheel klein is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje rare aanslagen - niet zo heftig als in Madrid en qua media-impact ook niet zo spectaculair met die ondergrondse bommen waar nauwelijks beelden van zijn. De verwarring is wel gezaaid en er zijn slachtoffers maar volgens mij is de impact toch niet echt enorm, en je zou verwachten dat er een soort oplopende schaal is in die aanslagen.
Doe eens niet zo ongelooflijk lullig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. De kans dat ze gestikt was in een pinda tijdens het kijken van een cricket wedstrijd in het café om de hoek was groter dan omkomen bij deze aanslagen.
Kortom! Pffffffffffff opluchtingquote:Hee lievie! Kon niet eerder reageren, we hebben heel veel geluk gehad, we zitten midden in het getroffen gebied maar met ons is alles goed! Kus kus
Zo ziet hij toch altijd uit... schijtgezicht.quote:
De Briste hulpdiensten leken alles ook erg goed onder controle te hebben. Ze leken behoorlijk voorbereid te zijn op dergelijke aanslagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje rare aanslagen - niet zo heftig als in Madrid en qua media-impact ook niet zo spectaculair met die ondergrondse bommen waar nauwelijks beelden van zijn. De verwarring is wel gezaaid en er zijn slachtoffers maar volgens mij is de impact toch niet echt enorm, en je zou verwachten dat er een soort oplopende schaal is in die aanslagen.
exactly my thoughts, hoewel ik nu nog steeds geen reden zie genuanceerd denken t.a.v moslims en islam in t algemeen los te laten ga ik door zulke gebeurtenissen toch steeds meer 'radicaliseren' in mijn denken t.a.v eerder genoemde bevolkingsgroep. Nu voldoet het steeds opnieuw gehanteerde doodmakertje cq. smoes van "stigmatiseer ons niet zo, het is slechts een minderheid die het voor ons verpest" door moslims gewoon niet meer, punt!... want wat voor concrete acties ondernemen zij eigenlijk in het kielzog van zulke geweldadige gebeurtenissen om hun deliquente broeders aan te pakken ? NIETS!. Het blijft bij (op gedempte toon) veroordelen en gelaten meedoen aan t rouwproces achteraf, maar ik krijg steeds de indruk dat die veroordeling niet breed gedragen word , tenminste niet met veel overtuiging. Ze hebben meestal zoiets van "ik heb er niets mee te maken dus voel ik me ook niet aangesproken" , fair enough , maar owee als demagogen als Wilders en Nawijn iets roepen wat hen niet zint, dan is de collectieve verontwaardiging opeens niet van de lucht en schreeuwen ze van de daken dat ze not amused zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, ik heb jaren zeer genuanceerde meningen gehad over moslims. Maar het zijn moslims(of in ieder geval malloten die zich zo noemen) die op 9/11, in Madrid en nu weer Londen hun best doen om die nuance uit de Westerse samenleving te verdrijven. En ik heb er gewoon genoeg van gezien, als wij onze westerse levenswijze willen handhaven zullen we ons moeten beschermen tegen de uitwassen van deze religie, en m.i. kan dat maar op een manier: de hele religie scherp in de gaten houden, en dus niet de oogkleppen gauw weer opzetten.
Russel Square I guess.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef YellowDog het volgende:
SMSje wat ik kreeg:
[..]
Kortom! Pffffffffffff opluchting
Ehhm... mate, de drukste stations met spitsuur in London zijn King's Cross, Liverpool Street and Waterloo. Ze hebben het (gelukkig) net iets te laat gedaan, als ze een uurtje vroeger hadden gepland hadden ze zoveel meer slachtoffers gehad.quote:Het valt me op dat ze de drukste plaatsen niet hebben aangepakt.
Kugari ken , jij kent natuurlijk ook terroristen dat je weet waarom ze leven!quote:Een terrorist heeft als doelwit om de bevolking schade toe te brengen. Ze leven ervoor om onschuldige omstaanders te doden. Onschuldige mensen zijn hun doelwit.
Wil jou wel es in zo'n situatie zien.. is niet echt prettig hoor!quote:Gefeliciteerd. De kans dat ze gestikt was in een pinda tijdens het kijken van een cricket wedstrijd in het café om de hoek was groter dan omkomen bij deze aanslagen.
wat hebben moslims nou weer met deze idioten te maken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:45 schreef winterhammer het volgende:
ik kan vandaag geen 1 moslim aanzien zonder me gal te spugen tegen deze......dingen..........
Met media-impact bedoel ik de schokkende tv-beelden, die zijn minder dan in NY en Madrid. En hoe cynisch ook: ook aanslagen zijn een soort tv-event geworden, het gaat om de impact op de mensen en het leven in Londen gaat nu relatief alweer rustig verder.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waaruit blijkt voor jou dat het geen impact heeft op de media en dat de impact in het geheel klein is?
Nou geluk pfff... weet niet of je het bloed tegen die gevel van dat gebouw hebt gezien?! :Squote:wat een geluk hebben sommigen ook
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef ASSpirine het volgende:
Dat van die vergaderingen van die dokters
wat een geluk hebben sommigen ook
een terrorist heeft als doelwit om de bevolking schade toe te brengen. Ze leven ervoor om onschuldige omstaanders te doden. Onschuldige mensen zijn hun doelwit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kugari ken , jij kent natuurlijk ook terroristen dat je weet waarom ze leven!
nee jij bent intelligent.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:45 schreef winterhammer het volgende:
ik kan vandaag geen 1 moslim aanzien zonder me gal te spugen tegen deze......dingen..........
Ah, iemand die denkt dat Nederlandse moslims hun extremistische broeders beter kunnen aanpakken dan alle grootmachten op de wereld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef Razz_Gul het volgende:
Nu voldoet het steeds opnieuw gehanteerde doodmakertje cq. smoes van "stigmatiseer ons niet zo, het is slechts een minderheid die het voor ons verpest" door moslims gewoon niet meer, punt!... want wat voor concrete acties ondernemen zij eigenlijk in het kielzog van zulke geweldadige gebeurtenissen om hun deliquente broeders aan te pakken ? NIETS!. Het blijft bij (op gedempte toon) veroordelen en gelaten meedoen aan t rouwproces achteraf, maar ik krijg steeds de indruk dat die veroordeling niet breed gedragen word , tenminste niet met veel overtuiging. Ze hebben meestal zoiets van "ik heb er niets mee te maken dus voel ik me ook niet aangesproken" , fair enough , maar owee als demagogen als Wilders en Nawijn iets roepen wat hen niet zint, dan is de collectieve verontwaardiging opeens niet van de lucht en schreeuwen ze van de daken dat ze not amused zijn
Whoah wat een lichtend voorbeeld weer, van selectieve verontwaardiging over wat mensen hier posten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Iedereen kan normaal gaan doen. Over en weer schelden is niet nodig. Kan je het toch niet laten dan kan je buiten gaan spelen.
Ik haat dat gejank om niets. Net op TMF (ja ik lees wel eens wat er onder in die balk staat) werd er gesuggereerd dat een vader van een SMS'er of SMS'ter was overleden in één van de metro's.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongelooflijk lullig.
Absoluut, petje af voor hoe er is gereageerd en hoe Blair reageert. Dat moet voor de terroristen erg frustrerend zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De Briste hulpdiensten leken alles ook erg goed onder controle te hebben. Ze leken behoorlijk voorbereid te zijn op dergelijke aanslagen.
onder welke steen kom jij vandaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
wat hebben moslims nou weer met deze idioten te maken?
Bron?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
bush lacht van binnen prolly
let maar niet op hem, als je zijn oudere berichten lees dan zie je wat hij zoal denktquote:
Mijn overgroot oud tante en daar de buurman van was rond de kerst op vakantie in Guatamala en ik had zoiets van: ''ow nee als-ie maar niet door de Tsunami is weggespoeld.''quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Wil jou wel es in zo'n situatie zien.. is niet echt prettig hoor!
[Edit]
Ik ga ff lekker een biertje drinken!! tot later mensen
[/edit]
Omdat ik als ik zie dat een post al begint met gescheld, niet de hele post door ga lezen om te kijken of er iets nuttigs tussen zit. Als je dit dan ook gewoon achterwege laat. Het moet toch mogelijk zijn gewoon normaal te discussiëren met iemand die de wereld anders ziet dan jij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Whoah wat een lichtend voorbeeld weer, van selectieve verontwaardiging over wat mensen hier posten.
Waarom hoor ik je niet janken over hetgeen dat RobH post, waarom haal je ALLES weg, ipv alleen de scheldtirade tegen RobH
Ik ben het er wel mee eens hoor. Het is natuurlijk verschrikkelijk op het individuele niveau, maar kom op, het Westen vraagt er wel om.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:26 schreef nikk het volgende:
Ach ja, volgens deze idiote redenatie verdient de Islamitische wereld ook met de grond gelijk gemaakt te worden... Elk land of werelddeel heeft zijn zwarte bladzijden. Alleen laffe aanslagen als deze verdient niemand.
[..]
Geef het voorbeeld. Doe je pc uit, koop een ticket naar Afghanistan en ga je medemens helpen. Wereldvreemde idioten kunnen ze daar goed gebruiken. Doei
Zorg je dan wel even dat het mes aan twee kanten gaat snijden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Omdat ik als ik zie dat een post al begint met gescheld, niet de hele post door ga lezen om te kijken of er iets nuttigs tussen zit. Als je dit dan ook gewoon achterwege laat. Het moet toch mogelijk zijn gewoon normaal te discussiëren met iemand die de wereld anders ziet dan jij?
En dit soort onzin mag maar uitgekraamd blijven worden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens hoor. Het is natuurlijk verschrikkelijk op het individuele niveau, maar kom op, het Westen vraagt er wel om.
Weet je, er zijn mensen ledematen kwijtgeraakt tijdens deze aanslag, stel je eens voor dat het jou zou overkomen, of jouw familie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:52 schreef robh het volgende:
Zit je me uit te schelden, menneke? Tsssk. Niet lief. Absoluut niet lief![]()
Vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef Jalu het volgende:
[..]
En dit soort onzin mag maar uitgekraamd blijven worden?
Misschien zijn ze in Londen wat beter in staat om ranzige persmuskieten te weren die alleen maar in de weg lopen om emotionele foto's te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Met media-impact bedoel ik de schokkende tv-beelden, die zijn minder dan in NY en Madrid.
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef Jalu het volgende:
[..]
En dit soort onzin mag maar uitgekraamd blijven worden?
Niet iedereen zal wanneer zoiets plaatsvindt en weet dat zijn vriendin daar op vakantie is, en haar telefonisch maar niet kan bereiken, koel achterover gaan zitten en zeggen, ah weet je wat, komt heus wel goed. Wat zou ik me drukmaken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef FlyingFox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |