abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:40:26 #51
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_28595837
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef YellowDog het volgende:
JEeeeeehaw heb d'r net aan de telefoon gehad! Alles is goed met d'r.. ze was op het moment van de aanslagen niet in de buurt! HAPPY HAPPY! (ze = m'n meissieeee)
mooi zo
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:40:27 #52
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28595840
quote:
JEeeeeehaw heb d'r net aan de telefoon gehad! Alles is goed met d'r.. ze was op het moment van de aanslagen niet in de buurt! HAPPY HAPPY! (ze = m'n meissieeee)
gelukkig dan maar
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:40:38 #53
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28595846
quote:
Hé geweldig joh! !
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 18:41:16 #54
25682 2cv
Niet subtiel
pi_28595862
Uit een compleet ander forum:
quote:
Als iedereen die voor zijn geloof bereid is te sterven dat nou gewoon ter plekke doet,is dat probleem ook weer opgelost.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:41:25 #55
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_28595866
quote:
Gefeliciteerd. De kans dat ze gestikt was in een pinda tijdens het kijken van een cricket wedstrijd in het café om de hoek was groter dan omkomen bij deze aanslagen.
pi_28595868
Ik vind het een beetje rare aanslagen - niet zo heftig als in Madrid en qua media-impact ook niet zo spectaculair met die ondergrondse bommen waar nauwelijks beelden van zijn. De verwarring is wel gezaaid en er zijn slachtoffers maar volgens mij is de impact toch niet echt enorm, en je zou verwachten dat er een soort oplopende schaal is in die aanslagen.
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 18:41:34 #57
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28595870
quote:
Mooi !
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:42:15 #58
43642 Bayswater
pi_28595885
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. De kans dat ze gestikt was in een pinda tijdens het kijken van een cricket wedstrijd in het café om de hoek was groter dan omkomen bij deze aanslagen.
Life lies a slow suicide
pi_28595899
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:37 schreef qu63 het volgende:
en bush kijkt echt of hij moet poepen
Poeh boeie ja
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 18:42:56 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28595903
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje rare aanslagen - niet zo heftig als in Madrid en qua media-impact ook niet zo spectaculair met die ondergrondse bommen waar nauwelijks beelden van zijn. De verwarring is wel gezaaid en er zijn slachtoffers maar volgens mij is de impact toch niet echt enorm, en je zou verwachten dat er een soort oplopende schaal is in die aanslagen.
Waaruit blijkt voor jou dat het geen impact heeft op de media en dat de impact in het geheel klein is?
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:43:03 #61
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28595907
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Doe eens niet zo ongelooflijk lullig.
pi_28595928
SMSje wat ik kreeg:
quote:
Hee lievie! Kon niet eerder reageren, we hebben heel veel geluk gehad, we zitten midden in het getroffen gebied maar met ons is alles goed! Kus kus
Kortom! Pffffffffffff opluchting
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:43:49 #63
43642 Bayswater
pi_28595929
Amerikaanse beurs weer bijna in de plus, die interesseert het ook geen drol als het niet om het eigen land gaat.
Life lies a slow suicide
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:43:53 #64
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_28595931
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:37 schreef qu63 het volgende:
en bush kijkt echt of hij moet poepen
Zo ziet hij toch altijd uit... schijtgezicht.

OT:
London heeft het wel erg goed gedaan qua hulpverlening. Maar ondanks dat denk ik toch dat het dodental erg zal gaan stijgen. Als je zo die beelden ziet dan zou men erg veel geluk hebben als er maar die "paar" doden zijn. Het zijn er nog steeds te veel maar toch.
could you just [i]not[/i] breathe?
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:43:56 #65
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28595932
Iedereen kan normaal gaan doen. Over en weer schelden is niet nodig. Kan je het toch niet laten dan kan je buiten gaan spelen.

[ Bericht 91% gewijzigd door kLowJow op 07-07-2005 18:45:21 ]
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:44:00 #66
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28595933
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
De Briste hulpdiensten leken alles ook erg goed onder controle te hebben. Ze leken behoorlijk voorbereid te zijn op dergelijke aanslagen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:44:01 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28595934
bush lacht van binnen prolly
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 18:44:07 #68
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28595944
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Jalu het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, ik heb jaren zeer genuanceerde meningen gehad over moslims. Maar het zijn moslims(of in ieder geval malloten die zich zo noemen) die op 9/11, in Madrid en nu weer Londen hun best doen om die nuance uit de Westerse samenleving te verdrijven. En ik heb er gewoon genoeg van gezien, als wij onze westerse levenswijze willen handhaven zullen we ons moeten beschermen tegen de uitwassen van deze religie, en m.i. kan dat maar op een manier: de hele religie scherp in de gaten houden, en dus niet de oogkleppen gauw weer opzetten.
exactly my thoughts, hoewel ik nu nog steeds geen reden zie genuanceerd denken t.a.v moslims en islam in t algemeen los te laten ga ik door zulke gebeurtenissen toch steeds meer 'radicaliseren' in mijn denken t.a.v eerder genoemde bevolkingsgroep. Nu voldoet het steeds opnieuw gehanteerde doodmakertje cq. smoes van "stigmatiseer ons niet zo, het is slechts een minderheid die het voor ons verpest" door moslims gewoon niet meer, punt!... want wat voor concrete acties ondernemen zij eigenlijk in het kielzog van zulke geweldadige gebeurtenissen om hun deliquente broeders aan te pakken ? NIETS!. Het blijft bij (op gedempte toon) veroordelen en gelaten meedoen aan t rouwproces achteraf, maar ik krijg steeds de indruk dat die veroordeling niet breed gedragen word , tenminste niet met veel overtuiging. Ze hebben meestal zoiets van "ik heb er niets mee te maken dus voel ik me ook niet aangesproken" , fair enough , maar owee als demagogen als Wilders en Nawijn iets roepen wat hen niet zint, dan is de collectieve verontwaardiging opeens niet van de lucht en schreeuwen ze van de daken dat ze not amused zijn

Let wel, bovenstaande is voor mij doen een erg 'rechtse' standpunt tav moslims ben namelijk altijd een overtuigde believer in de mooie kanten van de Islam en hun belijders geweest , niet dat dat nu radicaal anders is , maar als ik het idee begin te krijgen dat "ze" steeds meer toe in staat zijn op niet al te lange termijn mijn familie en geliefden wat aan te doen (als ik opgeblazen wordt, so be it, maar kom niet aan mijn geliefden) dan moet ik mijn islamitische broeders tot mijn grote en oprechte spijt meededelen dat ik er niet om zal piekeren hun aangezicht ernstig te verbouwen als ze ook maar een woord uitspreken dat neigt naar relativerende bagatellisering ....

[ Bericht 2% gewijzigd door Razz_Gul op 07-07-2005 18:52:20 ]
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:45:06 #70
43642 Bayswater
pi_28595955
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef YellowDog het volgende:
SMSje wat ik kreeg:
[..]

Kortom! Pffffffffffff opluchting
Russel Square I guess.
Life lies a slow suicide
pi_28595963
ik kan vandaag geen 1 moslim aanzien zonder me gal te spugen tegen deze......dingen..........
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:45:25 #72
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28595967
quote:
Het valt me op dat ze de drukste plaatsen niet hebben aangepakt.
Ehhm... mate, de drukste stations met spitsuur in London zijn King's Cross, Liverpool Street and Waterloo. Ze hebben het (gelukkig) net iets te laat gedaan, als ze een uurtje vroeger hadden gepland hadden ze zoveel meer slachtoffers gehad.

Wel freaky, gisteravond laat zat ik nog 2 stops van King's Cross op de Piccadilly line. Vandaag was trouwens ook de meest bizarre dag ever; eerst die aanslagen, toen werd er iemand op nog geen 100m van mijn kantoor doodgereden en werd alles afgezet. (was echt heel erg goor, hoofd eraf etc.) En daarna werd het hele gebied rond ons kantoor afgezet omdat er een verdacht pakketje lag. (en aangezien mijn kantoor nog geen 50m van het gebouw van het Olympische Team van GB ligt waren ze supervoorzichtig)
Echt de vaagste dag ever...

Vanochtend was wel kut omdat ik dus niemand kon bereiken om dat het tel. netwerk plat lag, en aangezien veel van mijn vrienden in de stad/liverpoolstreet area werken was dat echt frustrerend!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:45:39 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28595972
quote:
Een terrorist heeft als doelwit om de bevolking schade toe te brengen. Ze leven ervoor om onschuldige omstaanders te doden. Onschuldige mensen zijn hun doelwit.
Kugari ken , jij kent natuurlijk ook terroristen dat je weet waarom ze leven!
nee jij bent intelligent.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28595984
quote:
Wil jou wel es in zo'n situatie zien.. is niet echt prettig hoor!

[Edit]
Ik ga ff lekker een biertje drinken!! tot later mensen
[/edit]
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_28595995
Dat van die vergaderingen van die dokters
wat een geluk hebben sommigen ook
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:46:53 #76
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_28596006
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:45 schreef winterhammer het volgende:
ik kan vandaag geen 1 moslim aanzien zonder me gal te spugen tegen deze......dingen..........
wat hebben moslims nou weer met deze idioten te maken?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_28596013
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waaruit blijkt voor jou dat het geen impact heeft op de media en dat de impact in het geheel klein is?
Met media-impact bedoel ik de schokkende tv-beelden, die zijn minder dan in NY en Madrid. En hoe cynisch ook: ook aanslagen zijn een soort tv-event geworden, het gaat om de impact op de mensen en het leven in Londen gaat nu relatief alweer rustig verder.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:48:10 #78
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28596029
quote:
Nou geluk pfff... weet niet of je het bloed tegen die gevel van dat gebouw hebt gezien?! :S
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:48:12 #79
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28596030
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef ASSpirine het volgende:
Dat van die vergaderingen van die dokters
pi_28596041
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kugari ken , jij kent natuurlijk ook terroristen dat je weet waarom ze leven!
nee jij bent intelligent.
een terrorist heeft als doelwit om de bevolking schade toe te brengen. Ze leven ervoor om onschuldige omstaanders te doden. Onschuldige mensen zijn hun doelwit.

en dat is zo, dus wat wil jij beweren? dat ze onschuldige mensen opblazen omdat ze lief zijn ?

al je pilletjes geslikt ?
pi_28596043
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:45 schreef winterhammer het volgende:
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:48:30 #82
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28596045
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef Razz_Gul het volgende:
Nu voldoet het steeds opnieuw gehanteerde doodmakertje cq. smoes van "stigmatiseer ons niet zo, het is slechts een minderheid die het voor ons verpest" door moslims gewoon niet meer, punt!... want wat voor concrete acties ondernemen zij eigenlijk in het kielzog van zulke geweldadige gebeurtenissen om hun deliquente broeders aan te pakken ? NIETS!. Het blijft bij (op gedempte toon) veroordelen en gelaten meedoen aan t rouwproces achteraf, maar ik krijg steeds de indruk dat die veroordeling niet breed gedragen word , tenminste niet met veel overtuiging. Ze hebben meestal zoiets van "ik heb er niets mee te maken dus voel ik me ook niet aangesproken" , fair enough , maar owee als demagogen als Wilders en Nawijn iets roepen wat hen niet zint, dan is de collectieve verontwaardiging opeens niet van de lucht en schreeuwen ze van de daken dat ze not amused zijn
Ah, iemand die denkt dat Nederlandse moslims hun extremistische broeders beter kunnen aanpakken dan alle grootmachten op de wereld. .

Waar hele legers en ik weet niet hoeveel geheime diensten die lui niet eens kunne vinden, laat staan aanpakken, moeten wat simpele burgers het maar eventjes gaan regelen.

Hilarisch .

Je moet er nog even bij zeggen, dat als die aanslagen doorgaan die burgers en dan schijnbaar niks aan gedaan hebben en ze het verdienen publiekelijk opgeknoopt te worden.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:48:32 #83
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28596046
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Iedereen kan normaal gaan doen. Over en weer schelden is niet nodig. Kan je het toch niet laten dan kan je buiten gaan spelen.
Whoah wat een lichtend voorbeeld weer, van selectieve verontwaardiging over wat mensen hier posten.

Waarom hoor ik je niet janken over hetgeen dat RobH post, waarom haal je ALLES weg, ipv alleen de scheldtirade tegen RobH

Laten we elkaar geen mietje noemen hier. RobH keurt de aanslagen goed door het meteen in het belachelijke te trekken door het te vergelijken met "wat wij in Irak doen".

Maar daar hoor ik je niet over ijlen, net zoals we je niet horen ijlen over Delphiro.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:49:04 #84
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_28596057
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Doe eens niet zo ongelooflijk lullig.
Ik haat dat gejank om niets. Net op TMF (ja ik lees wel eens wat er onder in die balk staat) werd er gesuggereerd dat een vader van een SMS'er of SMS'ter was overleden in één van de metro's.

Natuurlijk zijn er straks nul Nederlandse slachtoffers te betreuren. Typisch weer zo'n voorbeeld van aandachttrekkerij, daar mag ik toch wel satirisch over doen, kom nou.
pi_28596063
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

De Briste hulpdiensten leken alles ook erg goed onder controle te hebben. Ze leken behoorlijk voorbereid te zijn op dergelijke aanslagen.
Absoluut, petje af voor hoe er is gereageerd en hoe Blair reageert. Dat moet voor de terroristen erg frustrerend zijn.
pi_28596064
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

wat hebben moslims nou weer met deze idioten te maken?
onder welke steen kom jij vandaan
pi_28596071
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
bush lacht van binnen prolly
Bron?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28596102
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bron?
let maar niet op hem, als je zijn oudere berichten lees dan zie je wat hij zoal denkt

hij spoort niet
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:50:51 #89
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_28596111
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef YellowDog het volgende:

[..]

Wil jou wel es in zo'n situatie zien.. is niet echt prettig hoor!

[Edit]
Ik ga ff lekker een biertje drinken!! tot later mensen
[/edit]
Mijn overgroot oud tante en daar de buurman van was rond de kerst op vakantie in Guatamala en ik had zoiets van: ''ow nee als-ie maar niet door de Tsunami is weggespoeld.''
pi_28596135
Dat de dokters in de buurt waren...
Is het nu zo moeilijk om een beetje te snappen wat ik bedoel?

ik zeg natuurlijk niet dat ze geluk hebben dat ze getroffen waren...

was eerder al eens het geval ergens met een ongeluk en kwam er een bus aan met dokters van een conventie ofzo
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:52:00 #91
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28596143
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Whoah wat een lichtend voorbeeld weer, van selectieve verontwaardiging over wat mensen hier posten.

Waarom hoor ik je niet janken over hetgeen dat RobH post, waarom haal je ALLES weg, ipv alleen de scheldtirade tegen RobH
Omdat ik als ik zie dat een post al begint met gescheld, niet de hele post door ga lezen om te kijken of er iets nuttigs tussen zit. Als je dit dan ook gewoon achterwege laat. Het moet toch mogelijk zijn gewoon normaal te discussiëren met iemand die de wereld anders ziet dan jij?
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:52:14 #92
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_28596149
-Edit: Nu gewoon weer ontopic graag

[ Bericht 61% gewijzigd door kLowJow op 07-07-2005 18:57:30 ]
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_28596172
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:26 schreef nikk het volgende:
Ach ja, volgens deze idiote redenatie verdient de Islamitische wereld ook met de grond gelijk gemaakt te worden... Elk land of werelddeel heeft zijn zwarte bladzijden. Alleen laffe aanslagen als deze verdient niemand.
[..]

Geef het voorbeeld. Doe je pc uit, koop een ticket naar Afghanistan en ga je medemens helpen. Wereldvreemde idioten kunnen ze daar goed gebruiken. Doei
Ik ben het er wel mee eens hoor. Het is natuurlijk verschrikkelijk op het individuele niveau, maar kom op, het Westen vraagt er wel om.
pi_28596227
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:52 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Omdat ik als ik zie dat een post al begint met gescheld, niet de hele post door ga lezen om te kijken of er iets nuttigs tussen zit. Als je dit dan ook gewoon achterwege laat. Het moet toch mogelijk zijn gewoon normaal te discussiëren met iemand die de wereld anders ziet dan jij?
Zorg je dan wel even dat het mes aan twee kanten gaat snijden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28596230
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:53 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ben het er wel mee eens hoor. Het is natuurlijk verschrikkelijk op het individuele niveau, maar kom op, het Westen vraagt er wel om.
En dit soort onzin mag maar uitgekraamd blijven worden?
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:55:20 #96
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28596237
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:52 schreef robh het volgende:

Zit je me uit te schelden, menneke? Tsssk. Niet lief. Absoluut niet lief
Weet je, er zijn mensen ledematen kwijtgeraakt tijdens deze aanslag, stel je eens voor dat het jou zou overkomen, of jouw familie.

Zodra dat gebeurd, dan ga ik hier zeggen dat je moeder het aan had moeten zien komen, of dat je nu beenloze vader een reactie is op wat er in Irak gebeurt.

En als iemand dan post dat jij je handen bent verloren, of blind bent, dan zal ik zeggen "och, het is hetzelfde als die zielige kindjes in Irak die door de amerikanen met opzet neer zijn geknald"
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_28596248
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef Jalu het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting ...
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 18:56:01 #98
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28596253
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Met media-impact bedoel ik de schokkende tv-beelden, die zijn minder dan in NY en Madrid.
Misschien zijn ze in Londen wat beter in staat om ranzige persmuskieten te weren die alleen maar in de weg lopen om emotionele foto's te maken.
pi_28596254
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef Jalu het volgende:

[..]

Waarom niet?
Niets.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:56:14 #100
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28596262
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef FlyingFox het volgende:
Niet iedereen zal wanneer zoiets plaatsvindt en weet dat zijn vriendin daar op vakantie is, en haar telefonisch maar niet kan bereiken, koel achterover gaan zitten en zeggen, ah weet je wat, komt heus wel goed. Wat zou ik me drukmaken.

Ook al zou jij in zo'n geval misschien wel zo handelen, dan nog vind ik dat je best een beetje rekening mag houden met de manier waarop anderen hierin van je verschillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')