Met het een hebben ze wat te maken en heeft direct betrekking op hen als individuen en met het ander niet (al schijnen veel mensen dat wel te denken). Snap niet wat voor een vergelijking dit zou moeten zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
ha haonder concrete acties versta ik het soort acties en media aanwezigheid die zij tentoonspreiden als AHA of Wilders iets onaardigs over de Islam roepen, of als de regering een specifieke maatregel tegen hen neemt , dan staan ze meteen op barricaden ... dat zag je niet na het fileren van Theo bv. Hetzelfde fanatisme die ze aan de dag leggen als hun religie wordt aangevallen kunnen ze ook laten zien als diezelfde religie voor een select gezelschapje de inspiratiebron vormt tot verschrikkelijke daden . lachwekkend standpunt idd
![]()
Als je eens stilstaat bij wie er allemaal lijden, internationaal, onder de productie van de door de doodgeschotene geconsumeerde producten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:14 schreef kenz het volgende:
[..]
Brrr... wat een enge denkbeelden heb jij, zeg. Als iemand je dus bijvoorbeeld op straat doodschiet, heb je dat wellicht aan jezelf te wijten. En dan met name omdat je weleens een ijsje eet.
Lijkt me toch niet helemaal realistisch
Jij had het over een genocide, niet over het uitroeien van terrorisme.quote:
OH waar dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Moslims zullen wel weer de straat op gaan, net als 9-11
afghanistan is in westerse handen palastina raken we israel ook daar kunnen we beter de b52 voor gebruikenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iran niet. Ik stel voor om eerst Afghanistan en Palestina te nuken.
Die zogenaamde slachtofferrol die idioten als jij vrolijk verschaffen aan terroristen is om te kotsen. Waarom vermoord Mohammed B. Theo van Gogh? Waarom worden Cohen en Aboutaleb met de dood bedreigd. Waarom worden Wilders en Hirsi Ali met de dood bedreigd? Omdat ze erom vragen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:06 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Denk je dat die mensen het voor de lol doen? Uit verveling?
Hoezo zouden wij dan argressors zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:14 schreef Bensel het volgende:
het doel van de tereroristen is een algehele jihad tegen de westerse wereld.. en nu iedereen zegt dat we actie moeten ondernemen tegen moslims spelen we ze precies in de kaart.. Want dan zouden wij immers de aggressors worden..
nerd-alert.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
afghanistan is in westerse handen palastina raken we israel ook daar kunnen we beter de b52 voor gebruiken
Wist je dat de aanslagen op de VS plaatsvonden voor de inval in Afganistan en Irak? Ook zonder die oorlogen vonden ze al aanleiding genoeg voor hun terreur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat die extremisten aanvallen op Irak en Afghanistan door het Westen gaan veroordelen als inderdrukking en vijandelijkheid t.a.v. die landen. Nogal simpel lijkt me.
En hoe.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... het grote bagitaliseren is weer begonnen zie ik
Wij vinden niet dat ze er om vragen. Anderen vinden dat ze er om vragen. Nogal een verschil.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Die zogenaamde slachtofferrol die idioten als jij vrolijk verschaffen aan terroristen is om te kotsen. Waarom vermoord Mohammed B. Theo van Gogh? Waarom worden Cohen en Aboutaleb met de dood bedreigd. Waarom worden Wilders en Hirsi Ali met de dood bedreigd? Omdat ze erom vragen?
Wat heeft dat met terreur aanslagen te maken van Al Qaida????quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je eens stilstaat bij wie er allemaal lijden, internationaal, onder de productie van de door de doodgeschotene geconsumeerde producten.
In Palestina, maar ook in Nederland gingen er een aantal de straat op, dat is een vastgesteld feit.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik iets getypt heb in de trend van "eigen schuld". Enkel dat onschuldige slachtoffers bij oorlog horen. Waar die oorlog dan ook gevoerd mag worden. En aangezien we hier een tegenstander hebben die zich niet laat vastpinnen op landsgrenzen betekent dat ook dat er hier wel eens een bom kan ontploffen. Dat maakt het niet minder erg, het geeft alleen maar aan dat er een andere vorm van oorlog gevoerd wordt dan men is gewend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
dan verwacht ik dat RobH en Fuifduif als eerste hier zijn om te zeggen "ach die moslims hebben het wel over zichzelf uitgeroepen"
Ook prima. In principe is elke "Palestijn" op Israelisch gebied natuurlijk een fundamentalist.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
afghanistan is in westerse handen palastina raken we israel ook daar kunnen we beter de b52 voor gebruiken
Zullen we nog meer landen erbij halen, geloof dat we dan nog laaaaaaaaang niet klaar zijn met babbelen, bullshit vertellen, blaat vertellen zonder bron etc. en btw Palestina en Israel is toch een heel apart geval?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In vele Islamitische huishoudens word nu ook feest gevierd. Makkelijk hč, zulke opmerkingen maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
In Huize Wilders gaat vast een flesje champagne open vanavond.
Waar blijft je bron over Wilders?quote:
Klopt. die denkbeelden zijn allang gevoed voor de oorlogen in irak en Afghanistan door eerdere bemoeienissen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:17 schreef kenz het volgende:
[..]
Wist je dat de aanslagen op de VS plaatsvonden voor de inval in Afganistan en Irak? Ook zonder die oorlogen vonden ze al aanleiding genoeg voor hun terreur.
en jij wilt het terrorisme met wortel en tak uitroeien? Vraag jezelf eens af waar terrorisme het best op groeit? Op haat, en hoe kweek je het beste haat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iran niet. Ik stel voor om eerst Afghanistan en Palestina te nuken.
Wat doe je hier op internet, na net je pens vol gevreten te hebben, op een goedkope PC met chinese onderdelen, je kleding waar een kindje aan india z'n klauwtjes tot bloedens toe op verneukt heeft op je stoel uit malysië?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je eens stilstaat bij wie er allemaal lijden, internationaal, onder de productie van de door de doodgeschotene geconsumeerde producten.
Daarom met wortel en tak uitroeien. Pappen en nathouden werkt niet, het op zijn beloop laten en er aan toegeven al helemaal niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:19 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en jij wilt het terrorisme met wortel en tak uitroeien? Vraag jezelf eens af waar terrorisme het best op groeit? Op haat, en hoe kweek je het beste haat?
Sssstt. zo ver zijn die jongens nog niet om dat te begrijpen. Daar moeten eerst nog wat decennia van aanslagen aan vooraf gaan eer dat duidelijk wordt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:19 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en jij wilt het terrorisme met wortel en tak uitroeien? Vraag jezelf eens af waar terrorisme het best op groeit? Op haat, en hoe kweek je het beste haat?
Iets met armoede, kansloosheid, totale afwezigheid van toekomstbeelden, enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:18 schreef kenz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met terreur aanslagen te maken van Al Qaida????
Wie ging er in Nederland de straat op? En kom niet met een paar pre-pubers in Ede aanzetten. Dit soort dingen komt Wilders natuurlijk heel erg goed uit, dat nsap je toch wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
In Palestina, maar ook in Nederland gingen er een aantal de straat op, dat is een vastgesteld feit.
Nou kun jij met bewijs komen dat Wilders een fles champagne opentrekt vanavond?
Jij spoort echt niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:20 schreef nikk het volgende:
Sowieso kap ik met deze discussie. Mensen die werkelijk menen dat het allemaal onze schuld is verzoek ik dan dringend iets eraan te doen. Bijvoorbeeld per direct een eind aan hun leven te maken.
Gewoon de mond en klauwzeer methode lost dat op hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sssstt. zo ver zijn die jongens nog niet om dat te begrijpen. Daar moeten eerst nog wat decennia van aanslagen aan vooraf gaan eer dat duidelijk wordt.
Hallo, Saudi-Arabie is veel te belangrijk voor het westen, die mogen gewoon doorgaan met wat ze doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:20 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
De meeste terroristen zitten in Saudie-Arabia!
Ik stel voor om voor elke 'Westerling' die vermoord wordt door terrorischtische aanslagen, er 1000 mensen uit hun land worden vermoord. Moet je kijken hoe snel het gedaan is met hun aanslagen!
Ik heb niet gezegd dat mij geen blaam treft. Ik stel enkel dat het onbegrip stuitend is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat doe je hier op internet, na net je pens vol gevreten te hebben, op een goedkope PC met chinese onderdelen, je kleding waar een kindje aan india z'n klauwtjes tot bloedens toe op verneukt heeft op je stoel uit malysië?
Het enige verschil tussen jou en mij is dat jij er bij stilstaat?
Godgod, daar zal dat kindje mee geholpen zijn hoor.
Nou allemaal even bij onze welvaart maatschappij stilstaan, een keer ons hoofd schudden en 'gutgutgut' zeggen en elke dreigen van een terroristische aanslag van een paar middeleeuwse geitenhoeders is geweken.
Ja Wilders is er vast blij mee dat er meer dan 30 mensen zijn gedoodquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie ging er in Nederland de straat op? En kom niet met een paar pre-pubers in Ede aanzetten. Dit soort dingen komt Wilders natuurlijk heel erg goed uit, dat nsap je toch wel.
Nee hoor, zonder bemoeinissen hadden ze het westen ook verdorven gevonden. Als je niet zelf een streng gelovige aanhanger van de islam bent, ben je de vijand die een aanslag verdient.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Klopt. die denkbeelden zijn allang gevoed voor de oorlogen in irak en Afghanistan door eerdere bemoeienissen.
Tja wat je 'schuld' noemt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Staat er nu niemand bij stil dat, wanneer er een conflict is, niet een maar meerdere partijen deel hebben in de 'schuld'?
11-11, lekker snoepen....en ieder jaar weer. Lang leve sinten maarten (moge god zijn ziel hebben) hehehehehequote:Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie ging er in Nederland de straat op? En kom niet met een paar pre-pubers in Ede aanzetten. Dit soort dingen komt Wilders natuurlijk heel erg goed uit, dat nsap je toch wel.
Waar blijft je B - R - O - N ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah ja, je bent zelf net zo'n grote lul, maar omdat je BEGRIP voor dat feit hebt ben je opeens verheven boven de plebs welke een terroristische aanslag van een achterlijk kutvolk veroordelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat mij geen blaam treft. Ik stel enkel dat het onbegrip stuitend is.
Mwa, dat is toch echt hetgene dat als een rode draad door die acties van ze loopt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:22 schreef kenz het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder bemoeinissen hadden ze het westen ook verdorven gevonden.
Mijn God, ga jij nou ook al extremistische propaganda gelovenquote:Als je niet zelf een streng gelovige aanhanger van de islam bent, ben je de vijand die een aanslag verdient.
Precies. Alsmede de geschiedenis.quote:Zelfs gematigde moslims en arabische landen zijn doelwit (geweest), zoals o.a. Turkije en Marokko. Het gaat dus niet om wat wij doen, maar om wat we vertegenwoordigen. Dat staat ze niet aan en dus plegen ze een aanslag.
juist niet. Door 1000 mensen uit hun land te vermoorden creeer je meer haat en daaruit voortvloeiend terrorisme dan als je die 1000 mensen laat leven. Stel je maar eens voor dat je familie wordt uitgemoord door een ander land omdat ze even wraak wilden nemen voor een terroristische aanslag waar jij helemaal niets mee te maken hebt. Dan denk ik dat de kans dat jij zelf wraak wilt op dat land direct een stuk groter zal zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:20 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
De meeste terroristen zitten in Saudie-Arabia!
Ik stel voor om voor elke 'Westerling' die vermoord wordt door terrorischtische aanslagen, er 1000 mensen uit hun land worden vermoord. Moet je kijken hoe snel het gedaan is met hun aanslagen!
- Trieste opmerking. -quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
In Huize Wilders gaat vast een flesje champagne open vanavond.
Ach, onzin. In afrika zijn ook heel veel arme mensen. Daar was Live8 met name op gericht. Hoeveel terroristen komen daar ook al weer vandaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Iets met armoede, kansloosheid, totale afwezigheid van toekomstbeelden, enzo.
Er is toch zo'n hulptelefoonnummer bereikbaar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:23 schreef Rhapsody het volgende:
Is er al iets bekend van namen van de slachtoffers?
Een vriendin van mij zit in Londen en kan haar dus niet bereiken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |